Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-07
Świdnica: Sukcesywny, bezgotówkowy zakup etyliny bezołowiowej Pb-95 do samochodów służbowych Administracji Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Świdnicy
Numer ogłoszenia: 30865 - 2012; data zamieszczenia: 07.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Świdnicy , ul. Kliczkowska 28, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 74 8512272, faks 74 8503213.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywny, bezgotówkowy zakup etyliny bezołowiowej Pb-95 do samochodów służbowych Administracji Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Świdnicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywny, bezgotówkowy zakup etyliny bezołowiowej Pb-95 do samochodów służbowych Administracji Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Świdnicy. 2. Wspólny słownik zamówień CPV:09.13.21.00-4 benzyna bezołowiowa 3. Zamawiający przewiduje zakup etyliny bezołowiowej Pb-95 nie więcej niż 15 500 litrów w okresie trwania umowy. 4. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia przewidzianej do zakupu ilości etyliny bezołowiowej Pb-95. 5. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań etyliny bezołowiowej Pb-95, na podstawie bezgotówkowych kart płatniczych, w miarę bieżących potrzeb, samochodami służbowymi Zamawiającego w wybranej stacji paliw należącej do Wykonawcy zamówienia. 6. Wykonawca zamówienia zorganizuje wystawienie, przekaże bezpłatnie i możliwi korzystanie Zamawiającemu z bezgotówkowych kart płatniczych w ilości 6 szt. wystawionych dla każdego samochodu służbowego Zamawiającego. 7. Wykaz samochodów służbowych zawarty jest w załączniku nr 1 do projektu mowy stanowiącym integralną część SIWZ. 8. Zamawiający nie przewiduje płatności za nowe karty płatnicze oraz za wznowione (wydane po upływie terminu ważności). Duplikaty kart wystawiane będą odpłatnie, w cenie nie wyższej niż 10 złotych netto za każdą kartę płatniczą, w przypadku utraty karty przez Zamawiającego (zgubienie, kradzież, zniszczenie), a także przy konieczności zmiany dotychczasowych danych Zamawiającego, tj.: zmiany numerów rejestracyjnych lub użytkownika samochodu w okresie obowiązywania umowy. Karty płatnicze powinny być zabezpieczone kodem dostępu i umożliwiać niezwłoczne zablokowanie w przypadku kradzieży lub niewłaściwego użytkowania. 9. Osoby dokonujące tankowania będą otrzymywały dowody potwierdzające zakup paliwa. 10. Rozliczenie zakupionej etyliny bezołowiowej Pb-95 będzie dokonywane nie częściej niż 2 razy w miesiącu (od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 do ostatniego dnia miesiąca. Pierwszy okres rozliczeniowy będzie kończył się w niedzielę najbliższą połowie miesiąca i za ten okres będzie wystawiona faktura VAT zawierająca wszystkie transakcje od pierwszego dnia miesiąca. Drugi natomiast okres rozliczeniowy będzie obejmował transakcje od poniedziałku (dnia następnego po wspomnianej niedzieli), do końca miesiąca kalendarzowego. Faktury będą wystawiane na podstawie dokonanych tankowań etyliny bezołowiowej Pb-95, za pomocą bezgotówkowych kart płatniczych wystawionych dla każdego samochodu służbowego Zamawiającego. 11. Płatności będą regulowane przez Zamawiającego na podstawie wystawionych dwukrotnie w miesiącu zbiorczych faktur. Faktura jest wystawiana za pełny okres rozliczeniowy i obejmuje należność z tytułu sprzedaży paliwa (etyliny bezołowiowej Pb-95). Ustalone są następujące okresy rozliczeniowe: od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. Wykonawca będzie zobowiązany do wystawienia Zamawiającemu, za dany okres rozliczeniowy faktury VAT wraz z wydrukiem transakcji zawierającym następujące informacje: a/ data i miejsce zakupu, b/ rodzaj paliwa, c/ ilość pobranego paliwa, d/ numery rejestracyjne samochodów, e/ cena jednostkowa paliwa w dniu zakupu (na dystrybutorze), f/ cena zakupionego paliwa po uwzględnieniu opustu. Zamawiający dopuszcza uzupełnienie faktury zawierającej zestawienie transakcji o załącznik elektroniczny pod warunkiem, iż oba te dokumenty będą zawierały wszelkie wymagane przez Zamawiającego informacje o transakcjach wymienione powyżej. 12. Większość tankowań będzie realizowana na stacjach paliw położonych najbliżej siedziby Zamawiającego. 13. Wymagana jest możliwość tankowania na terenie całego kraju, w tym szczególnie w Świdnicy i Wrocławiu. Tankowania odbywać się mogą również na innych stacjach Wykonawcy, na terenie całego kraju na warunkach określonych w umowie. 