eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańadaptacja i modernizacja budynku internatu na cele mieszkaniowe ul. Grabowa 22 w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-23

POZYCJA 32810

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: adaptacja i modernizacja budynku internatu na cele mieszkaniowe ul. Grabowa 22 w Poznaniu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Wielkopolska" sp. z o.o., do kontaktów: Irena Piotrowicz, Grzegorz Olszak, ul. Kosynierska 10a/1, 60-241 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8693989, 8693999, fax 061 8693982, e-mail: info@tbsw.poznan.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.tbsw.poznan.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: osoba prawna; budownictwo mieszkaniowe. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja i modernizacja budynku internatu na cele mieszkaniowe ul. Grabowa 22 w Poznaniu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Poznań, ul. Grabowa 22. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji - projekty budowlane i wykonawcze wraz z uzyskaniem wymaganych prawem uzgodnień i pozwoleń, kosztorys inwestorskiego, specyfikacji technicznej warunkow wykonania i odbioru robot budowlanych oraz wykonanie robot budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.21.12.91 - 45.21.12.91 Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest : a) wykonanie dokumentacji budowlanej dla zadania polegającego na modernizacji i adaptacji budynku istniejącego internatu, położonego w Poznaniu przy ul. Grabowej, na cele mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu i uzbrojeniem terenu, przyłączami zgodnie z zakresem Decyzji Nr 1287/2005 z dnia 12 grudnia 2005r. o warunkach zabudowy tj. sporządzenie projektu budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowę w zakresie wymagań określonych w ustawie Prawo budowlane i sporządzenie projektów wykonawczych, wykonaniu specyfikacji technicznej warunków wykonania i odbioru robót budowlanych. Prace projektowe należy wykonać w oparciu o uproszczona koncepcję adaptacji istniejącego budynku, która stanowi załącznik do programu funkcjonalno - użytkowego będącego załącznikiem Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. b) wykonanie robót budowlanych ( w tym roboty rozbiórkowe) na podstawie opracowanej dokumentacji, o której mowa w punkcie "a" wraz z przygotowaniem placu budowy tj. min. Wykonanie robot rozbiórkowych, wykonanie zasilania placu budowy w energię elektryczną i doprowadzenie wody, przygotowanie zaplecza budowy z przygotowaniem i wyposażeniem jednego baraku o pow. ok. 10m2 dla potrzeb narad koordynacyjnych i pracy inspektora nadzoru lub przystosowanie innego pomieszczenia w części dydaktycznej budynku, a także zagospodarowanie terenu. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 5

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium wynosi: 34 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Wykonawca wykonał roboty budowlane o złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 5 lat. Zamawiający za porównywalne uważać będzie zamówienia, których przedmiotem będzie realizowanie robót wchodzących w skład zamówienia. 6. Na zaprojektowanie i zrealizowanie budowy Wykonawca udzieli minimum 5 lat gwarancji na wykonane roboty. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na opracowaną dokumentacje budowlaną, termin gwarancji nie będzie krótszy niż termin gwarancji na roboty wykonane na podstawie tej dokumentacji. 8. Wykonawca posiadać powinien ubezpieczenie OC minimum do wysokości 5 % wartości złożonej oferty brutto. 9. Wykonawca posiada środki pieniężne lub możliwości kredytowe do 500 000,- zł. 10. Zamawiający wymaga żeby wykonawca dysponował kierownikami robót i kierownikiem budowy wykazującymi się 5-cio letnim okresem doświadczenia zawodowego licząc od daty otrzymania uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. 11. Zamawiający wymaga żeby Wykonawca dysponował projektantami, którzy posiadają 3 letnie doświadczenie od daty otrzymania uprawnień projektowych licząc. 12. Zamawiający wymaga żeby, przed wystąpieniem o wydanie pozwolenia na budowę, projekt budowlany był bezwzględnie zaakceptowany przez Zamawiającego. Brak takiej akceptacji traktowany będzie jako nie dotrzymanie warunków umowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona sprawdzenia ważności i poprawności dokumentów załączonych do oferty Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenia tego, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej zamówieniem oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z późniejszymi zmianami Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (data, podpis i pieczęć imienna). 2. Na potwierdzenie tego, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a) Wykaz robót wykonanych w ostatnich pięciu latach wraz z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( Zamawiający wymaga, aby wykonana była, co najmniej jedna robota) wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ b) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ. c) Dokumenty stwierdzające, że osoby przewidziane do pełnienia funkcji kierowników robót, kierownika budowy oraz projektanci posiadają wymagane uprawnienia. 3. Na potwierdzenie tego, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia : a) Informacji banku, w którym Wykonawca posiada konto podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wzór treści oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. b) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do wysokości minimum 5% wartości brutto złożonej oferty. Zgodnie z par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r., w odniesieniu do wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Cz. IX ust.1 lit a, b i d niniejszej SIWZ Wykonawcy składają dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert natomiast zamiast dokumentu, o którym mowa w Cz. IX ust.1 lit. c Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w par. 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy co terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. 4. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca, zgodnie z art. 44 ustawy, wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnianiu udziału w postępowaniu wg wzorów stanowiących załączniki Nr 4 i Nr 5 do niniejszej SIWZ, a także dokumenty jakich żąda Zamawiający dla potwierdzenia spełniania tych warunków.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena (%) 80 2. termin wykonania zamówienia (%) 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.poznan.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: płatne przelewem na konto zamawiającego 31 1130 1088 8200 0000 0000 1877. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.07.2006, godzina 09:30, siedziba zamawiającego w Poznaniu ul. Kosynierska 10a/1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.