eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha Beskidzka › Przeprowadzenie szkolenia Kurs koparko-ładowarki dla 1 osoby niepełnosprawnej - uczestnika projektu Aktywni Mogą Więcej. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt systemowy w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-30

Sucha Beskidzka: Przeprowadzenie szkolenia Kurs koparko-ładowarki dla 1 osoby niepełnosprawnej - uczestnika projektu Aktywni Mogą Więcej. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt systemowy w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
Numer ogłoszenia: 303736 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Kościelna 5b, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. 33 874 40 31, faks 33 874 40 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.suchabeskidzka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia Kurs koparko-ładowarki dla 1 osoby niepełnosprawnej - uczestnika projektu Aktywni Mogą Więcej. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt systemowy w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Kurs koparko-ładowarki dla 1 osoby niepełnosprawnej - uczestnika projektu Aktywni Mogą Więcej. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt systemowy w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. WYMAGANIA OGÓLNE: Określone szkolenie należy przeprowadzić w zakresie wiedzy teoretycznej i praktycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami w wymiarze 176 godzin (jedna godzina zajęć praktycznych winna trwać 60 min., 1 godzina zajęć teoretycznych winna trwać 45 min.) w terminie do 15.10.2013 r. Tematyka szkolenia -Użytkowanie eksploatacyjne: podstawowe pojęcia z zakresu eksploatacji maszyn roboczych, materiały eksploatacyjne, zadania operatora w procesie użytkowania koparko ładowarki. -Dokumentacja techniczna: wiadomości ogólne o rysunku technicznym, odczytywanie prostych schematów, dokumentacja techniczna. -BHP - podstawowe przepisy prawne dotyczące BHP i przeciw pożarowych, ochrona zdrowia pracowników i zadania służb BHP, podstawowe zasady higieny pracy, zasady bezpiecznej obsługi walców drogowych, ochrona przeciwpożarowa, pierwsza pomoc w nagłych wypadkach. -Podstawy elektrotechniki: podstawowe wielkości elektryczne, ogólne wiadomości o maszynach elektrycznych. -Silniki spalinowe: podział i budowa silników spalinowych, obsługa i eksploatacja silników spalinowych. -Elementy hydrauliki: ogólna informacja o napędach hydraulicznych, budowa hydraulicznych układów napędowych. -Budowa: podział i parametry podstawowe koparko ładowarek, ogólna budowa, działanie i regulacja. -Technologia robót: organizacja robót ziemnych, klasyfikacja gruntów, technika pracy koparkoładowarką, technologia robót koparko ładowarki. -Zajęcia praktyczne - instruktaż wstępny, przygotowanie koparko ładowarki do pracy, jazda, wykonywanie ruchów. Zamawiający zastrzega, aby miejscem realizacji zamówienia był lokal znajdujący się w Suchej Beskidzkiej (lub miejscowość pobliska po uprzednim uzgodnieniu z PCPR w Suchej Beskidzkiej), mieszczący zaplanowaną liczbę osób z możliwością prowadzenia prezentacji multimedialnej, z odpowiednim nagłośnieniem oraz możliwością zapewnienia cateringu obejmującego obiad plus serwis kawowy. Zajęcia praktyczne powinny odbywać się przy użyciu odpowiedniej liczby maszyn do praktycznej nauki zawodu w stosunku do uczestników kursu, o stanie technicznym zapewniającym odpowiedni poziom kursu. Przed podpisaniem umowy wyłoniony wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu opis wyposażenia używanego podczas zajęć praktycznych, oraz dokładny adres wraz z opisem miejsca realizacji zajęć praktycznych - w celu akceptacji (plac do ćwiczeń winien być zlokalizowany w Suchej Beskidzkiej lub innej miejscowości oddalonej o co najwyżej 30 km od Suchej Beskidzkiej. Zajęcia teoretyczne i praktyczne powinny być prowadzone przez uprawnionych instruktorów. 1. Zajęcia na szkoleniach powinny rozpocząć się w miesiącu sierpniu 2013 roku i powinny zakończyć się przed dniem 15 października 2013, winny odbywać się w godzinach od 8 do 16, maksymalnie 8 godzin dziennie, w systemie tygodniowym od poniedziałku do piątku. 2. Wykonawca powinien wyposażyć uczestników szkolenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia danego szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy. 3. Wykonawca w ramach oferowanej ceny zapewni każdemu uczestnikowi materiały dydaktyczne/szkoleniowe, które z chwilą przekazania będą stanowiły jego własność: - podręcznik/skrypt - literaturę wspomagającą przygotowanie do egzaminu końcowego, zeszyt (notatnik), zestaw piśmienniczy (ołówek oraz długopis) 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie uwzględnił wszystkie koszty związane z organizacją i przeprowadzeniem szkolenia, a w szczególności: - koszt wynagrodzenia wykładowcy - instruktora, - koszt wynajmu sali, - koszt materiałów dydaktycznych, szkoleniowych, - koszt sprawdzianów teoretycznych i praktycznych, po zaliczeniu których uczestnik otrzyma wymagane certyfikaty lub uprawnienia,. - materiały dydaktyczne/szkoleniowe przekazane uczestnikom - Serwis kawowy: należy zapewnić kawę, herbatę, wodę gazowaną, niegazowaną, ciastka, paluszki. - zwrot kosztów dojazdu uczestnikom szkolenia 5. Wykonawca powinien prowadzić dzienniki zajęć oraz przeprowadzić ankiety ewaluacyjne oraz test wiedzy na początku i na końcu kursu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu oświadczenie dołączone do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu oświadczenie dołączone do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w tym co najmniej 1 trenerem/nauczycielem/instruktorem, który będzie je prowadził i który przeprowadził minimum 3 szkolenia, o podobnym charakterze. Wykonawca winien załączyć wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (przewidzianych do realizacji) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz oświadczeniem, iż posiadają one wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i inne dokumenty, dołączone do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.suchabeskidzka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Kościelna 5b, 34-200 Sucha Beskidzka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2013 godzina 10:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Kościelna 5b, 34-200 Sucha Beskidzka pok. nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt systemowy w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.