To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-16
Zawiercie: Seminarium podsumowujące 2011 r. w projekcie Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowanym w ramach Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Numer ogłoszenia: 334901 - 2011; data zamieszczenia: 16.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 310781 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Piłsudskiego 47, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722134, faks 032 6727701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Seminarium podsumowujące 2011 r. w projekcie Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowanym w ramach Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja seminarium podsumowującego 2011 r. realizowanego w ramach Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. W seminarium weźmie udział 240 osób. Powyższe musi się odbyć w hotelu co najmniej 3 gwiazdkowym lub innym obiekcie zapewniającym co najmniej taki sam standard. Wykonawca powinien zapewnić: salę konferencyjną mieszczącą jednocześnie co najmniej 180 osób (układ teatralny krzeseł) wyposażoną w: - sprzęt multimedialny: nagłośnienie, mikrofon bezprzewodowy, rzutnik multimedialny, internet, - klimatyzację, salę ogrzewaną, wyciszoną z możliwością odpowiedniego zaciemnienia dla potrzeb prowadzenia prezentacji. W trakcie prezentacji dzieci powinny mieć zapewnione drugie pomieszczenie (mieszczące co najmniej 63 dzieci i co najmniej 3 opiekunów). Sala konferencyjna, restauracyjna, pomieszczenie dla dzieci (osobne pomieszczenia) winny znajdować się w tym samym budynku. Uczestnicy w trakcie seminarium mają mieć zapewniony dostęp do szatni, węzła sanitarnego. Wykonawca zapewni na czas spotkania personel obsługowy, w tym w szczególności: - pracownika/ów odpowiedzialną/ych za obsługę sali konferencyjnej (podłączenie/odłączenie sprzętu technicznego), - pracownika/ów recepcji, - kelnerki/kelnerów, które/rzy podadzą w restauracji obiad do stołów. Przedmiot zamówienia musi być wykonany na terenie województwa śląskiego (w promieniu 20 km od siedziby Zamawiającego), przy czym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dojazd do miejsca wykonania przedmiotu zamówienia i powrót loco siedziba Zamawiającego (MOPS w Zawierciu, ul. Piłsudskiego 47). Wykonawca ubezpieczy przejazd i powrót oraz udział w seminarium od następstw nieszczęśliwych wypadków 240 uczestników seminarium, przy czym suma ubezpieczenia na uczestnika seminarium wynosi co najmniej 5.000,00 zł (w przypadku śmierci spowodowanej nieszczęśliwym wypadkiem, co najmniej 5.000,00 zł w przypadku 100 % trwałego uszczerbku powstałego w wyniku nieszczęśliwego wypadku), zaś nieszczęśliwy wypadek to nagłe zdarzenie spowodowane przyczyną zewnętrzną, w wyniku której uczestnik seminarium doznał trwałego uszczerbku na zdrowiu lub zmarł. 16.00 - 17.00 - prezentacja i podsumowanie Projektu od 17.00 - uroczysta obiadokolacja MENU: - dla 177 osób dorosłych: Danie główne bryzol wieprzowy z duszoną cebulką (150 g) serwowany z puree ziemniaczanym (200 g), surówka z czerwonej kapusty (100 g) - dla dzieci do lat 12 - 63 dzieci Danie główne grillowany filet z kurczaka (100 g) porcja frytek (100 g), surówka z marchwi (80 g) Ciągły serwis kawowy (uzupełniany na bieżąco) - w sali restauracyjnej (kawa, herbata w termosach (150 ml/150 ml), woda mineralna (300 ml), soki (300 ml), ciasta (200 g), owoce (200 g), ciasteczka kruche (40 g) i na cieście francuskim (90 g) Podana gramatura jest ilością na jedną osobę uczestniczącą w seminarium. Uwagi: soki oraz woda mineralna z cytrynką - w dzbankach wystawionych na stołach Zakończenie: godz. 20.00.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 60.17.00.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowany w ramach Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INWEST - HOTEL Sp. z o.o., ul. Wierzbowa 6, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9464,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8906,00
Oferta z najniższą ceną: 8906,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z systemem operacyjnym
- Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem sali wykładowej wraz z noclegami i wyżywieniem dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie - Wydział Szkolenia Specjalistycznych Grup Ratowniczych w Nowym Sączu
- Zorganizowanie wyjazdów (obozów) i warsztatów wyjazdowych w ramach projektu "Lepszy start" realizowanego w powiecie pabianickim - III postępowanie.
- Usługa organizacji staży dla nauczycieli zawodu
- DOŻYWIANIE DZIECI W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY KORZENNA W 2025 r.
- Przygotowanie i wydanie gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Dębnie w 2025 r.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie doskonalenia kompetencji zawodowych nauczycieli w formie szkolenia.
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.