eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KępnoPrzeszkolenie osób bezrobotnych w zakresie- kierowca prawa jazdy kat. c - Kwalifikacja wstepna przyspieszona - Obsługa kasy fiskalnej z elementami sprzedazy - Opiekunka osób starszych - Operator wózka widłowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-30

Kępno: Przeszkolenie osób bezrobotnych w zakresie: - kierowca prawa jazdy kat. c - Kwalifikacja wstepna przyspieszona - Obsługa kasy fiskalnej z elementami sprzedazy - Opiekunka osób starszych - Operator wózka widłowego
Numer ogłoszenia: 322208 - 2012; data zamieszczenia: 30.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie , Mianowice 2H, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 062 7822834, faks 062 7822854.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeszkolenie osób bezrobotnych w zakresie: - kierowca prawa jazdy kat. c - Kwalifikacja wstepna przyspieszona - Obsługa kasy fiskalnej z elementami sprzedazy - Opiekunka osób starszych - Operator wózka widłowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeszkolenie osób bezrobotnych w zakresie: - kierowca prawa jazdy kat. c 5 osób - Kwalifikacja wstepna przyspieszona 5 osób - Obsługa kasy fiskalnej z elementami sprzedazy 10 osób - Opiekunka osób starszych 5 osób - Operator wózka widłowego 10 osób.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o podleganiu wpisowi do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (załącznik nr 4). Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonego oświadczenia według formuły spełnia - nie spłenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w wykazie tym Wykonawca musi wskazać ich wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorców, iż wykonał co najmniej 1 usługę podobną w zakresie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 10). Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że przez usługę podobną należy rozumieć szkolenie zawierające tematykę (moduł) będący przedmiotem zamówienia dla 1 grupy, min. 10 osób w zakresie odpowiednio do poszczególnych części zamówienia. Przy czym przez grupę 10 osobową Zamawiający rozumie 10 osób szkolących się w tym samym czasie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonego wykazu według formuły spełnia - nie spłenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz bazy techniczno - dydaktycznej, dostępnej Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykonawca wskaże, że będzie dysponował salą do zajęć teoretycznych i praktycznych według wymagań Zamawiającego (załącznik nr 9). W przypadku wykorzystania pomieszczenia do zajęć teoretycznych i praktycznych, sprzętu, maszyn, urządzeń, oraz narzędzi innych niż własny, należy dołączyć odpowiedni dokument potwierdzający pozyskanie pomieszczeń i sprzętu (np. pisemne zobowiązanie lub przedwstępną umowę na wypożyczenie, dzierżawę), Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonego wykazu według formuły spełnia - nie spłenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, które są niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności przewidzianych w programie szkolenia oraz informacje o podstawie dysponowania tymi osobami. Wykonawca wykaże, że do wykonania niniejszego zamówienia, będzie dysponował osobami określonymi odpowiednio do poszczególnych części zamówienia oraz złoży stosowne oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik nr 8). Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonego wykazu według formuły spełnia - nie spłenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie na podstawie art. 22 ust 1 Ocena spełnienia warunku udziału w postepowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonego oświadczenia spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta winna być sporządzona na formularzu ofertowym (załącznik nr 1). Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. Cena przedmiotu zamówienia nie podlega negocjacji. W zakresie potwierdzenia, że oferowana usługa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć dla każdej z części osobno: Wypełniony preliminarz kosztów kursu (załącznik nr 2). Szczegółowy program szkolenia oraz harmonogram zajęć (załącznik nr 3). Szczegółowy program nauczania w przypadku szkoleń modułowych, musi zawierać jednostki modułowe określone odpowiednio do poszczególnych części zamówienia. Modułowy program nauczania do poszczególnych części dostępny jest w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej na stronie: www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.Wzór ankiety dla uczestnika szkolenia służący do oceny szkolenia.Wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, zawierający: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie Oświadczenie o podleganiu wpisowi do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (załącznik nr 4).Certyfikat potwierdzający wysoki standard jakości usług (np. akredytacja kuratora oświaty, certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia, wydany na podstawie norm ISO, standard HACCP, certyfikat dla szkół językowych PASE lub inne znaki jakości). Certyfikat nie jest obowiązkowy, jednak jego posiadanie będzie dodatkowo premiowane według kryterium strategicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 55
  • 2 - Merytoryczna treść programu - 10
  • 3 - Organizacja i elastyczność - 5
