eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynUsługi konserwacji i usuwania awarii elektronicznych systemów alarmowych oraz sygnalizacji pożaru w m. Lipowiec, Ostróda, Olsztyn, Marcinkowo, Omulew, Lidzbark Warmiński w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2014 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-27

Olsztyn: Usługi konserwacji i usuwania awarii elektronicznych systemów alarmowych oraz sygnalizacji pożaru w m. Lipowiec, Ostróda, Olsztyn, Marcinkowo, Omulew, Lidzbark Warmiński w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2014 r
Numer ogłoszenia: 30244 - 2014; data zamieszczenia: 27.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O ZAMÓWIENIU NA PODWYKONAWSTWO - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY/ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY DO ZAWARCIA UMOWY O PODWYKONAWSTWO

I.1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3674 , ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5422815; 5423866; 5423856, faks 89 5422815.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.22wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ: Inny: obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA / PRZEDMIOT UMOWY O PODWYKONAWSTWO

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo: Usługi konserwacji i usuwania awarii elektronicznych systemów alarmowych oraz sygnalizacji pożaru w m. Lipowiec, Ostróda, Olsztyn, Marcinkowo, Omulew, Lidzbark Warmiński w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2014 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia / określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu umowy o podwykonawstwo: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi konserwacji i usuwania awarii elektronicznych urządzeń i systemów sygnalizacji włamania i napadu, telewizji przemysłowej, kontroli dostępu, detekcji GSM oraz w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2014r. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy pracowników zabezpieczenia technicznego, ujętych w Wykazie osób wykonywał konserwację w miejscach ich zainstalowania w m. Lipowiec gm. Szczytno, Ostróda, Olsztyn, Omulew g. Jedwabno, Marcinkowo gm. Purda, Lidzbark Warmiński raz na kwartał w okresach: od 06.03.2014 r. do 20.03.2014 r., od 06.06.2014 r. do 20.06.2014 r., od 05.09.2014 r. do 19.09.2014 r., od 25.11.2014 r. do 12.12.2014 r. oraz systemy sygnalizacji pożaru, których konserwacji Wykonawca dokona 1 raz w roku w okresie od 25.11.2014 r. do 12.12.2014 r. w m. Ostróda, Olsztyn, Omulew, Lidzbark Warmiński, w godzinach pracy tj. od. 7.00-15.00. Zamawiający podzielił zamówienie na części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenie części zamówienia podwykonawcy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

II.1.7) dopuszcza się złożenie oferty częściowej , liczba części: 4.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 06.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU

  • przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
    W związku z faktem, iż zamówienie wiąże się z dostępem do informacji niejawnych wprowadza się następujące wymagania związane z realizacją zamówienia w dziedzinie obronności i bezpieczeństwa w celu zapewnienia bezpieczeństwa informacji niejawnych - art. 131g ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: - zobowiązanie wykonawcy do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych znajdujących się w jego posiadaniu lub z którymi zapozna się w trakcie realizacji zamówienia i po jego zakończeniu, zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych; - prawo zweryfikowania lub odsunięcia pracowników wykonawcy, którzy mają brać udział w realizacji zamówienia, zarówno na etapie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jak również na etapie realizacji umowy, jeżeli wymaga tego ochrona podstawowych interesów bezpieczeństwa państwa albo jest to konieczne w celu podniesienia bezpieczeństwa realizowanych zamówień. Ponadto, zgodnie z art. 131f ust. 2 ustawy, Zamawiający poinformuje wykonawców o ciążącym na nich obowiązku zapewnienia ochrony informacji niejawnych, które uzyskał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa oraz po jego zakończeniu, w sposób określony w przepisach o ochronie informacji niejawnych. Ponadto Wykonawca składający wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winien przedstawić świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego II lub III stopnia (które zostały szczegółowo opisane w Sekcji III.3.2.), oraz osoby przewidziane do realizacji zamówienia - wykonawca wskaże w Wykazie osób, muszą posiadać, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228), poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum POUFNE lub TAJNE (które zostały szczegółowo opisane w Sekcji III.3.5.), także zaświadczenie o odbyciu szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych.

