Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-31
Świdnica: szkolenia grupowe dla osób bezrobotnych finansowane z Funduszu Pracy
Numer ogłoszenia: 298978 - 2009; data zamieszczenia: 31.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. M. Skłodowskiej-Curie 5, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8561818, faks 074 8561813.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.praca.powiat.swidnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: szkolenia grupowe dla osób bezrobotnych finansowane z Funduszu Pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych finansowanych ze środków algorytmicznych Funduszu Pracy dla 60 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy. Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne muszą być przeprowadzone na terenie miasta Świdnicy. Zamówienie podzielono na 5 części. CZĘŚĆ 1 Decoupage - z podstawami prowadzenia działalności gospodarczej - 10 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 19.10.2009 r. oraz zakończyć w dniu 30.10.2009 r. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1)Technika decoupage klasycznego 2)Technika serwetkowa - podstawowe zasady pracy z serwetką 3)Zastosowanie papieru ryżowego 4)Techniki postarzania przedmiotów 5)Crackle dwuskładnikowy - krakelura stosowana przy wykończeniu pracy 6)Techniki cieniowania 7)Decoupage na różnych powierzchniach 8)Tworzenie biżuterii 9)ABC przedsiębiorczości 10)Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Na jednego uczestnika szkolenia przypada 60 godzin zegarowych, w tym: 1.zajęć teoretycznych: 15 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, 2.zajęć praktycznych: 45 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu oraz nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym liczba godzin szkolenia przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż 60 godzin zegarowych w miesiącu kalendarzowym. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: - zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, Po zakończonym szkoleniu absolwent szkolenia powinien: a)znać techniki decoupage, b)znać techniki wykonywania biżuterii, c)posiadać umiejętność tworzenia ręcznie zdobionych wyrobów artystycznych oraz materiałów reklamowych, d)posiadać umiejętność tworzenia różnorodnych rodzajów biżuterii, e)znać przepisy i wymogi dotyczące założenia własnej firmy. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: min. 10 indywidualnych miejsc pracy przy stole, narzędzia i pomoce dydaktyczne (farby akrylowe, lakiery, różnego rodzaju papiery, serwetki, kleje), rzutnik multimedialny, flipchart, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. CZĘŚĆ 2 Obsługa kas fiskalnych z minimum sanitarnym - 10 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 19.10.2009 r. oraz zakończyć w dniu 26.10.2009 r. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1)Obsługa kas fiskalnych 2)Minimum sanitarne 3)Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Na jednego uczestnika szkolenia przypada 43 godziny zegarowe, w tym: 1.zajęć teoretycznych: 18 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, 2.zajęć praktycznych: 25 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu oraz nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym liczba godzin szkolenia w miesiącu kalendarzowym przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż 43 godziny zegarowe szkolenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: - zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki. Po zakończonym szkoleniu beneficjent powinien: 1)samodzielnie obsługiwać kasy fiskalne oraz programy, 2)znać podstawowe zasady higieny produkcji lub w obrocie żywnością. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: min. 10 stanowisk z kasami fiskalnymi, zbiory biblioteczne (np. literatura fachowa, wzory dokumentów), inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. CZĘŚĆ 3 Komputerowy system finansowo - księgowy przedsiębiorstwa (w tym Płatnik) - 20 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 02.11.2009 r. oraz zakończyć w dniu 30.11.2009 r. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia 1.System finansowo - księgowy przedsiębiorstwa 2.Podstawy rachunkowości 3.Rachunkowość finansowa 4.Rachunek kosztów i rachunkowość zarządcza 5.Sprawozdawczość finansowa i jej analiza 6.Zastosowanie techniki komputerowej w rachunkowości 7.Obsługa programów SUBIEKT, REWIZOR GT, REWIZOR 3 EURO, RACHMISTRZ GT, STYMFONIA oraz Płatnik 8.Obsługa komputera 9.Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin jednej grupy szkoleniowej przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 150 godzin zegarowych, w tym: a)zajęć teoretycznych: 76 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, b)zajęć praktycznych: 74 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu oraz nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym liczba godzin szkolenia w miesiącu kalendarzowym przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż 76 godzin zegarowych. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum średnim. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: - zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, Po zakończonym szkoleniu absolwent szkolenia powinien: 1) posiadać umiejętność prowadzenia ksiąg podatkowych (m.in. podatkowej książki przychodów i rozchodów) w oparciu o nowe przepisy, 2) posiadać umi4ejętność obsługi komputera, 3) posiadać umiejętność pracy na programach komputerowych REWIZOR 3 EURO, RACHMISTRZ GT, SYMFONIA oraz Płatnik. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: min. 20 komputerów z zainstalowanym programem Płatnik na każdym komputerze, 20 szt. podatkowej księgi przychodów i rozchodów, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. CZĘŚĆ 4 Kurs kosmetyczny - wykonywanie zabiegów z zakresu kosmetyki pielęgnacyjnej, leczniczej i upiększającej - 10 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 02.11.2009 r. oraz zakończyć w dniu 30.11.2009 r. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1.Przepisy BHP 2.Wykonywanie zabiegów z zakresu kosmetyki pielęgnacyjnej i leczniczej (uwzględniając wskazania i przeciwwskazania do ich wykonania): -zabiegi na twarz i ciało, w tym zabiegi pielęgnacyjne dla cery normalnej, suchej, tłustej i mieszanej -oczyszczanie mechaniczne -masaż twarzy -zabiegi na wybranych partiach ciała -zabiegi modelujące sylwetkę i antycellulitowe -depilacja 3.Wykonywanie zabiegów z zakresu kosmetyki upiększającej -manicure -pedicure -barwienie brwi i rzęs -regulacja łuku brwiowego 4.Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 150 godzin zegarowych, w tym: a) zajęć teoretycznych: 40 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, b) zajęć praktycznych: 110 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu oraz nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym liczba godzin szkolenia przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż 150 godzin zegarowych w miesiącu kalendarzowym. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: - zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, - dyplom ukończenia kursu kosmetycznego wydany w języku angielskim, - dyplom ukończenia kursu kosmetycznego wydany w języku niemieckim, - dyplom ukończenia kursu kosmetycznego wydany w języku francuskim, - certyfikat Firmy CM PROFESSIONAL z zakresu stylizacji paznokci. Po zakończonym szkoleniu absolwent powinien m.in.: wykonywać zabiegi upiększające, pielęgnacyjne i lecznicze, przeprowadzać zabiegi na życzenie klienta uwzględniając jego stan zdrowia i kondycję skóry, obsługiwać sprzęty kosmetyczne, oczyszczać, dezynfekować i konserwować sprzęt kosmetyczny zgodnie z przepisami bhp, udzielać porad kosmetycznych w zakresie pielęgnacji skóry i pomagać w doborze kosmetyków. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: pracownia kosmetyczna wyposażona w min. 5 foteli, sprzęt kosmetyczny, preparaty kosmetyczne, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. CZĘŚĆ 5 Wykorzystanie komputera w rachunkowości - 10 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 04.11.2009 r. oraz zakończyć w dniu 30.11.2009 r. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1)Rodzaje programów stosowanych w rachunkowości 2)Obsługa programu rozliczeniowego Płatnik 3)Obsługa wybranego programu finansowo - księgowego: -zasady obsługi poszczególnych modułów funkcjonalnych -zakładanie planu kont i wprowadzanie bilansu otwarcia -zakładanie i prowadzenie kartotek -dekretacja i księgowanie operacji gospodarczych -kalkulacja kosztów -ustalanie wyniku finansowego -sporządzanie deklaracji podatkowych -zamknięcie miesięczne i roczne -sporządzanie sprawozdania finansowego Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 150 godzin zegarowych, w tym: a)zajęć teoretycznych: 50 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, b)zajęć praktycznych: 100 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu oraz nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym liczba godzin szkolenia przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż 150 godzin zegarowych w miesiącu kalendarzowym. