eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › zorganizowanie i przeprowadzenie turnusu rehabilitacyjnego wraz z kursem zawodowym obsługi kas fiskalnych oraz warsztatami psychoterapeutycznymi i konsultacjami z doradcą zawodowym w ramach projektu systemowego Pierwszy krok do usamodzielnienia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-29

Bydgoszcz: zorganizowanie i przeprowadzenie turnusu rehabilitacyjnego wraz z kursem zawodowym obsługi kas fiskalnych oraz warsztatami psychoterapeutycznymi i konsultacjami z doradcą zawodowym w ramach projektu systemowego Pierwszy krok do usamodzielnienia
Numer ogłoszenia: 300086 - 2013; data zamieszczenia: 29.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241980 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 58 35 413, faks 52 58 35 413.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie turnusu rehabilitacyjnego wraz z kursem zawodowym obsługi kas fiskalnych oraz warsztatami psychoterapeutycznymi i konsultacjami z doradcą zawodowym w ramach projektu systemowego Pierwszy krok do usamodzielnienia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu turnusu rehabilitacyjnego wraz z kursem zawodowym obsługi kas fiskalnych oraz warsztatami psychoterapeutycznymi i konsultacjami z doradcą zawodowym w ramach projektu systemowego Pierwszy krok do usamodzielnienia przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bydgoszczy ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca zorganizuje 14 - dniowy turnus rehabilitacyjny wraz z kursem zawodowym obsługi kas fiskalnych oraz warsztatami psychoterapeutycznymi i konsultacjami z doradcą zawodowym dla 25 osób niepełnosprawnych wraz z 2 opiekunami, zamieszkujących w Powiecie Bydgoskim.
2. Turnus rehabilitacyjny dla 25 osób niepełnosprawnych wraz z 2 opiekunami (zwanych dalej Uczestnikami Turnusu) ma być zorganizowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011r. Nr 127 poz. 721 ze zm.) i Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007 r. Nr 230, poz. 1694) w ośrodku uprawnionym do przyjmowania osób niepełnosprawnych z następującymi schorzeniami i dysfunkcjami:
a. z chorobami neurologicznymi,
b. z chorobą psychiczną,
c. z dysfunkcją narządu wzroku,
d. z dysfunkcja narządu słuchu,
e. z dysfunkcja narządu ruchu, z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
f. z dysfunkcja narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich,
g. ze schorzeniami układu krążenia,
h. ze schorzeniami układu oddechowego,
i. z epilepsją
j. z upośledzeniem umysłowym,
k. cukrzycą
l. chorobami układu pokarmowego
m. całościowymi zaburzeniami rozwojowymi
3. Termin realizacji turnusu obejmującego 14 kolejnych dni ma przypadać w okresie od dnia 01 sierpnia 2013 r. do dnia 01 września 2013 r.
4. Wykonawca zapewni Uczestnikom Turnusu transport klimatyzowanym pojazdem z wyznaczonych miejsc zbiórki na terenie Bydgoszczy i Koronowa do ośrodka rehabilitacyjnego i z powrotem. Miejsca zbiórki zostaną wskazane przez Zamawiającego przy zawarciu umowy.
5. Turnus odbędzie się w ośrodku usytuowanym w miejscowości nadmorskiej, dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych z dysfunkcjami lub schorzeniami wymienionymi w pkt 3.2, oddalonym od Bałtyku w linii prostej o nie więcej niż 1000 metrów.
6. Wykonawca, zapewni Uczestnikom Turnusu podczas podróży i w trakcie trwania turnusu opiekę koordynatora turnusu wyznaczonego i dostępnego przez całą dobę tylko i wyłącznie dla tej grupy. W czasie podróży koordynator turnusu nie może być jednocześnie kierowcą pojazdu przewożącego Uczestników Turnusu.
7. Wykonawca zapewni właściwą opiekę i bezpieczeństwo Uczestnikom Turnusu w czasie przejazdu na i z turnusu oraz w trakcie jego trwania.
8. Wykonawca, w trakcie trwania turnusu, zapewni Uczestnikom Turnusu pełne wyżywienie obejmujące 4 posiłki dziennie tj.: śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację, (stołówka na miejscu) z zastrzeżeniem zapewnienia prowiantu w czasie wycieczek i podróży w dniu powrotu. W przypadku osób, dla których wymagana jest specjalna dieta posiłki będą przygotowywane wg wskazań lekarza.
9. Wykonawca zorganizuje nieodpłatnie imprezy o charakterze integracyjnym i aktywizacyjnym, w tym wieczorek integracyjny, 2 ogniska lub grille z wyżywieniem, tj. pieczeniem kiełbasek itp. i co najmniej 1 (jedną) wycieczkę krajoznawczą.
10. W trakcie turnusu każdy Uczestnik Turnusu będący osobą niepełnosprawną skorzysta z konsultacji lekarskiej i minimum 20 zabiegów usprawniająco - leczniczych wskazanych podczas tej konsultacji.
11. W ramach aktywnej integracji osób niepełnosprawnych zostaną przeprowadzone:
a) kurs obsługi kas fiskalnych w wymiarze łącznym 10 godzin dla wszystkich osób niepełnosprawnych będących Uczestnikami Turnusu,
b) warsztaty psychoterapeutyczne w wymiarze łącznym 6 godzin dla wszystkich osób niepełnosprawnych będących Uczestnikami Turnusu,
c) konsultacje z doradcą zawodowym w wymiarze łącznym 25 godzin - 1 godzina konsultacji dla każdej z osób niepełnosprawnych będącej Uczestnikiem Turnusu.
12. Wykonawca zapewni trenerów z kwalifikacjami, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnymi do prowadzenia zajęć w ramach przedmiotu zamówienia.
