eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoZorganizowanie dla pracowników Urzędu Miejskiego w Wejherowie (63 osób)wyjazdowej imprezy integracyjno-wypoczynkowej w okresie od dnia 05 maja 2009 r. do 10 maja 2009 r.



Ogłoszenie z dnia 2009-02-02

Wejherowo: Zorganizowanie dla pracowników Urzędu Miejskiego w Wejherowie (63 osób)wyjazdowej imprezy integracyjno-wypoczynkowej w okresie od dnia 05 maja 2009 r. do 10 maja 2009 r.
Numer ogłoszenia: 32489 - 2009; data zamieszczenia: 02.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Wejherowie, ul. Jakuba Wejhera 8, Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 0-58 677-71-05, faks 0-58 677-71-23.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie dla pracowników Urzędu Miejskiego w Wejherowie (63 osób)wyjazdowej imprezy integracyjno-wypoczynkowej w okresie od dnia 05 maja 2009 r. do 10 maja 2009 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie dla pracowników Urzędu Miejskiego w Wejherowie (63 osób) wyjazdowej imprezy integracyjno - wypoczynkowej w okresie od dnia 05 maja 2009 r. do dnia 10 maja 2009 r. polegającej na zorganizowaniu usługi hotelarskiej, restauracyjnej, turystycznej w zakresie przewodników i ubezpieczeniowej w trakcie trwania imprezy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 63.51.40.00 - Usługi świadczone przez przewodników turystycznych 60.11.00.00 - 60.11.00.00 66.51.20.00 - Usługi ubezpieczeń od następstw nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczeń zdrowotnych 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 180054.50 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Podróży Damptour, ul. Kościuszki 18, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 180054.50
  • Oferta z najniższą ceną: 180054.50 oferta z najwyższą ceną: 180054.50
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.