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: - zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, Po zakończonym szkoleniu absolwent szkolenia powinien m.in.: 1)znać nazwy i rodzaje programów stosowanych w rachunkowości 2)znać obsługę programu rozliczeniowego Płatnik 3)znać obsługę wybranego programu finansowo księgowego. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: min. 10 komputerów z zainstalowanym programem Płatnik oraz wybranym programem finansowo - księgowym na każdym komputerze, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE: Wykonawca wyda uczestnikom szkolenia: a)zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki - dla zamówień od Części 1 do Części 5, b)dyplom ukończenia kursu kosmetycznego wydany w języku angielskim - dla zamówienia wymienionego w Części 4, c)dyplom ukończenia kursu kosmetycznego wydany w języku niemieckim - dla zamówienia wymienionego w Części 4, d)dyplom ukończenia kursu kosmetycznego wydany w języku francuskim - dla zamówienia wymienionego w Części 4, e)certyfikat Firmy CM PROFESSIONAL z zakresu stylizacji paznokci - dla zamówienia wymienionego w Części 4 w terminie do 3 dni roboczych od daty zakończenia szkolenia. 1)Wykonawca w trakcie trwania szkolenia musi zapewnić uczestnikom szkolenia warunki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 2)Zajęcia dydaktyczne muszą być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni świątecznych). a)zajęcia teoretyczne muszą rozpocząć się nie wcześniej niż o godz. 800, trwać nie krócej niż 6, a nie dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie oraz zakończyć się nie później niż o godz. 2000, b)zajęcia praktyczne przypadające na jednego uczestnika szkolenia muszą rozpocząć się nie wcześniej niż o godz. 800, trwać nie krócej niż 6, a nie dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie oraz zakończyć się nie później niż o godz. 2000 - nie dotyczy zamówienia określonego w Części 4, c)dzienna liczba godzin zegarowych - nie więcej niż 8. W przypadku zamówienia określonego w Części 4: 1.liczba uczestników szkolenia przypadająca na jedno stanowisko praktycznej nauki zawodu wynosi 2 osoby. Dopuszczalne jest to wyłącznie w przypadku tych modułów tematycznych, w których są praktyczne ćwiczenia na sprzęcie niezbędnym do wykonywania zawodu lub nabywania umiejętności, których zdobycie jest przedmiotem szkolenia. 3)Wykonawca przed rozpoczęciem szkolenia, jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć. 4)Każdy uczestnik otrzyma na własność skrypt oraz podstawowe materiały piśmienne potrzebne do prowadzenia notatek (zeszyt/notatnik, długopis)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych tj.: - Zarówno zajęcia teoretyczne, jak i praktyczne powinni prowadzić wykładowcy posiadający uprawnienia do wykonywania zawodu instruktora/wykładowcy. Osoby prowadzące zajęcia muszą posiadać odpowiednią wiedzę oraz przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć powierzonych im przez Wykonawcę. Wykładowcy winni dysponować stosownymi dokumentami (np. certyfikaty, świadectwa, zaświadczenia, dyplomy, itp.), które potwierdzą kwalifikacje i uprawnienia kadry szkoleniowej. Każdy wykładowca musi mieć doświadczenie praktyczne w zakresie prowadzonych zajęć grupowych tj. przeprowadził co najmniej 2 szkolenia grupowe w ciągu ostatnich 3 lat odpowiadające tematyce przedmiotu zamówienia. - Wykonawca musi prowadzić działalność w zakresie będącym przedmiotem zamówienia oraz posiadać: zaktualizowany na 2009 r., w Dziale 2 pt. Tematyka prowadzonych szkoleń w bieżącym roku kalendarzowym o dane szkolenie/a, na które Wykonawca zamierza złożyć ofertę, wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236, poz. 2365). Uwierzytelnioną kserokopię wpisu do rejestru należy dołączyć do oferty szkoleniowej. Ponadto, Wykonawca powinien złożyć oświadczenie mówiące o tym, że zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez wojewódzki urząd pracy jest aktualne w roku bieżącym, co jest jednoznaczne z tym, iż Wykonawca nadal prowadzi działalność szkoleniową, certyfikaty jakości usług, jeżeli Wykonawca takie posiada. Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia, na które Wykonawca złoży ofertę, jak również Wykonawcy, jako instytucji świadczącej usługi szkoleniowe. Będą brane pod uwagę różne typy certyfikatów: Certyfikaty Systemu Zarządzania Jakością ISO, akredytacje np. Kuratora Oświaty, Polskiego Towarzystwa Informatycznego, Polskiego Biura Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych, atesty, TÜV, itp. - dysponować odpowiednimi warunkami lokalowymi i wyposażeniem dydaktycznym. