eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice¦WIADCZENIE US£UGI HOTELARSKO-GASTRONOMICZNEJ

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-02-09

Katowice: ¦WIADCZENIE US£UGI HOTELARSKO-GASTRONOMICZNEJ
Numer og³oszenia: 33243 - 2012; data zamieszczenia: 09.02.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urz±d Pracy , ul. Ko¶ciuszki 30, 40-048 Katowice, woj. ¶l±skie, tel. 0 32 757 33 61.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wup-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorz±du województwa nie posiadaj±ca osobowo¶ci prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE US£UGI HOTELARSKO-GASTRONOMICZNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: CZÊ¦Æ I Przedmiotem zamówienia w czê¶ci I jest ¶wiadczenie us³ugi hotelarsko - gastronomicznej dla 50 osób - uczestników dwudniowego wyjazdowego szkolenia dla regionalnych liderów zwi±zków zawodowych z terenu partnerstwa EURES - T Beskydy nt. mobilno¶ci trans granicznej i migracji w terminie 29-30 marca 2012 r. 1) US£UGA HOTELARSKA Us³uga hotelarska zorganizowana zostanie w hotelu o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym lub obiekcie hotelarskim spe³niaj±cym standardy hotelu co najmniej trzygwiazdkowego, usytuowanym na terenie województwa ¶l±skiego: w miejscowo¶ciach turystycznych w Beskidzie ¦l±skim lub Beskidzie ¯ywieckim. Wykonawca zapewni jeden nocleg w dniu 29.03.2012r. dla 44 osób w pokojach 2-osobowych (22 pokoje) oraz jeden nocleg w dniu 29.03.2012r dla 6 osób w pokojach 1 - osobowych (6 pokoi) wraz ze ¶niadaniem. Pokoje powinny mieæ powierzchniê min. 10 m2 (pokoje 1 - osobowe) lub 14 m2. W pokojach 2 - osobowych powinny znajdowaæ siê 2 oddzielne ³ó¿ka. Minimalne wyposa¿enie pokoi (1 i 2 - osobowych): ³ó¿ko lub ³ó¿ka, nocny stolik lub pó³ka przy ka¿dym miejscu do spania, szafa lub zabudowana wnêka garderobiana, biurko lub stó³, krzes³o lub inny mebel do siedzenia (nie mniej ni¿ 2 na pokój), lustro, wieszak na okrycie wierzchnie, telewizor. Wszystkie pokoje powinny posiadaæ ³azienki wyposa¿one min. w: wannê z bateri± i natryskiem lub kabinê natryskow± z dostêpem do zimnej i ciep³ej wody przez 24 godziny na dobê, umywalkê z blatem lub pó³k±, WC, zestaw rêczników. Ogrzewanie zapewniaj±ce temperaturê co najmniej 20°C i umo¿liwiaj±ce go¶ciom samodzieln± regulacjê temperatury pokoju. Wykonawca ponadto zapewni w miejscu zakwaterowania salê konferencyjno - szkoleniow± dla ok. 50 osób z dostêpem do Internetu, wyposa¿on± w tablicê typu flipchart wraz z mazakami oraz sprzêt techniczny niezbêdny do przeprowadzenia prezentacji [projektor multimedialny kompatybilny z laptopem oraz ekran do wy¶wietlania obrazu z projektora (obraz na ekranie widoczny dla ka¿dego uczestnika)], laptop z oprogramowaniem umo¿liwiaj±cym odczyt plików prezentacji (.ppt), odczyt plików dokumentów (.doc) oraz ³±czenie siê z sieci± Internet i wy¶wietlanie stron www. Sala powinna byæ klimatyzowana, z mo¿liwo¶ci± zaciemnienia i zapewnienia o¶wietlenia sztucznego. Wykonawca powinien zapewniæ sto³y i miejsca siedz±ce dla uczestników szkolenia w odpowiedniej ilo¶ci - ustawienie sto³ów w podkowê (w literê U) oraz stó³ prezydialny z miejscami siedz±cymi dla 3 osób, widoczny dla ka¿dego uczestnika, z ka¿dego miejsca sali. W sali konferencyjno - szkoleniowej powinna istnieæ równie¿ mo¿liwo¶æ zainstalowania przeno¶nej kabiny do t³umaczeñ symultanicznych (odpowiednia przestrzeñ, umo¿liwiaj±ca ustawienie kabiny, której wymiary wynosz± standardowo: - szeroko¶æ - 1,60 m, g³êboko¶æ - 1,60 m, wysoko¶æ - 2,10 m). Koszt wynajmu, transportu, monta¿u i obs³ugi kabiny pokrywaæ bêdzie Zamawiaj±cy. Wykonawca powinien zapewniæ ponadto transport uczestników szkolenia z Bielska - Bia³ej (miejsce wyjazdu: siedziba Zarz±du Regionu Podbeskidzie NSZZ Solidarno¶æ, ul. Asnyka 19) do miejsca odbywania szkolenia w dniu 29.03.2012r. oraz do Bielska - Bia³ej po zakoñczeniu szkolenia w dniu 30.03.2012r. zgodnie z za³±czonym wstêpnym harmonogramem. 