13. Wykonawca zapewni, by wszelkie materiały dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia kursu i warsztatów oraz zaświadczenia o ukończeniu kursu i warsztatów wyposażone były w logo EFS zgodnie z zasadami promocji POKL. W ten sam sposób winny być oznaczone listy obecności uczestników na kursach, warsztatach i konsultacjach, oraz konspekty, plany i dzienniki zajęć. Zaświadczenia winny zawierać informacje o zakresie tematycznym kursów i warsztatów i o liczbie przeprowadzonych godzin.
14. Wykonawca przygotuje i przekaże Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, program kursu i warsztatów odzwierciedlające zakres materiału który będzie realizowany.
15. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i wydać Uczestnikom Turnusu materiały dydaktyczne dotyczące zajęć teoretycznych i praktycznych.
16. Wykonawca ma obowiązek udokumentować prowadzenie zajęć: w formie konspektów/planów, dzienników zajęć (zawierających m.in. wymiar godzin i tematy zajęć szkoleniowych), listy obecności uczestników na kursie, warsztatach i konsultacjach, listy pokwitowań odbioru materiałów dydaktycznych do zajęć teoretycznych i praktycznych przez uczestników kursu/warsztatu, sporządzenia kopii zaświadczeń potwierdzających udział w kursie/warsztacie wydanych Uczestnikom Turnusu będących osobami niepełnosprawnymi oraz dokumentacji fotograficznej. Dokumentacja fotograficzna ma stanowić zapis tak prowadzenia zajęć dydaktycznych, jak również potwierdzać odbycie się imprez o charakterze integracyjnym i aktywizacyjnym.
W/w dokumentację wraz z kompletem materiałów dydaktycznych wydanych Uczestnikom Turnusu wskazanych w pkt 3.15 Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 21 dni od dnia zakończenia Turnusu.
17. Wykonawca zapewni przeprowadzenie ewaluacji kursu - oceny kursu za pomocą ankiet ewaluacyjnych. Wypełnione ankiety Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu w terminie wskazanym w pkt 3.16.
18. Sale wykładowe, w których będą odbywały się zajęcia będą być klimatyzowane, dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych i odpowiednio oznakowane, zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji POKL.
19. Wykonawca zapewni podczas zajęć zimne i gorące napoje, ciastka (tzw. serwis kawowy).
20. Wykonawca zapewni Uczestnikom Turnusu zakwaterowanie w pokojach 2 i 3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym i TV oraz z całodobowym dostępem do aneksu kuchennego. Przy doborze pokoi Wykonawca uwzględni rodzaj schorzenia i dysfunkcji osoby niepełnosprawnej. Wymagane jest aby wszystkie w/w pokoje zlokalizowane były w jednym budynku.
21. Na terenie ośrodka, powinna znajdować się baza wypoczynkowo - rekreacyjna, z której to Uczestnicy Turnusu będą mogli korzystać bez dodatkowych opłat. Dostępność do obiektów składających się na w/w bazę będzie punktowana przy ocenie ofert według kryterium atrakcyjności pobytu.
22. Wykonawca, zobowiązany jest do ubezpieczenia każdego Uczestnika Turnusu od NNW na kwotę 10 000 zł oraz winien zadbać o przestrzeganie przez uczestników podstawowych zasad współżycia społecznego.
23. Wykonawca opłaci za uczestników obowiązującą w miejscowości, w której odbywa się turnus opłatę miejscową (tzw. klimatyczną albo uzdrowiskową).
24. Wykonawca turnusu będzie wpisany do rejestrów organizatorów turnusów dla osób niepełnosprawnych prowadzonego przez wojewodę - zgodnie z art. 10 d ustawy z 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych /t. jedn. Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 ze zm./ i uprawniony do organizowania turnusów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych ze schorzeniami lub dysfunkcjami, o których mowa w w rozdz. II pkt. 3 ppkt 3.2 SIWZ.
25. Ośrodek w którym zostanie przeprowadzony turnus będzie posiadał aktualny wpis do rejestru ośrodków, w których mogą się odbywać turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania Państwowego Funduszu Rehabilitacyjnego Osób Niepełnosprawnych, ze schorzeniami i dysfunkcjami, o których mowa w w rozdz. II pkt. 3 ppkt 3.2 SIWZ, prowadzonego przez wojewodę na podstawie art. 10d ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych /tekst jedn. Dz. U. z 2011 r., Nr 127, poz. 721 ze zm./ 26. Zorganizowania całości turnusu nie można powierzyć innemu podmiotowi. Dopuszcza się wykonanie przez podwykonawców części przedmiotu zamówienia.
27. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przebiegu realizacji przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest umożliwić Zamawiającemu oraz innym uprawnionym podmiotom dokonującym kontroli w zakresie prawidłowości przebiegu projektu systemowego Pierwszy krok do usamodzielnienia wstęp do wszystkich pomieszczeń, w których wykonywany jest przedmiot zamówienia, udostępnić mu wszelką związaną z przedmiotem zamówienia dokumentację i udzielić wszelkich potrzebnych do dokonania oceny przebiegu realizacji przedmiotu zamówienia informacji.
28. Zamawiający informuje, że zaliczkowo przed rozpoczęciem turnusu, w terminie 7 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego od Wykonawcy oświadczenia o którym mowa w § 8 ust. 4 zostanie rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. (Dz. U. Nr 230, poz. 1694) wypłacone zostanie dofinansowanie ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany jest przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bydgoszczy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1. Poddziałanie 7.1.2..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • A1 POLSKA Jacek Łukowski,, ul. Stanisława Żeromskiego 60/73, 50-312 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87739,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62070,00

  • Oferta z najniższą ceną: 50873,00 / Oferta z najwyższą ceną: 79450,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.