Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-29
Puławy: organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla beneficjentów ostatecznych projektu systemowego Aktywni - niezależni realizowanego przez MOPS w Puławach współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 311468 - 2011; data zamieszczenia: 29.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Leśna 17, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8868419, faks 081 8868420.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.pulawy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla beneficjentów ostatecznych projektu systemowego Aktywni - niezależni realizowanego przez MOPS w Puławach współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla beneficjentów ostatecznych projektu systemowego Aktywni - niezależni realizowanego przez MOPS w Puławach współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Fryzjer dla 2 osób; Mała gastronomia dla 5 osób; Spawanie metodą MAG dla 2 osób; Pilarz drwal dla 1 osoby; Glazurnik- posadzkarz dla 3 osób; Magazynier z obsługą wózków jezdniowych dla 2 osób;; Kurs komputerowy średniozaawansowany dla 3 osób Szkolenie przygotowujące do egzaminu państwowego na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych dla 1 osoby; kurs księgowości komputerowej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.58.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty; Szczegółowy program szkolenia; Wzór umowy; Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w sytuacji jeżli ofertę pełnomocnik
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia szkolenia wywołanej w szczególności nie skompletowaniem na czas pełnej grupy szkoleniowej lub z powodu nagłej i znacznej ilości rezygnacji przez uczestników szkolenia oraz wystąpienia zdarzeń losowych; b) zmiany miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych; c) Zmiany ceny - cena jednostkowa będzie mogła ulec zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych, dla przedmiotu zamówienia, wystąpienie o zmianę cen jednostkowych przez Wykonawcę musi odbyć się wyprzedzeniem, nie później niż 7 dni przed proponowaną data zmiany ceny; d) Zmiana ilości osób (zwiększenie lub zmniejszenie) w sytuacji gdy uczestnik zrezygnuje z udziału w kursie; e) Zmiany wprowadzone do umowy będą obowiązywały po podpisaniu odpowiedniego aneksu przez obie strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Leśna 17; 24-100 Puławy pok. nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2011 godzina 08:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Leśna 17; 24-100 Puławy; sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Aktywni - niezależni współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Fryzjer.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 160g dla 2 0sób Tematyka: zajęcia teoretyczne i praktyczne z zakresu materiałoznastwa i technologii strzyżenia, doboru koloru, stylizacji i pielęgnacji włosów damskich i męskich z uwzględnieniem bezpieczeństwa i higieny pracy. Miejsce realizacji: Puławy lub w odległości nie większej niż 60 km od miasta Puławy; Termin realizacji: od dnia podpisania umowy najpóźniej do 16.12.2011r. Zajęcia powinny odbywać się w dni robocze ( od poniedziałku do piątku), między 8:00 a 15:00. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia osób do innej grupy szkoleniowej o tej samej tematyce, w tym przypadku zajęcia mogą odbywać się, zgodnie z harmonogramem grupy i przewidzianą liczbą godzin dla danej grupy w odległości nie większej niż 60 km od miasta Puławy; Zamawiający zastrzega, możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczestników o 1 osobę W przypadku rezygnacji osób z udziału w kursie zamawiający zastrzega możliwość odwołania kursu. Wykonawca dodatkowo zapewnia: dla każdego uczestnika kuferek z podstawowym wyposażeniem (-suszarka do włosów o mocy min 1800W,z regulacją prędkości nadmuchu powietrza, z możliwością kontrolowania temperatury powietrza, z funkcją zimnego nadmuchu i termostatu; - prostownice z płytkami ceramicznymi o min.mocy 50 W, z regulacją temperatury, i funkcją termostatu; - nożyczki fryzjerskie, - trzy rodzaje grzebieni antystatycznych, - maszynka do włosów akumulatorowo-sieciowa z wymiennymi bateriami i regulowanym zakresem strzyżenia min. od 1 mm do min. 42 mm. pokrycie kosztów dojazdu na kurs i powrotu uczestników (w przypadku przeprowadzenia kursu poza Puławami);..