2) US£UGA GASTRONOMICZNA Wykonawca zapewni us³ugê gastronomiczn±, sk³adaj±ca siê z: a) 2 obiadów dla 50 osób przygotowanych i podanych w dniach 29 i 30.03.2012 r. w formie bufetu szwedzkiego: zupy (1 dzieñ: rosó³ z makaronem, 2 dzieñ: krem z pieczarek z grzankami), danie g³ówne na ciep³o (1 dzieñ: 1 rodzaj miêsa, 1 danie bezmiêsne - ryba, 2 dzieñ: 1 rodzaj miêsa, 1 danie wegetariañskie), dodatki (puree ziemniaczane lub ziemniaki zapiekane lub frytki oraz ry¿), 2 rodzaje sosów, dodatki warzywne (sa³atki lub i surówki - 3 rodzaje), deser, napoje ciep³e (kawa lub herbata wraz z dodatkami - ¶mietank±, cukrem, cytryn±) i zimne (woda mineralna i soki owocowe); b) 1 kolacji dla 50 osób (danie ciep³e, zimny bufet, napoje), podanej w dniu 29.03.2012 r. przygotowanej i wydanej w formie bufetu szwedzkiego, sk³adaj±cej siê z: dania ciep³ego (jednogarnkowego) z pieczywem, zimnej p³yty (wêdliny, drobne przek±ski typu tymbaliki, koreczki, kanapki bankietowe, 2 rodzaje sa³atek, ¶wie¿e i marynowane warzywa), pieczywo, mas³o, napoje ciep³e (kawa lub herbata wraz z dodatkami - ¶mietank±, cukrem, cytryn±) i zimne (woda mineralna i soki owocowe); c) 3 przerwy kawowe dla 50 osób (kawa, herbata wraz z dodatkami - ¶mietank±, cukrem, cytryn±, soki, woda mineralna - gazowana i niegazowana, owoce, drobne s³odkie przek±ski), w tym: 2 przerwy kawowe w dniu 29.03.2012 r. (jedna w godz. przedpo³udniowych, druga popo³udniowych), 1 przerwa kawowa w dniu 30.03.2012r. (w godz. przedpo³udniowych). Uwaga: 1) Us³uga gastronomiczna rozpoczyna siê w dniu 29.03.2012 r. przerw± kawow±, a koñczy obiadem w dniu 30.03.2012 r. zgodnie z za³±czonym harmonogramem. 2) W zakresie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowi±zany do zapewnienia pe³nego serwisu gastronomicznego zwi±zanego z wy¿ywieniem tzn. przygotowaniem, obs³ug± kelnersk±, nakryciem sto³ów, zapewnieniem zastawy (nie dopuszcza siê stosowania plastikowych lub papierowych kubeczków, sztuæców, talerzy itp.) oraz innych naczyñ niezbêdnych do serwowania zimnych i ciep³ych posi³ków w formie bufetu szwedzkiego (np. podgrzewacze, warniki, zaparzacze, termosy). Wykonawca zobowi±zany jest do terminowego przygotowania i podania posi³ków, zgodnie z ramowym planem szkolenia, zachowania zasad higieny i obowi±zuj±cych przepisów sanitarnych przy przygotowaniu posi³ków, przygotowania posi³ków z pe³nowarto¶ciowych, ¶wie¿ych produktów z wa¿nymi terminami przydatno¶ci do spo¿ycia, przedstawienia Zamawiaj±cemu do akceptacji menu nie pó¼niej ni¿ na 3 dni robocze przed rozpoczêciem szkolenia. 3) Miejsce zakwaterowania, miejsce wydawania posi³ków, sala wyk³adowa powinny byæ zlokalizowane w obrêbie jednego kompleksu hotelowego. Przerwa kawowa powinna byæ serwowana w sali konferencyjnej lub w pomieszczeniu do niej przylegaj±cym. Czê¶æ II Przedmiotem zamówienia w czê¶ci II jest ¶wiadczenie us³ugi hotelarsko - gastronomicznej dla 36 osób - uczestników dwudniowego wyjazdowego szkolenia dla po¶redników pracy wykonuj±cych zadania EURES w powiatowych urzêdach pracy woj. ¶l±skiego oraz kadry EURES w WUP w terminie 10-11 maja 2012 r. 1) US£UGA HOTELARSKA Us³uga hotelarska zorganizowana zostanie