III.3.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.2) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca wykaże, że posiada dla: Części 1 (Lipowiec)- a) uprawnienia do realizacji usług (aktualna koncesja) ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, b) świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum II stopnia c) pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, d)kancelarię tajną lub inną niż kancelaria komórkę organizacyjną, w której rejestrowane są dokumenty o klauzuli TAJNE; Części 2 (Ostróda)- a) uprawnienia do realizacji usług (aktualna koncesja) ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, b) świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum III stopnia, c) pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, d)kancelarię tajną lub inną niż kancelaria komórkę organizacyjną, w której rejestrowane są dokumenty o klauzuli POUFNE; Części 3 (Olsztyn, Marcinkowo, Omulew) - a) uprawnienia do realizacji usług (aktualna koncesja) ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, b) świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum II stopnia, c) pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, d)kancelarię tajną lub inną niż kancelaria komórkę organizacyjną, w której rejestrowane są dokumenty o klauzuli TAJNE; Części 4 (Lidzbark Warmiński)- a) uprawnienia do realizacji usług (aktualna koncesja)ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, b) świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum II stopnia, c) pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, d)kancelarię tajną lub inną niż kancelaria komórkę organizacyjną, w której rejestrowane są dokumenty o klauzuli TAJNE; Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia i dokumentów

  • III.3.3) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia

  • III.3.5) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać, że posiada 12 pracowników, w tym dla: Części 1 (Lipowiec) minimum 2 pracowników,posiadających a) poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli TAJNE (dla 1 pracownika) lub POUFNE (dla pozostałych), b) licencję lub legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego c) przeszkolenie w zakresie instalowania i konserwowania systemów alarmowych lub projektowania systemów alarmowych klasy S.A-4, d) zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; Części 2 (Ostróda) -1 pracownika w zakresie systemów alarmowych posiadającego: a) poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE, b)licencję lub legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego c) przeszkolenie w zakresie instalowania i konserwowania systemów alarmowych lub projektowania systemów alarmowych klasy S.A-4, d) zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; ORAZ 1 pracownika w zakresie sygnalizacji poż. posiadającego a) poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE, b) przeszkolenie w zakresie konserwacji systemów sygnalizacji pożaru, c) zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; Części 3 (Olsztyn, Marcinkowo, Omulew) - 3 pracowników w zakresie systemów alarmowych, posiadających a) poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli TAJNE (dla 1 pracownika) lub POUFNE (dla pozostałych), b) licencję lub legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego c) przeszkolenie w zakresie instalowania i konserwowania systemów alarmowych lub projektowania systemów alarmowych klasy S.A-4, d) zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz 1 pracownika w zakresie sygnalizacji poż.,posiadającego: a)poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE, b) przeszkolenie w zakresie konserwacji systemów sygnalizacji pożaru,c) zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; Części 4 (Lidzbark Warmiński) - 3 pracowników posiadających a) poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli TAJNE (dla 1 pracownika) lub POUFNE(dla pozostałych), b) licencję lub legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego c) przeszkolenie w zakresie instalowania i konserwowania systemów alarmowych lub projektowania systemów alarmowych klasy S.A-4, d) zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; oraz 1 pracownik w zakresie sygnalizacji poż.,posiadającego: a)poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE, b) przeszkolenie w zakresie konserwacji systemów sygnalizacji pożaru,c) zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; Uwaga: Realizacja przedmiotu umowy w zakresie konserwacji okresowej odbywać się będzie jednocześnie w okresach:a)od 06.03.2014 r. do 20.03.2014 r. b)od 06.06.2014 r. do 20.06.2014 r. c)od 05.09.2014 r. do 19.09.2014 r.d)od 25.11.2014 r. do 12.12.2014 r.W związku z powyższym pracownicy wykonujący usługę w jednej części nie mogą wykonywać usług w innych częściach. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia i dokumentów tj. Wykazu osób wraz za łączonymi kserokopiami kwalifikacji wymienionych w wykazie osób.

