Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-07
Siemianowice Śląskie: Świadczenie usług cateringowych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Siemianowicach Śląskich
Numer ogłoszenia: 332496 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy , ul. J. Pawła II 1a, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7660490, faks 032 7660490.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzpo.siemianowice.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Siemianowicach Śląskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług cateringowych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Pielęgnacyjno Opiekuńczego w Siemianowicach Śląskich. W ramach świadczonych usług cateringowych Wykonawca będzie dostarczał catering sukcesywnie od poniedziałku do niedzieli przez cały okres obowiązywania umowy, zapewniając ciągłość dostaw świeżych posiłków bez względu na ewentualne awarie i wstrzymanie produkcji. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostawa do siedziby Samodzielnego Publicznego Zakładu Pielęgnacyjno Opiekuńczego w Siemianowicach Śląskich świeżych posiłków wyżywienie całodzienne zgodnie z ich zamówioną ilością - około 28 posiłków dziennie, w tym 7 diet i specyfiką wg systematyki diet szpitalnych. Zamawiający przewiduje dostawy cateringu w ilości 28 posiłków dziennie, w zależności od zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega, iż 7 z 28 posiłków muszą stanowić posiłki dietetyczne. Świadczenie usług cateringowych przez Wykonawcę obejmować będzie całodzienne wyżywienie tj. zapewnienie śniadań, obiadów i kolacji. Wartość kaloryczna całodniowego wyżywienia: minimum 2500 kalorii. Całodzienne wyżywienie będzie się składać przykładowo z: Śniadanie: zupa mleczna 250ml, kawa z mlekiem 250ml, masło 20g, chleb 100g, wkładka wędlina, pasztet, pasta, ser, twaróg itp. 30g Obiad: zupa 250ml, drugie danie: mięso ryba 100g wkład mięsny w przypadku gulaszów, sosów mięsnych itd. min. 80g, ziemniaki ryż kasza: 200g, warzywa (KONIECZNIE: gotowane, duszone - nie surowe) 100g DIETY: mięso gotowane drobiowe. Kolacja: masło 20g, chleb 100g, wkładka (wędlina, jajko, pasztet, pasta, ser, twaróg itp.) 30g. Wykonawca ma ponadto dostarczać Zamawiającemu miesięcznie 30 kg cukru, 24 litrów mleka w kartonach, 10 litrów sok zagęszczony do wody, 2000 sztuk herbaty. Raz na dwa tygodnie Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z posiłkiem suchy prowiant tj. dżem miód pasztet konserwę itp. (wkład z długim okresem przydatności) w ilości całodziennego zapotrzebowania na śniadanie i kolacje, sucharki, chrupkie pieczywo w ilości 10 paczek po min. 200g (można zakupić więcej paczek w mniejszej gramaturze), suche kaszki kleiki ryżowe kukurydziane w ilości 4 paczki min. 200g. Temperatura posiłków w chwili dostarczenia do Zamawiającego musi mieć co najmniej: zupa - 75 C II danie (mięso, sos, ziemniaki) - 65 C sałatki i surówki - 4 C Pomiar temperatury, wagi oraz jakości dostarczonych posiłków odbywać się będzie przez pracowników Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, iż dysponuje niezbędnym, certyfikowanym urządzeniem do pomiaru temperatury dostarczanych posiłków. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczać posiłki do siedziby Samodzielnego Publicznego Zakładu Pielęgnacyjno Opiekuńczego w Siemianowicach Śląskich w wyznaczonych godzinach tj. śniadanie:07:00 - 07:30 obiad wraz z kolacją:12:30 - 13:00. Wykonawca zobowiązuje się przygotowywać jadłospis na każdy kolejny tydzień z wyszczególnieniem gramatur posiłków i diet. Wykonawca ma obowiązek powierzenia dietetykowi przygotowywania jadłospisu w poszczególnych dietach z uwzględnieniem kaloryczności, gramatury i wartości odżywczych posiłków. Świeże posiłki powinny być urozmaicone, muszą charakteryzować się wysoką jakością, posiadać właściwe walory smakowe i estetyczne oraz właściwą temperaturę przy równoczesnym zapewnieniu sezonowości oraz potraw świątecznych. Zamawiający nie dopuszcza się stosowania zup, sosów, ziemniaków itp. z komponentów proszkowych torebek. Zamawiający