eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Zorganizowanie i przeprowadzenie turnusu rehabilitacyjnego wraz z kursem zawodowym obsługi kas fiskalnych oraz warsztatami psychoterapeutycznymi i konsultacjami z doradcą zawodowym w ramach projektu systemowego Pierwszy krok do usamodzielnienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-24

Bydgoszcz: Zorganizowanie i przeprowadzenie turnusu rehabilitacyjnego wraz z kursem zawodowym obsługi kas fiskalnych oraz warsztatami psychoterapeutycznymi i konsultacjami z doradcą zawodowym w ramach projektu systemowego Pierwszy krok do usamodzielnienia
Numer ogłoszenia: 241980 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 58 35 413, faks 52 58 35 413.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie turnusu rehabilitacyjnego wraz z kursem zawodowym obsługi kas fiskalnych oraz warsztatami psychoterapeutycznymi i konsultacjami z doradcą zawodowym w ramach projektu systemowego Pierwszy krok do usamodzielnienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu turnusu rehabilitacyjnego wraz z kursem zawodowym obsługi kas fiskalnych oraz warsztatami psychoterapeutycznymi i konsultacjami z doradcą zawodowym w ramach projektu systemowego Pierwszy krok do usamodzielnienia przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bydgoszczy ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca zorganizuje 14 - dniowy turnus rehabilitacyjny wraz z kursem zawodowym obsługi kas fiskalnych oraz warsztatami psychoterapeutycznymi i konsultacjami z doradcą zawodowym dla 25 osób niepełnosprawnych wraz z 2 opiekunami, zamieszkujących w Powiecie Bydgoskim.
2. Turnus rehabilitacyjny dla 25 osób niepełnosprawnych wraz z 2 opiekunami (zwanych dalej Uczestnikami Turnusu) ma być zorganizowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011r. Nr 127 poz. 721 ze zm.) i Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007 r. Nr 230, poz. 1694) w ośrodku uprawnionym do przyjmowania osób niepełnosprawnych z następującymi schorzeniami i dysfunkcjami:
a. z chorobami neurologicznymi,
b. z chorobą psychiczną,
c. z dysfunkcją narządu wzroku,
d. z dysfunkcja narządu słuchu,
e. z dysfunkcja narządu ruchu, z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
f. z dysfunkcja narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich,
g. ze schorzeniami układu krążenia,
h. ze schorzeniami układu oddechowego,
i. z epilepsją
j. z upośledzeniem umysłowym,
k. cukrzycą
l. chorobami układu pokarmowego
m. całościowymi zaburzeniami rozwojowymi
3. Termin realizacji turnusu obejmującego 14 kolejnych dni ma przypadać w okresie od dnia 01 sierpnia 2013 r. do dnia 01 września 2013 r.
4. Wykonawca zapewni Uczestnikom Turnusu transport klimatyzowanym pojazdem z wyznaczonych miejsc zbiórki na terenie Bydgoszczy i Koronowa do ośrodka rehabilitacyjnego i z powrotem. Miejsca zbiórki zostaną wskazane przez Zamawiającego przy zawarciu umowy.
5. Turnus odbędzie się w ośrodku usytuowanym w miejscowości nadmorskiej, dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych z dysfunkcjami lub schorzeniami wymienionymi w pkt 3.2. oddalonym od morza bałtyckiego w linii prostej o nie więcej niż 1000 metrów.
6. Wykonawca, zapewni Uczestnikom Turnusu podczas podróży i w trakcie trwania turnusu opiekę koordynatora turnusu wyznaczonego i dostępnego przez całą dobę tylko i wyłącznie dla tej grupy. W czasie podróży koordynator turnusu nie może być jednocześnie kierowcą pojazdu przewożącego Uczestników Turnusu.
7. Wykonawca zapewni właściwą opiekę i bezpieczeństwo Uczestnikom Turnusu w czasie przejazdu na i z turnusu oraz w trakcie jego trwania.
8. Wykonawca, w trakcie trwania turnusu, zapewni Uczestnikom Turnusu pełne wyżywienie obejmujące 4 posiłki dziennie tj.: śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację, (stołówka na miejscu) z zastrzeżeniem zapewnienia prowiantu w czasie wycieczek i podróży w dniu powrotu. W przypadku osób, dla których wymagana jest specjalna dieta posiłki będą przygotowywane wg wskazań lekarza.
9. Wykonawca zorganizuje nieodpłatnie imprezy o charakterze integracyjnym i aktywizacyjnym, w tym wieczorek integracyjny, 2 ogniska lub grille z wyżywieniem, tj. pieczeniem kiełbasek itp. i co najmniej 1 (jedną) wycieczkę krajoznawczą.
10. W trakcie turnusu każdy Uczestnik Turnusu będący osobą niepełnosprawną skorzysta z konsultacji lekarskiej i minimum 20 zabiegów usprawniająco - leczniczych wskazanych podczas tej konsultacji.