  • III.3.6) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE NALEŻY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz w art. 131d i 131g ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 131e ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 131e ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego, o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych;
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.5) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.5.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • III.4.5.2)

    • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

    III.4.6) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Wykonawca do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dołączy: dla Części 1 (Lipowiec) a) oświadczenie o posiadaniu pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, b) oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej lub innej niż kancelaria tajna komórki organizacyjnej, w której rejestrowane są dokumenty o klauzuli TAJNE; dla Części 2 (Ostróda) a) oświadczenie o posiadaniu pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, b) oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej lub innej niż kancelaria tajna komórki organizacyjnej, w której rejestrowane są dokumenty o klauzuli POUFNE; dla Części 3(Olsztyn, Marcinkowo, Omulew) a) oświadczenie o posiadaniu pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, b) oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej lub innej niż kancelaria tajna komórki organizacyjnej, w której rejestrowane są dokumenty o klauzuli TAJNE; dla Części 4 (Lidzbark Warmiński) a) oświadczenie o posiadaniu pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, b) oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej lub innej niż kancelaria tajna komórki organizacyjnej, w której rejestrowane są dokumenty o klauzuli TAJNE.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

    IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 6.

    Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

    Wybór wykonawców będzie wyglądał następująco: W celu wyłonienia Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do złożenia ofert, za każdego dodatkowego ponad wymagane minimum pracownika ujętego w Wykazie osób przewidzianych do realizacji usługi, posiadającego kwalifikacje wymienione w Sekcji III.3.5) (tj. w warunkach udziału w postępowaniu i opisie sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków), Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowo 1 punkt za każdego ponad wymagane minimum

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 70
    • 2 - Koszt naprawy awaryjnej - 30

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do Umowy w zakresie: 1)zmian osobowych pracowników ochrony zabezpieczenia technicznego, wykazanych w Wykazie osób przewidzianych do realizacji umowy - stanowiącej załącznik nr 1 do umowy, spowodowanych: a)udokumentowaną chorobą pracownika, b)rozwiązaniem umowy o pracę, c)utratą uprawnień licencji lub legitymacji kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego, d)utratą poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, e)zmiany ilości pracowników do realizacji umowy. 2)zmniejszenia zakresu umowy - spowodowanej przekazaniem kompleksu lub jego części poza resort obrony narodowej; 3)zmiany osób upoważnionych do kontaktów i nadzoru nad przedmiotem umowy ze strony Zamawiającego i Wykonawcy - w przypadku wystąpienia okoliczności nie pozwalających osobom dotychczasowo pełniących te funkcje na ich kontynuację

    IV.5) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.5.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.22wog.wp.mil.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3674 10-073 Olsztyn ul. Saperska 1 (tj. Wniosek o dopuszczenie do udziału w PO wraz instrukcją i wzorami oświadczeń).

    IV.5.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2014 godzina 10:00, miejsce: JW 3674 10-073 Olsztyn ul. Saperska 1 (kancelaria jawna), pok. 18, bud. 2 dni rob. w 7.00-14.30.Nie dopuszcza się składania wniosków na biurze przepustek lub u oficera dyżurnego.

    IV.5.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.5.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że na swojej stronie internetowej: http://www.22wog.wpl.mil.pl w zakładce przetargi publiczne - usługi powyżej 14 000 euro (nr sprawy 22_26_PO_14) zamieścił INSTRUKCJĘ DLA WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH WNIOSKI, formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wzór wykazu osób oraz wzory oświadczeń. W Instrukcji wypełnienia wniosku zamieścił m.in.: WYKAZ I WYMAGANIA DOTYCZĄCE DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCÓW, OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA WNIOSKU ORAZ INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI.