w hotelu o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym lub obiekcie hotelarskim spe³niaj±cym standardy hotelu co najmniej trzygwiazdkowego, usytuowanym na terenie województwa ¶l±skiego: w miejscowo¶ciach turystycznych w Beskidzie ¦l±skim, Beskidzie ¯ywieckim lub na Jurze Krakowsko - Czêstochowskiej. Wykonawca zapewni jeden nocleg w dniu 10.05.2012 r. dla 34 osób w pokojach 2-osobowych (17 pokoi) oraz jeden nocleg w dniu 10.05.2012 r. dla 2 osób w pokojach 1 - osobowych (2 pokoje) wraz ze ¶niadaniem. Pokoje powinny mieæ powierzchniê min. 10 m2 (pokoje 1 - osobowe) lub 14 m2. W pokojach 2 - osobowych powinny znajdowaæ siê 2 oddzielne ³ó¿ka. Minimalne wyposa¿enie pokoi (1 i 2 - osobowych): ³ó¿ko lub ³ó¿ka, nocny stolik lub pó³ka przy ka¿dym miejscu do spania, szafa lub zabudowana wnêka garderobiana, biurko lub stó³, krzes³o lub inny mebel do siedzenia (nie mniej ni¿ 2 na pokój), lustro, wieszak na okrycie wierzchnie, telewizor. Wszystkie pokoje powinny posiadaæ ³azienki wyposa¿one min. w: wannê z bateri± i natryskiem lub kabinê natryskow± z dostêpem do zimnej i ciep³ej wody przez 24 godziny na dobê, umywalkê z blatem lub pó³k±, WC, zestaw rêczników. Ogrzewanie zapewniaj±ce temperaturê co najmniej 20°C i umo¿liwiaj±ce go¶ciom samodzieln± regulacjê temperatury pokoju. Dodatkowo w ww terminie Wykonawca powinien dysponowaæ noclegiem dla 2 osób w pokojach 1 - osobowych dla wyk³adowców, którzy op³acaj± noclegi we w³asnym zakresie. Wykonawca ponadto zapewni w miejscu zakwaterowania salê konferencyjno - szkoleniow± dla ok. 40 osób z dostêpem do Internetu, wyposa¿on± w tablicê typu flipchart wraz z mazakami oraz sprzêt techniczny niezbêdny do przeprowadzenia prezentacji projektor multimedialny kompatybilny z laptopem oraz ekran do wy¶wietlania obrazu z projektora (obraz na ekranie widoczny dla ka¿dego uczestnika), laptop z oprogramowaniem umo¿liwiaj±cym odczyt plików prezentacji (.ppt), odczyt plików dokumentów (.doc) oraz ³±czenie siê z sieci± Internet i wy¶wietlanie stron www. Sala powinna byæ klimatyzowana, z mo¿liwo¶ci± zaciemnienia i zapewnienia o¶wietlenia sztucznego. Wykonawca powinien zapewniæ sto³y i miejsca siedz±ce dla uczestników szkolenia w odpowiedniej ilo¶ci - ustawienie sto³ów w podkowê (w literê U) oraz stó³ prezydialny z miejscami siedz±cymi dla 3 osób, widoczny dla ka¿dego uczestnika, z ka¿dego miejsca sali. W sali powinien znajdowaæ siê równie¿ sprzêt nag³o¶nieniowy: mikrofon stacjonarny przy stole prezydialnym, dwa mikrofony mobilne (bezprzewodowe), nag³o¶nienie zapewniaj±ce dobr± s³yszalno¶æ w ka¿dym punkcie sali. Wykonawca zapewni transport uczestników szkolenia z Katowic (miejsce wyjazdu: siedziba Zamawiaj±cego) do miejsca odbywania szkolenia w dniu 10.05.2012 r. oraz do Katowic po zakoñczeniu szkolenia w dniu 11.05.2012 r. zgodnie z za³±czonym wstêpnym harmonogramem. 2) Us³uga gastronomiczna Wykonawca zapewni us³ugê gastronomiczn±, sk³adaj±ca siê z: a) 2 obiadów dla 36 osób przygotowanych i podanych w dniach 10 i 11.05.2012 r. w formie bufetu szwedzkiego: zupy (w pierwszym dniu szkolenia 2 zupy do wyboru: zupa-krem cebulowa z grzankami i pomidorowa, w drugim dniu: 1 zupa - rosó³ z makaronem), danie g³ówne na ciep³o (1 dzieñ: 1 gatunek miêsa, danie bezmiêsne - ryba, 2 dzieñ: 1 rodzaj miêsa, 1 danie wegetariañskie), dodatki (puree ziemniaczane lub ziemniaki zapiekane lub frytki oraz ry¿ ), 2 rodzaje sosów, dodatki warzywne (sa³atki lub i surówki - 3 rodzaje), deser, napoje ciep³e (kawa lub herbata wraz z dodatkami - ¶mietank±, cukrem, cytryn±,) i zimne (woda mineralna