eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiŚwiadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim al. Powstańców Wielkopolskich 18 w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotów przesyłek niedoręczonych, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbioru

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-04

Ostrów Wielkopolski: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim al. Powstańców Wielkopolskich 18 w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotów przesyłek niedoręczonych, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbioru
Numer ogłoszenia: 296966 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski , Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim al. Powstańców Wielkopolskich 18 w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotów przesyłek niedoręczonych, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbioru.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim al. Powstańców Wielkopolskich 18 w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotów przesyłek niedoręczonych, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbioru. I. Usługi będące przedmiotem zamówienia: 1) usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym obejmujące przyjmowanie, sortowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych, 2) zwrot przesyłek niedoręczonych, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, 3) odbiór przez wykonawcę przesyłek pocztowych przeznaczonych do nadania z siedziby zamawiającego oraz ich przemieszczenie (przewóz) do placówki nadawczej wykonawcy, z zastrzeżeniem, że gdy siedziba placówki nadawczej wykonawcy obsługująca zamawiającego będzie zlokalizowana w odległości do 100 m od siedziby zamawiającego, zamawiający będzie dostarczał we własnym zakresie przesyłki przeznaczone do nadania do placówki wykonawcy. II. Przez przesyłki pocztowe rozumie się: 1) przesyłki listowe do 2000 g (gabaryt A i B - obrót krajowy) (strefa A,B,C,D - obrót zagraniczny) a) zwykłe ekonomiczne - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii (obrót krajowy i zagraniczny), b) zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane będące przesyłkami najszybszej kategorii (obrót krajowy i zagraniczny), c) polecone ekonomiczne - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania (obrót krajowy), d) polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania (obrót krajowy i zagraniczny), e) polecone ekonomiczne za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru (obrót krajowy), f) polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru (obrót krajowy i zagraniczny), g) z zadeklarowaną wartością ekonomiczne - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, za których utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie wykonawca ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości przesyłek podanej przez zamawiającego (obrót krajowy), h) z zadeklarowana wartością priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii za których utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie wykonawca ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości przesyłek podanej przez zamawiającego (obrót krajowy i zagraniczny). Gabaryt A to przesyłki listowe, których minimalne wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, a maksymalne żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokości 20 mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm. Gabaryt B to przesyłki listowe o wymiarach: minimum - jeżeli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 235 mm lub szerokość 230 mm a maksimum - suma długości, szerokości i wysokości nie może być większa 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. Strefa A - Europa (łącznie z Cyprem, cała Rosją i Izraelem) Strefa B - Ameryka Północna i Afryka Strefa C - Ameryka Południowa, Środkowa i Azja Strefa D - Australia i Oceania 2) paczki pocztowe (przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami listowymi) do 10 kg obrót krajowy (gabaryt A i B) a) ekonomiczne - rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii, b) priorytetowe - rejestrowane będące paczkami najszybszej kategorii, c) z zadeklarowaną wartością ekonomiczne - rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii, za których utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie. wykonawca ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości paczek podanej przez zamawiającego, d) z zadeklarowaną wartością priorytetowe - rejestrowane będące paczkami najszybszej kategorii, za których utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie wykonawca ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości paczek podanej przez zamawiającego Gabaryt A to paczki pocztowe, których minimalne wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 mm x 140 mm, a maksymalne - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm Gabaryt B to paczki pocztowe o wymiarach: minimum, jeżeli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm, maksimum - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość wynosi 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm 3) paczki pocztowe (przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami listowym) do 20 kg obrót zagraniczny ( strefa A, B, C, D) a) ekonomiczne - rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii, b) priorytetowe - rejestrowane będące paczkami najszybszej kategorii, c) z zadeklarowaną wartością ekonomiczne - rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii, za których utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie wykonawca ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości paczek podanej przez zamawiającego, d) z zadeklarowaną wartością priorytetowe - rejestrowane będące paczkami najszybszej kategorii, za których utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie wykonawca ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości paczek podanej przez zamawiającego Strefa A - Europa (łącznie z Cyprem, cała Rosją i Izraelem) Strefa B - Ameryka Północna i Afryka Strefa C - Ameryka Południowa, Środkowa i Azja Strefa D - Australia i Oceania W przypadku korzystania z usługi - paczka pocztowa (obrót krajowy i zagraniczny) zamawiający będzie korzystał również z dodatkowej usługi - potwierdzenia odbioru. 