Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-30
Szczecin: Kompleksowe ubezpieczenie mienia oraz prowadzonej działalności Szczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowego Dąbie Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2016 r.
Numer ogłoszenia: 322556 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szczecińskie Przedsiębiorstwo Autobusowe "Dąbie" Sp. z o.o. , ul. A. Struga 10, 70-784 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4643602 w. 236, faks 091 4643529.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spad.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe ubezpieczenie mienia oraz prowadzonej działalności Szczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowego Dąbie Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2016 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego jest zamówienie pn. Kompleksowe ubezpieczenie mienia oraz prowadzonej działalności Szczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowego Dąbie Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2016 r. na zasadach i według założeń zawartych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. W skład ryzyk ubezpieczeniowych będących przedmiotem zamówienia wchodzą: 2.1. ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, w tym ubezpieczenie: a) mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, b) mienia od dewastacji (wandalizmu), c) szyb oraz innych przedmiotów szklanych od rozbicia (stłuczenia), 2.2.ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 2.3.ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia, 2.4. ubezpieczenia komunikacyjne (ubezpieczenie obowiązkowe odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC p.p.m.), autocasco (AC) pojazdów mechanicznych, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy pojazdów mechanicznych (NNW). 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykaz sprzętu elektronicznego do ubezpieczenia zawarty jest w Dodatku nr 1 do Załącznika nr 1 do SIWZ, natomiast wykaz pojazdów będących przedmiotem zamówienia w Dodatku nr 2 do Załącznika nr 1 do SIWZ. 4. Przedmiotem ubezpieczenia w ubezpieczeniach majątkowych, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) jest m.in. wszelkie mienie zgłoszone do ubezpieczenia i/lub objęte ochroną ubezpieczeniową na podstawie klauzul dodatkowych i/lub postanowień szczególnych SIWZ, stanowiące własność zamawiającego lub będące w jego posiadaniu samoistnym lub zależnym (w szczególności na podstawie umów najmu, dzierżawy, użytkowania, użyczenia, leasingu) bez względu na wiek tego mienia, stopień jego umorzenia księgowego i zużycia technicznego, wpisane lub nie wpisane do ewidencji środków trwałych. Przedmiotem ubezpieczenia będzie również mienie przewłaszczone na rzecz banków, ubezpieczycieli lub innych podmiotów będące w posiadaniu/używaniu zamawiającego oraz mienie powierzone osobom trzecim/używane przez osoby trzecie np. na podstawie umowy najmu, dzierżawy, użyczenia, użytkowania, testowania itp. 5. Ochroną ubezpieczeniową objęte jest całe mienie, niezależnie od miejsca i sposobu przechowywania, nie wyłączając mienia przechowywanego bezpośrednio na podłodze, jak również w pomieszczeniach usytuowanych poniżej poziomu gruntu (w odniesieniu do mienia przechowywanego w pomieszczeniach poniżej poziomu gruntu, Wykonawca nie będzie ponosił odpowiedzialności za szkody zadaniowe, jeżeli mienie to było składowane niżej niż 8 cm nad podłogą, z zastrzeżeniem wyłączenia niniejszego ograniczenia, jeżeli do szkody zadaniowej w takim mieniu doszło w wyniku zalania bezpośrednio z góry) oraz wszelkie budowle i urządzenia znajdujące się pod powierzchnią ziemi lub poza lokalizacjami (np. rurociągi). 6. Miejscem ubezpieczenia są wszystkie lokalizacje należące do Zamawiającego oraz każde miejsce związane z prowadzeniem działalności (nie dotyczy tych ryzyk, w przypadku, których zostało to inaczej określone)..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1. Rozszerzenie zakresu ubezpieczenia na wniosek zamawiającego i za zgodą wykonawcy w przypadku ujawnienia się, bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego nie przewidzianego wcześniej w SIWZ. 2. Korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy, 3. Zmianę zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Pzp. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy - Pzp) - wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że prowadzi działalność gospodarczą na podstawie zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U.2013.950 z późn. zm.) we wszystkich grupach ryzyk objętych przedmiotem niniejszego zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Zał. nr 2 b.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany dotyczące wysokości raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia, wynikającej ze zmian w stanie posiadania majątku zmawiającego (np. zmiany wynikające z zakupu, sprzedaży, wycofania z eksploatacji pojazdów). 