i soki owocowe); b) 1 kolacji dla 36 osób (danie ciep³e, zimny bufet, napoje), podanej w dniu 10.05.2012 r. przygotowanej i wydanej w formie bufetu szwedzkiego, sk³adaj±cej siê z: dania ciep³ego (jednogarnkowego) z pieczywem, zimnej p³yty (wêdliny lub i miêsa, deski serów, drobne przek±ski typu tymbaliki, koreczki, kanapki bankietowe, 3 rodzaje sa³atek, ¶wie¿e i marynowane warzywa ), drobne s³odkie ciasteczka, pieczywo, mas³o, napoje ciep³e (kawa lub herbata wraz z dodatkami - ¶mietank±, cukrem, cytryn±) i zimne (woda mineralna i soki owocowe); c) 3 przerw kawowych dla 36 osób (kawa, herbata wraz z dodatkami - ¶mietank±, cukrem, cytryn±, soki, woda mineralna - gazowana i niegazowana, drobne s³odkie i s³one przek±ski, owoce), w tym: 2 przerwy kawowe w dniu 10.05.2012 r. (jedna w godz. przedpo³udniowych, druga popo³udniowych), 1 przerwa kawowa w dniu 11.05.2012 r. (w godz. przedpo³udniowych). Uwaga : 1) Us³uga gastronomiczna rozpoczyna siê w dniu 10.05.2012 r. przerw± kawow±, a koñczy obiadem w dniu 11.05.2012 r., zgodnie z za³±czonym harmonogramem. 2) W zakresie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowi±zany do zapewnienia pe³nego serwisu gastronomicznego zwi±zanego z wy¿ywieniem tzn. przygotowaniem, obs³ug± kelnersk±, nakryciem sto³ów, zapewnieniem zastawy (nie dopuszcza siê stosowania plastikowych lub papierowych kubeczków, sztuæców, talerzy itp.) oraz innych naczyñ niezbêdnych do serwowania zimnych i ciep³ych posi³ków w formie bufetu szwedzkiego (np. podgrzewacze, warniki, zaparzacze, termosy). Wykonawca zobowi±zany jest do terminowego przygotowania i podania posi³ków, zgodnie z ramowym planem szkolenia, zachowania zasad higieny i obowi±zuj±cych przepisów sanitarnych przy przygotowaniu posi³ków, przygotowania posi³ków z pe³nowarto¶ciowych, ¶wie¿ych produktów z wa¿nymi terminami przydatno¶ci do spo¿ycia, przedstawienia Zamawiaj±cemu do akceptacji menu nie pó¼niej ni¿ na 3 dni roboczych przed rozpoczêciem szkolenia. 3) Miejsce zakwaterowania, miejsce wydawania posi³ków, sala wyk³adowa powinny byæ zlokalizowane w obrêbie jednego kompleksu hotelowego. Przerwa kawowa powinna byæ serwowana w sali konferencyjnej lub w pomieszczeniu do niej przylegaj±cym. 4) Przewidywana liczba uczestników to 36 osób, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci Wykonawcy za faktyczn± liczbê osób korzystaj±cych z us³ugi hotelarskiej i gastronomicznej, zgodnie z informacj±, któr± Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy na jego adres email o ostatecznej liczbie go¶ci. Niniejsza informacja zostanie przekazana Wykonawcy nie pó¼niej ni¿ w dniu 30.04.2012 r..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 55.00.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJ¡CY NIE PRZEWIDUJE WNIESIENIA WADIUM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
  • III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pe³nomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do wystêpowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przed³o¿onego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2) pkt 2. W przypadku z³o¿enia kserokopii pe³nomocnictwo musi byæ potwierdzone za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê lub osobê upowa¿nion±.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Wojewódzki Urz±d Pracy w Katowicach, ul. Ko¶ciuszki 30 , pok. 305, III piêtro..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 21.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urz±d Pracy w Katowicach, ul. Ko¶ciuszki 30 , pok. 210- Kancelaria Urzêdu, II piêtro..

