To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-10-16
Świdnica: szkolenia grupowe dla osób bezrobotnych finansowane z Funduszu Pracy
Numer ogłoszenia: 363012 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 298978 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 5, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8561818, faks 074 8561813.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: szkolenia grupowe dla osób bezrobotnych finansowane z Funduszu Pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych finansowanych ze środków algorytmicznych Funduszu Pracy dla 60 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy. Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne muszą być przeprowadzone na terenie miasta Świdnicy. Zamówienie podzielono na 5 części. CZĘŚĆ 1 Decoupage - z podstawami prowadzenia działalności gospodarczej - 10 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 19.10.2009 r. oraz zakończyć w dniu 30.10.2009 r. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1)Technika decoupage klasycznego 2)Technika serwetkowa - podstawowe zasady pracy z serwetką 3)Zastosowanie papieru ryżowego 4)Techniki postarzania przedmiotów 5)Crackle dwuskładnikowy - krakelura stosowana przy wykończeniu pracy 6)Techniki cieniowania 7)Decoupage na różnych powierzchniach 8)Tworzenie biżuterii 9)ABC przedsiębiorczości 10)Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Na jednego uczestnika szkolenia przypada 60 godzin zegarowych, w tym: a)zajęć teoretycznych: 15 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, b)zajęć praktycznych: 45 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu oraz nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym liczba godzin szkolenia przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż 60 godzin zegarowych w miesiącu kalendarzowym. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu. CZĘŚĆ 2 Obsługa kas fiskalnych z minimum sanitarnym - 10 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 19.10.2009 r. oraz zakończyć w dniu 26.10.2009 r. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1)Obsługa kas fiskalnych 2)Minimum sanitarne 3)Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Na jednego uczestnika szkolenia przypada 43 godziny zegarowe, w tym: c)zajęć teoretycznych: 18 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, d)zajęć praktycznych: 25 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu oraz nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym liczba godzin szkolenia w miesiącu kalendarzowym przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż 43 godziny zegarowe szkolenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu. CZĘŚĆ 3 Komputerowy system finansowo - księgowy przedsiębiorstwa (w tym Płatnik) - 20 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 02.11.2009 r. oraz zakończyć w dniu 30.11.2009 r. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia 1.System finansowo - księgowy przedsiębiorstwa 2.Podstawy rachunkowości 3.Rachunkowość finansowa 4.Rachunek kosztów i rachunkowość zarządcza 5.Sprawozdawczość finansowa i jej analiza 6.Zastosowanie techniki komputerowej w rachunkowości 7.Obsługa programów SUBIEKT, REWIZOR GT, REWIZOR 3 EURO, RACHMISTRZ GT, STYMFONIA oraz Płatnik 8.Obsługa komputera 9.Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin jednej grupy szkoleniowej przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 150 godzin zegarowych, w tym: zajęć teoretycznych: 76 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, zajęć praktycznych: 74 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu oraz nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym liczba godzin szkolenia w miesiącu kalendarzowym przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż 76 godzin zegarowych. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu. CZĘŚĆ 4 Kurs kosmetyczny - wykonywanie zabiegów z zakresu kosmetyki pielęgnacyjnej, leczniczej i upiększającej - 10 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 02.11.2009 r. oraz zakończyć w dniu 30.11.2009 r. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1.Przepisy BHP 2.Wykonywanie zabiegów z zakresu kosmetyki pielęgnacyjnej i leczniczej (uwzględniając wskazania i przeciwwskazania do ich wykonania): -zabiegi na twarz i ciało, w tym zabiegi pielęgnacyjne dla cery normalnej, suchej, tłustej i mieszanej -oczyszczanie mechaniczne -masaż twarzy -zabiegi na wybranych partiach ciała -zabiegi modelujące sylwetkę i antycellulitowe -depilacja 3. Wykonywanie zabiegów z zakresu kosmetyki upiększającej -manicure -pedicure -barwienie brwi i rzęs -regulacja łuku brwiowego 4.Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 150 godzin zegarowych, w tym: a) zajęć teoretycznych: 40 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, b) zajęć praktycznych: 110 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu oraz nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym liczba godzin szkolenia przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż 150 godzin zegarowych w miesiącu kalendarzowym. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu. CZĘŚĆ 5 Wykorzystanie komputera w rachunkowości - 10 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 04.11.2009 r. oraz zakończyć w dniu 30.11.2009 r. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1)Rodzaje programów stosowanych w rachunkowości 2)Obsługa programu rozliczeniowego Płatnik 3)Obsługa wybranego programu finansowo - księgowego: -zasady obsługi poszczególnych modułów funkcjonalnych -zakładanie planu kont i wprowadzanie bilansu otwarcia -zakładanie i prowadzenie kartotek -dekretacja i księgowanie operacji gospodarczych -kalkulacja kosztów -ustalanie wyniku finansowego -sporządzanie deklaracji podatkowych -zamknięcie miesięczne i roczne -sporządzanie sprawozdania finansowego Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 150 godzin zegarowych, w tym: zajęć teoretycznych: 50 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, zajęć praktycznych: 100 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu oraz nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym liczba godzin szkolenia przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż 150 godzin zegarowych w miesiącu kalendarzowym. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 64046.19 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Decoupage - z podstawami prowadzenia działalności gospodarczej - 10 osób
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA SZKOLENIOWO-DORADCZA ANNA SZYWAŁA AGATA SZYWAŁA S.C.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA SZKOLENIOWO-DORADCZA ANNA SZYWAŁA AGATA SZYWAŁA S.C.
- Firma Szkoleniowo - Doradcza Anna Szywała, Łukasińskiego 2/3, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7365.82
- Oferta z najniższą ceną: 7365.82 oferta z najwyższą ceną: 34850
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Obsługa kas fiskalnych z minimum sanitarnym - 10 osób
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA SZKOLENIOWO-DORADCZA ANNA SZYWAŁA AGATA SZYWAŁA S.C.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA SZKOLENIOWO-DORADCZA ANNA SZYWAŁA AGATA SZYWAŁA S.C.
- Firma Szkolenio - Doradcza Anna Szywała, Łukasińskiego 2/3, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6588.32
- Oferta z najniższą ceną: 6588.32 oferta z najwyższą ceną: 6875.70
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Komputerowy system finansowo - księgowy przedsiębiorstwa (w tym Płatnik) - 20 osób
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA SZKOLENIOWO-DORADCZA ANNA SZYWAŁA AGATA SZYWAŁA S.C.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA SZKOLENIOWO-DORADCZA ANNA SZYWAŁA AGATA SZYWAŁA S.C.
- Firma Szkoleniowo - Doradcza Anna Szywała, Łukasińskiego 2/3, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 20092.05
- Oferta z najniższą ceną: 20092.05 oferta z najwyższą ceną: 42000
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Kurs kosmetyczny - wykonywanie zabiegów z zakresu kosmetyki pielęgnacyjnej, leczniczej i upiększającej - 10 osób
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Edukacji Zawodowej CARGO, Krakowska 9, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 30000
- Oferta z najniższą ceną: 30000 oferta z najwyższą ceną: 36663
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Termomodernizacja budynku ZS w Żarowie w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Świdnickiego pełniących funkcje oświatowe"
- Zakup oleju napędowego oraz AdBlue na potrzeby SPZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy
- Świadczenie usług polegających na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu posiłków Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- "Obsługa i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w Świdnicy w 2025 r ".
- Remont i przebudowa budynku dawnego Zboru Ewangelickiego w Letnicy.
- Sukcesywne dostawy rękawic niesterylnych oraz foliowych
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
- usługi komputerowe i usługi z nimi związane.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.