Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-16
Włocławek: Roboty remontowo-konserwacyjne cieków (rzek i kanałów) oraz wałów przeciwpowodziowych na terenie działania Biur Terenowych K-PZMIUW
we Włocławku - etap VI
Numer ogłoszenia: 292778 - 2011; data zamieszczenia: 16.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Okrzei 74a, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2302000, faks 054 2302030.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpzmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo-konserwacyjne cieków (rzek i kanałów) oraz wałów przeciwpowodziowych na terenie działania Biur Terenowych K-PZMIUW we Włocławku - etap VI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo - konserwacyjne cieków (rzek i kanałów) oraz wałów przeciwpowodziowych na terenie działania Biur Terenowych K-PZMIUW we Włocławku, z podziałem na 17 części, zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Dokumentacje techniczne, Przedmiary robót, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz kosztorysy ofertowe (ślepy), stanowiące odpowiednio załączniki nr 7, 8, 9 i 10 do specyfikacji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje złożenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną robotę budowlaną w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. w zakresie robót remontowo - konserwacyjnych cieków (rzek i kanałów) wykonaną w ramach jednego kontraktu; o wartości, co najmniej połowy ceny oferty brutto,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia; b) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); c) zmiany terminu realizacji zamówienia, w przypadku: przerw w realizacji robót powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; zlecanie przez Zamawiającego robót dodatkowych w wyniku, których może zwiększyć się lub zmniejszyć ilość robót objętych kosztorysem ofertowym; robót zamiennych, jeżeli terminy ich wykonania, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy; prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwy organ, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; d) zmiany podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego; e) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego i wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia. Wszystkie powyższe postanowienia, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Natomiast nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy: f) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego); g) zmiana danych teleadresowych. h)zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpzmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Włocławku, ul. Okrzei 74a, 87-800 Włocławek w pokoju 34 (sekretariat).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Włocławku, ul. Okrzei 74a, 87-800 Włocławek w pokoju 34 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Struga Wyrwa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ręczne wykoszenie skarp z wygrabieniem w km 9+020-9+950, 10+630-13+040 - 10020,000 m2 - ręczne wykoszenie dna z wygrabieniem w km 9+520-10+400, 10+630-10+900, 11+390-12+150, 12+170-12+470- 3996,000 m2 - ręczne ścinanie krzaków i karczowanie średniej gęstości krzaków i podszycia w km 9+670-9+950 - 560,000 m2 - oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu ze spaleniem na miejscu - 560,000 m2 - usuwanie namułu warstwą 20 cm przy szer. dna 2,0 m w km 8+950-9+010, 9+020-9+670, 10+400-10+630, 10+900-11+030 - 1070,000m - odmulenie koparko-odmularkami dna o szer. dna do 2,0 m warstwą 30 cm z rozplantowaniem w km 9+680-10+400 - 720m - odmulenie koparko-odmularkami dna o szer. dna do 2,0 m warstwą 20 cm z rozplantowaniem w km 10+630-10+900 - 270m - usuwanie namułu warstwą 20 cm przy szer. dna 1,6 m w km 11+040-11+380 - 