Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-24
Olsztyn: Dostawa drobnego asortymentu laboratoryjnego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 307753 - 2011; data zamieszczenia: 24.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego asortymentu laboratoryjnego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego asortymentu laboratoryjnego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części. Część nr 1: Drobny asortyment laboratoryjny, w tym: probówki (q)PCR typu fast w paskach (8) - 1 karton, wieczka do probówek - 1 karton, probówki wirówkowe 200?l - 4 opakowania, probówki wirówkowe 500?l - 6 opakowań, probówki wirówkowe 1,5 ml - 5 opakowań, końcówki do pipet o pojemności 0,1 - 10?l - 9 zestawów, końcówki do pipet o pojemności 10 - 200?l - 5 zestawów, końcówki do pipet o pojemności 100 - 1000?l - 4 zestawy, mini kolumny do izolacji DNA genomowego - 8 opakowań. Część nr 2: Drobny asortyment laboratoryjny, w tym: UltraMicro Tips 0,1 - 10?l - 10 opakowań, probówki 0,2ml PCR/qPCR - 1 opakowanie, cienkościenne probówki do PCR - 3 opakowania, probówki certyfikowane do PCR 1,5ml - 5 opakowań, pudełka do głębokiego mrożenia -180oC - 6 opakowań. Część nr 3: Drobny asortyment laboratoryjny, w tym: końcówki do pipet automatycznych 10?l - 2 opakowania, końcówki do pipet automatycznych 200?l - 10 opakowań, probówki wirówkowe - 5 opakowań, probówki do PCR - 1 opakowanie, probówki 1,5ml - 1 opakowanie. Część nr 4: Drobny asortyment laboratoryjny, w tym: pudełko chłodzące na probówki 1,5 - 2,0ml - 2 sztuki, statyw 4-stronny na probówki - 2 sztuki, tryskawka 250ml - 1 sztuka, tryskawka 500ml - 1 sztuka, spryskiwacz regulowany 0,5l - 1 sztuka, spryskiwacz regulowany 1,0l - 1 sztuka. Część nr 5: Drobny asortyment laboratoryjny, w tym: probówki CRYOPUREPlus 2,0ml/1,8 - 500 sztuk, probówki CRYOPUREPlus 2,0ml/1,8 - 500 sztuk, płatki kodujące do probówek Cryopure - 700 sztuk, płatki kodujące do probówek Cryopure - 300 sztuk, statyw na probówki - 1 sztuka. Część nr 6: Drobny asortyment laboratoryjny, w tym: końcówki do pipet - 4 opakowania, końcówki do pipet - 6 opakowań, końcówki do pipet - 6 opakowań, mikroprobówki reakcyjne do PCR o pojemności 0,2ml - 5 opakowań, probówki reakcyjne do PCR o pojemności 1,5ml - 5 opakowań, jednorazowe kuwety UV - 5 opakowań. Część nr 7: Drobny asortyment laboratoryjny, w tym: końcówki do pipet - 2 opakowania, końcówki do pipet - 4 opakowania, końcówki do pipet - 4 opakowania, mikroprobówki reakcyjne do PCR o pojemności 0,2ml - 2 opakowania, probówki reakcyjne do PCR o pojemności 1,5ml - 2 opakowania, jednorazowe kuwety UV - 1 opakowanie. Część nr 8: Drobny asortyment laboratoryjny, w tym: mikrokońcówki typu Eppendorf - 10 opakowań, probówki Eppendorf - 10 opakowań, szalki Petriego - 2 opakowania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 33.19.25.00-7, 33.14.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu rejestrowego oraz jej podpisem. 2. Formularz ofertowy sporządzony przez Wykonawcę według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Formularz cenowy sporządzony przez Wykonawcę według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: 1. Zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, 2. Zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, pok. 311, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, pok. 309, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drobny asortyment laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: probówki (q)PCR typu fast w paskach (8) - 1 karton, wieczka do probówek - 1 karton, probówki wirówkowe 200?l - 4 opakowania, probówki wirówkowe 500?l - 6 opakowań, probówki wirówkowe 1,5 ml - 5 opakowań, końcówki do pipet o pojemności 0,1 - 10?l - 9 zestawów, końcówki do pipet o pojemności 10 - 200?l - 5 zestawów, końcówki do pipet o pojemności 100 - 1000?l - 4 zestawy, mini kolumny do izolacji DNA genomowego - 8 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 33.19.25.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drobny asortyment laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UltraMicro Tips 0,1 - 10?l - 10 opakowań, probówki 0,2ml PCR/qPCR - 1 opakowanie, cienkościenne probówki do PCR - 3 opakowania, probówki certyfikowane do PCR 1,5ml - 5 opakowań, pudełka do głębokiego mrożenia -180oC - 6 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drobny asortyment laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: końcówki do pipet automatycznych 10?l - 2 opakowania, końcówki do pipet automatycznych 200?l - 10 opakowań, probówki wirówkowe - 5 opakowań, probówki do PCR - 1 opakowanie, probówki 1,5ml - 1 opakowanie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drobny asortyment laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pudełko chłodzące na probówki 1,5 - 2,0ml - 2 sztuki, statyw 4-stronny na probówki - 2 sztuki, tryskawka 250ml - 1 sztuka, tryskawka 500ml - 1 sztuka, spryskiwacz regulowany 0,5l - 1 sztuka, spryskiwacz regulowany 1,0l - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Drobny asortyment laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: probówki CRYOPUREPlus 2,0ml/1,8 - 500 sztuk, probówki CRYOPUREPlus 2,0ml/1,8 - 500 sztuk, płatki kodujące do probówek Cryopure - 700 sztuk, płatki kodujące do probówek Cryopure - 300 sztuk, statyw na probówki - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Drobny asortyment laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: końcówki do pipet - 4 opakowania, końcówki do pipet - 6 opakowań, końcówki do pipet - 6 opakowań, mikroprobówki reakcyjne do PCR o pojemności 0,2ml - 5 opakowań, probówki reakcyjne do PCR o pojemności 1,5ml - 5 opakowań, jednorazowe kuwety UV - 5 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Drobny asortyment laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: końcówki do pipet - 2 opakowania, końcówki do pipet - 4 opakowania, końcówki do pipet - 4 opakowania, mikroprobówki reakcyjne do PCR o pojemności 0,2ml - 2 opakowania, probówki reakcyjne do PCR o pojemności 1,5ml - 2 opakowania, jednorazowe kuwety UV - 1 opakowanie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Drobny asortyment laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mikrokońcówki typu Eppendorf - 10 opakowań, probówki Eppendorf - 10 opakowań, szalki Petriego - 2 opakowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych superwizji realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 32 w Olsztynie na 2025 r.
- Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych z siedziby Zamawiającego
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 12 w Olsztynie w roku 2025
- SZP.221-23.2024 Zapewnienie bazy noclegowo- szkoleniowej wraz z wyżywieniem na terenie miasta Olsztyn celem organizacji XIX Mistrzostw Warmii i Mazur w Ratownictwie Medycznym
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych_623
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ZUŻYWALNYCH DO BADAŃ LABORATORYJNYCH
- 25/2024 Dostawa soczewek oraz wyrobów okulistycznych wraz z dzierżawą aparatu do operacji zaćmy i witrektomii i laserem do mikropulsowej terapii jaskry
- Kołdry grzewcze kompatybilne z systemem Bair Hugger 775 stanowiący wyposażenie Szpitala
- Sukcesywne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Białołęka-Targówek
- Dostawa sprzętu medycznego - umowa ramowa ZP35/A/20/2024
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.