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: czê¶æ I - Grant Eures T-Beskydy czê¶æ II - Grant Eures 2011/2012.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: ¦WIADCZENIE US£UGI HOTELARSKO-GASTRONOMICZNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: CZÊ¦Æ I Przedmiotem zamówienia w czê¶ci I jest ¶wiadczenie us³ugi hotelarsko - gastronomicznej dla 50 osób - uczestników dwudniowego wyjazdowego szkolenia dla regionalnych liderów zwi±zków zawodowych z terenu partnerstwa EURES - T Beskydy nt. mobilno¶ci trans granicznej i migracji w terminie 29-30 marca 2012 r. 1) US£UGA HOTELARSKA Us³uga hotelarska zorganizowana zostanie w hotelu o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym lub obiekcie hotelarskim spe³niaj±cym standardy hotelu co najmniej trzygwiazdkowego, usytuowanym na terenie województwa ¶l±skiego: w miejscowo¶ciach turystycznych w Beskidzie ¦l±skim lub Beskidzie ¯ywieckim. Wykonawca zapewni jeden nocleg w dniu 29.03.2012r. dla 44 osób w pokojach 2-osobowych (22 pokoje) oraz jeden nocleg w dniu 29.03.2012r dla 6 osób w pokojach 1 - osobowych (6 pokoi) wraz ze ¶niadaniem. Pokoje powinny mieæ powierzchniê min. 10 m2 (pokoje 1 - osobowe) lub 14 m2. W pokojach 2 - osobowych powinny znajdowaæ siê 2 oddzielne ³ó¿ka. Minimalne wyposa¿enie pokoi (1 i 2 - osobowych): ³ó¿ko lub ³ó¿ka, nocny stolik lub pó³ka przy ka¿dym miejscu do spania, szafa lub zabudowana wnêka garderobiana, biurko lub stó³, krzes³o lub inny mebel do siedzenia (nie mniej ni¿ 2 na pokój), lustro, wieszak na okrycie wierzchnie, telewizor. Wszystkie pokoje powinny posiadaæ ³azienki wyposa¿one min. w: wannê z bateri± i natryskiem lub kabinê natryskow± z dostêpem do zimnej i ciep³ej wody przez 24 godziny na dobê, umywalkê z blatem lub pó³k±, WC, zestaw rêczników. Ogrzewanie zapewniaj±ce temperaturê co najmniej 20°C i umo¿liwiaj±ce go¶ciom samodzieln± regulacjê temperatury pokoju. Wykonawca ponadto zapewni w miejscu zakwaterowania salê konferencyjno - szkoleniow± dla ok. 50 osób z dostêpem do Internetu, wyposa¿on± w tablicê typu flipchart wraz z mazakami oraz sprzêt techniczny niezbêdny do przeprowadzenia prezentacji projektor multimedialny kompatybilny z laptopem oraz ekran do wy¶wietlania obrazu z projektora (obraz na ekranie widoczny dla ka¿dego uczestnika), laptop z oprogramowaniem umo¿liwiaj±cym odczyt plików prezentacji (.ppt), odczyt plików dokumentów (.doc) oraz ³±czenie siê z sieci± Internet i wy¶wietlanie stron www. Sala powinna byæ klimatyzowana, z mo¿liwo¶ci± zaciemnienia i zapewnienia o¶wietlenia sztucznego. Wykonawca powinien zapewniæ sto³y i miejsca siedz±ce dla uczestników szkolenia w odpowiedniej ilo¶ci - ustawienie sto³ów w podkowê (w literê U) oraz stó³ prezydialny z miejscami siedz±cymi dla 3 osób, widoczny dla ka¿dego uczestnika, z ka¿dego miejsca sali. W sali konferencyjno - szkoleniowej powinna istnieæ równie¿ mo¿liwo¶æ zainstalowania przeno¶nej kabiny do t³umaczeñ symultanicznych (odpowiednia przestrzeñ, umo¿liwiaj±ca ustawienie kabiny, której wymiary wynosz± standardowo: - szeroko¶æ - 1,60 m, g³êboko¶æ - 1,60 m, wysoko¶æ - 2,10 m). Koszt wynajmu, transportu, monta¿u i obs³ugi kabiny pokrywaæ bêdzie Zamawiaj±cy. Wykonawca powinien zapewniæ ponadto transport uczestników szkolenia z Bielska - Bia³ej (miejsce wyjazdu: siedziba Zarz±du Regionu Podbeskidzie NSZZ Solidarno¶æ, ul. Asnyka 19) do miejsca odbywania szkolenia w dniu 29.03.2012r. oraz do Bielska - Bia³ej po zakoñczeniu szkolenia w dniu 30.03.2012r. zgodnie z za³±czonym wstêpnym harmonogramem. 