eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomskoWykonanie remontu i odbudowy zabytkowej Chaty Tatarskiej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-04

Radomsko: Wykonanie remontu i odbudowy zabytkowej Chaty Tatarskiej.
Numer ogłoszenia: 305526 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radomsko , ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6854571, faks 044 6854513, 6854521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomsko.pl, www.bip.radomsko.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu i odbudowy zabytkowej Chaty Tatarskiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i odbudowy zabytkowej Chaty Tatarskiej Zakres prac do wykonania: 1)Remont budynku mieszkalnego, parterowego, drewnianego o konstrukcji wieńcowej, krytego słomą, o wym: dł. 12,00 m, szer. 5,60 m, wys. 6,00 m, z poddaszem nieużytkowym; 2)Remont budynku gospodarczego, parterowego, murowanego z cegły, dach drewniany kryty słomą, o wym: dł. 9,00 m, szer. 6,80 m, wys. 6,00 m, z poddaszem nieużytkowym, przyległego do w/w budynku mieszkalnego oraz dostosowanie jednego pomieszczenia do pełnienia funkcji sanitariatu; 3)Remont budynku z bramą wejściową na teren zagrody, parterowego, drewnianego o konstrukcji wieńcowej z antresolą, krytego słomą, o wym: dł. 7,50 m, szer. 4,70 m, wys. 6,00 m, przyległego poprzecznie do budynku mieszkalnego; 4)Remont stodoły I - budynku drewnianego o konstrukcji wieńcowej, krytego słomą o wym: dł. 8,00 m, szer. 6,30 m, wys. 6,00 m; 5)Rekonstrukcja stodoły II - budynku drewnianego o konstrukcji wieńcowej, krytego słomą o wym: dł.10,00 m, szer. 6,20 m, wys. 6,60 m; 6)Remont szopy - budynku drewnianego, ukształtowanego w formie otwartej wiaty krytej słomą, o wym: dł. 3,60 m, szer. 2,50 m, wys. 3,00 m; 7)Wymiana i uzupełnienie ogrodzenia nieruchomości na drewniane - dł. 180 m, wys. 1,10 m z bramą i 2 furtkami; 8)Remont studni z kręgu betonowego o głęb. 0,5 m z wykonaniem zabytkowej więźby dachowej; 9)Zagospodarowanie terenu działki nr 508 obręb 39: zebranie i usunięcie ok. 15 cm warstwy gruntu w otoczeniu istniejących budynków drewnianych mające na celu wyniesienie podwalin ponad poziom terenu, wykonanie nawierzchni podwórka zagrody i chodnika z bruku z kamieni polnych o łącznej powierzchni 299,5 m2 wykonanie nasadzeń drzew owocowych, 10)Zagospodarowanie terenu działki nr 509 obręb 39: wykonanie parkingu z kostki brukowej gr. 8 cm (dla 10 samochodów osobowych i autobusu), wykonanie ścieżki dla pieszych szer. 1,5 m i dł. ok. 100 m z kostki brukowej o gr. 6 cm, zamontowanie ławek parkowych szt. 7- ławki bez oparcia wykonane w całości z drewna, siedzisko wyciosane z kłody, wykonanie nasadzeń drzew i krzewów, 11)Budowa przyłączy: energetycznego, wodociągowego, kanalizacyjnego oraz instalacji alarmowej. Remont zabudowań obejmuje częściową rozbiórkę i odbudowę z użyciem jak największej ilości oryginalnego materiału. Wszystkie materiały niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia, z wyjątkiem materiału oryginalnego uzyskanego z rozbiórki, zapewnia Wykonawca. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową sporządzoną w 2009 r. przez Jednostkę Projektową G3 DESIGN Tomasz Skorupa, 91-129 Łódź, ul. Traktorowa 12 m 1 W dokumentacji projektowej w przypadku wskazania przez projektanta na produkty konkretnych producentów, Zamawiający dodaje określenie lub równoważny. Produkty równoważne muszą mieć nie gorsze parametry techniczne i technologiczne niż określone w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne ma obowiązek wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, w tym celu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty zestawienie tych produktów oraz dokumenty wymienione w pkt 6.1.3 SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) przedmiar robót - stanowiący dodatek nr 4 do SIWZ, 2) szczegółowa specyfikacja techniczna - stanowiąca dodatek nr 5 do SIWZ, 3) projekty budowlano - wykonawcze - stanowiące dodatek nr 6 do SIWZ,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2) I. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, w tym wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, o łącznej wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł, w tym co najmniej jedną robotę budowlaną w obiekcie o architekturze częściowo drewnianej lub drewnianej. 3) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym dysponuje co najmniej: 3.1) jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. 2004.150.1579), tj: posiadającą określone przepisami ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) oraz przebytą co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych w zakresie koniecznym do realizacji zadania z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, 3.2) jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót w zakresie instalacji elektrycznych posiadającą: a)uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) w zakresie wymaganym do realizacji zamówienia z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, b)ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru D w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń w/w urządzeń i instalacji; 3.3) jedną osobą, która będzie realizować roboty posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji E w zakresie obsługi konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń w/w urządzeń i instalacji. 3.4) jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót w zakresie instalacji wod.-kan posiadającą uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) w zakresie wymaganym do realizacji zamówienia z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Uwaga: Wykonawca obowiązany jest do wskazania do pełnienia w/w funkcji czterech różnych osób. 4) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. III.2) II. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w Sekcji III pkt III.2)III.1 niniejszego ogłoszenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że złożone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2) III. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): III.1. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w Sekcji III pkt III.2) I: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ, 2)oświadczenie, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ, 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości co najmniej 500.000,00 zł z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje), 7)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności 7a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 8)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym: 8.1) w odniesieniu do osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy wykonawca musi dostarczyć dokumenty uprawniające tą osobę do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. 2004.150.1579), tj: a)uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (określone przepisami ustawy Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), b)dokumenty potwierdzające co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych tj: zaświadczenie właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, lub zaświadczenie podmiotu (np. inwestora, wykonawcy) który realizował roboty na obiekcie zabytkowym zawierające nazwę i lokalizację obiektu zabytkowego oraz czasokres zatrudnienia (praktyki zawodowej) na tym obiekcie, c)zaświadczenie o aktualnej przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, 8.2) w odniesieniu do osoby, która będzie kierować robotami w zakresie instalacji elektrycznych wykonawca musi dostarczyć: a)uprawnienia budowlane uprawniające tą osobę do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (określone przepisami ustawy Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm. lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) w zakresie wymaganym do realizacji zamówienia oraz zaświadczenie o aktualnej przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, b)ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru D w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowana i zabezpieczeń w/w urządzeń i instalacji; 8.3) w odniesieniu do osoby, która będzie realizować roboty, ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji E w zakresie obsługi konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń w/w urządzeń i instalacji; 8.4) w odniesieniu do osoby, która będzie kierować robotami w zakresie instalacji wod-kan wykonawca musi dostarczyć uprawnienia budowlane uprawniające tą osobę do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (określone przepisami ustawy Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm. lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) w zakresie wymaganym do realizacji zamówienia oraz zaświadczenie o aktualnej przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda (dotyczy Wykonawców, którzy powołują się na rozwiązania równoważne): 1)aprobaty technicznej lub normy określającej właściwości użytkowe i własności techniczne produktu lub 2)zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, ponadto: 3)karty technicznej oferowanych produktów. Wykonawca może zamiast zaświadczenia, o którym mowa w ppkt 2, złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. III.2. Oferta wspólna Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1)Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2)Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a)postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b)wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c)ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; 3)Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4)Dokumenty, o których mowa w Sekcji III pkt III.2)III.1 ppkt 3,4,5 musi złożyć osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; 5)W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, a w szczególności w Sekcji III pkt III.2)III.1 ppkt 6,7,7a,8 wymagania te mogą być spełnione wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno); 6)Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną; 7)Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika; 8)Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym. 9)Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. III.3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej III.3.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji III pkt III.2)III.1 ppkt 3,4,5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, III.3.2 Dokument, o którym mowa w Sekcji III pkt III.2) III.3.1 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w Sekcji III pkt III.2) III.3.1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. III.3.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III pkt III.2) III.3.1 niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia Sekcji III pkt III.2) III.3.2 niniejszego ogłoszenia stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomsko.pl,www.bip.radomsko.pl,.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Radomska Biuro Zamówień Publicznych. Opłata za przekazanie SIWZ w formie papierowej wynosi 120 zł płatne na konto w ESBANK Banku Spółdzielczym Nr konta: 82 8980 0009 2001 0037 5283 0011.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta w Urzędzie Miasta Radomska (Biuro Podawcze)- parter budynku, 97-500 Radomsko ul. Tysiąclecia 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 23.10.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest przygotowywane do współfinansowania ze środków Unii Europejskiej. Złożono wniosek o dofinansowanie w ramach Osi Priorytetowej II, Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość, Działanie III.5 Infrastruktura Turystyczno-Rekreacyjna, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.