Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-07
Kraków: Zakup usług organizacji kursów w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce - kursy masażu, część druga
Numer ogłoszenia: 325720 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie , os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6442872, 501642173, faks 12 6449997.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsmis3.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług organizacji kursów w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce - kursy masażu, część druga.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie kursów masażu w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w: Część I : Szkole Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie , ul. Królewska 86, 30-079 Kraków Część II: Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach, ul. Zdrojowa 18, 34-400 Myślenice.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują co najmniej po jednej osobie dla: części I zamówienia posiadającej wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie fizjoterapii i co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w diagnostyce i terapii schorzeń narządu ruchu, realizowane w centrach rehabilitacji oraz wiedzę merytoryczną z zakresu rehabilitacji na poziomie wystarczającym do prowadzenia zajęć dydaktycznych w szkolnictwie wyższym, doświadczenie praktyczne dotyczące funkcjonowania społecznego osób niewidomych i słabowidzących, wynikające z kontaktów ze środowiskiem osób niewidomych i słabowidzących oraz znajomość technik pracy z osobami niewidomymi i słabowidzącymi. części II zamówienia posiadającej wykształceniem wyższym magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym. Osoba ta musi posiadać wiedzę merytoryczną z zakresu rehabilitacji na poziomie wystarczającym do prowadzenia zajęć dydaktycznych w szkolnictwie medycznym i co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie rehabilitacji ruchowej i masażu leczniczym.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
szczegółowy program(opis) kursu dla każdego z rodzajów masażu, odpowiednio dla danej części
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy. 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppsmis3.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków pok. nr 102a..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2011 godzina 12:00, miejsce: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków pok. nr 213.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego za pośrednictwem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2; Projekt Systemowy Województwa Małopolskiego Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowanie kursu masażu w Szkole Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie , ul. Królewska 86, 30-079 Kraków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkoła Policealna Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie , ul. Królewska 86, 30-079 Kraków 1/. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie kursu masażu dla sześciu grup szkoleniowych w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. 2/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: W ramach realizacji tej części zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do organizacji i przeprowadzenia: a.kursu w masażu Elementy PNF w wybranych jednostkach chorobowych, b.kursu w masażu Taping jako terapia wspomagająca tradycyjne metody usprawniania 3/. Obowiązki Wykonawcy. Wykonawca w ramach realizacji tej części zamówienia zobowiązany jest pokryć koszty organizacji kursu (wykładowców zajęć praktycznych i ćwiczeniowych), koszt wyposażenia specjalistycznego koniecznego do przeprowadzenia ww. kursów, koszt materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika kursu. Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a.zapewnienie dostępu do odpowiedniego sprzętu, (Wykonawca dostarczy w ramach realizacji kursu PNF: plansze sztuk 1, piłki sztuk 2, gumę thera-band sztuk 2, kamerę, a w ramach Tapingu: plansze sztuk 1, plastry sztuk 20, nożyczki sztuk 10 - materiały te nie stanowią własności kursantów) oraz innych materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), b.realizacja kursu przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a.oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b.informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c.stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z wytycznymi POKL Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 4/. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a.listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu zajęć, b.program kursu oraz dziennik zajęć, c.potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d.informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem Zaświadczenia o uczestnictwie w danym kursie wystawi Zamawiający. 5/. Ramowy program kursu: Program kursu obejmuje łącznie 96 godzin, w tym w rodzaju masażu PNF łącznie 48, a w Tapingu 48 łącznie. Kurs musi się odbywać w oparciu o opracowany przez prowadzącego (DLA KAŻDEGO KURSU W MASAŻU) PROGRAM, załączony do oferty, OBEJMUJĄCY MIĘDZY INNYMI NIŻEJ WYMIENIONE ZAGADNIENIA. Kurs w masażu Elementy PNF w wybranych jednostkach chorobowych Tematyka kursu: filozofia, zasady główne, techniki, wzorce PNF, rozwiązywanie problemów klinicznych wg koncepcji PNF, PNF w spastyce, PNF w uszkodzeniach stawów obwodowych, PNF w bólach krzyża, nauka prawidłowego chodu. Kurs w masażu Taping jako terapia wspomagająca tradycyjne metody usprawniania Tematyka kursu: filozofia, zasady główne, diagnostyka i techniki kinesiology tapingu, zdobycie umiejętności testowania powięzi mięśniowych, diagnozowanie zaburzeń w układzie ruchu, omówienie oraz nabycie umiejętności aplikacji technik mięśniowej, korekcyjnej, powięziowej, więzadłowej, funkcjonalnej i limfatycznej, problemy funkcjonalne w obrębie kręgosłupa: szyjnego, piersiowego, lędźwiowego, lędźwiowo - krzyżowego, kończyn górnych i kończyn dolnych. 