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje pomieszczeniami wykładowymi, których liczba i pojemność jest adekwatna do liczby części, których dotyczy złożona oferta oraz uwzględnia wielkość grup szkoleniowych danej części zamówienia, jak również harmonogram zajęć. Wykonawca w opisie warunków szkolenia winien dokładnie podać miejsce realizacji zajęć teoretycznych oraz praktycznych i w sposób szczegółowy opisać wyposażenie sal, w których prowadzone będą zajęcia dydaktyczne. Aby umożliwić uczestnikom szkolenia właściwe przygotowanie praktyczne Wykonawca winien zapewnić odpowiednią ilość sprzętów oraz materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć. Dlatego też należy odznaczyć jaki sprzęt i materiały będą wykorzystywane podczas zajęć oraz w jakich ilościach. 2 Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w pkt. 6 SIWZ 3 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W przypadku gdy o udzielenie zamówienia będzie ubiegała się wykonawca którego siedziba lub miejsce zamieszkania jest poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu wskazanego w pkt. 1 składa dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Zaktualizowany na 2009r. W Dziale 2 pt. Tematyka prowadzonych szkoleń w bieżącym roku kalendarzowych o dane szkolenie/a, na które Wykonawca zamierza złożyć ofertę, wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365). Ponadto, Wykonawca powinien złożyć oświadczenie mówiące o tym, że zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych wydawane przez wojewódzki urząd pracy jest aktualne w roku bieżącym, co jest jednoznaczne z tym, iż Wykonawca w roku bieżącym nadal prowadzi działalność szkoleniową. 4.Certyfikaty jakości usług, jeżeli Wykonawca takie posiada. Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia, na które Wykonawca złoży ofertę, jak również Wykonawcy, jako instytucji świadczącej usługi szkoleniowe. Będą brane pod uwagę różne formy certyfikatów: Certyfikaty Systemu Zarządzania Jakością ISO, akredytacje np. Kuratora Oświaty, Polskiego Towarzystwa Informatycznego, Polskiego Biura Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych, atesty, TÜV, itp. 5.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (np. ilość sprzętu, informacja czy obiekt jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych). W przypadku wskazania narzędzi i urządzeń którymi będzie dysponował wykonawca należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. Wykaz taki należy załączyć do każdej części zamówienia na które składana jest oferta uwzględniając specyfikę poszczególnych kierunków szkoleń. 6.Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia (wskazać szkolenia jakie przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat odpowiadające tematyce przedmiotu zamówienia) i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 7.Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8.Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy PZP. Dokumenty winny być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - certyfikat jakości usług lub inny dokument - 15
- 3 - kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 4 - doświadczenie kadry dydaktycznej - 25
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praca.swidnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urzad Pracy w Świdnicy ul. M.Skłodowskiej - Curie 5 58-100 Świdnica, pokój nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urzad Pracy w Świdnicy ul. M.Skłodowskiej - Curie 5 58-100 Świdnica, pokój nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Decoupage - z podstawami prowadzenia działalności gospodarczej - 10 osób.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 19.10.2009 r. oraz zakończyć w dniu 30.10.2009 r. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1)Technika decoupage klasycznego 2)Technika serwetkowa - podstawowe zasady pracy z serwetką 3)Zastosowanie papieru ryżowego 4)Techniki postarzania przedmiotów 5)Crackle dwuskładnikowy - krakelura stosowana przy wykończeniu pracy 6)Techniki cieniowania 7)Decoupage na różnych powierzchniach 8)Tworzenie biżuterii 9)ABC przedsiębiorczości 10)Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Na jednego uczestnika szkolenia przypada 60 godzin zegarowych, w tym: 1.zajęć teoretycznych: 15 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, 2.zajęć praktycznych: 45 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu oraz nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym liczba godzin szkolenia przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż 60 godzin zegarowych w miesiącu kalendarzowym. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: - zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, Po zakończonym szkoleniu absolwent szkolenia powinien: a)znać techniki decoupage, b)znać techniki wykonywania biżuterii, c)posiadać umiejętność tworzenia ręcznie zdobionych wyrobów artystycznych oraz materiałów reklamowych, d)posiadać umiejętność tworzenia różnorodnych rodzajów biżuterii, e)znać przepisy i wymogi dotyczące założenia własnej firmy. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: min. 10 indywidualnych miejsc pracy przy stole, narzędzia i pomoce dydaktyczne (farby akrylowe, lakiery, różnego rodzaju papiery, serwetki, kleje), rzutnik multimedialny, flipchart, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 15