11. W ramach aktywnej integracji osób niepełnosprawnych zostaną przeprowadzone:
a) kurs obsługi kas fiskalnych w wymiarze łącznym 10 godzin dla wszystkich osób niepełnosprawnych będących Uczestnikami Turnusu,
b) warsztaty psychoterapeutyczne w wymiarze łącznym 6 godzin dla wszystkich osób niepełnosprawnych będących Uczestnikami Turnusu,
c) konsultacje z doradcą zawodowym w wymiarze łącznym 25 godzin - 1 godzina konsultacji dla każdej z osób niepełnosprawnych będącej Uczestnikiem Turnusu.
12. Wykonawca zapewni trenerów z kwalifikacjami, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnymi do prowadzenia zajęć w ramach przedmiotu zamówienia.
13. Wykonawca zapewni, by wszelkie materiały dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia kursu i warsztatów oraz zaświadczenia o ukończeniu kursu i warsztatów wyposażone były w logo EFS zgodnie z zasadami promocji POKL. W ten sam sposób winny być oznaczone listy obecności uczestników na kursach, warsztatach i konsultacjach, oraz konspekty, plany i dzienniki zajęć. Zaświadczenia winny zawierać informacje o zakresie tematycznym kursów i warsztatów i o liczbie przeprowadzonych godzin.
14. Wykonawca przygotuje i przekaże Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, program kursu i warsztatów odzwierciedlające zakres materiału który będzie realizowany.
15. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i wydać Uczestnikom Turnusu materiały dydaktyczne dotyczące zajęć teoretycznych i praktycznych.
16. Wykonawca ma obowiązek udokumentować prowadzenie zajęć: w formie konspektów/planów, dzienników zajęć (zawierających m.in. wymiar godzin i tematy zajęć szkoleniowych), listy obecności uczestników na kursie, warsztatach i konsultacjach, listy pokwitowań odbioru materiałów dydaktycznych do zajęć teoretycznych i praktycznych przez uczestników kursu/warsztatu, sporządzenia kopii zaświadczeń potwierdzających udział w kursie/warsztacie wydanych Uczestnikom Turnusu będących osobami niepełnosprawnymi oraz dokumentacji fotograficznej. Dokumentacja fotograficzna ma stanowić zapis tak prowadzenia zajęć dydaktycznych, jak również potwierdzać odbycie się imprez o charakterze integracyjnym i aktywizacyjnym. W/w dokumentację wraz z kompletem materiałów dydaktycznych wydanych Uczestnikom Turnusu wskazanych w pkt 3.15. Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 21 dni od dnia zakończenia Turnusu.
17. Wykonawca zapewni przeprowadzenie ewaluacji kursu - oceny kursu za pomocą ankiet ewaluacyjnych. Wypełnione ankiety Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu w terminie wskazanym w pkt 3.16.
18. Sale wykładowe, w których będą odbywały się zajęcia będą klimatyzowane, dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych i odpowiednio oznakowane, zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji POKL.
19. Wykonawca zapewni podczas zajęć zimne i gorące napoje, ciastka (tzw. serwis kawowy).
20. Wykonawca zapewni Uczestnikom Turnusu zakwaterowanie w pokojach 2 i 3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym i TV oraz z całodobowym dostępem do aneksu kuchennego. Przy doborze pokoi Wykonawca uwzględni rodzaj schorzenia i dysfunkcji osoby niepełnosprawnej. Wymagane jest aby wszystkie w/w pokoje zlokalizowane były w jednym budynku.
31. Na terenie ośrodka, powinna znajdować się baza wypoczynkowo - rekreacyjna, z której to Uczestnicy Turnusu będą mogli korzystać bez dodatkowych opłat. Dostępność do obiektów składających się na w/w bazę będzie punktowana przy ocenie ofert według kryterium atrakcyjności pobytu.
22. Wykonawca, zobowiązany jest do ubezpieczenia każdego Uczestnika Turnusu od NNW na kwotę 10 000 zł oraz winien zadbać o przestrzeganie przez uczestników podstawowych zasad współżycia społecznego.
23. Wykonawca opłaci za uczestników obowiązującą w miejscowości, w której odbywa się turnus opłatę miejscową (tzw. klimatyczną albo uzdrowiskową).
24. Wykonawca turnusu będzie wpisany do rejestru organizatorów turnusów dla osób niepełnosprawnych prowadzonego przez wojewodę - zgodnie z art. 10 d ustawy z 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych /t. jedn. Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 ze zm./ i uprawniony do organizowania turnusów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych ze schorzeniami lub dysfunkcjami, o których mowa w w rozdz. II pkt. 3 ppkt 3.2 SIWZ.
