eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPN-136/30/2009/ROB. BUDOWLANE RM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-27

Gdańsk: PN-136/30/2009/ROB. BUDOWLANE RM
Numer ogłoszenia: 296430 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 556 45 15, 7684281, faks (058) 556 36 18, 7614629.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-136/30/2009/ROB. BUDOWLANE RM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie robót budowlano-adaptacyjnych w celu przystosowania pomieszczeń magazynowych szpitala do potrzeb Pracowni Rezonansu Magnetycznego w tym: 1.1 Roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe; 1.2 Roboty instalacyjne: - elektryczne; - sanitarne i Wod-Kan; - wentylacji i klimatyzacji; - gazy medyczne; - teleinformatyczne; 2. Zakres robót obejmuje wykonanie: 2.1 pomieszczenia technicznego wraz z zapleczem technicznym dla RM o pow. 13,31 m2; 2.2 pomieszczenia pod montaż kabiny MR o pow.32,72 m2; 2.3 pomieszczenia pod sterownię RM o pow. 7,90 m2 i pokoju przygotowawczego pacjenta 36,65 m2; 2.4 pomieszczenia opisowego dla techników o pow. 14,58 m2; 2.5 pomieszczeń zaplecza socjalnego wraz z sanitariatami o pow. 14,84 m2; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w: 3.1 projektach budowlanych architektury dla poszczególnych branż; 3.2 kosztorysach ślepych pełnych;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 9000 pln

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 3.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że zakres działalności gospodarczej wykonawcy odpowiada profilowi robót objętych postępowaniem, oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy. 3.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - wykonanie min. 3 roboty budowlano-adaptacyjne, każda z nich na min. 400.000 zł. oraz załączenie dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie; - wykaz osób zdolnych wykonać zamówienie (z branży wymienionych w Rozdziale I SIWZ), min. 5 osoby zatrudnione na umowę o pracę posiadające uprawnienia z branż wymienionych SIWZ). 3.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca posiada rachunek o wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 400.000 zł. 3.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załączenie do oferty oświadczenia. 3.5. Spełniają wszystkie warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu - załączenie do oferty oświadczenia zgodnego z art. 44 ustawy Sposób dokonywania oceny ww. warunków będzie odbywał się wg zasady spełnia/nie spełnia (druk ZP-17) na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w pkt 3 i 4 SIWZ, składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, powyższe oświadczenie składa lider konsorcjum oraz podpisuje każdy z podmiotów występujących wspólnie, łącznie z liderem konsorcjum; 4.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, potwierdzające, że zakres działalności gospodarczej wykonawcy odpowiada profilowi robut budowlanych objętych postępowaniem, ze wskazaniem osób upoważnionych do wykonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, wystawiony/uaktualniony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.3 dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.4 wykaz wykonanych robót, zgodnie z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym krótszym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: ich wartości, daty i miejsca wykonywania, oraz załączenie dokumentów (referencji) od podmiotów na rzecz których zostały wykonane, potwierdzające, należyte wykonanie przedmiotu zamówienia - zgodnie z pkt. 3.2; 4.5 wykaz osób (które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zadania), zatrudnionych o umowę o pracę przez Wykonawcę na czas nieokreślony (zgodnie z pkt. 3.2) do ofert należy dołączyć: a) wykaz osób zatrudnionych o umowę o pracę posiadających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, zgodnie z pkt. 3 SIWZ, jak niżej: - kserokopię umów i/lub potwierdzenie ilości zatrudnionych pracowników kserokopią deklaracji DRA wysyłanej do ZUS, poświadczone za zgodność z oryginałem; - informację na temat kwalifikacji zawodowych w/w osób (przynajmniej po jednej osobie z każdej branży występującej w przetargu); - a dla uprawnień elektrycznych E i D z pomiarami; - wentylacja i klimatyzacji - Zielona Karta 4.6 zatrudniony kierownik budowy o odpowiednich uprawnieniach budowlanych - przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 4.7 Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmująca termin realizacji robót; 4.8 Informacja banku lub spółdzielni kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy potwierdzającej, że Wykonawca posiada środki finansowe w wysokości nie mniejsze niż 400.000 zł., informacja wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.9 oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy - Pzp.; 4.10 potwierdzenia wniesienia wadium -poświadczone przez bank..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający i/lub www.szpital.gda.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Zamawiający, pok. 44 - Sekretariat Dyrektora.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.