To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2012-03-02
Katowice: ¦WIADCZENIE US£UGI HOTELARSKO-GASTRONOMICZNEJ
Numer og³oszenia: 49963 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 33243 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urz±d Pracy, ul. Ko¶ciuszki 30, 40-048 Katowice, woj. ¶l±skie, tel. 0 32 757 33 61, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorz±du województwa nie posiadaj±ca osobowo¶ci prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE US£UGI HOTELARSKO-GASTRONOMICZNEJ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: CZÊ¦Æ I Przedmiotem zamówienia w czê¶ci I jest ¶wiadczenie us³ugi hotelarsko - gastronomicznej dla 50 osób - uczestników dwudniowego wyjazdowego szkolenia dla regionalnych liderów zwi±zków zawodowych z terenu partnerstwa EURES - T Beskydy nt. mobilno¶ci trans granicznej i migracji w terminie 29-30 marca 2012 r. 1) US£UGA HOTELARSKA Us³uga hotelarska zorganizowana zostanie w hotelu o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym lub obiekcie hotelarskim spe³niaj±cym standardy hotelu co najmniej trzygwiazdkowego, usytuowanym na terenie województwa ¶l±skiego: w miejscowo¶ciach turystycznych w Beskidzie ¦l±skim lub Beskidzie ¯ywieckim. Wykonawca zapewni jeden nocleg w dniu 29.03.2012r. dla 44 osób w pokojach 2-osobowych (22 pokoje) oraz jeden nocleg w dniu 29.03.2012r dla 6 osób w pokojach 1 - osobowych (6 pokoi) wraz ze ¶niadaniem. Pokoje powinny mieæ powierzchniê min. 10 m2 (pokoje 1 - osobowe) lub 14 m2. W pokojach 2 - osobowych powinny znajdowaæ siê 2 oddzielne ³ó¿ka. Minimalne wyposa¿enie pokoi (1 i 2 - osobowych): ³ó¿ko lub ³ó¿ka, nocny stolik lub pó³ka przy ka¿dym miejscu do spania, szafa lub zabudowana wnêka garderobiana, biurko lub stó³, krzes³o lub inny mebel do siedzenia (nie mniej ni¿ 2 na pokój), lustro, wieszak na okrycie wierzchnie, telewizor. Wszystkie pokoje powinny posiadaæ ³azienki wyposa¿one min. w: wannê z bateri± i natryskiem lub kabinê natryskow± z dostêpem do zimnej i ciep³ej wody przez 24 godziny na dobê, umywalkê z blatem lub pó³k±, WC, zestaw rêczników. Ogrzewanie zapewniaj±ce temperaturê co najmniej 20°C i umo¿liwiaj±ce go¶ciom samodzieln± regulacjê temperatury pokoju. Wykonawca ponadto zapewni w miejscu zakwaterowania salê konferencyjno - szkoleniow± dla ok. 50 osób z dostêpem do Internetu, wyposa¿on± w tablicê typu flipchart wraz z mazakami oraz sprzêt techniczny niezbêdny do przeprowadzenia prezentacji -projektor multimedialny kompatybilny z laptopem oraz ekran do wy¶wietlania obrazu z projektora (obraz na ekranie widoczny dla ka¿dego uczestnika), laptop z oprogramowaniem umo¿liwiaj±cym odczyt plików prezentacji (.ppt), odczyt plików dokumentów (.doc) oraz ³±czenie siê z sieci± Internet i wy¶wietlanie stron www. Sala powinna byæ klimatyzowana, z mo¿liwo¶ci± zaciemnienia i zapewnienia o¶wietlenia sztucznego. Wykonawca powinien zapewniæ sto³y i miejsca siedz±ce dla uczestników szkolenia w odpowiedniej ilo¶ci - ustawienie sto³ów w podkowê (w literê U) oraz stó³ prezydialny z miejscami siedz±cymi dla 3 osób, widoczny dla ka¿dego uczestnika, z ka¿dego miejsca sali. W sali konferencyjno - szkoleniowej powinna istnieæ równie¿ mo¿liwo¶æ zainstalowania przeno¶nej kabiny do t³umaczeñ symultanicznych (odpowiednia przestrzeñ, umo¿liwiaj±ca