Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-09
Łódź: Zorganizowanie 1-dniowej wycieczki do Torunia dla dzieci i opiekunów Świetlicy Środowiskowej MOPS III Wydziału Pracy Środowiskowej w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 323620 - 2013; data zamieszczenia: 09.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi , ul. Piotrkowska 149, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6324034, faks 0-42 6324130.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie 1-dniowej wycieczki do Torunia dla dzieci i opiekunów Świetlicy Środowiskowej MOPS III Wydziału Pracy Środowiskowej w Łodzi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 63511000-4 - organizacja wycieczki 1. Organizacja wycieczki: 1.1. Uczestnikami wycieczki będzie 28 osób, w tym 3 osób dorosłych, 25 dzieci w wieku od 6 lat do 16 lat. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczestników w dniu podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby wycieczka realizowana była w jednej grupie 28 osobowej. Grupa musi dysponować swoim autokarem, a także przewodnikiem (w przypadkach wskazanych w pkt od 1.4.1. do 1.4.4. ) oraz pilotem wycieczki. 1.1.1. Liczba o której mowa w pkt. 1.1. może ulec zmianie najpóźniej dzień przed terminem wycieczki. 1.2. Termin realizacji wycieczki: Wycieczka jednodniowa realizowana w dniu od 26.08.2013- 30.08.2013r. Wyjazd z Łodzi najwcześniej o godzinie 8.00 powrót tego samego dnia co wyjazd najpóźniej do godziny 21:00. 1.3. Miejsce realizacji docelowe: Toruń 1.4. Program wycieczki powinien obejmować co najmniej: 1.4.1. - pokaz w toruńskim planetarium -z udziałem przewodnika 1.4.2. - zwiedzanie Muzeum Okręgowego w Ratuszu Staromiejskim (sale muzeum i wieża) -z udziałem przewodnika 1.4.3. - spacer po mieście ( pomnik Kopernika ) + czas wolny ? godziny 1.4.4. -zwiedzanie muzeum Tony Halika -z udziałem przewodnika 1.5. Zamawiający wymaga zapewnienia uczestnikom wyjazdu, obiadu dwudaniowego (drugie danie mięsne ) 1.6. Miejsce przeznaczone do spożywania obiadów musi być utrzymane w higienicznych warunkach. Pomieszczenie to powinno być wyposażone w stoliki i krzesła. Obiad nie może być podawany w zastawie jednorazowej. 1.7. Transport autokarowy - dowóz i przywóz uczestników wyjazdu autokarem turystycznym z klimatyzacją, aktualnym przeglądem technicznym i wszelkimi uprawnieniami do przewozu pasażerów, z wyłączeniem przejazdów nocnych w godzinach 22.00 - 6.00. Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia uprawnionych służb w celu kontroli pojazdów przed wyjazdem. W przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewnia na koszt własny autokar zastępczy. Do grupy uczestników wycieczki podczas transportu nie może być dołączona inna grupa nie uczestnicząca w wycieczce. Autokar winien być podstawiony minimum 30 minut przed wyjazdem. Wykonawca ponosi koszty parkingów i opłat za autostrady. 1.8. Zamawiający wymaga ubezpieczenia uczestników oraz kadry w trakcie podróży oraz zwiedzania. Ubezpieczenie obejmuje okres od momentu wyjazdu z miejsca zbiórki, do momentu powrotu w dniu przyjazdu w to samo miejsce. Uczestnik wycieczki nie może opuścić autokaru w drodze powrotnej nie wcześniej niż na miejscu zbiórki. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników wyjazdu w trakcie podróży, podczas pobytu. 1.9. Zbiórka w dniu wyjazdu najwcześniej 30 min przed odjazdem przy Domu Dziennego Pobytu ul. Senatorskiej 4 Łódź. 1.10. Harmonogram wycieczki musi być przekazany w formie drukowanej opiekunom ( 3 osób ) wycieczki podczas zbiórki w dniu wyjazdu. 1.11. Wykonawca zapewnia posiłek (obiad dwudaniowy) w restauracji/ zajeździe/ karczmie/ barze dla każdego uczestnika wycieczki. 1.12. Koszty wstępów oraz dojazdów: cena wycieczki za osobę winna obejmować również koszty wstępu do obiektów i innych atrakcji turystycznych przewidzianych w programie oraz koszty przejazdu uczestników w trakcie pobytu. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić w tym zakresie odpowiedni środek transportu z aktualnym przeglądem technicznym i wszelkimi uprawnieniami. Do grupy podczas transportu nie może być dołączona inna grupa osób poza uczestnikami wycieczki. 1.13. W razie potrzeby Wykonawca zapewni uczestnikom niezbędną i natychmiastową pomoc medyczną. 1.14. Uczestnicy wycieczki będą pod opieką licencjonowanego pilota od momentu wyjazdu do powrotu grupy do Łodzi. Pilot sprawuje opiekę nad grupą uczestników wycieczki oraz dba o właściwą realizację wszystkich punktów wycieczki i wyżywienie. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu. 6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 8.Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą odbywać się będzie na podstawie faktury prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę w terminie 30 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu. 9.Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy: 10.1.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 10.2.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 10.3.Określenie przez Wykonawcę numerów telefonów kontaktowych, numerów faksu i adresu poczty elektronicznej oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, 10.4.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, 10.5.Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada wpisu do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych (art. 4 ust 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r o usługach turystycznych (tekst jednolity z 2004r Dz. U. Nr 223 poz. 2268 z późn. zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi polegające na organizacji wycieczki i/lub kolonii i/lub zielonej szkoły łącznie dla co najmniej 40 osób. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane należycie. (załącznik nr 6 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 100.000 zł, (słownie sto tysięcy złotych). Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Piotrkowska 149 90-440 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Piotrkowska 149 90-440 Łódź - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Dostawa wyposażenia gastronomicznego" w ramach projektu "Młodzi z pasją"
- Zimowe utrzymanie jezdni w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Trybunalskim.
- Dostawa poleasingowego urządzenia wielofunkcyjnego, sprzętu RTV i AGD oraz audio-wideo dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawa koszul i bluz jednorazowych dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Kursy na prawo jazdy i zawodowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Świadczenie usług doradczych w ramach projektu Rozbudowa Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Łódzkiego (RRSIP WŁ)
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja 5-dniowej wycieczki na Maltę dla 50 osób korzystających z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie
- Kompleksowa organizacja wyjazdu 2 gr. uczestników na Międzyn. Targi Innowac. Technologii Przemys. Hannover Messe 2025 w Hanowerze oraz transp. mater. prom. w dniach od 30.03.2025 r. do 05.04.2025 r.
- ORGANIZACJA WYCIECZKI NA SARDYNIĘ DLA PRACOWNIKÓW PAŃSTWOWEJ AKADEMII NAUK STOSOWANYCH W KROŚNIE
- Organizacja wycieczek szkolnych dla uczniów i uczennic Szkoły Podstawowej w Brojcach
- Zorganizowanie 8-dniowej Imprezy integracyjno-turystycznej do Turcji Zachodniej nad Morzem Egejskim/Śródziemnym w miesiącu czerwcu, lipcu i sierpniu 2025 r. dla trzech grup
- Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w Zespole Szkół w Kostomłotach Drugich w ramach projektu ........
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.