- 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 4. doświadczenie kadry dydaktycznej - 25
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa kas fiskalnych z minimum sanitarnym - 10 osób.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 19.10.2009 r. oraz zakończyć w dniu 26.10.2009 r. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1)Obsługa kas fiskalnych 2)Minimum sanitarne 3)Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Na jednego uczestnika szkolenia przypada 43 godziny zegarowe, w tym: 1.zajęć teoretycznych: 18 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, 2.zajęć praktycznych: 25 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu oraz nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym liczba godzin szkolenia w miesiącu kalendarzowym przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż 43 godziny zegarowe szkolenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: - zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki. Po zakończonym szkoleniu beneficjent powinien: 1)samodzielnie obsługiwać kasy fiskalne oraz programy, 2)znać podstawowe zasady higieny produkcji lub w obrocie żywnością. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: min. 10 stanowisk z kasami fiskalnymi, zbiory biblioteczne (np. literatura fachowa, wzory dokumentów), inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 15
- 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 4. doświadczenie kadry dydaktycznej - 25
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Komputerowy system finansowo - księgowy przedsiębiorstwa (w tym Płatnik) - 20 osób.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 02.11.2009 r. oraz zakończyć w dniu 30.11.2009 r. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia 1.System finansowo - księgowy przedsiębiorstwa 2.Podstawy rachunkowości 3.Rachunkowość finansowa 4.Rachunek kosztów i rachunkowość zarządcza 5.Sprawozdawczość finansowa i jej analiza 6.Zastosowanie techniki komputerowej w rachunkowości 7.Obsługa programów SUBIEKT, REWIZOR GT, REWIZOR 3 EURO, RACHMISTRZ GT, STYMFONIA oraz Płatnik 8.Obsługa komputera 9.Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin jednej grupy szkoleniowej przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 150 godzin zegarowych, w tym: a)zajęć teoretycznych: 76 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, b)zajęć praktycznych: 74 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu oraz nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym liczba godzin szkolenia w miesiącu kalendarzowym przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż 76 godzin zegarowych. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum średnim. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: - zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, Po zakończonym szkoleniu absolwent szkolenia powinien: 1) posiadać umiejętność prowadzenia ksiąg podatkowych (m.in. podatkowej książki przychodów i rozchodów) w oparciu o nowe przepisy, 2) posiadać umi4ejętność obsługi komputera, 3) posiadać umiejętność pracy na programach komputerowych REWIZOR 3 EURO, RACHMISTRZ GT, SYMFONIA oraz Płatnik. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: min. 20 komputerów z zainstalowanym programem Płatnik na każdym komputerze, 20 szt. podatkowej księgi przychodów i rozchodów, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 15
- 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 4. doświadczenie kadry dydaktycznej - 25