2) US£UGA GASTRONOMICZNA Wykonawca zapewni us³ugê gastronomiczn±, sk³adaj±ca siê z: a) 2 obiadów dla 50 osób przygotowanych i podanych w dniach 29 i 30.03.2012 r. w formie bufetu szwedzkiego: zupy (1 dzieñ: rosó³ z makaronem, 2 dzieñ: krem z pieczarek z grzankami), danie g³ówne na ciep³o (1 dzieñ: 1 rodzaj miêsa, 1 danie bezmiêsne - ryba, 2 dzieñ: 1 rodzaj miêsa, 1 danie wegetariañskie), dodatki (puree ziemniaczane lub ziemniaki zapiekane lub frytki oraz ry¿), 2 rodzaje sosów, dodatki warzywne (sa³atki lub i surówki - 3 rodzaje), deser, napoje ciep³e (kawa lub herbata wraz z dodatkami - ¶mietank±, cukrem, cytryn±) i zimne (woda mineralna i soki owocowe); b) 1 kolacji dla 50 osób (danie ciep³e, zimny bufet, napoje), podanej w dniu 29.03.2012 r. przygotowanej i wydanej w formie bufetu szwedzkiego, sk³adaj±cej siê z: dania ciep³ego (jednogarnkowego) z pieczywem, zimnej p³yty (wêdliny, drobne przek±ski typu tymbaliki, koreczki, kanapki bankietowe, 2 rodzaje sa³atek, ¶wie¿e i marynowane warzywa), pieczywo, mas³o, napoje ciep³e (kawa lub herbata wraz z dodatkami - ¶mietank±, cukrem, cytryn±) i zimne (woda mineralna i soki owocowe); c) 3 przerwy kawowe dla 50 osób (kawa, herbata wraz z dodatkami - ¶mietank±, cukrem, cytryn±, soki, woda mineralna - gazowana i niegazowana, owoce, drobne s³odkie przek±ski), w tym: 2 przerwy kawowe w dniu 29.03.2012 r. (jedna w godz. przedpo³udniowych, druga popo³udniowych), 1 przerwa kawowa w dniu 30.03.2012r. (w godz. przedpo³udniowych). Uwaga: 1) Us³uga gastronomiczna rozpoczyna siê w dniu 29.03.2012 r. przerw± kawow±, a koñczy obiadem w dniu 30.03.2012 r. zgodnie z za³±czonym harmonogramem. 2) W zakresie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowi±zany do zapewnienia pe³nego serwisu gastronomicznego zwi±zanego z wy¿ywieniem tzn. przygotowaniem, obs³ug± kelnersk±, nakryciem sto³ów, zapewnieniem zastawy (nie dopuszcza siê stosowania plastikowych lub papierowych kubeczków, sztuæców, talerzy itp.) oraz innych naczyñ niezbêdnych do serwowania zimnych i ciep³ych posi³ków w formie bufetu szwedzkiego (np. podgrzewacze, warniki, zaparzacze, termosy). Wykonawca zobowi±zany jest do terminowego przygotowania i podania posi³ków, zgodnie z ramowym planem szkolenia, zachowania zasad higieny i obowi±zuj±cych przepisów sanitarnych przy przygotowaniu posi³ków, przygotowania posi³ków z pe³nowarto¶ciowych, ¶wie¿ych produktów z wa¿nymi terminami przydatno¶ci do spo¿ycia, przedstawienia Zamawiaj±cemu do akceptacji menu nie pó¼niej ni¿ na 3 dni robocze przed rozpoczêciem szkolenia. 3) Miejsce zakwaterowania, miejsce wydawania posi³ków, sala wyk³adowa powinny byæ zlokalizowane w obrêbie jednego kompleksu hotelowego. Przerwa kawowa powinna byæ serwowana w sali konferencyjnej lub w pomieszczeniu do niej przylegaj±cym..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 55.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczêcie: 29.