2.Rozszerzenie zakresu ubezpieczenia na wniosek zamawiającego i za zgodą wykonawcy w przypadku ujawnienia się, bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego nie przewidzianego wcześniej w SIWZ. 3. Zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki; w przypadku czasowego braku środków na zapłatę składek przez Zamawiającego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty, 4.Korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy, 5.Zmianę zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spad.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ze str www.spad.szczecin.pl bezpłatnie. Koszt zakupu specyfikacji od Zamawiającego wynosi 50 zł netto+ podatek VAT (nie obejmuje kosztów opłaty pocztowej). SIWZ wydawana jest na pisemny wniosek..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2014 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego pokój 204, II.p. budynek biurowy. Otwarcie ofert w tym samym dniu co składanie oferty,ale o godz. 10:30 w pok. 204 na II p..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami. 1. Zamawiający urzęduje w następujących dniach (pracujących) i godzinach: od poniedziałku do piątku - w godzinach 7:00 - 15:00. 2. Z zastrzeżeniem formy pisemnej dla oferty i załączników do niej (dokumentów i oświadczeń), w postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują, zgodnie z wyborem zamawiającego pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. 3. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenie, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Brak potwierdzenia otrzymania faksu lub poczty email, zamawiający uzna za skuteczne doręczenie informacji. Zamawiający będzie uznawał za skuteczny sposób poinformowania uczestników postępowania we wszelkich sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia od momentu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej www.spad.szczecin.pl. 4. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: a) Arkadiusz Kurman (broker ubezpieczeniowy Mentor SA Oddział w Szczecinie, tel. (91) 489 13 41 - w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, b) Joanna Dworak - w zakresie procedury udzielania zamówienia publicznego, tel. (91) 46 68 236, faks (91) 464 35 29. II. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy - Pzp. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, chyba, że prośba o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynęła do zamawiającego na mniej niż 2 dni przed terminem składania ofert - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie SIWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. III. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieszcza na stronie internetowej, na której SIWZ jest udostępniana (art. 38 ust. 2 ustawy - Pzp). IV. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SIWZ. Dokonaną zmianę SIWZ zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ oraz zamieszcza na stronie internetowej, na której SIWZ jest udostępniana (art. 38 ust. 4 ustawy - Pzp). W przypadku, gdy zmiana będzie powodować konieczność modyfikacji oferty, zamawiający przedłuży termin składania ofert. W takim przypadku wszelkie prawa i zobowiązania wykonawców będą podlegały nowemu terminowi. Wykonawcy, którym przekazano SIWZ to wykonawcy, którzy złożyli wniosek, o którym mowa w art. 42 ust. 2 ustawy - Pzp. V. Wykonawcom, którzy nie złożyli wniosku o wydanie SIWZ, o którym mowa w art. 42 ust. 2 ustawy - Pzp zamawiający nie przekazuje zapytań dotyczących wyjaśnienia treści SIWZ wraz z wyjaśnieniami, dokonanej zmiany treści SIWZ..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (ryb i przetworów rybnych) dla statku Nawigator XXI
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator XXI
- Sukcesywna dostawa specjalistycznych środków chemicznych do utrzymania czystości w obiektach basenowych spółki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie, w roku 2025
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Szczecinie oraz jego delegatury w Koszalinie w 2025 r.
- Kompleksowe zaplanowanie, przygotowanie oraz przeprowadzenie dwudniowego wydarzenia pod nazwą "II POLSKO-NIEMIECKIE DNI TURYSTYKI ROWEROWEJ"
- "Zakup i dostawę wędlin z mięsa z mięsa czerwonego oraz warzyw z podziałem na części"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY STRZELNO.
- Ochrona ubezpieczeniowa mienia i odpowiedzialności Gminy Szemud i jednostek organizacyjnych oraz OSP
- "Kompleksowe ubezpieczenie Powiatu Łańcuckiego wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury"
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE
- Ubezpieczenie mienia Gminy Bobolice
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Turobin
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.