eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpalenicaUsługa monitoringu, naprawy i konserwacji systemów alarmowych oraz ochrony osób i mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej KOMOPAL Sp. z o.o. w Opalenicy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-23

Opalenica: Usługa monitoringu, naprawy i konserwacji systemów alarmowych oraz ochrony osób i mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej KOMOPAL Sp. z o.o. w Opalenicy.
Numer ogłoszenia: 312170 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 278922 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Komopal" Sp. z o. o., ul. 3 Maja 22, 64-330 Opalenica, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 4476610, faks 0-61 4476611.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa monitoringu, naprawy i konserwacji systemów alarmowych oraz ochrony osób i mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej KOMOPAL Sp. z o.o. w Opalenicy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: A) Monitoring, naprawa i konserwacja lokalnych systemów alarmowych. Usługa dotyczy obiektu: Stacja Uzdatniania Wody przy ul. Żeromskiego w Opalenicy wraz ze strefami ochrony studni głębinowych, budynki studni głębinowych i dwustrefowy zbiornik wody pitnej. 1. Usługa monitoringu i ochrony mienia poprzez podłączenie istniejącego systemu alarmowego do Centrum Monitorowania Wykonawcy i reagowanie uzbrojonymi grupami interwencyjnymi na naruszenia stref chronionych elektronicznie codziennie - całodobowo natychmiast po uzyskaniu sygnału o alarmie - maksymalnie do 10 minut. 2. Prewencyjne objazdy grupy interwencyjnej dwa razy w tygodniu (w systemie zmiennym), w ramach których należy sprawdzić zabezpieczenia urządzeń obiektu (system STRÓŻ), które polega na fizycznym rejestrowaniu się czytnikiem przy każdym urządzeniu (np. studni) objętym systemem. Na potwierdzenie fizycznego sprawdzenia zabezpieczeń Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do każdej faktury wydruk z systemu obrazujący przebieg tych działań. 3. Konserwacja i naprawa istniejących systemów alarmowych. B) Monitoring, naprawa i konserwacja lokalnego systemu alarmowego oraz konserwacja i naprawa systemu monitoringu wizyjnego. Usługa dotyczy obiektu: Oczyszczalnia ścieków w Troszczyniu koło Opalenicy. 1. Usługa monitoringu i ochrony osób i mienia poprzez podłączenie istniejącego systemu alarmowego do Centrum Monitorowania Wykonawcy i reagowanie uzbrojonymi grupami interwencyjnymi na wezwania elektroniczne codziennie - całodobowo natychmiast po uzyskaniu sygnału o alarmie - maksymalnie do 10 minut. 2. Konserwacja i naprawa istniejącego sytemu monitoringu wizyjnego (w skład systemu wchodzi pięć kamer i rejestrator cyfrowy) oraz systemu alarmowego. Wykonawca zobowiązany jest również w ramach zamówienia uaktualnić Plan Ochrony dla powyższych obiektów ( wymienionych w punktach A i B) w terminie do 30 września 2012 r. Świadczone usługi polegające na monitorowaniu ww. obiektów, które podlegają obowiązkowej ochronie wraz z reakcją grup interwencyjnych mają być wykonywane zgodnie z art. 3 i 5 ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia ((Dz.U. z 2005 r. nr 145 poz. 1221 z późn. zm.), Konserwacje i naprawy urządzeń alarmowych i instalacji systemu alarmowego oraz monitoringu wizyjnego odbywać się będą okresowo, raz na kwartał i będą polegały na sprawdzeniu i dokonaniu wszelkich niezbędnych poprawek i czynności w celu utrzymania systemów w stanie gotowości do pracy. Części niezbędne do naprawy zabezpiecza Wykonawca, natomiast Zamawiający zwraca Wykonawcy udokumentowane poniesione koszty na zakup niezbędnych części, elementów, zespołów, itp. C) Ochrona fizyczna - dozór obiektów i terenu siedziby Zamawiającego w Opalenicy przy ul. 3 Maja 22 realizowana przez jednego pracownika na zmianie. Ochrona odbywać się będzie w dni robocze w godzinach od 15:00 do 7:00 rano dnia następnego oraz w soboty, niedziele, święta i inne dni wolne od pracy całodobowo, przy czym w dniach roboczych Zamawiający zapewnia ochronę na jednej 8-godzinnej zmianie ( na przemian tygodniowo zmiana popołudniowa i nocna) przy udziale swojego pracownika, pomniejszoną o przysługujący mu urlop wypoczynkowy i ewentualną nieobecność spowodowaną np. zwolnieniem lekarskim. Średnia ilość roboczogodzin w miesiącu wynosi 412. Szczegółowe obowiązki pracownika ochrony - dozoru opisane są w SIWZ. W ramach usługi ochrony - dozorowania Wykonawca zapewni natychmiastowy przyjazd grupy interwencyjnej na telefoniczne wezwanie pracownika ochrony Wykonawcy i Zamawiającego - maksymalnie do 10 minut od wezwania. 3. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane w Istotnych Postanowieniach Umowy / Wzorze Umowy (Zał. nr 9 SIWZ). 4. Inne uwarunkowania. a) osoby wykonujące umówione usługi z ramienia Wykonawcy będą je wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i p.poż. b) Zamawiający zapewnia pomieszczenie portierni do użytkowania przez pracowników Wykonawcy - dotyczy usługi określonej w pkt. 2 litera C). c) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez swoich pracowników oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez pracowników Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy. Odpowiedzialność ta obejmuje w szczególności koszty napraw obiektów, urządzeń, odszkodowań, kosztów ich dochodzenia itp. d) Wykonawca będzie świadczyć usługi w oparciu o osoby nie karane, posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe, o ile są wymagane, oraz jednolicie umundurowane, e) Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w obiektach objętych usługą oraz by zapoznali się z urządzeniami alarmowymi i instalacjami systemu alarmowego i monitoringu wizyjnego, które są w posiadaniu Zamawiającego. W tym celu należy się skontaktować z Panem Michałem Komorowskim ( tel. 61-44-76-617). f) Uzbrojona grupa interwencyjna (patrol samochodowy) - Wykonawca musi dysponować uzbrojoną grupą interwencyjną w składzie dwóch osób na zmianie, wyposażonych w broń palną, wyposażoną w oznakowany środek transportu, pozostających w całodobowej dyspozycji we wszystkie dni kalendarzowe w roku (dni robocze, soboty, niedziele, święta i inne dni wolne od pracy), z zadaniem reagowania na sytuacje zagrożenia w obiektach objętych przedmiotem zamówienia, gdzie czas reakcji na wezwanie nie może być dłuższy niż 10 minut. g) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy odpowiada za sprawne działanie systemów alarmowych zainstalowanych na obiektach objętych zamówieniem. h) W przypadkach fałszywych alarmów (np. wywołanych przez błąd pracowników Zamawiającego) Zamawiający ma prawo do odwołania takiego alarmu w czasie nie dłuższym niż 2-3 minuty od chwili zdarzenia. i) W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający ma prawo raz na 6 miesięcy do wywołania fałszywego (kontrolnego) alarmu na każdym z obiektów objętych monitoringiem celem sprawdzenia działania systemu alarmowego i czasu reakcji grupy interwencyjnej - bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu. j) Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania zgłoszeń awarii systemów alarmowych i usuwania ich do 24h od chwili zgłoszenia oraz zapewnienia ochrony obiektów monitorowanych na czas usunięcia awarii..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa HUNTERS Sp. z o.o., ul. Bukowska 114, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 171947,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 123169,92

  • Oferta z najniższą ceną: 123169,92 / Oferta z najwyższą ceną: 123169,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.