nie dopuszcza również stosowania margaryny zamiast masła. Posiłki mają być dostarczane w odpowiednich termosach transportowych przystosowanych do transportu żywności, spełniających wymogi sanitarno-epidemiologiczne. Wykonawca zapewni odbiór, mycie, dezynfekcję termosów transportowych wraz z pozostałymi w nich niepokonsumpcyjnymi resztkami. W przypadku zatrucia pokarmowego na skutek spożycia dostarczanych posiłków Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność, w tym koszty związane z usunięciem skutków zatrucia. Wykonawca zapewni usuwanie wszystkich odpadów pokonsumpcyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymogami sanitarno-epidemiologicznymi. Wykonawca zapewni odpowiedni pojemnik szczelnie zamykany na pozostałości pokonsumpcyjne pacjentów, oraz worki jednorazowe. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Wykonawca przygotuje posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 594 z późn. zm.). Wykonawca zapewni dowóz posiłków własnym transportem na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do przewożenia posiłków środkiem transportu przystosowanym i dopuszczonym przez Powiatową Stację Sanitarno Epidemiologiczną do przewozu żywności a osoby wykonujące przedmiot zamówienia zobowiązane są do posiadania aktualnej książeczki sanitarno epidemiologicznej. Zamawiający przewiduje dostawę maksymalnej ilości całodziennych wyżywień przez okres trwania umowy: 10.248 Należy nadmienić, że liczba dostarczanych porcji może ulegać zmianie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb podopiecznych. Zamawiający zastrzega, iż nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności, jeżeli tylko część ww posiłków będzie zrealizowana. Zamawiający pokryje koszty tylko za faktycznie sporządzone i dostarczone ilości posiłków w trakcie realizacji zamówienia..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością - przedmiotowi niniejszego postępowania ( przygotowanie i dostarczanie posiłków dla pacjentów stacjonarnego zakładu opieki zdrowotnej o wartości nie niższej niż 50.000,00 zł brutto każda) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać wdrożony system HACCP, posiadać środki transportu dopuszczone do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym przez SANEPID, dysponować odpowiednimi urządzeniami technicznymi w tym kuchnią posiadającą dopuszczenia odpowiednich instytucji w tym SANEPIDU do przygotowywania posiłków dla żywienia zbiorowego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że posiada: - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 50.000 PLN Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Czas dostawy nowych posiłków - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spzpo.siemianowice.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy w Siemianowicach Śląskich
ul. Szpitalna 4, 41-100 Siemianowice Śląskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy w Siemianowicach Śląskich ul. Szpitalna 4, 41-100 Siemianowice Śląskie - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Usługi wykonania eksmisji do pomieszczeń tymczasowych
- Modernizacja zabytkowej "Rybaczówki" w Parku Górnik - zaprojektuj i wybuduj.
- Aktywne i bezpieczne Siemianowice
- Przygotowanie pustostanów do zasiedlenia - Etap 2a
- Przygotowanie pustostanów do zasiedlenia - Etap 2b
- Wymiana nawierzchni ulic, modernizacja jezdni, chodników i parkingów w Siemianowicach Śląskich.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Łowiczu
- Usługa cateringowa na potrzeby spotkań organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
- Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych obejmujących przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków w ramach projektu pn: "Utworzenie BCU przy ZSCKR w dziedzinie ogrodnictwa".
- WE.ZP.261.7.2025 Świadczenie usługi cateringowej w trakcie spotkania wielkanocnego dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Kompleksowe usługi cateringowe na potrzeby OSW Radocyna i EKOPARKU Radocyna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.