340 m - odmulenie koparko-odmularkami dna o szer. dna do 1,6 m warstwą 20 cm z rozplantowaniem w km 11+390-12+150 - 760m - hakowanie dna przy zarośnięciu powierzchni lustra wody do 60% w km 12+170-12+470, 12+480-12+770, 12+780-13+040 - 1360,000 m2 - oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci w km 9+020-9+670 - 5 m3 - ręczne ścinanie krzaków i karczowanie średniej gęstości krzaków i podszycia w km 9+950-10+300 (pas 3m), 10+150-10+300 (pas 2m) - 1350,000 m2 - oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu ze spaleniem na miejscu - 1350,000 m2 - ręczne wykoszenie skarp z wygrabieniem w km 9+950-10+050, 10+050-10+300, 10+300-10+400 - 6000,000 m2 - przygotowanie podłoża pod nasypy przez ręczne zrowkowanie- 10 m2 - roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi z transportem urobku - 18,2 m3 - nakłady uzupełn. za każde dalsze rozp. 0,5 km transportu ponad 0,5 km przyczepami samowyładowczymi- 18,2 m3 - roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami na odległość do 10 m - 18,2 m3 - roboty ziemne poprzeczne z wbudowaniem ziemi w nasyp - 18,2 m3 - zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi - 18,2 m3 - wykonanie opasek pojedynczych z kiszek faszynowych - 6 m - plantowanie skarp i dna rowów przy robotach wodno-melioracyjnych - 16 m2 - obsianie skarp w ziemi urodzajnej - 16 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Struga Kręgiel.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wycinka krzaków z pielęgnacyjnym przycięciem gałęzi drzew w km 1+350-7+100 - 1,15 ha ręczne wykoszenie skarp z wygrabieniem w km 1+350-7+100 - 17.250 m2 hakowanie dna przy zarośnięciu do 30 % w km 1+350-7+100 - 8.050 m2 usuwanie namułu warstwą 20 cm w km 6+180-6+230 - 50 mb usuwanie namułu warstwą 30 cm w km 6+760-6+880 - 120 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Struga Komórsk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ręczne wykoszenie skarp z wygrabieniem w km 0+000-4+520 - 21226,15 m2 - usuwanie namułu warstwą 10 cm przy szer. dna 1,2m w km 0+000-2+200 - 2200m - usuwanie namułu warstwą 20 cm przy szer. dna 1,2m w km 2+200-3+520 - 1320m - usuwanie namułu warstwą 10 cm przy szer. dna 1,0m w km 3+520-4+520 - 1000m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kanał Mokre.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykoszenie skarp z wygrabieniem - 32496 m2 - wykoszenie dna z wygrabieniem - 11619,2 m2 - odmulenie mechaniczne koparkami chwytakowymi - 380,39 m3 - plantowanie skarp - 533 m2 - ręczne odmulenie dna gr. 20 cm - 1788 mb - ręczne ścinanie krzaków z oczyszczeniem terenu- 0,648 ha - oczyszczenie przepustów rurowych - 12,8 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rzeka Gąsawka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykoszenie skarp z wygrabieniem - 2990 m2 - wykoszenie dna z wygrabieniem - 2392 m2 - ręczne odmulenie dna gr. 30 cm - 100 mb - odmulenie mechaniczne gr. 30 cm z rozplantowaniem - 498 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Gocanowski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ręczne wykoszenie i wygrabienie porostów ze skarp - 60190m2 - hakowanie - 1560m2 - ręczne ścinanie krzaków - 0,200 ha - ręczne wykoszenie dna z wygrabieniem 5350m2 - wywożenie karpiny i gałęzi - 10mp - mechaniczne odmulenie z rozplantowaniem urobku - 4459m - uprawa płużna - 2,230 ha - oczyszczenie z namułu przepustów rurowych - 137mb - mechaniczne usuwanie wiatrołomów i zatorów - 7szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zabudowa wyrwy w rz. Gąsawce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,15 m3 w gr. kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km - 1090 m3 - przemieszczenie spycharkami mas ziemnych na odległość do 10 m w gruncie kat.III - 130 m3 - zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi grunty sypkie kat. I -III - 130 m3 - oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 0,6 m przy stosunku głębok. zamulenia do średnicy 2/3 - 10 m - umocnienie czaszy i skarp składowisk włókniną syntetyczną, analogia: umocnienie skarp pod gabionami geowłókniną o granulacji 300gr/m2 - 2,5 m2 - obsianie skarp w ziemi urodzajnej - 750 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Stacji Pomp Potulic.