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs kosmetyczny - wykonywanie zabiegów z zakresu kosmetyki pielęgnacyjnej, leczniczej i upiększającej - 10 osób.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 02.11.2009 r. oraz zakończyć w dniu 30.11.2009 r. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1.Przepisy BHP 2.Wykonywanie zabiegów z zakresu kosmetyki pielęgnacyjnej i leczniczej (uwzględniając wskazania i przeciwwskazania do ich wykonania): -zabiegi na twarz i ciało, w tym zabiegi pielęgnacyjne dla cery normalnej, suchej, tłustej i mieszanej -oczyszczanie mechaniczne -masaż twarzy -zabiegi na wybranych partiach ciała -zabiegi modelujące sylwetkę i antycellulitowe -depilacja 3.Wykonywanie zabiegów z zakresu kosmetyki upiększającej -manicure -pedicure -barwienie brwi i rzęs -regulacja łuku brwiowego 4.Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 150 godzin zegarowych, w tym: a) zajęć teoretycznych: 40 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, b) zajęć praktycznych: 110 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu oraz nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym liczba godzin szkolenia przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż 150 godzin zegarowych w miesiącu kalendarzowym. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: - zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, - dyplom ukończenia kursu kosmetycznego wydany w języku angielskim, - dyplom ukończenia kursu kosmetycznego wydany w języku niemieckim, - dyplom ukończenia kursu kosmetycznego wydany w języku francuskim, - certyfikat Firmy CM PROFESSIONAL z zakresu stylizacji paznokci. Po zakończonym szkoleniu absolwent powinien m.in.: wykonywać zabiegi upiększające, pielęgnacyjne i lecznicze, przeprowadzać zabiegi na życzenie klienta uwzględniając jego stan zdrowia i kondycję skóry, obsługiwać sprzęty kosmetyczne, oczyszczać, dezynfekować i konserwować sprzęt kosmetyczny zgodnie z przepisami bhp, udzielać porad kosmetycznych w zakresie pielęgnacji skóry i pomagać w doborze kosmetyków. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: pracownia kosmetyczna wyposażona w min. 5 foteli, sprzęt kosmetyczny, preparaty kosmetyczne, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 15
- 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 4. doświadczenie kadry dydaktycznej - 25
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykorzystanie komputera w rachunkowości - 10 osób.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 04.11.2009 r. oraz zakończyć w dniu 30.11.2009 r. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1)Rodzaje programów stosowanych w rachunkowości 2)Obsługa programu rozliczeniowego Płatnik 3)Obsługa wybranego programu finansowo - księgowego: -zasady obsługi poszczególnych modułów funkcjonalnych -zakładanie planu kont i wprowadzanie bilansu otwarcia -zakładanie i prowadzenie kartotek -dekretacja i księgowanie operacji gospodarczych -kalkulacja kosztów -ustalanie wyniku finansowego -sporządzanie deklaracji podatkowych -zamknięcie miesięczne i roczne -sporządzanie sprawozdania finansowego Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 150 godzin zegarowych, w tym: a)zajęć teoretycznych: 50 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, b)zajęć praktycznych: 100 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu oraz nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym liczba godzin szkolenia przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż 150 godzin zegarowych w miesiącu kalendarzowym. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: - zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, Po zakończonym szkoleniu absolwent szkolenia powinien m.in.: 1)znać nazwy i rodzaje programów stosowanych w rachunkowości 2)znać obsługę programu rozliczeniowego Płatnik 3)znać obsługę wybranego programu finansowo księgowego. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: min. 10 komputerów z zainstalowanym programem Płatnik oraz wybranym programem finansowo - księgowym na każdym komputerze, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 15
- 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 4. doświadczenie kadry dydaktycznej - 25
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Dostawa artykułów żywnościowych Z PODZIAŁEM NA ZADANIA na potrzeby m.in. Dziennego Domu Senior+ w Świdnicy
- Termomodernizacja budynku ZS w Żarowie w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Świdnickiego pełniących funkcje oświatowe"
- Zakup oleju napędowego oraz AdBlue na potrzeby SPZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy
- Świadczenie usług polegających na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu posiłków Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- "Obsługa i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w Świdnicy w 2025 r ".
- Remont i przebudowa budynku dawnego Zboru Ewangelickiego w Letnicy.
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
- usługi komputerowe i usługi z nimi związane.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.