ustawienie kabiny, której wymiary wynosz± standardowo: - szeroko¶æ - 1,60 m, g³êboko¶æ - 1,60 m, wysoko¶æ - 2,10 m). Koszt wynajmu, transportu, monta¿u i obs³ugi kabiny pokrywaæ bêdzie Zamawiaj±cy. Wykonawca powinien zapewniæ ponadto transport uczestników szkolenia z Bielska - Bia³ej (miejsce wyjazdu: siedziba Zarz±du Regionu Podbeskidzie NSZZ Solidarno¶æ, ul. Asnyka 19) do miejsca odbywania szkolenia w dniu 29.03.2012r. oraz do Bielska - Bia³ej po zakoñczeniu szkolenia w dniu 30.03.2012r. zgodnie z za³±czonym wstêpnym harmonogramem. 2) US£UGA GASTRONOMICZNA Wykonawca zapewni us³ugê gastronomiczn±, sk³adaj±ca siê z: a) 2 obiadów dla 50 osób przygotowanych i podanych w dniach 29 i 30.03.2012 r. w formie bufetu szwedzkiego: zupy (1 dzieñ: rosó³ z makaronem, 2 dzieñ: krem z pieczarek z grzankami), danie g³ówne na ciep³o (1 dzieñ: 1 rodzaj miêsa, 1 danie bezmiêsne - ryba, 2 dzieñ: 1 rodzaj miêsa, 1 danie wegetariañskie), dodatki (puree ziemniaczane lub ziemniaki zapiekane lub frytki oraz ry¿), 2 rodzaje sosów, dodatki warzywne (sa³atki lub i surówki - 3 rodzaje), deser, napoje ciep³e (kawa lub herbata wraz z dodatkami - ¶mietank±, cukrem, cytryn±) i zimne (woda mineralna i soki owocowe); b) 1 kolacji dla 50 osób (danie ciep³e, zimny bufet, napoje), podanej w dniu 29.03.2012 r. przygotowanej i wydanej w formie bufetu szwedzkiego, sk³adaj±cej siê z: dania ciep³ego (jednogarnkowego) z pieczywem, zimnej p³yty (wêdliny, drobne przek±ski typu tymbaliki, koreczki, kanapki bankietowe, 2 rodzaje sa³atek, ¶wie¿e i marynowane warzywa), pieczywo, mas³o, napoje ciep³e (kawa lub herbata wraz z dodatkami - ¶mietank±, cukrem, cytryn±) i zimne (woda mineralna i soki owocowe); c) 3 przerwy kawowe dla 50 osób (kawa, herbata wraz z dodatkami - ¶mietank±, cukrem, cytryn±, soki, woda mineralna - gazowana i niegazowana, owoce, drobne s³odkie przek±ski), w tym: 2 przerwy kawowe w dniu 29.03.2012 r. (jedna w godz. przedpo³udniowych, druga popo³udniowych), 1 przerwa kawowa w dniu 30.03.2012r. (w godz. przedpo³udniowych). Uwaga: 1) Us³uga gastronomiczna rozpoczyna siê w dniu 29.03.2012 r. przerw± kawow±, a koñczy obiadem w dniu 30.03.2012 r. zgodnie z za³±czonym harmonogramem. 2) W zakresie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowi±zany do zapewnienia pe³nego serwisu gastronomicznego zwi±zanego z wy¿ywieniem tzn. przygotowaniem, obs³ug± kelnersk±, nakryciem sto³ów, zapewnieniem zastawy (nie dopuszcza siê stosowania plastikowych lub papierowych kubeczków, sztuæców, talerzy itp.) oraz innych naczyñ niezbêdnych do serwowania zimnych i ciep³ych posi³ków w formie bufetu szwedzkiego (np. podgrzewacze, warniki, zaparzacze, termosy). Wykonawca zobowi±zany jest do terminowego przygotowania i podania posi³ków, zgodnie z ramowym planem szkolenia, zachowania zasad higieny i obowi±zuj±cych przepisów sanitarnych przy przygotowaniu posi³ków, przygotowania posi³ków z pe³nowarto¶ciowych, ¶wie¿ych produktów z wa¿nymi terminami przydatno¶ci do spo¿ycia, przedstawienia Zamawiaj±cemu do akceptacji menu nie pó¼niej ni¿ na 3 dni robocze przed rozpoczêciem szkolenia. 