4) druki bezadresowe (obrót krajowy) - nieopatrzone oznaczeniem adresata i adresem informacje pisemne lub graficzne 5) przesyłki kurierskie do 20 kg (obrót krajowy i zagraniczny) - przesyłki listowe będące przesyłkami rejestrowanymi lub paczki pocztowe przyjmowane, sortowane, przemieszczane i doręczane w sposób łącznie zapewniający: a) bezpośredni odbiór przesyłki pocztowej od zamawiającego, b) śledzenie przesyłki pocztowej od momentu nadania do doręczenia, c) doręczenie przesyłki pocztowej w gwarantowanym terminie, d) doręczenie przesyłki pocztowej do rąk adresata lub osoby uprawnionej do odbioru, e) uzyskanie pokwitowania odbioru przesyłki pocztowej. III. Zamawiający wymaga, aby przesyłki kurierskie w obrocie krajowym były doręczane w trzech terminach: a) zwykłym - w przypadku przesyłek adresowanych do osób fizycznych przesyłka, której gwarantowany termin doręczenia wynosi nie dłużej niż do godz. 20.00 następnego dnia roboczego po dniu nadania, w przypadku przesyłek adresowanych do firm, instytucji i urzędów gwarantowany termin doręczenia w godzinach ich urzędowania następnego dnia roboczego po dniu nadania, b) południowym - przesyłka, której termin doręczenia wynosi nie dłużej niż do godz. 12.00 następnego dnia roboczego po dniu nadania, c) porannym - przesyłka, której termin doręczenia wynosi nie dłużej niż do godz. 9.00 następnego dnia roboczego po dniu nadania. IV. Dodatkowe usługi, które musi zapewnić wykonawca realizując usługę przesyłki kurierskie w obrocie krajowym: a) potwierdzenie odbioru, b) doręczenie do rąk własnych. V. Inne wymagania: 1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość korzystania z innych dodatkowych usług dotyczących przesyłek kurierskich nie wymienionych powyżej, a zawartych w cenniku wykonawcy. 2) Zamawiający oświadcza, że przewiduje do nadania u operatora wyznaczonego ok. 5 procent przesyłek z ogólnej liczby przesyłek rejestrowanych (z wyłączeniem przesyłek z zadeklarowaną wartością oraz przesyłek kurierskich). Zamawiający zastrzega jednak, że jest to ilość szacunkowa, która może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od potrzeb zamawiającego. 3) Zamawiający dopuszcza sytuację, w której wykonawca nie będący operatorem wyznaczonym odbiera przesyłki pocztowe od zamawiającego (dot. wyodrębnionej grupy przesyłek) i przekazuje je do nadania w placówce operatora wyznaczonego. Celem zachowania terminów przesyłki odebrane od zamawiającego w danym dniu muszą być w tym samym dniu nadane. Wykonawca nie będący operatorem wyznaczonym będzie nadawał przesyłki pocztowe w placówce operatora wyznaczonego w imieniu zamawiającego, ale na koszt własny. Na kopertach przesyłek pocztowych znajdować się będą znaki opłaty operatora wyznaczonego, a nie wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia. Na dowodzie nadania wystawianym przez operatora wyznaczonego widnieć będą dane zamawiającego jako nadawcy przesyłki. Dowód ten będzie przekazywany zamawiającemu na drugi dzień roboczy od dnia nadania. Na wszystkich przesyłkach jako nadawca widnieć będzie wyłącznie zamawiający. Wynagrodzenie wykonawcy będzie rozliczane na podstawie potwierdzeń przekazania przesyłek do nadania wystawianych przez operatora wyznaczonego. Zamawiający informuje, że będzie pokrywał wyłącznie koszty opłaty pocztowej za nadanie przesyłek za pośrednictwem operatora wyznaczonego w wysokości wynikającej z formularza ofertowego wykonawcy. Wykonawca pokrywa wszelkie ewentualne dodatkowe koszty, związane z nadaniem przesyłki w placówce operatora wyznaczonego. W sytuacji zwrotu niedoręczonej przesyłki nadanej u operatora wyznaczonego zamawiający uiści na rzecz operatora wyznaczonego należną opłatę. Wykonawca umniejszy należność na fakturze obciążającej zamawiającego w kolejnym okresie rozliczeniowym o kwotę uiszczoną przez zmawiającego w danym miesiącu na rzecz operatora wyznaczonego z tytułu zwrotu przesyłek. Rozliczenie z wykonawcą należności za przesyłki zwrócone przez operatora wyznaczonego będzie dokonywane w oparciu o miesięczne zestawienie sporządzone przez zamawiającego na podstawie dowodów zapłaty (dowodów księgowych) za przesyłki zwrócone. Zgłoszenie powyższego zestawienia wykonawcy winno być dokonane przez zamawiającego nie później niż w terminie do 7 dni kalendarzowych po zakończeniu każdego miesiąca. 4) Istotne zapisy, które odpowiednio zredagowane należy wprowadzić do umowy, zawarte są w załączniku pod nazwą Istotne postanowienia umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). Zgodnie z pkt 17.1. SIWZ, w terminie 5 dni od daty wyboru oferty najkorzystniejszej wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć do akceptacji projektu umowy zawierającego wszystkie zapisy z załącznika nr 8 do SIWZ).

