Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-06
Siemianowice Śląskie: zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu zimowego w ramach Projektu Uwierz w siebie
Numer ogłoszenia: 319559 - 2011; data zamieszczenia: 06.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Szkolna 17, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 765 62 00, faks 032 765 62 19.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.siemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu zimowego w ramach Projektu Uwierz w siebie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zorganizowaniu 3 dniowego wyjazdu zimowego, tereny górskie (Polska) w Beskid Śląski w ramach Projektu systemowego Uwierz w siebie dla grupy 68 dzieci, w przedziale wiekowym od 7 lat do 16 lat. Czas trwania wyjazdu: 3 dni (2 noclegi). Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1. Wymagania dotyczące ośrodka wypoczynkowego: miejscowość położona w górach (Polska) - Beskid Śląski; ośrodek wypoczynkowy musi znajdować się w miejscu atrakcyjnym turystycznie; wykonawca jest zobligowany do oznaczenia budynku, w których będą przebywać dzieci, informując, że wyjazd został współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz oznaczenia pomieszczeń logotypami POKL i Unii Europejskiej. Zamawiający dostarczy wykonawcy logotypy informujące o współfinansowaniu przedmiotowego zamówienia; wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania przebiegu wypoczynku w postaci zdjęć fotograficznych nagranych na płycie CD;świetlica wyposażona w telewizor i w sprzęt audio - wizualny; stołówka na terenie obiektu. 2. Wymagania dotyczące zakwaterowania: zakwaterowanie dzieci wraz z kadrą możliwe jest w takich obiektach jak: pensjonat, dom wczasowy, ośrodek kolonijny, w pokojach 3 - 4 osobowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakwaterowania dzieci w domkach kempingowych lub budynkach szkolnych; minimalne wyposażenie pokoi to: łóżka do spania (nie mogą to być łóżka polowe lub łóżka rozkładane), szafa ubraniowa, szafki małe stojące oraz wieszaki umożliwiające rozpakowanie bagażu przez każde dziecko; wc, natryski z ciepłą bieżąca wodą na terenie budynku wyposażone zgodnie z wymaganiami sanitarno - higienicznymi dla obiektów, w których zlokalizowany będzie wypoczynek. 3. Wymagania dotyczące wyżywienia: posiłki - pierwszy dzień: obiad, kolacja; drugi dzień: śniadanie, obiadokolacja; trzeci dzień: śniadanie, obiad, zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia określonymi w obowiązujących przepisach prawa. Posiłki mają być urozmaicone, sycące, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości oraz wartości odżywczych. organizator wypoczynku zapewni dzieciom suchy prowiant w czasie wycieczki (jednodniowej) i na drogę powrotną; organizator wypoczynku zapewni dzieciom przez cały dzień dostęp do napojów; miejsce przeznaczone do spożycia posiłków - stołówka musi być wydzielona od pozostałych pomieszczeń, z których korzystają uczestnicy i znajdować się na terenie ośrodka wypoczynku. 4. Wymagania dotyczące zaplecza kulturalnego: świetlica (pomieszczenie odrębne niż jadalnia) - sala z możliwością zorganizowania czasu wolnego; pomieszczenie przeznaczone na świetlice muszą znajdować się na terenie ośrodka wypoczynku; 5. Wymagania dotyczące programu: Organizator ma obowiązek przygotować: jedną całodniową wycieczkę autokarową - w drugi dzień pobytu, do ciekawego turystycznie miejsca (w tym zagwarantowania biletów wstępów, o ile są wymagane) - autokarem z zabezpieczonym suchym prowiantem; ognisko z pieczeniem kiełbasek lub kulig; dyskotekę; wycieczkę pieszą w miejscu wypoczynku (wycieczka piesza musi uwzględniać bezpieczne trasy dostosowane do warunków zimowych). 6. Wymagania dotyczące kadry: opieka wychowawcza jeden wychowawca na max 15 uczestników (wychowawca grupy musi posiadać odpowiednie przygotowanie zawodowe zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 09.12.2009 r. Dz. U. Nr 218, poz. 1696 w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży); kierownik powinien spełniać kryteria zgodne z Rozporządzeniem MEN z dnia 09.12.2009 r. Dz. U. Nr 218, poz. 1696 w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży); kierownik nie może być jednocześnie wychowawcą grupy. Wykonawcy podczas organizowania i przeprowadzenia wyjazdu zimowego, obowiązkowo muszą spełnić warunki przewidziane przepisami: Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r. Nr 12, poz. 67) oraz Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 30 grudnia 2005 r. w sprawie Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych (Dz. U. z 2006 r., Nr 5, poz. 28). 7. Wymagania dotyczące opieki medycznej: stały dostęp do opieki lekarskiej w ramach ubezpieczenia zdrowotnego; zaopatrzenie w podstawowe leki, środki opatrunkowe i higieniczne. 