3) Miejsce zakwaterowania, miejsce wydawania posi³ków, sala wyk³adowa powinny byæ zlokalizowane w obrêbie jednego kompleksu hotelowego. Przerwa kawowa powinna byæ serwowana w sali konferencyjnej lub w pomieszczeniu do niej przylegaj±cym. Czê¶æ II Przedmiotem zamówienia w czê¶ci II jest ¶wiadczenie us³ugi hotelarsko - gastronomicznej dla 36 osób - uczestników dwudniowego wyjazdowego szkolenia dla po¶redników pracy wykonuj±cych zadania EURES w powiatowych urzêdach pracy woj. ¶l±skiego oraz kadry EURES w WUP w terminie 10-11 maja 2012 r. 1) US£UGA HOTELARSKA Us³uga hotelarska zorganizowana zostanie w hotelu o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym lub obiekcie hotelarskim spe³niaj±cym standardy hotelu co najmniej trzygwiazdkowego, usytuowanym na terenie województwa ¶l±skiego: w miejscowo¶ciach turystycznych w Beskidzie ¦l±skim, Beskidzie ¯ywieckim lub na Jurze Krakowsko - Czêstochowskiej. Wykonawca zapewni jeden nocleg w dniu 10.05.2012 r. dla 34 osób w pokojach 2-osobowych (17 pokoi) oraz jeden nocleg w dniu 10.05.2012 r. dla 2 osób w pokojach 1 - osobowych (2 pokoje) wraz ze ¶niadaniem. Pokoje powinny mieæ powierzchniê min. 10 m2 (pokoje 1 - osobowe) lub 14 m2. W pokojach 2 - osobowych powinny znajdowaæ siê 2 oddzielne ³ó¿ka. Minimalne wyposa¿enie pokoi (1 i 2 - osobowych): ³ó¿ko lub ³ó¿ka, nocny stolik lub pó³ka przy ka¿dym miejscu do spania, szafa lub zabudowana wnêka garderobiana, biurko lub stó³, krzes³o lub inny mebel do siedzenia (nie mniej ni¿ 2 na pokój), lustro, wieszak na okrycie wierzchnie, telewizor. Wszystkie pokoje powinny posiadaæ ³azienki wyposa¿one min. w: wannê z bateri± i natryskiem lub kabinê natryskow± z dostêpem do zimnej i ciep³ej wody przez 24 godziny na dobê, umywalkê z blatem lub pó³k±, WC, zestaw rêczników. Ogrzewanie zapewniaj±ce temperaturê co najmniej 20°C i umo¿liwiaj±ce go¶ciom samodzieln± regulacjê temperatury pokoju. Dodatkowo w w/w terminie Wykonawca powinien dysponowaæ noclegiem dla 2 osób w pokojach 1 - osobowych dla wyk³adowców, którzy op³acaj± noclegi we w³asnym zakresie. Wykonawca ponadto zapewni w miejscu zakwaterowania salê konferencyjno - szkoleniow± dla ok. 40 osób z dostêpem do Internetu, wyposa¿on± w tablicê typu flipchart wraz z mazakami oraz sprzêt techniczny niezbêdny do przeprowadzenia prezentacji -projektor multimedialny kompatybilny z laptopem oraz ekran do wy¶wietlania obrazu z projektora (obraz na ekranie widoczny dla ka¿dego uczestnika), laptop z oprogramowaniem umo¿liwiaj±cym odczyt plików prezentacji (.ppt), odczyt plików dokumentów (.doc) oraz ³±czenie siê z sieci± Internet i wy¶wietlanie stron www. Sala powinna byæ klimatyzowana, z mo¿liwo¶ci± zaciemnienia i zapewnienia o¶wietlenia sztucznego. Wykonawca powinien zapewniæ sto³y i miejsca siedz±ce dla uczestników szkolenia w odpowiedniej ilo¶ci - ustawienie sto³ów w podkowê (w literê U) oraz stó³ prezydialny z miejscami siedz±cymi dla 3 osób, widoczny dla ka¿dego uczestnika, z ka¿dego miejsca sali. W sali powinien znajdowaæ siê równie¿ sprzêt nag³o¶nieniowy: mikrofon stacjonarny przy stole prezydialnym, dwa mikrofony mobilne (bezprzewodowe), nag³o¶nienie zapewniaj±ce dobr± s³yszalno¶æ w ka¿dym punkcie sali. Wykonawca zapewni transport uczestników szkolenia z Katowic (miejsce wyjazdu: siedziba Zamawiaj±cego) do miejsca odbywania szkolenia w dniu 10.05.2012 r. oraz do Katowic po zakoñczeniu szkolenia w dniu 11.05.2012 r. zgodnie z za³±czonym wstêpnym harmonogramem. 