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - badanie urządzeń sterowania sekwencyjnego - obwody w obr. nastawni jednego urządz. PUSS - 1 szt. - układanie przewodów 4,0 mm2 w wiązkach w szafach i na tablicach - 6 m - badanie urządzeń sterowania sekwencyjnego - obwody w obr. nastawni jednego urządz. UDSW - 1 szt. - wymiana aparatów elektrycznych o masie 2,5-5 kg - 12 szt. - montaż obudów o powierzchni do 0,1 m2 - 2 szt. - sprawdzanie działania układu blokad i automatyki do 15 blokad i warunków - 1 kpl. blokad - naprawa ogrodzenia z siatki stalowej ocynkowanej wys. 2000 mm - 15 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Stacji Pomp Łęgnowo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ręczna - rozbiórka konstrukcji żelbetowych o gr. do 20 cm - 0,231 m3 - przebicie otworów o pow. do 0,05 m2 w elementach z betonu żwirowego o grubości do 30 cm - 3 szt. - rury ochronne (osłonowe) z tworzyw o śr. nom. 50 mm - 1,8 m - obsadzenie kotew - 76 szt. - zbrojenie o śr. 10-14 mm konstrukcji batonowych - pręty żebrowane, analog: kotwy zbrojeniowe o śr. 10 mm - 4,32 kg zbr. - spawanie łukowe spoiną pachwinową jednostronną ciągłą w pozycji podolnej i naściennej przy grubości materiału powyżej 10 do 12 mm - 3,92 m spoiny - czyszczenie strumieniowe - ścierne powierzchni pionowych, skośnych i cylindrycznych konstrukcji betonowych - 15,4 m2 - wykonanie zamknięcia powierzchni betonowej powłoką epoksydową - gruntowanie - 15,4 m2 - zbrojenie o śr. do 8 mm konstrukcji betonowych - pręty żebrowane, analog: pręty zbrojeniowe o śr. 6 mm - 54 kg zbr. - budowle o obj. 1,01-10,0 m3 elementy żelbetowe - 1,8 m3 - wbijanie ścianek szczelnych stalowych z terenu lub rusztowań na gł. do 6 m w grunt kat. III, analog: zabicie wibromłotem - 10t ścianka szczelna z GZ-4, głębokość 2 m - 20 m - ręczne wykopy ciągłe lub jamiste ze skarpami o szer. dna do 1,5 m i głębokości do 1,5 m ze złożeniem urobku na odkład (kat.gr.III) - 27 m3 - wykonanie podsypki ze żwiru lub pospółki o grub. 5 cm - 8,6 m2 - wykonanie podsypki ze żwiru lub pospółki - dod. za każdę dalsze 5 cm grub. - 8,6 m2 - umocnienie czaszy i skarp składowisk włókniną syntetyczną, analog: umocnienie skarp pod gabionami geowłókniną o granulacji 300gr/m2 - 140 m2 - wykonanie koszy z siatki stalowej bez wyprawy, analog: wykonanie umocnienia koszami gabionowymi o wym. 2x1x0,5 m, szt. - 52 - 52 m3 - wykonanie palisady przy śr. kołków i słupków 10-12 cm i głębokości wbicia 1,50 m w gruncie kat. III - 15 m - plantowanie skarp i korony nasypów - kat.gr. III przy robotach wodno-melioracyjnych - 100 m2 -obsianie skarp w ziemi urodzajnej - 100 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Struga Flis.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ręczne wykopy z podnoszeniem urobku kaparką KM-251 z wyładowaniem na odkład, grunt kat.gr. I-II - 45 m3 - rozplantowanie ręczne ziemi wydobytej z wykopów - za 1 m3 ziemi wzdłuż 1 m krawędzi wykopu - kat.gr. I-II - 45 m3 - rozplantowanie ręczne ziemi wydobytej z wykopów - dod. za każde 0,2 m3 różnicy objętości ziemi (od 0,6 do 2m3) wzdłuż 1m wykopu - kat.gr. I-II - 45 m3 - transport koparki na budowę i z powrotem - 1 kurs - usunięcie zatorów i oczyszczenie krat poprzez hakowanie przy zarośnięciu do 60 % 25 m2 - przewóz na odległość do 10 km nieczystości wydobytych z krat i