eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Zorganizowanie pobytu uczestnikom warsztatów wyjazdowych realizowanych w ramach projektu pn. Razem z Tobą będę Sobą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-23

Krotoszyn: Zorganizowanie pobytu uczestnikom warsztatów wyjazdowych realizowanych w ramach projektu pn. Razem z Tobą będę Sobą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 290662 - 2013; data zamieszczenia: 23.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Młyńska 2D/1, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 722 88 91, 722 88 92, faks 0-62 722 88 91.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pcpr.krotoszyn.pl, www.pcpr.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie pobytu uczestnikom warsztatów wyjazdowych realizowanych w ramach projektu pn. Razem z Tobą będę Sobą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakwaterowanie, wyżywienie oraz udostępnienie sal szkoleniowych dla uczestników (rodziców zastępczych i dzieci z tych rodzin zastępczych jako ich otoczenia) warsztatów wyjazdowych realizowanych w ramach projektu systemowego pn. Razem z Tobą będę Sobą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnikami warsztatów wyjazdowych jest 20 opiekunów zastępczych i 32 dzieci z rodzin zastępczych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje 10-dniowy pobyt (9 noclegów) w obiekcie (ośrodku wypoczynkowym lub rekreacyjnym lub pensjonacie lub hotelu) położonym nad polskim morzem. Warsztaty będą realizowane w ciągu 8 dni (od 2 do 9 dnia pobytu). Zakres tematyczny warsztatów: Radzenie sobie ze stresem sytuacyjnym (25 h) - zajęcia dla 20 opiekunów zastępczych, Muzykoterapia i techniki relaksacyjne (2 gr po 30 h) - zajęcia dla 20 opiekunów zastępczych i 32 dzieci z rodzin zastępczych, Trening kreatywności (25 h) - 32 dzieci z rodzin zastępczych. Godzina zajęć dydaktycznych to 45 minut. Do obowiązków Wykonawcy należy: - zapewnienie obiektu (ośrodku wypoczynkowym lub rekreacyjnym lub pensjonacie lub hotelu) położonego w odległości nie dalszej niż 500 m od linii brzegowej polskiego morza, - zapewnienie zakwaterowania dla rodzin w pokojach 2 - 5 osobowych z łazienką, wyposażonych minimum w TV w zależności od liczebności rodziny i wieku dzieci; Zamawiający zastrzega sobie prawo (w uzasadnionych przypadkach) do zmniejszenia liczby dzieci (nie więcej niż o 3 dzieci) uczestniczących w warsztatach. O liczbie uczestników Zamawiający poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 2 dni przed planowaną datą organizacji wyjazdu. Zamawiający płaci za faktyczną liczbę osób rozpoczynających pobyt na wyjeździe z uwzględnieniem w/w zapisu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zagwarantował obiekt zapewniający co najmniej zakwaterowanie (w pokojach blisko siebie, w jednym budynku), wyżywienie, 2 sale szkoleniowe, sale zabaw dla dzieci, plac zabaw dla dzieci, boisko sportowe, basen murowany (na terenie ośrodka); Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zagwarantował takie rozłożenie pokoi, aby w 1 pokoju nie łączono osób z różnych rodzin; Wykonawca zobowiązany jest do zarezerwowania 3 pokoi 1 osobowych dla osób prowadzących warsztaty w ww. terminie, - zapewnienie wyżywienia: pierwszy dzień pobytu - obiad (dwudaniowy), deser, kolacja, 2 - 9 dzień pobytu - śniadanie, obiad (dwudaniowy), deser, kolacja, 10 dzień pobytu - śniadanie; jedno dziecko jest na diecie bezglutenowej oraz bezmlecznej, - zapewnienie serwisu kawowego (kawa, herbata, woda, soki, ciastka) podczas wszystkich warsztatów - 2 razy dziennie (serwis powinien być uzupełniany na bieżąco), - zapewnienie 2 oddzielnych sal szkoleniowych (każda na min. 35 osób) na terenie obiektu, do wyłącznej i całodziennej dyspozycji uczestników. Sale szkoleniowe powinny znajdować się w tym samym obiekcie/kompleksie obiektów, w którym zakwaterowani są uczestnicy. Każda sala powinna być wyposażona w projektor multimedialny, flipchart (z blokiem i markerami) oraz w odpowiednią ilość krzeseł dla wszystkich uczestników, - zapewnienie 3 opiekunek dla dzieci na czas zajęć warsztatowych, w tym 2 opiekunek posiadających doświadczenie zawodowe związane z opieką nad grupą dzieci w wieku przedszkolnym i jednej opiekunki posiadającej doświadczenie zawodowe związane z opieką nad grupą dzieci w wieku wczesnoszkolnym i szkolnym, - oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo PCPR oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu warsztatów ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, - opłacenie opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za wszystkich uczestników, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja obiektu. Do zadań Zamawiającego należy: ubezpieczenie NNW uczestników warsztatów, zorganizowanie dojazdu i powrotu uczestników z miejsca odbywania się warsztatów, zapewnienie trenerów prowadzących warsztaty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca składa oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 4a do SIWZ, ocena wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca składa oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 4a do SIWZ, ocena wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca składa oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 4a do SIWZ, ocena wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca składa oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 4a do SIWZ, ocena wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca składa oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 4a do SIWZ, ocena wg formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Atrakcyjność możliwości wykorzystania czasu wolnego - 25

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy z uwzględnieniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) wystąpi konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na okoliczności, których, przy zachowaniu należytej staranności, nie można było przewidzieć, 3) nastąpi zmniejszenia liczby dzieci (nie więcej niż o 3 dzieci) uczestniczących w warsztatach i nie będzie możliwe skierowanie do udziału w warsztatach wskazanej w SIWZ liczby dzieci. W powyższym przypadku Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczną liczbę osób rozpoczynających pobyt na wyjeździe.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pcpr.krotoszyn.pl, www.pcpr.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Młyńska 2d/1 63-700 Krotoszyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Młyńska 2d/1 63-700 Krotoszyn Pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Razem z Tobą będę Sobą jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.