6/. Czas trwania kursu: Kurs w masażu Elementy PNF w wybranych jednostkach chorobowych- dla jednej grupy: 16 godzin (4 godziny zajęć teoretycznych, 12 godzin zajęć praktycznych), przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną (45 minut). Przewiduje się jedną przerwę 30 minutową. Łącznie dla 3 grup 48 godzin. Kurs w masażu Taping jako terapia wspomagająca tradycyjne metody usprawniania dla jednej grupy - 16 godzin (4 godziny zajęć teoretycznych, 12 godzin zajęć praktycznych), przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną (45 minut). Przewiduje się jedną przerwę 30 minutową. Łącznie dla 3 grup 48 godzin. 7/. Liczba uczestników kursu: Łącznie 30 osób, które w podziale na 3 grupy 10 osobowe będą odbywały kursy w każdej z dwóch niżej wymienionych technik. Kurs w masażu Elementy PNF w wybranych jednostkach chorobowych - grupa: 30 osób (3 grupy po 10 osób), w tym osoby niewidome i słabowidzące, Kurs w masażu Taping jako terapia wspomagająca tradycyjne metody usprawniania grupa: 30 osób (3 grupy po 10 osób), w tym osoby niewidome i słabowidzące. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 8/. Czas realizacji: Część I zamówienia będzie realizowana w dwóch etapach, etap I do 20 grudnia 2011 r. w ramach którego do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeszkolenia dwóch grup kursantów po 10 osób, jedna grupa Elementy PNF a druga w Taping pozostała część kursu zostanie zrealizowana w ramach etapu II do 10 czerwca 2012 r. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego -Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. 9/. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej maksymalnie 8 godzin dziennie. Umowa będzie realizowana w Szkole Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie, ul. Królewska 86. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe w godzinach, w których nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowanie kursu masażu w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach, ul. Zdrojowa 18, 34-400 Myślenice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach, ul. Zdrojowa 18, 34-400 Myślenice 1/. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja kursu Masażu klasycznego z elementami rehabilitacji ruchowej dla grupy 8 osób w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. 2/. Szczegółowe wymagania związane z realizacja przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika kursu oraz inne materiały i pomoce dydaktyczne niezbędne do zrealizowania kursu. 3/. Obowiązki Wykonawcy. Wykonawca w ramach realizacji tej części zamówienia zobowiązany jest pokryć koszty organizacji kursu (wykładowców zajęć praktycznych i trenerów zajęć ćwiczeniowych), koszt wyposażenia specjalistycznego koniecznego do przeprowadzenia ww. kursów, koszt materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika kursu. Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. zapewnienie dostępu do materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), b. realizacja kursu przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z wytycznymi POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 4/. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem Zaświadczenia o uczestnictwie w danym kursie wystawi Zamawiający. 5/. Ramowy program kursu: Program kursu obejmuje co najmniej 15 godzin teoretycznych dla 1 grupy 8 osobowej, 85 godzin ćwiczeń dla 1 grupy 8 osobowej, przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie 45 minut. Kurs musi się odbywać w oparciu o opracowany przez prowadzącego PROGRAM KURSU, załączony do oferty, obejmujący niżej wymienione zagadnienia: część teoretyczna: historia masażu, podstawy anatomii i fizjologii, zasady stosowane przy wykonywaniu zabiegu, psychologia masażu, wskazania i przeciwwskazania do wykonywania masażu, zasady bezpieczeństwa., zestaw technik stosowanych w masażu klasycznym , wpływ poszczególnych technik na tkanki i układy, część praktyczna: zestaw technik stosowanych w masażu klasycznym, elementy rehabilitacji ruchowej oraz min. 1 wizyta w gabinecie fizjoterapii 6/. Czas trwania kursu: co najmniej 15 godzin teoretycznych i 85 godzin praktycznych, w tym minimum 1 wizyta w gabinecie fizjoterapii. Zajęcia muszą być prowadzone w dni wolne od nauki, maksymalnie 5 godzin dziennie. Przewiduje się jedną przerwę 30 minutową. 7/. Liczba uczestników kursu: 8 osób. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 8/. Czas realizacji: Część II zamówienia będzie realizowana w dwóch etapach, etap I do 20 grudnia 2011 r. w ramach którego do obowiązków Wykonawcy zobowiązany jest do przeprowadzenia 40 godzin kursu ( w tym 15 godz. teorii, praktyka 25 godz.), pozostała część godzin w ilości 60 zostanie przeprowadzona w ramach etapu II do 10 czerwca 2012 r. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. 9/. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. Umowa będzie realizowana w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach, ul. Zdrojowa 18, 34-400 Myślenice w zakresie zajęć teoretycznych i praktycznych. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych na ulicy Fabrycznej przy skrzyżowaniu z ulicą Grzegórzecką, opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych.
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia dla Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Skale biorącego udział w projekcie "Kreatywna Fala: Młodzież Tworzy Ekoprzyszłość"
- Zieleń na Plac Bohaterów Getta! - budżet obywatelski edycja IX - prace budowlane
- Dostawa 20 sztuk łóżek drewnianych, sosnowych do Ośrodka AGH w Łukęcinie, ul. Leśna 3, 72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie - DE-dzp.272-99/25
- Zakup i dostawa leków do chemioterapii, programów lekowych oraz pozostałych leków
- Wykonanie prac zieleniarskich tj. koszenie, grabienie wraz z wywozem traw z terenu Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Krowodrza" w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 130 uczestników projektu "Aktywni z OHP".
- Przeprowadzenie szkolenia podstawowego dla osób ubiegających się o prawo jazdy kategorii C z kwalifikacją wstępną przyspieszoną dla kategorii C, C1, C+E, C1+E
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. "B" dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
- "Doposażenie w pomoce edukacyjne i wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 w ramach projektu Szkoła równych szans"
- Przeprowadzenie specjalistycznych kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku w podziale na 3 części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.