strugi ciągnikiem kołowym z przyczepa skrzyniową do 3,5 t. Załadowanie i wyładowanie ręczne. Nawierzchnia kat. I-III - 1 kurs - przewóz za każdy rozpoczęty 1 km ponad 10 km nieczystości ciągnikami kołowym z przyczepą skrzyniową do 3,5 t. Załadowanie i wyładowanie ręczne. Nawierzchnia kat. I-III - 1 kurs - ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp z wygrabieniem - 11792 m2 - odmulenie koparko-odmularkami cieków o szer. dna do 2,0 m i gr. warstwy odmulanej 20 cm z rozplantowaniem urobku - 2000 m - ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych z dna z wygrabieniem - 4000 m2 - hakowanie przy zarośnięciu do 60 % - 1896 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Ruziec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ręczne wykoszenie skarp z wygrabieniem - 65316 m2 - hakowanie dna przy zarośnięciu do 60 % - 52252 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Lubianka I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - usuwanie namułu warstwą 0,2m - 1980 mb - usuwanie namułu warstwą 0,3m mechanicznie - 3060 mb - ręczne wykoszenie skarp z wygrabieniem -34000 m2 - usuwanie krzaków z wywiezieniem - 0,2 ha.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Rów I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -ręczne wykoszenie skarp z wygrabieniem - 2110,75m2 - hakowanie dna do 60 %- 2864m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Struga Żaki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ręczne wykoszenie skarp z wygrabieniem pasem szerokości 2,5m - 66790m2 - ręczne wykoszenie dna z wygrabieniem do 2m- 5450m2 - hakowanie dna ponad 60% - 14966 m2 - oczyszczenie koryta z zatorów, wiatrołomów i śmieci 5m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Kanał Książki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ręczne wykoszenie skarp z wygrabieniem powyżej 2m - 27000m2 - hakowanie dna do 60% - 4000 m2 - hakowanie dna ponad 60% - 4085 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Wawrzonka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - - ręczne wykoszenie skarp z wygrabieniem powyżej 2m - 13000m2 - ręczne wykoszenie skarp z wygrabieniem do 2m - 9178,75m2 - hakowanie dna do 30% - 2600 m2 - hakowanie dna ponad 60% - 5222,75 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Rurociąg r-II Szucie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. wykop koparką przedsiębierną na odkład w gr. kat III w km 2+583÷2+654 - 426,71 m3 2. rozbiórka rurociągu śr. 0,6m długości 71 i studzienki śr. 1,0m, h-2,5m z ręcznym wydobyciem rur w km 2+583÷2+654 - 71 mb 3. transport lądowy elementów bet. I żelbetowych wywóz zdemontowanych rur (załadunek i rozładunek ręczny) - 4,51 t 4. wykonanie podsypki ze żwiru lub pospółki warstwą 10cm w km 2+583÷2+654 - 42,6 m2 5. ułożenie rurociągu z rur żelbetowych śr. 60cm z zabezpieczenie styków betonem w km 2+583÷2+654 - 71 mb 6. wykonanie studzienki s-1 o śr. 1,0m i głębokości 2,5m w km 2+583 - szt. 1 7. zasypanie wykopu spycharką w km 2+583÷2+654 - 426,71 m3 8. oczyszczenie studzienki śr. 1,0m h-2,5m warstwą do 50cm w km 2+515 - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Zakładu Karnego we Włocławek
- Dostawy produktów strączkowych i sypkich do Zakładu Karnego we Włocławek
- Dostawy tłuszczy do Zakładu Karnego we Włocławek
- Dostawa paliwa (oleju napędowego, benzyny bezołowiowej Pb95 i oleju opałowego) dla Nadleśnictwa Włocławek w roku 2025
- "Sukcesywna dostawa chemii do uzdatniania wody basenowej w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku"
- BIEŻĄCA DOSTAWA NOWYCH TABLIC REJESTRACYJNYCH ORAZ ZŁOMOWANIE SKASOWANYCH, STARYCH TABLIC DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOCŁAWKU.
więcej: przetargi w Włocławku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.