Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-28
Katowice: Specjalista ds. finansowych Projektów WOLONTARIAT-WARTO oraz DRABINA DO KARIERY - Szkolenie, aktywizacja zawodowa, oraz integracja społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym
Numer ogłoszenia: 31999 - 2011; data zamieszczenia: 28.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Dla Ludzi Potrzebujących Pomocy "Gniazdo" , ul. Morcinka 19a, 40-124 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 43 36.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.fundacja-gniazdo.org
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Specjalista ds. finansowych Projektów WOLONTARIAT-WARTO oraz DRABINA DO KARIERY - Szkolenie, aktywizacja zawodowa, oraz integracja społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zarządzania projektem podzielona na dwa odrębne zadania: 1) Część A - pełnienie funkcji Specjalisty ds. finansowych Projektu pt.: WOLONTARIAT-WARTO, Nr projektu: POKL.07.02.01-24-127/09, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Działanie 7.2. Poddziałanie 7.2.1. - Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Niniejszy projekt zakłada wsparcie i szkolenie 64 wolontariuszy pracujących, lub zamierzających pracować na rzecz osób i środowisk wykluczonych społecznie z terenu Śląska. Charakterystyka projektu została opisana w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Część B - pełnienie funkcji Specjalisty ds. finansowych Projektu pt.: DRABINA DO KARIERY - Szkolenie, aktywizacja zawodowa, oraz integracja społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, Nr projektu: POKL.07.02.01-24-058/09, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Działanie 7.2. Poddziałanie 7.2.1. - Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Niniejszy projekt zakłada podniesienie poziomu aktywności zawodowej oraz zdolności do zatrudnienia 64 młodych osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z terenu Śląska, głównie Katowic i powiatów ościennych: Sosnowca, Siemianowic Śl., Chorzowa, Bytomia. Charakterystyka projektu została opisana w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4, 79.21.10.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Pzp, zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - przepisy prawa nie nakładają posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedną usługę (o wartości min. 500.000,00 zł) związaną z pełnieniem funkcji specjalisty ds. finansowych projektu współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL), potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane lub są nadal wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. spełniającymi następujące wymagania - Specjalista ds. finansowych projektu (dla części A i B zamówienia): a) wykształcenie wyższe magisterskie, b) ukończone studia na kierunku finanse i bankowość, c) posiada min. 6 - miesięczne doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL), na łączną kwotę min. 500.000,00 PLN, na stanowisku specjalisty ds. finansowych, d) co najmniej pięcioletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia księgowości i rozliczeń finansowych, e) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać w pełni z praw publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 30
- 2 - Kwalifikacje osoby przewidzianej do pełnienia funkcji Specjalisty ds. finansowych projektu - 70
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umownych w przypadku zaistnienia: 1) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 2) nastąpi zmiana przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowie o dofinansowanie projektu pomiędzy Zamawiającym a Instytucją Pośredniczącą w ramach PO KL, 4) z powodu okoliczności siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fundacja-gniazdo.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja dla Ludzi Potrzebujących Pomocy GNIAZDO
40-124 Katowice, ul. Morcinka 19a, Biuro Fundacji - parter.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2011 godzina 16:00, miejsce: Fundacja dla Ludzi Potrzebujących Pomocy GNIAZDO 40-124 Katowice, ul. Morcinka 19a, Biuro Fundacji - parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki (2007-2013), Priorytet VII Działanie 7.2. Poddziałanie 7.2.1. - Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - pełnienie funkcji Specjalisty ds. finansowych Projektu pt.: WOLONTARIAT-WARTO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zarządzania projektem - Część A - w zakresie pełnienia funkcji Specjalisty ds. finansowych Projektu pt.: WOLONTARIAT-WARTO, Nr projektu: POKL.07.02.01-24-127/09, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Działanie 7.2. Poddziałanie 7.2.1. - Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Niniejszy projekt zakłada wsparcie i szkolenie 64 wolontariuszy pracujących, lub zamierzających pracować na rzecz osób i środowisk wykluczonych społecznie z terenu Śląska. Charakterystyka projektu została opisana w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4, 79.21.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Kwalifikacje osoby przewidzianej do pełnienia funkcji Specjalisty ds. finansowych projektu - 70
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - pełnienie funkcji Specjalisty ds. finansowych Projektu pt.: DRABINA DO KARIERY - Szkolenie, aktywizacja zawodowa, oraz integracja społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zarządzania projektem - Część B - w zakresie pełnienia funkcji Specjalisty ds. finansowych Projektu pt.: DRABINA DO KARIERY - Szkolenie, aktywizacja zawodowa, oraz integracja społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, Nr projektu: POKL.07.02.01-24-058/09, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Działanie 7.2. Poddziałanie 7.2.1. - Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Niniejszy projekt zakłada podniesienie poziomu aktywności zawodowej oraz zdolności do zatrudnienia 64 młodych osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z terenu Śląska, głównie Katowic i powiatów ościennych: Sosnowca, Siemianowic Śl., Chorzowa, Bytomia. Charakterystyka projektu została opisana w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4, 79.21.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Kwalifikacje osoby przewidzianej do pełnienia funkcji Specjalisty ds. finansowych projektu - 70
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- ,,Remont stojaków obudowy indywidualnej SHC , Valent dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A."
- Świadczenie usługi dostępu do Internetu na potrzeby Śląskiego OW NFZ - Internet podstawowy i Internet zapasowy
- Wykonanie napraw po przeglądowych instalacji, systemów oraz urządzeń branży ogólnobudowlanej zainstalowanych w obiekcie MCK Część II
- Świadczenie usług ochrony w formie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów w Katowicach wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych w okresie 12 miesięcy
- WYKONYWANIE USŁUG ELEKTRYCZNYCH ORAZ CAŁODOBOWEGO POGOTOWIA ELEKTROENERGETYCZNEGO W OBIEKTACH UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO W KATOWICACH
- Usługi w zakresie eksploatacji i konserwacji urządzeń i instalacji sanitarnych i ciepłowniczych w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie zamkniętego i zrekultywowanego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, zlokalizowanego w miejscowości Ostrzeszów przy ulicy Ceglarskiej
- "Administrowanie w imieniu Gminy Czeladź Cmentarzem Komunalnym w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku"
- "Zarządzanie Targowiskiem Miejskim w Strzelcach Opolskich w 2025 r.".
- Instytucja kultury Gminy Klukowo - replika średniowiecznej siedziby rycerskiej w Gródku.
więcej: Usługi księgowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.