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: ¦WIADCZENIE US£UGI HOTELARSKO-GASTRONOMICZNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ II Przedmiotem zamówienia w czê¶ci II jest ¶wiadczenie us³ugi hotelarsko - gastronomicznej dla 36 osób - uczestników dwudniowego wyjazdowego szkolenia dla po¶redników pracy wykonuj±cych zadania EURES w powiatowych urzêdach pracy woj. ¶l±skiego oraz kadry EURES w WUP w terminie 10-11 maja 2012 r. 1) US£UGA HOTELARSKA Us³uga hotelarska zorganizowana zostanie w hotelu o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym lub obiekcie hotelarskim spe³niaj±cym standardy hotelu co najmniej trzygwiazdkowego, usytuowanym na terenie województwa ¶l±skiego: w miejscowo¶ciach turystycznych w Beskidzie ¦l±skim, Beskidzie ¯ywieckim lub na Jurze Krakowsko - Czêstochowskiej. Wykonawca zapewni jeden nocleg w dniu 10.05.2012 r. dla 34 osób w pokojach 2-osobowych (17 pokoi) oraz jeden nocleg w dniu 10.05.2012 r. dla 2 osób w pokojach 1 - osobowych (2 pokoje) wraz ze ¶niadaniem. Pokoje powinny mieæ powierzchniê min. 10 m2 (pokoje 1 - osobowe) lub 14 m2. W pokojach 2 - osobowych powinny znajdowaæ siê 2 oddzielne ³ó¿ka. Minimalne wyposa¿enie pokoi (1 i 2 - osobowych): ³ó¿ko lub ³ó¿ka, nocny stolik lub pó³ka przy ka¿dym miejscu do spania, szafa lub zabudowana wnêka garderobiana, biurko lub stó³, krzes³o lub inny mebel do siedzenia (nie mniej ni¿ 2 na pokój), lustro, wieszak na okrycie wierzchnie, telewizor. Wszystkie pokoje powinny posiadaæ ³azienki wyposa¿one min. w: wannê z bateri± i natryskiem lub kabinê natryskow± z dostêpem do zimnej i ciep³ej wody przez 24 godziny na dobê, umywalkê z blatem lub pó³k±, WC, zestaw rêczników. Ogrzewanie zapewniaj±ce temperaturê co najmniej 20°C i umo¿liwiaj±ce go¶ciom samodzieln± regulacjê temperatury pokoju. Dodatkowo w ww terminie Wykonawca powinien dysponowaæ noclegiem dla 2 osób w pokojach 1 - osobowych dla wyk³adowców, którzy op³acaj± noclegi we w³asnym zakresie. Wykonawca ponadto zapewni w miejscu zakwaterowania salê konferencyjno - szkoleniow± dla ok. 40 osób z dostêpem do Internetu, wyposa¿on± w tablicê typu flipchart wraz z mazakami oraz sprzêt techniczny niezbêdny do przeprowadzenia prezentacji projektor multimedialny kompatybilny z laptopem oraz ekran do wy¶wietlania obrazu z projektora (obraz na ekranie widoczny dla ka¿dego uczestnika), laptop z oprogramowaniem umo¿liwiaj±cym odczyt plików prezentacji (.ppt), odczyt plików dokumentów (.doc) oraz ³±czenie siê z sieci± Internet i wy¶wietlanie stron www. Sala powinna byæ klimatyzowana, z mo¿liwo¶ci± zaciemnienia i zapewnienia o¶wietlenia sztucznego. Wykonawca powinien zapewniæ sto³y i miejsca siedz±ce dla uczestników szkolenia w odpowiedniej ilo¶ci - ustawienie sto³ów w podkowê (w literê U) oraz stó³ prezydialny z miejscami siedz±cymi dla 3 osób, widoczny dla ka¿dego uczestnika, z ka¿dego miejsca sali. W sali powinien znajdowaæ siê równie¿ sprzêt nag³o¶nieniowy: mikrofon stacjonarny przy stole prezydialnym, dwa mikrofony mobilne (bezprzewodowe), nag³o¶nienie zapewniaj±ce dobr± s³yszalno¶æ w ka¿dym punkcie sali. Wykonawca zapewni transport uczestników szkolenia z Katowic (miejsce wyjazdu: siedziba Zamawiaj±cego) do miejsca odbywania szkolenia w dniu 10.05.2012 r. oraz do Katowic po zakoñczeniu szkolenia w dniu 11.05.2012 r. zgodnie z za³±czonym wstêpnym harmonogramem. 