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: konserwacja i usuwanie awarii elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych w m. Lipowiec gm. Szczytno.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi- konserwacji i usuwania awarii elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych dostępu w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2014r. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy pracowników zabezpieczenia technicznego, ujętych w Wykazie osób - wykonywał konserwację w miejscach ich zainstalowania w m. Lipowiec, gm. Szczytno raz na kwartał w okresach: od 06.03.2014 r. do 20.03.2014 r., od 06.06.2014 r. do 20.06.2014 r., od 05.09.2014 r. do 19.09.2014 r., od 25.11.2014 r. do 12.12.2014 r., w godzinach 7.00-15.00.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 06.03.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 70
      • 2. Koszt naprawy awaryjnej - 30

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: konserwacja i usuwanie awarii elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych oraz systemu sygnalizacji pożaru w m. Ostróda.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi- konserwacji i usuwania awarii elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych i sygnalizacji pożaru w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2014r. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy pracowników zabezpieczenia technicznego, ujętych w -Wykazie osób- wykonywał konserwację w miejscach ich zainstalowania w m. Ostróda, 1 raz na kwartał w okresach: od 06.03.2014 r. do 20.03.2014 r., od 06.06.2014 r. do 20.06.2014 r., od 05.09.2014 r. do 19.09.2014 r., od 25.11.2014 r. do 12.12.2014 r. oraz systemy sygnalizacji pożaru, których konserwacji Wykonawca dokona 1 raz w roku w okresie od 25.11.2014 r. do 12.12.2014 r.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 06.03.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 70
      • 2. Koszt naprawy awaryjnej - 30

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: konserwacja i usuwanie awarii elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych oraz systemów sygnalizacji pożaru m. Olsztyn, Marcinkowo gm. Purda i Omulew gm. Jedwabno.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi konserwacji i usuwania awarii elektronicznych urządzeń i systemów sygnalizacji włamania i napadu, telewizji przemysłowej, kontroli dostępu, detekcji GSM oraz w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2014r. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy pracowników zabezpieczenia technicznego, ujętych w Wykazie osób wykonywał konserwację w miejscach ich zainstalowania w m. Olsztyn, Omulew, Marcinkowo gm. Purda, raz na kwartał w okresach: od 06.03.2014 r. do 20.03.2014 r., od 06.06.2014 r. do 20.06.2014 r., od 05.09.2014 r. do 19.09.2014 r., od 25.11.2014 r. do 12.12.2014 r. oraz systemy sygnalizacji pożaru, których konserwacji Wykonawca dokona 1 raz w roku w okresie od 25.11.2014 r. do 12.12.2014 r. w m. Olsztyn, Omulew.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 06.03.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 70
      • 2. Koszt naprawy awaryjnej - 30

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: konserwacja i usuwanie awarii elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych oraz systemów sygnalizacji pożaru w m. Lidzbark Warmiński.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi konserwacji i usuwania awarii elektronicznych urządzeń i systemów sygnalizacji włamania i napadu, telewizji przemysłowej, kontroli dostępu, detekcji GSM oraz w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2014r. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy pracowników zabezpieczenia technicznego, ujętych w Wykazie osób wykonywał konserwację w miejscach ich zainstalowania w m. Lidzbark Warmiński raz na kwartał w okresach: od 06.03.2014 r. do 20.03.2014 r., od 06.06.2014 r. do 20.06.2014 r., od 05.09.2014 r. do 19.09.2014 r., od 25.11.2014 r. do 12.12.2014 r. oraz systemy sygnalizacji pożaru, których konserwacji Wykonawca dokona 1 raz w roku w okresie od 25.11.2014 r. do 12.12.2014 r. w m. Lidzbark Warmiński.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 06.03.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 70
      • 2. Koszt naprawy awaryjnej - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.