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mała gastronomia z modułem: obsługi kasy fiskalnej, cateringu i minimum sanitarnym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 160 g dla 5 osób Tematyka: zajęcia teoretyczne i praktyczne z zakresu gastronomii ( w tym przepisy i normy obowiązujące w gospodarce żywnościowej, technologia gastronomiczna i towaroznawstwo w gastronomii, HACCAP, minimum sanitarne, zasady zdrowego żywienia, przyrządzanie potraw, poznanie receptur, charakterystyka procesów gastronomicznych i obsługa kasy fiskalnej Miejsce realizacji: Puławy Termin realizacji: od dnia podpisania umowy najpóźniej do 16.12.2011r. Zajęcia powinny odbywać się w dni robocze ( od poniedziałku do piątku), między 8:00 a 15:00. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia osób do innej grupy szkoleniowej o tej samej tematyce, w tym przypadku zajęcia mogą odbywać się, zgodnie z harmonogramem grupy i przewidzianą liczbą godzin dla danej grupy; Zamawiający zastrzega, możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczestników o 2 osoby W przypadku rezygnacji osób z udziału w kursie zamawiający zastrzega możliwość odwołania kursu. Wykonawca dodatkowo zapewnia: zorganizowanie i pokrycie kosztów badań lekarskich i wydanie książeczek zdrowia ze stosownym wpisem dla każdego uczestnika; ubrania robocze; dla każdego uczestnika i Zamawiającego po jednym egzemplarzu podręcznika zgodnego z tematyką szkolenia;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Spawanie metodą Mag.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin zgodnie z obowiązującymi przepisami dla 2 osób Zajęcia teoretyczne i praktyczne Tematyka np.: urządzenia spawalnicze, BHP, budowa i użytkowanie urządzeń do spawania MAG Miejsce realizacji: Puławy lub w odległości nie większej niż 60 km od miasta Puławy; Termin realizacji od dnia podpisania umowy najpóźniej do 16.12.2011r. Zajęcia powinny odbywać się w dni robocze ( od poniedziałku do piątku), między 8:00 a 15:00. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia osób do innej grupy szkoleniowej o tej samej tematyce, w tym przypadku zajęcia mogą odbywać się, zgodnie z harmonogramem grupy i przewidzianą liczbą godzin dla danej grupy w odległości nie większej niż 60 km od miasta Puławy; Zamawiający zastrzega, możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczestników o 1 osobę W przypadku rezygnacji osób z udziału w kursie zamawiający zastrzega możliwość odwołania kursu. Wykonawca dodatkowo zapewnia: każdemu uczestnikowi jedno stanowisko spawalnicze; pokrycie kosztu za egzamin państwowy na spawacza MAG 135 każdemu uczestnikowi; po zdaniu egzaminu wydanie certyfikatu i książeczki spawacza; dla każdego uczestnika i Zamawiającego po jednym egzemplarzu podręcznika zgodnego z tematyką kursu; ubrania robocze; Pokrycie kosztów dojazdu na kurs i powrotu uczestników (w przypadku przeprowadzenia kursu poza Puławami);.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pilarz- drwal.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 140 g dla 1 osoby. Zajęcia teoretyczne i praktyczne Tematyka m.in. budowa pilarek oraz zasady eksploatacji, technika pracy pilarkami, zajęcia praktyczne zagadnienia bezpieczeństwa i higieny pracy związane z eksploatacją pił mechanicznych, czynności przed, w trakcie i po pracy, charakterystyka pracy zawodu pilarza - drwala. Miejsce realizacji: Puławy lub miejscowość położona nie dalej niż 300km od Puław w jedną stronę. Termin realizacji: od dnia podpisania umowy najpóźniej do 29.12.2011r. Zajęcia powinny odbywać się w dni robocze ( od poniedziałku do piątku), między godziną 8:00 a 15:00. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia osoby do innej grupy szkoleniowej o tej samej tematyce w tym przypadku zajęcia mogą odbywać się, zgodnie z harmonogramem i przewidzianą liczbą godzin dla danej grupy; W przypadku rezygnacji osoby z udziału w kursie zamawiający zastrzega możliwość odwołania kursu. Wykonawca dodatkowo zapewnia: - środki ochrony osobistej; - badania lekarskie; - wysoko wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną; - narzędzia wykorzystywane w pracy (np. pilarki, paliwo, oleje i inne); - wydanie zaświadczenia, które uprawnia do pracy na stanowisku pilarz-drwal; - pokrycie kosztów dojazdu na kurs i powrotu uczestników (w przypadku przeprowadzenia kursu poza Puławami); - pokrycie kosztów ewentualnych noclegów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Glazurnik - Posadzkarz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 120godzin dla 3 osób Zajęcia teoretyczne i praktyczne Tematyka m.in.: organizacja stanowiska pracy, narzędzia i sprzęt do wykonywania podłoży, spoiw i zaprawy budowlane, techniki układania izolacji, wykonywania łuków, przepisy bhp i ppoż, elementy wykończeniowe Miejsce realizacji: Puławy lub w odległości nie większej niż 60 km od miasta Puławy; Termin realizacji: od dnia podpisania umowy najpóźniej do 16.12.2011r. Zajęcia powinny odbywać się w dni robocze ( od poniedziałku do piątku), między godziną 8:00 a 15:00. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia osób do innej grupy szkoleniowej o tej samej tematyce w tym przypadku zajęcia mogą odbywać się, zgodnie z harmonogramem grupy, w odległości nie większej niż 60 km od miasta Puławy; Zamawiający zastrzega, możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczestników o 1 osobę W przypadku rezygnacji osób z udziału w kursie zamawiający zastrzega możliwość odwołania kursu. Wykonawca dodatkowo zapewnia: - badania lekarskie; - narzędzia wykorzystywane podczas zajęć teoretycznych; - pokrycie kosztów dojazdu na kurs i powrotu uczestników (w przypadku przeprowadzenia kursu poza Puławami);..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Magazynier z obsługą wózków jezdniowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 150 godzin dla 2 osób. Kurs powinien być podzielony na część teoretyczną i praktyczną oraz zawierać moduł kasy fiskalnej i obsługi programów sprzedażowych. Tematyka np.: zagadnienia z gospodarki magazynowej, obsługa klasy fiskalnej, obsługa i jazda wózkami jezdniowymi, obsługa komputerowych programów magazynowych. Miejsce realizacji: Puławy lub w odległości nie większej niż 60 km od miasta Puławy; Termin realizacji: od dnia podpisania umowy najpóźniej do 16.12.2011r. Zajęcia powinny odbywać się w dni robocze ( od poniedziałku do piątku), między godziną 8:00 a 15:00. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia osób do innej grupy szkoleniowej o tej samej tematyce w tym przypadku zajęcia mogą odbywać się, zgodnie z harmonogramem grupy i przewidzianą liczbą godzin dla danej grupy w odległości nie większej niż 60 km od miasta Puławy; Zamawiający zastrzega, możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczestników o 1 osobę. W przypadku rezygnacji osób z udziału w kursie zamawiający zastrzega możliwość odwołania kursu. Wykonawca dodatkowo zapewnia: zorganizowanie i pokrycie kosztu badań lekarskich dla każdego uczestnika; dla każdego uczestnika i Zamawiającego po jednym egzemplarzu podręcznika zgodnego z tematyką kursu; pokrycie kosztów dojazdu na kurs i powrotu uczestników (w przypadku przeprowadzenia kursu poza Puławami); podczas zajęć praktycznych sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia: na każdego uczestnika szkolenia ma przypadać jedna kasa fiskalna i jeden komputer posiadający niezbędne i legalne oprogramowanie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kurs komputerowy średniozaawansowany (z modułem grafiki komputerowej i projektowaniem stron WWW)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 160 godzin dla 3 osób Zajęcia teoretyczne i praktyczne Tematyka: sprawna obsługa pakietu biurowego MS Office na poziomie średniozaawansowanym, moduł grafiki wektorowej, moduł grafiki rastrowej( w CorelDraw i Photoshop) tworzenie stron, animacji i aplikacji internetowych na poziomie podstawowym. Miejsce realizacji: Puławy, sala w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej przy ul. Leśna 17 ; Termin realizacji: od dnia podpisania umowy najpóźniej do 16.12.2011r. Zajęcia mogą odbywać się w dni robocze ( od poniedziałku do piątku), w godzinach od 8:00 do 15:00. Zamawiający zastrzega, możliwość zwiększenia liczby uczestników o 1 os. Wykonawca dodatkowo zapewnia: dla każdego uczestnika i Zamawiającego po jednym egzemplarzu dwóch