  • 4 - Szkolenie praktyczne - 5
  • 5 - Liczba wykonywanych usług szkoleniowych - 5
  • 6 - Kwalifikacje wykładowców - 5
  • 7 - Formy i metody nauczania - 5
  • 8 - Stosowany system oceny szkolenia - 5
  • 9 - uzyskane kwalifikacje i umiejętności po szkoleniu - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę miejsca realizacji szkolenia, w przypadku gdy przeprowadzenie szkolenia w miejscu wskazanym w umowie będzie niemożliwe. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu powodów, dla których chce zmienić miejsce realizacji szkolenia, wraz ze wskazaniem adresu i opisem nowej bazy dydaktycznej według wymagań SIWZ. Wykonawca, może dokonać zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia w przypadkach: 1) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających osobom wskazanym do realizacji zamówienia przeprowadzenie zajęć; 2) niewywiązywania się osób prowadzących zajęcia z należytego wykonywania przedmiotu zamówienia; 3) wystąpienia innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji) skutkujących koniecznością zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia. Zamawiający, może zażądać od Wykonawcy zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia, jeżeli uzna, że osoby te nienależycie wykonują swoje obowiązki. W takiej sytuacji Zamawiający pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną przedstawi powody, dla których żąda zmiany osób realizujących zamówienie i wskaże termin, w jakim Wykonawca zobowiązany będzie wskazać nowe osoby spełniające wymogi Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do umowy i pomniejszenia kosztów szkolenia o kwotę równą kosztom zmiennym szkolenia przypadającym na uczestników, którzy: a) podjęli zatrudnienie i nie mogą dalej uczestniczyć w kursie; b) z powodu choroby lub innej uzasadnionej długotrwałej niezdolności nie mogą kontynuować szkolenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupkepno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy urząd Pracy w Kępnie Mianowice 2H 63 - 600 Kępno pok. nr 1d.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie Mianowice 2H 63 - 600 Kępno pok. nr 1d.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kierowca prawa jazdy kat. C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeszkolenie 5 osób w zakresie Kierowcy prawa jazdy kat. C.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 55
    • 2. Merytoryczna treść programu - 10
    • 3. Organizacja i elastyczność programu - 5
    • 4. Szkolenie praktyczne - 5
    • 5. Liczba wykonywanych usług szkoleniowych - 5
    • 6. Kwalifikacje wykładowców - 5
    • 7. Formy i metody nauczania - 5
    • 8. Stosowany system oceny szkolenia - 5
    • 9. Uzyskane kwalifikacje i umiejętności po szkoleniu - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kwalifikacja wstępna przyspieszona.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeszkolenie 5 osób bezrobotnych w zakresie Kwalifikacji wstępnej przyspieszonej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 55
    • 2. Merytoryczna treść programu - 10
    • 3. Organizacja i elastyczność programu - 5
    • 4. Szkolenie praktyczne - 5
    • 5. liczba wykonywanych usług szkoleniowych - 5
    • 6. Kwalifikacje wykładowców - 5
    • 7. Formy i metody nauczania - 5
    • 8. Stosowany system oceny szkolenia - 5
    • 9. uzyskane kwalifikacje i umiejętności po szkoleniu - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: obsługa kasy fiskalnej z elementami sprzedaży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeszkolenie 10 osób w zakresie obsługi kasy fiskalnej z elementami sprzedaży.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 55
    • 2. Merytoryczna treść programu - 10
    • 3. Organizacja i elastyczność programu - 5
    • 4. Szkolenie praktyczne - 5
    • 5. Liczba wykonywanych usług szkoleniowych - 5
    • 6. Kwalifikacje wykładowców - 5
    • 7. Formy i metody nauczania - 5
    • 8. Stosowany system oceny szkolenia - 5
    • 9. uzyskane kwalifikacje i umiejętności po szkoleniu - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opiekunka osób starszych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeszkolenie 5 osób bezrobotnych w zakresie Opiekunki osób starszych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 55
    • 2. Merytoryczna treść programu - 10
    • 3. Organizacja i elastyczność programu - 5
    • 4. Szkolenia praktyczne - 5
    • 5. Liczba wykonywanych uslug szkoleniowych - 5
    • 6. kwalifikacje wykładowców - 5
    • 7. formy i metody nauczania - 5
    • 8. Stosowany system oceny szkolenia - 5
    • 9. Uzyskane kwalifikacje i umiejetnosci po szkoleniu - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Operator wózka widłowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeszkolenie 10 osób bezrobotnych w zakresie operatora wózka widłowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 55
    • 2. Merytoryczna treśc programu - 10
    • 3. Organizacja i elastyczność programu - 5
    • 4. Szkolenie praktyczne - 5
    • 5. Liczba wykonywanych usług szkoleniowych - 5
    • 6. Kwalifikacje wykładowców - 5
    • 7. Formy i metody nauczania - 5
    • 8. Stosowany system oceny szkolenia - 5
    • 9. Uzyskane kwalifikacje i umiejętności po szkoleniu - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.