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, jeżeli zamówienie uzupełniające dotyczy usług realizowanych w zamówieniu podstawowym

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 3.800,00 zł (słownie: trzy tysiące osiemset złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529 ze zmianami) w zakresie uprawniającym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia oraz zaświadczenia o wpisie do rejestru, o których mowa w pkt 7.1. i 7.2. SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywał bądź wykonuje co najmniej dwie usługi, rozumiane jako dwie umowy, w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym o wartości minimum 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczenia, wykazu i dokumentów, o których mowa w pkt 7.1. i 7.3. SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w pkt III.3.2, może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy. W tym celu składa w formie oryginału pisemne zobowiązanie (załącznik nr 7 do SIWZ) lub inne oświadczenie podmiotów, które oddają do dyspozycji wykonawcy te zasoby na potrzeby wykonania zamówienia. W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 7 do SIWZ, przedstawia w ofercie inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi: a) zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby dot. posiadania wiedzy i doświadczenia, b) wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób, c) zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób, d) wskazywać, co zostanie powierzone oraz zawierać opis, w jaki sposób wykonawca będzie rzeczywiście korzystał z tego zasobu w trakcie realizacji zamówienia, 2. w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymienione w pkt III.4.1. na spełnienie warunków, o których mowa w pkt III.3. mogą zostać złożone wspólnie, natomiast dokumenty wymienione w pkt III.4.2. i III.4.3. potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz dokument wymieniony w pkt III.4.4. dot. przynależności do grupy kapitałowej, składa oddzielnie każdy z podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Możliwość nieodpłatnego śledzenia przez internet przesyłek rejestrowanych - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiany mogą: 1) dotyczyć obniżenia cen zaoferowanych przez Wykonawcę w ofercie formularz ofertowy) w przypadku: a) obniżenia przez Wykonawcę cen w toku realizacji umowy, przy niezmienionym poziomie jakości świadczonych usług. Wykonawca ma wówczas obowiązek stosować względem Zamawiającego obniżone ceny dla usług, wynikające ze swojego aktualnego cennika lub regulaminu, b) korzystania przez Zamawiającego z programów rabatowych (opustowych) oferowanych przez Wykonawcę w toku realizacji umowy, 2) dotyczyć godzin dostarczania przez Wykonawcę przesyłek poczty wpływającej do siedziby Zamawiającego, 3) dotyczyć godzin dostarczania przez Zamawiającego przesyłek przeznaczonych do nadania do siedziby placówki nadawczej Wykonawcy, 4) dotyczyć godzin odbioru przez Wykonawcę przesyłek przeznaczonych do nadania z siedziby Zamawiającego (w przypadku korzystania z ww. usługi), 5) dotyczyć korzystnych dla Zamawiającego modyfikacji świadczonych usług (prowadzenie nowych usług, rozszerzenie lub modyfikacja usług obecnych), 6) być związane ze zmianą przepisów powszechnie obowiązującego prawa, jeśli wpływa ona na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy, 7) dotyczyć siedziby/b placówki/ek Wykonawcy obsługującej/ych Zawiającego. Zamawiający za porozumieniem stron dopuszcza możliwość zmiany siedziby/b placówki/ek Wykonawcy pod warunkiem, że nowa/e siedziba/y placówki/ek Wykonawcy będzie/ą zlokalizowana/e w miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/bip/chapter_170126.asp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 324 (III piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 324 (III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.