14. Do oferty należy dołączyć listę stacji paliw Wykonawcy. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zamian numerów rejestracyjnych samochodów i ilości. 16. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych przy użyciu kart płatniczych w ramach grup towarowych dostępnych na danej karcie pod warunkiem, że grupa towarowa będzie obejmowała benzynę - etylinę bezołowiową Pb-95. 17. Etylina bezołowiowa Pb-95 będąca przedmiotem zakupu musi spełniać normy jakościowe obowiązujące w Polsce, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 09 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441). 1.18. Wykonawca zobowiązany będzie do okazywania świadectwa jakości sprzedanej etyliny bezołowiowej Pb-95 na każde żądanie Zamawiającego. 1.19. Pozostałe warunki zakupu zostały określone z projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. 1.20. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawców wątpliwości zapisów SIWZ mających wpływ na ustalenie ceny zamówienia, zobowiązuje się Wykonawcę przed złożeniem oferty do pisemnego zapytania złożonego w trybie art. 38 ust. 1 ustawy Pzp. Roszczenia złożone po wyborze najkorzystniejszej oferty nie będą uwzględniane.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium - nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r., Nr 89, poz. 625 z późn. zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej 100 stacjami benzynowymi na terenie kraju, w tym w Świdnicy i we Wrocławiu, na których możliwe będzie tankowanie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykaz co najmniej 100 stacji benzynowych Wykonawcy na terenie kraju, w tym w Świdnicy i we Wrocławiu, na których możliwe będzie tankowanie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: a/ zmiana osób pełniących nadzór na realizacją niniejszej umowy, b/ zmiana numerów rejestracyjnych samochodu lub nowego użytkownika, c/ zmiana wykazu samochodów Zamawiającego, stanowiącego załącznik Nr 1 do niniejszej umowy, będąca konsekwencją zakupu przez Zamawiającego nowych samochodów w trakcie trwania umowy. 2. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, nie stanowią jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego. 3. Nie stanowią zmian w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, udzielanie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych. 4. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenia nowych postanowień umowy, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich względnieniu należałoby zmienić treść oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 6. Wykonawca do czasu niezakończonych rozliczeń wynikających z realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zmianach formy pisemnej prowadzonej działalności gospodarczej, postępowaniu upadłościowym, utraty koncesji lub układowym oraz zmianie adresu siedziby firmy i zmianie adresu zamieszkania właściciela firmy, pod rygorem skutków prawnych zaniechania, w tym uznania za doręczoną korespondencję wysłaną na ostatni adres podany przez Wykonawcę
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu - kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Termomodernizacja budynku ZS w Żarowie w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Świdnickiego pełniących funkcje oświatowe"
- Zakup oleju napędowego oraz AdBlue na potrzeby SPZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy
- Świadczenie usług polegających na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu posiłków Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- "Obsługa i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w Świdnicy w 2025 r ".
- Remont i przebudowa budynku dawnego Zboru Ewangelickiego w Letnicy.
- Sukcesywne dostawy rękawic niesterylnych oraz foliowych
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego oraz benzyny w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Rutkach - Kossakach
- Dostawa paliw płynnych, olejów, smarów oraz oleju opałowego do Arboretum Leśnego przy Nadleśnictwie Syców
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
- Sukcesywne dostaw paliw ciekłych i płynu AdBlue na potrzeby Gminy Porąbka
- Sukcesywna dostawa paliw dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Błaszkach na rok 2025
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.