8. Wymagania dotyczące dojazdu i powrotu: wykonawca zapewnia transport autokarowy wraz z opieką wychowawców w czasie przejazdu dzieci do miejscowości - zakwaterowania i z powrotem (tj. wyjazd z Siemianowic Śląskich ul. Szkolna 17 - budynek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej do miejsca organizacji wypoczynku oraz z miejsca wypoczynku do Siemianowic Śląskich, ul. Szkolna 17 - budynek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. Organizator odpowiada za stan techniczny autokarów oraz dopełnienie wszystkich wymogów ustalonych przy przewozach dzieci (koszt transportu należy wliczyć w cenę jednostkową oraz wartości brutto zamówienia); ubezpieczenie dzieci od NNW w czasie podróży i w czasie pobytu. Kwota ubezpieczenia za osobę nie mniej niż 10 000,00 zł. zapewnienie na drogę powrotną uczestnikom wypoczynku suchego prowiantu. 9. Istotne warunki zamówienia: zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia przedmiotów dokonane przez uczestników wyjazdu; wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo i opiekę nad dziećmi w czasie podróży, jak i pobytu w ramach kosztów ujętych w oferowanej cenie za przedmiot zamówienia; zamawiający dopuszcza zmianę liczby uczestników wyjazdu zimowego w stosunku do tej określonej w SIWZ, z zastrzeżeniem iż grupa dzieci będzie wynosić nie więcej niż 68 uczestników i nie mniej niż 50 uczestników. Dokładną liczbę dzieci skierowanych na wyjazd zimowy zamawiający określi najpóźniej w dniu podpisania umowy. W takim przypadku wartość zamówienia będzie wyliczana według następującej formuły: ilość dzieci x ofertowa cena brutto skierowania jednego dziecka; w przypadku krótszego od ustalonego pobytu uczestnika wyjazdu Strony ustalają, że wykonawca obciąży zamawiającego tylko faktycznymi kosztami obliczonymi proporcjonalnie do ilości dni uczestnictwa dziecka..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 27.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że posiada: zaświadczenie marszałka województwa o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych województwa właściwego ze względu na siedzibę wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia-nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje: obiektem przeznaczonym na wypoczynek. W przypadku obiektów nie będących własnością wykonawcy powinny to być umowy najmu, dzierżawy, leasingu, użyczenia lub umowy przedwstępne z właścicielem - w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje: a) co najmniej czterema osobami posiadającymi kwalifikacje do zajmowania stanowiska wychowawcy określonego w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 grudnia 2009 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (tj. z 2009 r. Nr 218, poz. 1696); b) co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje do zajmowania stanowiska kierownika wypoczynku określonego w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 grudnia 2009 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (tj. z 2009 r. Nr 218, poz. 1696) Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia-nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem z zachowaniem sposobu reprezentacji), jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez wykonawcę. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii pełnomocnictwa.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.siemianowice.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich
Ul. Szkolna 17
41-100 Siemianowice Śląskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich Ul. Szkolna 17 41-100 Siemianowice Śląskie pok. 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne stanowiące przedmiot niniejszego postępowania jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, (priorytet VII, działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, podziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Modernizacja zabytkowej "Rybaczówki" w Parku Górnik - zaprojektuj i wybuduj.
- Sukcesywna dostawa i rozładunek płynów dializacyjnych i materiałów eksploatacyjnych do terapii nerkozastępczej do posiadanych przez Zamawiającego aparatów Prismaflex oraz Prismax.
- Budowa parkingów, ulic i chodników w Siemianowicach Śląskich - zaprojektuj i wybuduj
- Indywidualne poradnictwo psychologiczne w związku z realizacją projektu DLA DOBRA RODZINY w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków E F S P.
- Kompleksowa usługa konserwacji i utrzymania oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Siemianowice Śląskie.
- Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi biura podróży w zakresie kompleksowej organizacji wycieczki - pielgrzymki do Włoch i grobu Ojca Świętego Jana Pawła II
- Przewóz uczestników na zajęcia laboratoryjne na trasie Słupsk-Gdańsk-Słupsk w ramach projektu: "Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru - podniesienie jakości edukacji (...)"
- "Kompleksowa organizacja wizyt studyjnych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 5 dniowego obozu edukacyjnego dla dzieci z Polski i Ukrainy
- Usługa organizacji imprezy turystycznej w ramach Programu Szkoleniowego - Szkolenie Santander/Wizyta studyjna w Brukseli w dniach 11-13.06.2025 roku.
- Zorganizowanie pobytu z zakwaterowaniem i wyżywieniem dla rodzin z dziećmi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.