25. Ośrodek w którym zostanie przeprowadzony turnus będzie posiadał aktualny wpis do rejestru ośrodków, w których mogą się odbywać turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania Państwowego Funduszu Rehabilitacyjnego Osób Niepełnosprawnych, ze schorzeniami i dysfunkcjami, o których mowa w rozdz. II pkt. 3 ppkt 3.2 SIWZ, prowadzonego przez wojewodę na podstawie art. 10d ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych /tekst jedn. Dz. U. z 2011 r., Nr 127, poz. 721 ze zm./
26. Zorganizowania całości turnusu nie można powierzyć innemu podmiotowi. Dopuszcza się wykonanie przez podwykonawców części przedmiotu zamówienia.
27. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przebiegu realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest umożliwić Zamawiającemu oraz innym uprawnionym podmiotom dokonującym kontroli w zakresie prawidłowości przebiegu projektu systemowego Pierwszy krok do usamodzielnienia wstęp do wszystkich pomieszczeń, w których wykonywany jest przedmiot zamówienia, udostępnić mu wszelką związaną z przedmiotem zamówienia dokumentację i udzielić wszelkich potrzebnych do dokonania oceny przebiegu realizacji przedmiotu zamówienia informacji.
28. Zamawiający informuje, że zaliczkowo przed rozpoczęciem turnusu, w terminie 7 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego od Wykonawcy oświadczenia o którym mowa w § 8 ust. 4 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. (Dz. U. Nr 230, poz. 1694) wypłacone zostanie dofinansowanie ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że:
      1) posiada aktualny wpis do rejestru organizatorów turnusów dla osób niepełnosprawnych prowadzonego przez wojewodę - zgodnie z art. 10d ustawy z 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych /t. jedn. Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 ze zm./ i jest uprawniony do organizowania turnusów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych ze schorzeniami lub dysfunkcjami, o których mowa w w rozdz. II pkt. 3 ppkt 3.2 SIWZ.
      2) ośrodek w którym zostanie przeprowadzony turnus posiada aktualny wpis do rejestru ośrodków, w których mogą się odbywać turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania Państwowego Funduszu Rehabilitacyjnego Osób Niepełnosprawnych, ze schorzeniami i dysfunkcjami, o których mowa w rozdz. II pkt. 3 ppkt 3.2 SIWZ, prowadzonego przez wojewodę na podstawie art. 10d ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych /tekst jedn. Dz. U. z 2011 r., Nr 127, poz. 721 ze zm./
      Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana, na podstawie dokumentów i oświadczenia dołączonego przez Wykonawcę do Oferty - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.
      Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana, na podstawie oświadczenia dołączonego przez Wykonawcę do Oferty - załącznik nr 2 do SIWZ,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, ze posiada bazę lokalową, usytuowaną w miejscowości nadmorskiej (morze bałtyckie) w wymaganej odległości od morza (w linii prostej o nie więcej niż 1000 metrów), odpowiednią do realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, przystosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych z dysfunkcjami i schorzeniami określonymi w rozdz. II pkt. 3 ppkt 3.2 SIWZ.
      Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana, na podstawie oświadczenia złożonego w treści formularza ofertowego, wraz z dokumentacją fotograficzną (np. folder, zdjęcia) i ewentualnym wskazaniem strony internetowej (www) ośrodka jeżeli taka istnieje. Załączona dokumentacja ma szczegółowo wskazywać spełnienie stawianych w SIWZ wymagań dotyczących budynku i jego otoczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.
      Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana, na podstawie oświadczenia dołączonego przez Wykonawcę do Oferty - załącznik nr 2 do SIWZ,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.
      Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana, na podstawie oświadczenia dołączonego przez Wykonawcę do Oferty - załącznik nr 2 do SIWZ,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca złoży wraz z ofertą fotografie (np. folder) przedstawiające oferowany ośrodek, jego wyposażenie, otoczenie itp;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Atrakcyjność pobytu - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczeń określony w SIWZ. Umowa może ulec zmianie w przypadku rezygnacji Uczestnika Turnusu z udziału w Turnusie.
Pod pojęciem rezygnacji z udziału w turnusie, bez bliższego określenia, należy rozumieć każdą sytuację, w której Uczestnik Turnusu wskazany na imiennej liście Uczestników Turnusu stanowiącej załącznik do umowy nie bierze udziału w całości lub w części Turnusu niezależnie od przyczyn tego stanu rzeczy. Zmiany umowy dokonuje się w trybie:
pisemnego aneksu do umowy podpisanej przez Zamawiającego i Wykonawcę;
pisemnych zmian na imiennych listach Uczestników Turnusu dokonanych przez Zamawiającego;
bez pisemnego aneksu do umowy i zmian na imiennych listach uczestników Turnusu w przewidzianych w umowie sytuacjach, gdy rezygnacja Uczestnika Turnusu udziału w Turnusie następuje w terminie późniejszym niż na 3 dni przed jego rozpoczęciem lub w trakcie trwania Turnusu.
W powyższych sytuacjach może ulec zmianie wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia na zasadach szczegółowo określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat.bydgoski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2013 godzina 08:45, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany jest przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bydgoszczy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1. Poddziałanie 7.1.2..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.