2) Us³uga gastronomiczna Wykonawca zapewni us³ugê gastronomiczn±, sk³adaj±ca siê z: a) 2 obiadów dla 36 osób przygotowanych i podanych w dniach 10 i 11.05.2012 r. w formie bufetu szwedzkiego: zupy (w pierwszym dniu szkolenia 2 zupy do wyboru: zupa-krem cebulowa z grzankami i pomidorowa, w drugim dniu: 1 zupa - rosó³ z makaronem), danie g³ówne na ciep³o (1 dzieñ: 1 gatunek miêsa, danie bezmiêsne - ryba, 2 dzieñ: 1 rodzaj miêsa, 1 danie wegetariañskie), dodatki (puree ziemniaczane lub ziemniaki zapiekane lub frytki oraz ry¿ ), 2 rodzaje sosów, dodatki warzywne (sa³atki lub i surówki - 3 rodzaje), deser, napoje ciep³e (kawa lub herbata wraz z dodatkami - ¶mietank±, cukrem, cytryn±,) i zimne (woda mineralna i soki owocowe); b) 1 kolacji dla 36 osób (danie ciep³e, zimny bufet, napoje), podanej w dniu 10.05.2012 r. przygotowanej i wydanej w formie bufetu szwedzkiego, sk³adaj±cej siê z: dania ciep³ego (jednogarnkowego) z pieczywem, zimnej p³yty (wêdliny lub i miêsa, deski serów, drobne przek±ski typu tymbaliki, koreczki, kanapki bankietowe, 3 rodzaje sa³atek, ¶wie¿e i marynowane warzywa ), drobne s³odkie ciasteczka, pieczywo, mas³o, napoje ciep³e (kawa lub herbata wraz z dodatkami - ¶mietank±, cukrem, cytryn±) i zimne (woda mineralna i soki owocowe); c) 3 przerw kawowych dla 36 osób (kawa, herbata wraz z dodatkami - ¶mietank±, cukrem, cytryn±, soki, woda mineralna - gazowana i niegazowana, drobne s³odkie i s³one przek±ski, owoce), w tym: 2 przerwy kawowe w dniu 10.05.2012 r. (jedna w godz. przedpo³udniowych, druga popo³udniowych), 1 przerwa kawowa w dniu 11.05.2012 r. (w godz. przedpo³udniowych). Uwaga : 1) Us³uga gastronomiczna rozpoczyna siê w dniu 10.05.2012 r. przerw± kawow±, a koñczy obiadem w dniu 11.05.2012 r., zgodnie z za³±czonym harmonogramem. 2) W zakresie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowi±zany do zapewnienia pe³nego serwisu gastronomicznego zwi±zanego z wy¿ywieniem tzn. przygotowaniem, obs³ug± kelnersk±, nakryciem sto³ów, zapewnieniem zastawy (nie dopuszcza siê stosowania plastikowych lub papierowych kubeczków, sztuæców, talerzy itp.) oraz innych naczyñ niezbêdnych do serwowania zimnych i ciep³ych posi³ków w formie bufetu szwedzkiego (np. podgrzewacze, warniki, zaparzacze, termosy). Wykonawca zobowi±zany jest do terminowego przygotowania i podania posi³ków, zgodnie z ramowym planem szkolenia, zachowania zasad higieny i obowi±zuj±cych przepisów sanitarnych przy przygotowaniu posi³ków, przygotowania posi³ków z pe³nowarto¶ciowych, ¶wie¿ych produktów z wa¿nymi terminami przydatno¶ci do spo¿ycia, przedstawienia Zamawiaj±cemu do akceptacji menu nie pó¼niej ni¿ na 3 dni roboczych przed rozpoczêciem szkolenia. 3) Miejsce zakwaterowania, miejsce wydawania posi³ków, sala wyk³adowa powinny byæ zlokalizowane w obrêbie jednego kompleksu hotelowego. Przerwa kawowa powinna byæ serwowana w sali konferencyjnej lub w pomieszczeniu do niej przylegaj±cym. 4) Przewidywana liczba uczestników to 36 osób, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci Wykonawcy za faktyczn± liczbê osób korzystaj±cych z us³ugi hotelarskiej i gastronomicznej, zgodnie z informacj±, któr± Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy na jego adres email o ostatecznej liczbie go¶ci. Niniejsza informacja zostanie przekazana Wykonawcy nie pó¼niej ni¿ w dniu 30.04.2012 r..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 55.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczêcie: 10.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.