Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-13
Jelenia Góra: II przetarg na świadczenie usług edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w klasach I-III w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Łomnicy
Numer ogłoszenia: 297652 - 2012; data zamieszczenia: 13.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Łomnicy , ul. Świerczewskiego 160, 58-508 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7130256, faks 075 7130256.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II przetarg na świadczenie usług edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w klasach I-III w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Łomnicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na realizacji zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Łomnicy realizowanych w ramach projektu pn. Równe szanse - droga do sukcesu; Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Mysłakowice, dla których organem prowadzącym jest Gmina Mysłakowice współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres, ilość i rodzaj zajęć określają szczegółowe zadania stanowiące poszczególne części zamówienia. Czas trwania jednej godziny zajęć dla: dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, koła matematycznego, koła przyrodniczego i korektywy, przewiduje się jako 45 minut nieprzerwanej pracy. Dla pozostałych zajęć czas trwania jednej godziny wynosi 60 minut. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: Część 1. Zajęcia z zakresu muzykoterapii: I sem. 2012/2013; I grupa (5 osób) - 15 h, II sem. 2012/2013 I grupa (5 osób) - 15 h. razem 30 godzin dla 5 uczniów ogółem. Część 2. Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: I sem. 2012/2013; I grupa (5 osób) - 30 h, razem 30 godzin dla 5 uczniów ogółem. Część 3. Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: II sem. 2012/2013; II grupa (5 osób) - 30 h, razem 30 godzin dla 5 uczniów ogółem. Część 4. Zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami w komunikacji społecznej: I sem. 2012/2013; I grupa (7 osób) - 30 h, razem 30 godzin dla 7 uczniów ogółem. Część 5. Zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami w komunikacji społecznej: II sem. 2012/2013; II grupa (7 osób) - 30 h, razem 30 godzin dla 7 uczniów ogółem. Część 6. Zajęcia - korektywa. I sem. 2012/2013; I A grupa (10 osób) - 30 h, ; I B grupa (10 osób) - 30 h, razem 60 godzin dla 20 uczniów ogółem. Część 7. Zajęcia - korektywa. II sem. 2012/2013; II A grupa (10 osób) - 30 h , II B grupa (10 osób) - 30 h, razem 60 godzin dla 20 uczniów ogółem. Część 8. Zajęcia - koło artystyczne: I sem. 2012/2013; I grupa (10 osób) - 30 h, razem 30 godzin dla 10 uczniów ogółem; Część 9. Zajęcia - koło artystyczne: II sem. 2012/2013 II grupa (10 osób) - 30 h. razem 30 godzin dla 10 uczniów ogółem.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymaga się uprawnień określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz. 400).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenie spełniania tego warunku stanowić będzie wypełniony załącznik nr 2 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenie spełniania tego warunku stanowić będzie wypełniony załącznik nr 2 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. prowadzić zajęcia, muszą posiadać kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej zgodne z ww. rozporządzeniem oraz minimum 1 rok doświadczenia w nauczaniu dzieci szkół podstawowych. Potwierdzenie spełniania tego warunku nastąpi poprzez weryfikację wypełnionego załącznika nr 5 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenie spełniania tego warunku stanowić będzie wypełniony załącznik nr 2 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.myslakowice.bip.net.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Łomnicy, ul. Świerczewskiego 160; 58-508 Jelenia Góra 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2012 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Łomnicy, ul. Świerczewskiego 160; 58-508 Jelenia Góra 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia z zakresu muzykoterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I sem. 2012/2013; I grupa (5 osób) - 15 h, II Sem. 2012/2013 I grupa (5 osób) - 15 h, razem 30 godzin dla 5 uczniów ogółem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I sem. 2012/2013; I grupa (5 osób) - 30 h, razem 30 godzin dla 5 uczniów ogółem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych II sem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II sem. 2012/2013; I grupa (5 osób) - 30 h, razem 30 godzin dla 5 uczniów ogółem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami w komunikacji społecznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I sem. 2012/2013; I grupa (7 osób) - 30 h, razem 30 godzin dla 7 uczniów ogółem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami w komunikacji społecznej II sem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II sem. 2012/2013; I grupa (7 osób) - 30 h, razem 30 godzin dla 7 uczniów ogółem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia - korektywa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I sem. 2012/2013; I A grupa (10 osób) - 30 h, I B grupa (10 osób) - 30 h razem 60 godzin dla 20 uczniów ogółem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zajęcia - korektywa II sem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II sem. 2012/2013; II A grupa (10 osób) - 30 h, II B grupa (10 osób) - 30 h razem 60 godzin dla 20 uczniów ogółem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zajęcia - koło artystyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I sem. 2012/2013; I grupa (10 osób) - 30 h, razem 30 godzin dla 10 uczniów ogółem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia - koło artystyczne II sem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II sem. 2012/2013; II grupa (10 osób) - 30 h, razem 30 godzin dla 10 uczniów ogółem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Wykonanie operatów geodezyjnych oraz renowacji punktów sieci geodezyjnych obiektów ZEW Jelenia Góra, ZEW Wrocław i ZEW Opole w latach 2025-2027
- Sprzedaż energii elektrycznej do budynków administrowanych przez Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Dostawa samochodu osobowego
- EW Leśna - wykonanie ekspertyzy oraz projektu na naprawę lub wymianę rurociągów energetycznych TZ-4 i TZ-5
- EW Olszna - odtworzenie stanu technicznego obiektów po przejściu fali powodziowej we wrześniu 2024
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego.
- Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery
- "Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego seminarium dla przedstawicieli JST z woj. mazowieckiego z zakresu procedur i źródeł finansowania usług społecznych dla lokalnej społeczności (...)"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "ABC przedsiębiorczości z elementami e-marketingu"
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.