Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-14
Iława: Wykonanie robót na zadaniu pn. Modernizacja Powiatowego Szpitala w Iławie - remont części parteru bryły A dla potrzeb oddz. wewnętrznego, I etap.
Numer ogłoszenia: 315309 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Wł. Biegańskiego , ul. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6488690, faks 089 6492425.
- Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.ilawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót na zadaniu pn. Modernizacja Powiatowego Szpitala w Iławie - remont części parteru bryły A dla potrzeb oddz. wewnętrznego, I etap..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych związanych z realizacją zadania pn. Modernizacja Powiatowego Szpitala w Iławie - remont części parteru bryły A dla potrzeb oddz. wewnętrznego, I etap, obejmujących: 1.1. Roboty budowlane 1.2. Roboty instalacyjne wod-kan., c.o. gazów medycznych 1.3. Roboty instalacyjne sieci elektrycznych i teletechnicznych 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robot stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 9.000,00 PLN.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.W zakresie doświadczenia:-wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu,tj.w realizacji obiektów służby zdrowia lub obiektów o podobnym charakterze obiekty o podobnym charakterze-obiekty o podobnych wymogach higieniczno-sanitarnych.W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:-dysponowanie kierownikiem budowy branży ogólnobudowlanej posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego z minimum 5 letnim doświadczeniem jako kierownik budowy;-kierownikiem robot elektrycznych posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego-kierownikiem robot sanitarnych posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji urządzeń cieplnych,gazowych,wodociągowych i kanalizacyjnych,będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego,znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art.24ust.1i2Pzp.Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty;Oświadczenia wynikające z art.22i24 pzp,Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert a jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające odpowiednio,że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie,odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania.W wykazie należy wymienić roboty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w pkt.3.1.b.w zakresie doświadczenia.Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót wymienionych w wykazie.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.W wykazie należy wymienić kierownika budowy branży ogólnobudowlanej oraz kierowników robót branży elektrycznej i sanitarnej,potwierdzając spełnienie warunku określonego w pkt.3.1.b.w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia,jeżeli w wykazie,o którym mowa w pkt.4.1.d.wykonawca wykazał osoby,którymi będzie dysponował.Dokumenty potwierdzające,że osoby,które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.Dla osób wymienionych w wykazie,o którym mowa w pkt.4.1.d.należy złożyć z ofertą dokumenty potwierdzające spełnienie warunków określonych w pkt.3.1.b.tj.zaświadczenie o nadaniu uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ilawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital im. Wł. Biegańskiego w Iławie, ul. Gen Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, budynek administracji pokój nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Powiatowego Szpitala im. Wł. Biegańskiego w Iławie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Usługa kompleksowego prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami na terenie miasta Iława
- Przebudowa dróg gminnych w Gulbiu i Lowizowie
- Wycinka drzew zlokalizowanych w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Iławskiego w 2025 r.
- Indywidualne konsultacje psychologiczne
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów ( 2025 )
- Wykonanie kompletnych wielobranżowych dokumentacji projektowych dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Powiat Iławski
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana instalacji elektrycznej w Zespole Szkół w Obornikach (ETAP-2)
- Poprawa dostępności w zakresie dostosowania do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i osób starszych budynków użyteczności publicznej należących do Powiatu Mieleckiego - II Liceum w Mielcu
- "Modernizacja budynku Żłobka w Nowym Tomyślu w celu dostosowania do przepisów ochrony przeciwpożarowej"
- Rozbudowa świetlicy i adaptacja pomieszczeń na potrzeby DDP w miejscowości Wołuszewo
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Pieszycach (...) oraz budynku Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej (...) oraz termomodernizacja budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Piskorzowie (...)
- Przebudowa budynku żłobka nr 20 na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Wioślarskiej 27
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.