To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-08
Zławieś Wielka: Modernizacja Oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych
Numer ogłoszenia: 335348 - 2015; data zamieszczenia: 08.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148331 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zławieś Wielka, ul. Handlowa 7, 87-134 Zławieś Wielka, woj. , tel. 056 6780913, 6780982, faks 678-09-66.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych 2. Opis przedmiotu zamówienia: Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na poszczególne części: Część I: obejmuje następujący zakres opisany szczegółowo w załączniku nr 7: - Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw. - Wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw wraz z ogrodzeniem. Część II: obejmuje następujący zakres opisany szczegółowo w załączniku nr 7: - Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż. - Modernizacja toalet dla personelu poprzez zakup i montaż. - Zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach. Część III: obejmuje następujący zakres opisany szczegółowo w załączniku nr 7: - Zakup i montaż mebli i wyposażenia. - Zakup i montaż rolet okiennych - Zakup wyposażenia wypoczynkowego. - Zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni. - Komplet wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi. - Zabezpieczenie grzejników zabudową. Część IV: obejmuje następujący zakres opisany szczegółowo w załączniku nr 7: - Zabawki i pomoce dydaktyczne. - Zakup kompletu pomocy dydaktycznych. - Zakup kompletu artykułów plastycznych Część V: obejmuje następujący zakres opisany szczegółowo w załączniku nr 7: - zakup sprzętu IT Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w odniesieniu do jednej części lub na całość przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis zapotrzebowania, ilość produktów oraz wymagania jakościowe zostały określone w załączniku nr 7 oraz 7a stanowiący opis przedmiotu zamówienia. Wymagania dotyczące rozmieszczenia urządzeń i stref bezpiecznych oraz rozłożenia powierzchni bezpiecznej wg projektów budowalnych. Zamawiający informuje, że wykona we własnym zakresie podbudowę pod powierzchnię bezpieczną wraz z krawężnikami. 1. Wykonawca oświadcza, że materiały dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia posiadają odpowiednie atesty i certyfikaty. 2. Zgodnie z art. 29 ust. 3 Prawa zamówień publicznych wskazane w opisach znaki towarowe, patenty, pochodzenie należy traktować, jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, by parametry jakościowe i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego. Wszystkie nazwy ujęte w przedmiarach robót, kosztorysach ofertowych, projektach budowlanych i specyfikacji technicznej odnoszą się do zastosowania równoważnych lub zamiennych klas, typów i firm. 3. W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi. 4. Meble dydaktyczne - stoliki, krzesła przedszkolne winny być wykonane zgodnie z PN-EN 1729-3 1/2007. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć(załączyć do protokołu odbioru) wymagane certyfikaty: zgodności wykonania z w/w normą. 5. Pozostałe wyposażenie winno być wysokiej jakości i trwałości zgodne z wymogami: PN lub normami europejskimi, a także posiadać atest PZH, jeżeli posiadanie takich certyfikatów lub atestów będzie wymagane prawem. 6. Pomoce dydaktyczne, plastyczne, zabawki oraz meble powinny posiadać znak bezpieczeństwa i być dopuszczone do użytkowania w placówkach przedszkolnych. 7. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. 8. Zakres realizacji zamówienia obejmuje sprzedaż produktów oraz dostawę wraz z montażem, instalacją i innymi niezbędnymi pracami i robotami, do siedzib wskazanych przez Zamawiającego. Dostarczone produkty muszą być wniesione do pomieszczenia Zamawiającego. W przypadku elementów wymagających montażu, zamówienie obejmuje również ich montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 9. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. 10. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca. 11. Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu nie spełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. 12. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: a) są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub b) nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach lub c) dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 13. Wymagania stawiane wykonawcy: a) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. d) Wymagane jest określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 39.10.00.00 - Meble 39.16.00.00 - Meble szkolne 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 37.52.00.00 - Zabawki 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I: obejmuje następujący zakres opisany szczegółowo w załączniku nr 7: - Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw. - Wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw wraz z ogrodzeniem.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Regionalne Jordan Jolanta Pedzisz, ul. Szymanowskiego 15/3, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 338882,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 444881,47
Oferta z najniższą ceną: 444881,47 / Oferta z najwyższą ceną: 606464,72
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Część II: obejmuje następujący zakres opisany szczegółowo w załączniku nr 7: - Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż. - Modernizacja toalet dla personelu poprzez zakup i montaż. - Zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12308,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12982,65
Oferta z najniższą ceną: 12982,65 / Oferta z najwyższą ceną: 16999,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Część III: obejmuje następujący zakres opisany szczegółowo w załączniku nr 7: - Zakup i montaż mebli i wyposażenia. - Zakup i montaż rolet okiennych - Zakup wyposażenia wypoczynkowego. - Zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni. - Komplet wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi. - Zabezpieczenie grzejników zabudową.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Moje Bambino Sp. Zo.o.Sp. K., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83209,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 91799,23
Oferta z najniższą ceną: 91799,23 / Oferta z najwyższą ceną: 91799,23
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Część IV: obejmuje następujący zakres opisany szczegółowo w załączniku nr 7: - Zabawki i pomoce dydaktyczne. - Zakup kompletu pomocy dydaktycznych. - Zakup kompletu artykułów plastycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Moje Bambino Sp. Zo.o. Sp. K., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93319,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79513,27
Oferta z najniższą ceną: 79513,27 / Oferta z najwyższą ceną: 114357,50
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: - zakup sprzętu IT
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Cyfrowa Sa, ul. Piotrowska 270/208, 90-361 Łodź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90813,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 108581,94
Oferta z najniższą ceną: 100091,65 / Oferta z najwyższą ceną: 114990,00
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- DOSTAWA 7 SZTUK KOMPUTERÓW ALL IN ONE WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM NA POTRZEBY SPÓŁKI MEDYCZNE CENTRUM INNOWACJI WROCŁAW SP. Z O.O.
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół w ramach projektu "Wsparcie Edukacji Włączającej w Gminie Woźniki"
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- "Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń biurowych, magazynowych i socjalnych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka"
- Dostawa i zakup sprzętu i licencji w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Powiat Wołowski"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.