Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-17
Bydgoszcz: Obsługa środowiska teleinformatycznego Centrum Onkologii
Numer ogłoszenia: 315711 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka w Bydgoszczy , ul. dr Izabeli Romanowskiej 2, 85-796 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (0-52)3743208, faks (0-52)3743301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.co.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa środowiska teleinformatycznego Centrum Onkologii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługę środowiska teleinformatycznego Centrum Onkologii.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 1.Warunek opisany w pkt. 2. Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami posiadającymi certyfikaty, legitymujące się odbyciem odpowiednich szkoleń specjalistycznych, przeprowadzonych bezpośrednio przez producenta oprogramowania, bądź w certyfikowanych przez niego ośrodkach szkoleniowych w zakresie: SIEMENS: syngo Imaging System Manager, Biuinf: administracja systemem Medinf, Getinge: administracja i obsługa Komputerowego Systemu Dokumentacji , Zarządzania i Monitorowania Procesów w Centralnej Sterylizacji T-DOC 2000, KAMSOFT: obsługa, administrowanie i serwis systemu KS-PPS, Microsoft: dotyczące zadań administracyjnych, projektowych: Microsoft SQL Server w wersji 2000 lub wyższej, Microsoft Windows Server w wersji 2000 lub wyższej, Visual Studio NET, bezpieczeństwo w Microsoft Windows Server 2000 w wersji 2000 lub wyższej, infrastruktura?Active Direktory, Microsoft SharePoint w wersji 2003 lub wyższej. Ponadto Wykonawca powinien posiadać udokumentowane odbyciem kursów umiejętności w zakresie: administracja, zarządzania siecią w serwerach GNU/Linux, SUSE LINUX tworzenie internetowych aplikacji bazodanowych kompleksowa ochrona sieci z wykorzystaniem technologii Fortigate system rozliczeń świadczeń szpitalnych opartych na jednolitych grupach pacjentów 2.Warunek opisany w pkt. 2. Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje pracownikami posiadającymi wykształcenie wyższe w specjalnościach: informatyka, matematyka, elektronika, elektrotechnika lub telekomunikacja, lub ukończyły studia podyplomowe o kierunku informatyka lub matematyka, przy czym, przynajmniej 75% personelu winno się legitymować się minimum pięcioletnim stażem związanym z informatycznymi systemami medycznymi. 3.Warunek opisany w pkt. 3. Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności na minimum 100.000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres Wykonawcy, potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę osoby upoważnioną upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - Oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w.w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 2. Zaświadczenie z właściwego dla siedziby Wykonawcy naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w.w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 3. Zaświadczenie z właściwego dla siedziby Wykonawcy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w.w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 4. Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w.w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 5. Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w.w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, według wzoru, stanowiącego załącznik Nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej w.w. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub jedno wspólne oświadczenie. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: 1. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodnie z załącznikiem Nr 5 do siwz oraz kopią świadectwa odbytych szkoleń. 2.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9.2.siwz Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku składania oferty wspólnej w.w. zobowiązanie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub jedno wspólne zobowiązanie W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy załączyć: 1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej wysokości. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy ww. dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.co.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Onkologii, ul. dr I.Romanowskiej 2, 85-796 Bydgoszcz, pokój 1073 - Zespół ds. zamówień publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 09:00, miejsce: kancelaria Centrum Onkologii, pokój 1076.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa mebli i foteli biurowych
- Niechemiczne artykuły medyczne I
- Sukcesywne dostawy żywienia dojelitowego
- MECHANICZNE OCZYSZCZANIE JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM
- Sukcesywne dostawy materiałów szewnych: nici, staplerów
- Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OBSŁUGA INFORMATYCZNA W SĄDZIE REJONOWYM W PILE, PRZY UL. ALEJA POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH 79
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego modułów oprogramowania aplikacyjnego AMMS Plus oraz InfoMedica Plus
- Usługi z zakresu opieki administracyjnej nad systemem informatycznym oraz wsparcie dla Zamawiającego w zakresie cyberbezpieczeństwa (niebędące usługą SOC)
- Świadczenie usług serwisu systemu informatycznego InfoMedica Plus oraz AMMS Plus dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Dostarczenie sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Urzędu Gminy Potęgowo oraz jednostek organizacyjnych Gminy Potęgowo w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd
- Pełnienie funkcji inżyniera projektu dla zadań związanych z inwestycjami w obrębie Katowickiego Inteligentnego System Monitoringu i Analizy (KISMiA)
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.