Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-09
Katowice: ROPS.ZPP.3321.31.2014 - Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych podczas szkoleń organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu systemowego pod nazwą: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego
Numer ogłoszenia: 336000 - 2014; data zamieszczenia: 09.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego , ul Modelarska 10, 40-142 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 730 68 68, faks 32 730 68 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROPS.ZPP.3321.31.2014 - Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych podczas szkoleń organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu systemowego pod nazwą: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych podczas szkoleń organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu systemowego pod nazwą: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego. Część I - Coaching jako narzędzie aktywizacji Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe dotycząca obsługi 4 trzydniowych szkoleń, których realizację przewiduje się w terminie od dnia podpisania umowy do 18 grudnia 2014 roku. Zamawiający ustali w porozumieniu z Wykonawcą dokładny termin każdego z planowanych szkoleń najpóźniej na 3 dni robocze przed jego rozpoczęciem. Przewiduje się maksymalnie 18 uczestników podczas każdego ze szkoleń. Wymaga się aby szkolenia realizowane były podczas 3 następujących po sobie dni roboczych. Każde ze szkoleń obejmuje 2 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje i 5 przerw kawowych oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu (sala warsztatowa o minimalnej powierzchni 45 m2 ). Część II - Coaching jako narzędzie aktywizacji Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe dotycząca obsługi 4 trzydniowych szkoleń, których realizację przewiduje się w terminie od dnia podpisania umowy do 18 grudnia 2014 roku. Zamawiający ustali w porozumieniu z Wykonawcą dokładny termin każdego z planowanych szkoleń najpóźniej na 3 dni robocze przed jego rozpoczęciem. Przewiduje się maksymalnie 18 uczestników podczas każdego ze szkoleń. Wymaga się aby szkolenia realizowane były podczas 3 następujących po sobie dni roboczych. Każde ze szkoleń obejmuje 2 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje i 5 przerw kawowych oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu (sala warsztatowa o minimalnej powierzchni 45 m2 ). Część III - Studium terapii grupowej i treningu interpersonalnego Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe dotycząca obsługi 2 czterodniowych szkoleń, których realizację przewiduje się w terminie od dnia podpisania umowy do 18 grudnia 2014 roku. Zamawiający ustali w porozumieniu z Wykonawcą dokładny termin każdego z planowanych szkoleń najpóźniej na 3 dni robocze przed jego rozpoczęciem. Przewiduje się maksymalnie 18 uczestników podczas każdego ze szkoleń. Wymaga się aby szkolenia realizowane były podczas 4 następujących po sobie dni roboczych. Każde ze szkoleń obejmuje 3 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 3 śniadania, 4 obiady, 3 kolacje i 7 przerw kawowych oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu (sala warsztatowa o minimalnej powierzchni 45 m2 ). Część IV - Trening zastępowania agresji Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe dotycząca obsługi 2 czterodniowych szkoleń, których realizację przewiduje się w terminie od dnia podpisania umowy do 18 grudnia 2014 roku. Zamawiający ustali w porozumieniu z Wykonawcą dokładny termin każdego z planowanych szkoleń najpóźniej na 3 dni robocze przed jego rozpoczęciem. Przewiduje się maksymalnie 20 uczestników podczas każdego ze szkoleń. Wymaga się aby szkolenia realizowane były podczas 4 następujących po sobie dni roboczych. Każde ze szkoleń obejmuje 3 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 3 śniadania, 4 obiady, 3 kolacje i 7 przerw kawowych oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu (sala warsztatowa o minimalnej powierzchni 45 m2 ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a)Oświadczenie zgodne w treści z Załącznikiem nr 6 do SIWZ, że zaproponowany obiekt, w którym realizowane będzie zamówienie spełnia warunki Zamawiającego. b)Decyzję Marszałka Województwa Śląskiego w sprawie zaszeregowania obiektu i nadania kategorii- minimum obiekt 3 gwiazdkowy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W skład oferty powinny wchodzić: a)Podpisany i wypełniony Formularz ofertowy, załącznik nr 1 do SIWZ. Oferta musi zawierać oświadczenie Wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom, b)Podpisany i wypełniony Formularz cenowy, załącznik nr 2 do SIWZ - osobno do każdej Części zamówienia, na które składa się ofertę, c)Wszystkie wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdziale VI niniejszej SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: a)Zaistnienia omyłki pisarskiej, b)Zmiany danych teleadresowych, c)Zaistnienia siły wyższej (np. powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. d)Dopuszcza się możliwość zmiany terminu szkoleń składających się na przedmiot umowy z następujących przyczyn: -jeżeli w wyniku przeprowadzonej rekrutacji do udziału w szkoleniu nie zostanie zakwalifikowana przynajmniej 60% grupa uczestników spełniających kryteria stawiane na etapie procesu rekrutacji, -jeżeli ze względu na wypadek losowy nie będzie możliwe przeprowadzenie szkolenia (w szczególności: choroba trenera, siła wyższa), Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia innych zajęć w wymiarze osobowym i czasowym tożsamym z planowanym szkoleniem