2) Us³uga gastronomiczna Wykonawca zapewni us³ugê gastronomiczn±, sk³adaj±ca siê z: a) 2 obiadów dla 36 osób przygotowanych i podanych w dniach 10 i 11.05.2012 r. w formie bufetu szwedzkiego: zupy (w pierwszym dniu szkolenia 2 zupy do wyboru: zupa-krem cebulowa z grzankami i pomidorowa, w drugim dniu: 1 zupa - rosó³ z makaronem), danie g³ówne na ciep³o (1 dzieñ: 1 gatunek miêsa, danie bezmiêsne - ryba, 2 dzieñ: 1 rodzaj miêsa, 1 danie wegetariañskie), dodatki (puree ziemniaczane lub ziemniaki zapiekane lub frytki oraz ry¿ ), 2 rodzaje sosów, dodatki warzywne (sa³atki lubi surówki - 3 rodzaje), deser, napoje ciep³e (kawa lub herbata wraz z dodatkami - ¶mietank±, cukrem, cytryn±,) i zimne (woda mineralna i soki owocowe); b) 1 kolacji dla 36 osób (danie ciep³e, zimny bufet, napoje), podanej w dniu 10.05.2012 r. przygotowanej i wydanej w formie bufetu szwedzkiego, sk³adaj±cej siê z: dania ciep³ego (jednogarnkowego) z pieczywem, zimnej p³yty (wêdliny lub i miêsa, deski serów, drobne przek±ski typu tymbaliki, koreczki, kanapki bankietowe, 3 rodzaje sa³atek, ¶wie¿e i marynowane warzywa ), drobne s³odkie ciasteczka, pieczywo, mas³o, napoje ciep³e (kawa lub herbata wraz z dodatkami - ¶mietank±, cukrem, cytryn±) i zimne (woda mineralna i soki owocowe); c) 3 przerw kawowych dla 36 osób (kawa, herbata wraz z dodatkami - ¶mietank±, cukrem, cytryn±, soki, woda mineralna - gazowana i niegazowana, drobne s³odkie i s³one przek±ski, owoce), w tym: 2 przerwy kawowe w dniu 10.05.2012 r. (jedna w godz. przedpo³udniowych, druga popo³udniowych), 1 przerwa kawowa w dniu 11.05.2012 r. (w godz. przedpo³udniowych). Uwaga : 1) Us³uga gastronomiczna rozpoczyna siê w dniu 10.05.2012 r. przerw± kawow±, a koñczy obiadem w dniu 11.05.2012 r., zgodnie z za³±czonym harmonogramem. 2) W zakresie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowi±zany do zapewnienia pe³nego serwisu gastronomicznego zwi±zanego z wy¿ywieniem tzn. przygotowaniem, obs³ug± kelnersk±, nakryciem sto³ów, zapewnieniem zastawy (nie dopuszcza siê stosowania plastikowych lub papierowych kubeczków, sztuæców, talerzy itp.) oraz innych naczyñ niezbêdnych do serwowania zimnych i ciep³ych posi³ków w formie bufetu szwedzkiego (np. podgrzewacze, warniki, zaparzacze, termosy). Wykonawca zobowi±zany jest do terminowego przygotowania i podania posi³ków, zgodnie z ramowym planem szkolenia, zachowania zasad higieny i obowi±zuj±cych przepisów sanitarnych przy przygotowaniu posi³ków, przygotowania posi³ków z pe³nowarto¶ciowych, ¶wie¿ych produktów z wa¿nymi terminami przydatno¶ci do spo¿ycia, przedstawienia Zamawiaj±cemu do akceptacji menu nie pó¼niej ni¿ na 3 dni roboczych przed rozpoczêciem szkolenia. 3) Miejsce zakwaterowania, miejsce wydawania posi³ków, sala wyk³adowa powinny byæ zlokalizowane w obrêbie jednego kompleksu hotelowego. Przerwa kawowa powinna byæ serwowana w sali konferencyjnej lub w pomieszczeniu do niej przylegaj±cym. 4) Przewidywana liczba uczestników to 36 osób, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci Wykonawcy za faktyczn± liczbê osób korzystaj±cych z us³ugi hotelarskiej i gastronomicznej, zgodnie z informacj±, któr± Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy na jego adres email o ostatecznej liczbie go¶ci. Niniejsza informacja zostanie przekazana Wykonawcy nie pó¼niej ni¿ w dniu 30.04.2012 r..
