Ogłoszenie z dnia 2009-09-18
Łódź: Przeszkolenie 60 osób bezrobotnych w zakresie Własna firma w Unii Europejskiej
Numer ogłoszenia: 324532 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód, ul. Częstochowska 40/52, 93-121 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2531500, faks 042 6762945.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeszkolenie 60 osób bezrobotnych w zakresie Własna firma w Unii Europejskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. W terminie wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia trzech edycji przedmiotowego szkolenia dla trzech 20 osobowych grup osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym. Łącznie: 60 osób. 2. Kod i nazwa przedmiotu zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 80500000-8 usługi szkoleniowe. 3. Celem szkolenia jest przygotowanie jego uczestników do samodzielnego prowadzenia własnej działalności gospodarczej. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również ubezpieczenie wszystkich jego uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia. Za wyjątkiem osób posiadających z tytułu skierowania na szkolenie prawo do stypendium. 5. Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. z 2007 r. Nr 47 poz. 315) oraz musi obejmować poniższe zagadnienia: a) Rejestrowanie działalności gospodarczej wraz z prawnymi uwarunkowaniami prowadzenia działalności, procedury i opłaty, b) Ewidencja działalności gospodarczej, c) Rachunkowość w małej firmie, d) Prawne aspekty zatrudnienia pracowników w malej firmie, e) Techniki marketingowe i promocja własnej firmy w nowoczesnej gospodarce, f) Zobowiązania z tytułu podatków oraz formy opodatkowania, g) Rozliczenia z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym oraz zasady dokonywania kontroli działalności przedsiębiorców, h) Finansowanie zewnętrzne działalności gospodarczej przy wykorzystaniu funduszy strukturalnych, 6. Kadra dydaktyczna, która będzie uczestniczyć w realizacji szkolenia musi posiadać co najmniej roczny staż pracy dydaktycznej. Przedmiotowe szkolenie może być prowadzone jedynie przez kadrę dydaktyczną podaną w Załączniku Nr 6. 7. Każde szkolenie musi obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne. 8. Organizacja szkolenia: a) szkolenie ma być zrealizowane dla 60 osób bezrobotnych (w trzech 20 osobowych edycjach w odrębnych terminach). Terminy poszczególnych edycji oraz wykaz uczestników szkolenia zostaną podane przez Zamawiającego nie później niż 7 dni przed terminem rozpoczęcia każdej edycji, b) każda z 3 edycji szkolenia musi być zrealizowana w ciągu minimum 30 godzin zajęć teoretycznych wraz z praktycznymi, a program szkolenia powinien być tak ułożony by można go było zrealizować w ciągu maksymalnie 1 tygodnia. 9. W ramach udzielonego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania egzaminu wewnętrznego ze zdobytej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz wydania odpowiedniego dokumentu stwierdzającego ukończenie przedmiotowego szkolenia. 10. Szkolenie musi odbywać się od poniedziałku do piątku. 11. Maksymalna liczba godzin szkoleniowych w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć siedmiu. 12. Szkolenie ma być zrealizowane dla 60 osób bezrobotnych, z tym że formy takie jak ćwiczenia, zajęcia praktyczne, seminaria mogą odbywać się w podziale na mniejsze grupy z uwzględnieniem, że na jedno stanowisko szkoleniowe musi przypadać jedna osoba. 13. Zakończenie wykonania przedmiotu zamówienia nie może nastąpić później niż 18.12.2009 r. 14. Przedmiot zamówienia nie obejmuje świadczenia przez Wykonawcę usług kateringowych na rzecz uczestniczących w szkoleniu osób bezrobotnych skierowanych przez Zamawiającego. 15. Miejsce wykonania usługi: Miasto Łódź..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 9000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Obsługi Inicjatyw Europejskich Sp z o.o., ul. Piotrkowska 99, 90-425 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 9000
- Oferta z najniższą ceną: 9000 oferta z najwyższą ceną: 9000
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa polegająca na konserwacji, przeglądach oraz naprawach klimatyzatorów w SP ZOZ USK Nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- "Dostawa maszyny do pielęgnacji tafli lodowej
- Remont i wyposażenie pomieszczeń budynku D Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. POW 3/5 w Łodzi - etap I
- 47/TP/ZP/D/2025 Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do wyposażenia Ośrodka Podstawowej Opieki Zdrowotnej oraz Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej
- Zakup i dostawa dwóch przenośnych spektrometrów promieniowania gamma i neutronowego dla potrzeb Placówki Straży Granicznej w Łodzi
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie siedmiu dwudniowych szkoleń pn. "Podnoszenie poziomu bezpieczeństwa osobistego pracownika socjalnego podczas wykonywania czynności zawodowych" w 2025 roku.
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Szkolenia dla kadry akademickiej PW: Cz. 1 - Cyberbezpieczeństwo w uczelni, Cz. 2 - Tworzenie materiałów dydaktycznych z wykorzystaniem AI, Cz. 3 - AI jako asystent kadry akademickiej
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Operator koparko -ładowarki kl.III"
- Rejestratorka medyczna
- "PROGRES - zmieniamy się dla potrzeb rynku pracy" - szkolenia pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Bytomiu (EFS+)
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.