podręczników zgodnych z tematyką szkolenia; podczas zajęć praktycznych sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia: na każdego uczestnika szkolenia ma przypadać jeden komputer posiadający niezbędne i legalne oprogramowanie ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Szkolenie przygotowujące do egzaminu państwowego na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 120 godzin dla 1 osoby Tematyka kursu obejmuje: Rachunkowość(teorię rachunkowości, jej koncepcje, zasady i normy, prowadzenie ksiąg rachunkowych, zasady ewidencji operacji gospodarczych księgach rachunkowych, sprawozdania finansowe, rachunek kosztów i elementy rachunkowości zarządczej); Prawo podatkowe; Ubezpieczenia społeczne; Podstawy prawa cywilnego i prawa gospodarczego. Program kursu ma być dostosowany do rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 21 kwietnia 2009 roku w sprawie uprawnień do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych(Dz.U.2009 Nr 68poz.508) Zajęcia polegać mają na rozwiązywaniu testów jednokrotnego wyboru, oraz zadań sytuacyjnych wraz z komentarzem do zagadnień. Miejsce realizacji Puławy, lub miejscowość położona nie dalej niż 300km od Puław w jedną stronę. Termin realizacji: od dnia podpisania umowy najpóźniej do 29.12.2011r. Zajęcia mogą odbywać się każdym dniu tygodnia; Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia osoby do innej grupy szkoleniowej o tej samej tematyce w tym przypadku zajęcia mogą odbywać się, zgodnie z harmonogramem i przewidzianą liczbą godzin dla danej grupy; Wykonawca dodatkowo zapewnia: - materiały szkoleniowe (niezbędne ustawy i rozporządzenia, materiały autorskie, testy i zadania); - pokrycie kosztów dojazdu i powrotu uczestniczki (w przypadku przeprowadzenia kursu poza Puławami - pokrycie ewentualnych kosztów noclegu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kurs księgowości komputerowej na poziomie średniozaawansowanym..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 80 godzin dla 2 osób Celem szkolenia jest kształtowanie praktycznych umiejętności w zakresie prowadzenia księgowości. Ramowy program powinien obejmować: podatkową księgę przychodów i rozchodów; rozliczenia pracowników i ZUS oraz księgę handlową z wykorzystaniem programu komputerowego. Miejsce realizacji: Puławy lub w odległości nie większej niż 60 km od miasta Puławy; Termin realizacji: od dnia podpisania umowy najpóźniej do 16.12.2011r. Zajęcia mogą odbywać się w dni robocze ( od poniedziałku do piątku), w godzinach od 8:00 do 15:00. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia osób do innej grupy szkoleniowej o tej samej tematyce w tym przypadku zajęcia mogą odbywać się, zgodnie z harmonogramem grupy, w odległości nie większej niż 60 km od miasta Puławy; Zamawiający zastrzega, możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników o 1 os. W przypadku rezygnacji osób z udziału zamawiający zastrzega możliwość odwołania kursu. Wykonawca dodatkowo zapewnia: pen drive 4GB podręcznik zgodny z tematyką kursu; podczas zajęć praktycznych sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia: co najmniej na dwóch uczestników szkolenia ma przypadać jeden komputer posiadający niezbędne i legalne oprogramowanie pokrycie kosztów dojazdu na kurs i powrotu uczestników (w przypadku przeprowadzenia kursu poza Puławami);.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Zakup wraz z dostawą aparatu USK dla Oddziału Kardiologii i Chorób Wewnętrznych w celu nieinwazyjnego badania chorych ze schorzeniami sercowo - naczyniowymi dla SP ZOZ w Puławach.
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w okresie 2.01.2025r. - 31.12.2025r.
- Bieżące utrzymanie miejskiej sieci kanalizacji deszczowej, znajdującej się na terenie miasta Puławy.
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
- JEDNORAZOWA DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH I MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH
- Sukcesywna Dostawa Produktów Spożywczych
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczny Samorząd
- Usługa pełnienia funkcji doradcy zawodowego- koordynatora na szczeblu powiatowym dla Powiatu Malborskiego w projekcie pn. "Zostań Zawodowcem 2."
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.