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops-katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul. Modelarska 10, 40-142 Katowice pokój nr 213..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul. Modelarska 10, 40-142 Katowice, kancelaria pokój nr 111.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu pod nazwą: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Coaching jako narzędzie aktywizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe dotycząca obsługi 4 trzydniowych szkoleń, których realizację przewiduje się w terminie od dnia podpisania umowy do 18 grudnia 2014 roku. Zamawiający ustali w porozumieniu z Wykonawcą dokładny termin każdego z planowanych szkoleń najpóźniej na 3 dni robocze przed jego rozpoczęciem. Przewiduje się maksymalnie 18 uczestników podczas każdego ze szkoleń. Wymaga się aby szkolenia realizowane były podczas 3 następujących po sobie dni roboczych. Każde ze szkoleń obejmuje 2 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje i 5 przerw kawowych oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu (sala warsztatowa o minimalnej powierzchni 45 m2 ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Coaching jako narzędzie aktywizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe dotycząca obsługi 4 trzydniowych szkoleń, których realizację przewiduje się w terminie od dnia podpisania umowy do 18 grudnia 2014 roku. Zamawiający ustali w porozumieniu z Wykonawcą dokładny termin każdego z planowanych szkoleń najpóźniej na 3 dni robocze przed jego rozpoczęciem. Przewiduje się maksymalnie 18 uczestników podczas każdego ze szkoleń. Wymaga się aby szkolenia realizowane były podczas 3 następujących po sobie dni roboczych. Każde ze szkoleń obejmuje 2 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje i 5 przerw kawowych oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu (sala warsztatowa o minimalnej powierzchni 45 m2 ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Studium terapii grupowej i treningu interpersonalnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe dotycząca obsługi 2 czterodniowych szkoleń, których realizację przewiduje się w terminie od dnia podpisania umowy do 18 grudnia 2014 roku. Zamawiający ustali w porozumieniu z Wykonawcą dokładny termin każdego z planowanych szkoleń najpóźniej na 3 dni robocze przed jego rozpoczęciem. Przewiduje się maksymalnie 18 uczestników podczas każdego ze szkoleń. Wymaga się aby szkolenia realizowane były podczas 4 następujących po sobie dni roboczych. Każde ze szkoleń obejmuje 3 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 3 śniadania, 4 obiady, 3 kolacje i 7 przerw kawowych oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu (sala warsztatowa o minimalnej powierzchni 45 m2 ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - Trening zastępowania agresji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe dotycząca obsługi 2 czterodniowych szkoleń, których realizację przewiduje się w terminie od dnia podpisania umowy do 18 grudnia 2014 roku. Zamawiający ustali w porozumieniu z Wykonawcą dokładny termin każdego z planowanych szkoleń najpóźniej na 3 dni robocze przed jego rozpoczęciem. Przewiduje się maksymalnie 20 uczestników podczas każdego ze szkoleń. Wymaga się aby szkolenia realizowane były podczas 4 następujących po sobie dni roboczych. Każde ze szkoleń obejmuje 3 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 3 śniadania, 4 obiady, 3 kolacje i 7 przerw kawowych oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu (sala warsztatowa o minimalnej powierzchni 45 m2 ).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przygotowanie procedur oraz dokumentacji w zakresie spełniania wymagań standardów jakości dla biobanków polskich v.2.00 oraz normy ISO 9001:2015 dla Biobanku Silesia LabMed
- "Zielone dzielnice, ścieżki rekreacyjno-edukacyjne, nasadzenia drzew i krzewów wzdłuż tras spacerowych przy ul. Konnej w Katowicach"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych związanych z wykonaniem instalacji klimatyzacyjnej w garderobach w osi "A" budynku HWS SPODEK
- Remont elewacji frontowej budynku Teatru Śląskiego im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach.
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Imielin 325/1, 325/2, 346, Górki 418, 420/1, 420/2, Murcki 712/1, 713/1, Janów 101/1
- Zakup wraz z montażem silników z gwarancją 24 miesięczną do samochodów służbowych ze stanu śląskiej Policji
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem sali szkoleniowej wraz z zapewnieniem wyżywienia uczestnikom dwóch szkoleń na terenie województwa dolnośląskiego.
- Zatrudnienie kadry merytorycznej oraz organizacja warsztatów w ramach projektu pn. "Wspieramy rodziny zastępcze - bo warto"
- Warsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracji w ramach realizacji projektu pn. "Pozytywna przyszłość PLUS. [...].*
- ORGANIZACJA TURNUSU REHABILITACYJNEGO DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q przyszłości II"
- Zorganizowanie pobytu z zakwaterowaniem i wyżywieniem dla rodzin z dziećmi
- ORGANIZACJA KOLONII DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "AKADEMIA DZIECI BIECZA"
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.