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 55.00.00.00 - Us³ugi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: czê¶æ I -Grant Eures-T Beskydy czê¶æ II- Grant Eures 2011/2012.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Czê¶æ NR: 1
Nazwa: ¦WIADCZENIE US£UGI HOTELARSKO-GASTRONOMICZNEJ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TYCJAN" HOTEL, RESTAURACJA LIDIA TYC
jakie przetargi wygra³a firma
"TYCJAN" HOTEL, RESTAURACJA LIDIA TYC
- TYCJAN - Hotel, Restauracja Lidia Tyc, Pl.Wolno¶ci 7, 34-360 Milówka, kraj/woj. ¶l±skie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 12358,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 10669,00
Oferta z najni¿sz± cen±: 10660,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 16920,00
Waluta: PLN.
Czê¶æ NR: 2
Nazwa: ¦WIADCZENIE US£UGI HOTELARSKO-GASTRONOMICZNEJ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TYCJAN" HOTEL, RESTAURACJA LIDIA TYC
jakie przetargi wygra³a firma
"TYCJAN" HOTEL, RESTAURACJA LIDIA TYC
- TYCJAN-Hotel, Restauracja Lidia Tyc, Pl.Wolno¶ci 7, 34-360 Milówka, kraj/woj. ¶l±skie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 11895,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 8250,00
Oferta z najni¿sz± cen±: 8250,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 13779,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi le¶nej w le¶nictwach: Imielin 325/1, 325/2, 346, Górki 418, 420/1, 420/2, Murcki 712/1, 713/1, Janów 101/1
- Zakup wraz z monta¿em silników z gwarancj± 24 miesiêczn± do samochodów s³u¿bowych ze stanu ¶l±skiej Policji
- Remont 9 szt. bêbnów nienapêdowych do przeno¶ników ta¶mowych prod. PIOMA OE1250x1600 i OE658x1400 dla PGG S.A. Oddzia³ KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Modernizacja nawierzchni czê¶ci alejki g³ównej w ROD im. Tadeusza Ko¶ciuszki stanowi±cej ³±cznik pomiêdzy ulicami Barbary, Kiliñskiego, Zaj±czka
- Us³uga wynajmu mikrobusów osobowych wraz z kierowc± w celu przewozu osób dla potrzeb Uczelni - wyjazdy krajowe
- Obs³uga prawna dla 32 jednostek KMP/KPP garnizonu ¶l±skiego Policji.
wiêcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga zakwaterowania wraz z wy¿ywieniem , wynajmem sal oraz obs³ug± techniczn± podczas organizacji obchodów uroczysto¶ci w dniach od 8-10 pa¼dziernika 2025
- Us³ugi hotelarskie obejmuj±ce us³ugi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotycz±ce podawania posi³ków oraz zapewnienie sali konferencyjnych
- Us³uga kompleksowej organizacji konferencji pn. "Zio³a, Zielarstwo, Zio³olecznictwo i Produkty Naturalne 2025"
wiêcej: Us³ugi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.