eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceUsługi pralnicze na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. Jana i Marysieńki Sobieskich w Kielcach w latach 2012-2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-24

Kielce: Usługi pralnicze na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. Jana i Marysieńki Sobieskich w Kielcach w latach 2012-2015
Numer ogłoszenia: 314478 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 271358 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. Jana i Marysieńki Sobieskich, ul. Jana III Sobieskiego 30, 25-124 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3614731, 361 15 97, faks 0-41 3611597.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pralnicze na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. Jana i Marysieńki Sobieskich w Kielcach w latach 2012-2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Oznaczenie przedmiotu zamówienia zgodnie z określeniem stosowanym we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV kod: 98 310000-9. 2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pralniczych (w zakresie prania wodnego) w pralni Wykonawcy. Orientacyjna miesięczna ilość pościeli i odzieży do prania to około 1500 kg. Podana ilość jest szacunkowa i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, faktyczną ilość prania określać będą każdorazowo zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje : odbiór brudnego prania z siedziby Zamawiającego, pranie, dezynfekcję, krochmalenie, suszenie, maglowanie, prasowanie, segregowanie, składanie prania, dostarczenie czystego prania do siedziby Zamawiającego. 3.Asortyment prania w szczególności obejmuje : materace gąbkowe, kołdry, poduszki, koce, narzuty, poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady gumowe, ręczniki, zasłony, firany, obrusy, bieliznę i odzież mieszkańców, odzież ochronną i roboczą pracowników itp. 4.Rzeczy do prania będzie wydawał przedstawicielowi Wykonawcy upoważniony pracownik Zamawiającego za pokwitowaniem na dowodzie przekazania, a pokwitowanie to będzie stanowiło podstawę rozliczeń między stronami. 5.Pościel i odzież do prania odbierana przez Wykonawcę będzie oznakowana przez Zamawiającego, posegregowana i spakowana w worki ochronne. Worki do transportu prania będą własnością Wykonawcy usługi. 6.Pościel i odzież czysta, zdana do magazynu bielizny musi być posegregowana i zapakowana w worki foliowe jednorazowe. 7.Odbiór pościeli i odzieży brudnej oraz dostawa czystej pościeli i odzieży odbywać się będzie w wyznaczone dni tygodnia. 8.Realizacja usługi określonej jako pilna winna być wykonana w czasie nie dłuższym niż 12 godz. od momentu odbioru od Zamawiającego brudnej bielizny do momentu przekazania do magazynu bielizny czystej. 9.Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność materialną za pościel i odzież od chwili jej przyjęcia do prania do chwili jej zwrotu po wykonaniu usługi. W razie awarii urządzeń Wykonawca zabezpieczy wykonanie usługi. 10.Transport na drodze Zamawiający -Wykonawca, Wykonawca - Zamawiający odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. Środek transportu ma spełniać określone wymogi sanitarne. 11.Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wymogów sanitarnych i epidemiologicznych w procesie technologicznym oraz zapewnienia właściwego stanu sanitarnego i wyposażenia pomieszczeń, w których świadczy usługi oraz stosowania środków piorących i dezynfekcyjnych z wymaganymi atestami Polskiego Związku Higieny. Ponosić będzie odpowiedzialność za wykonywane usługi pralnicze w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli /Stacja Sanitarno -Epidemiologiczna/..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SPÓŁDZIELNIA PRACY USŁUGOWO-HANDLOWA UNIPRAL, UL. GÓRNA 9, 25-415 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 186951,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 126000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 88200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 189000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.