To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-11-27
Kraków: Dostawa wyposażenia biurowego dla Izby Skarbowej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 337095 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 306779 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Krakowie, ul. Wiślna 7, Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 255 73 09, faks 012 255 74 65.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia biurowego dla Izby Skarbowej w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego wyposażenia w meble dla Izby Skarbowej w Krakowie, ul. Wiślna 7, 1.1 Zadanie Nr 1 - Meble metalowe 1.2 Zadanie Nr 2 - Meble biurowe 1.3 Zadanie Nr 3 - Meble gięte 1.4 Zadanie Nr 4 - fotele biurowe 1.5 Zadanie Nr 5 - Meble na salę konferencyjną 1.6 Zadanie Nr 6 - Meble gabinetowe stylizowane 1.7 Zadanie Nr 7 - Meble warsztatowe 1.8 Zadanie Nr 8 - Meble ESD 2. Dla prawidłowego i nie budzącego zastrzeżeń wykonania zamówienia Zamawiający umożliwi zainteresowanym Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w budynku przy ul. Wiślnej 7 w Krakowie. Zamawiający nie wymaga uczestnictwa w wizji lokalnej, ale Wykonawca ponosi ryzyko w zakresie przygotowania oferty bez dokonania wizji. Wykonawcy mogą uczestniczyć w wizji w dniu 14 listopada 2008r. o godz.10.00. Na tę okoliczność Zamawiający sporządzi listę obecności. Wizja będzie polegać wyłącznie na okazaniu pomieszczeń sali konferencyjnej i gabinetów, nie będą udzielane żadne informacje (obowiązek pisemności postępowania). 3. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pzp Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w umowie (wzór stanowi załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ) polegających na zmniejszeniu wielkości zamówienia maksymalnie do 15% na etapie podpisywania umowy. 4. W przypadku wymienionym w pkt. 3 kwota zamówienia zostanie obliczona w oparciu o podane w postępowaniu ceny jednostkowe z uwzględnieniem zamawianej ilości. 5. Zamawiający informuje, że dostawy stanowiące przedmiot zamówienia realizowane będą w czynnym i funkcjonującym obiekcie użyteczności publicznej. 6. Wykonawca winien zorganizować dostawy w sposób gwarantujący pracę komórek organizacyjnych instytucji mających swą siedzibę w budynku. 7. W trakcie prowadzonych dostaw Wykonawca powinien zwrócić szczególną uwagę na zachowanie czystości oraz dołożyć wszelkich starań aby przy wnoszeniu nie uszkodzić ścian i stolarki drzwiowej. 8. Wykonawca udziela gwarancji, która obejmie usuwanie uszkodzeń w kresie 36 miesięcy od daty odbioru dostawy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.11.31.00 - Fotele .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 35733.61 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Meble gięte
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowo-Produkcyjno-Usługowa DAN WAWEX Stanisław Dyrda Danuta Dyrda Sp. jawna., Siepraw 777, 32-447 Siepraw, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 35733.61
- Oferta z najniższą ceną: 35733.61 oferta z najwyższą ceną: 35733.61
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 46/2025 Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych w lokalach mieszkalnych, w podziale na 8 części.
- 45/2025 Przebudowa budynku przychodni zdrowia przy ul. Szwedzkiej 27 w Krakowie w celu dostosowania do wymogów ppoż.
- Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych przełączników sieciowych wraz z licencjami na system zarządzania siecią
- Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji cyfrowych pt. "E-Nauczanie dla średniozaawansowanych"
- Rekonstrukcja muru ogrodzeniowego w zespole pałacowo-parkowym Fischerów-Benisów dla potrzeb Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 4 części
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa krzeseł i taboretów laboratoryjnych oraz wyposażenia pomieszczeń ze stali malowanej proszkowo - szafy ubraniowe i biurowe na akta, mebli biurowych z płyty meblowej oraz stołów kwadratowych
- Sukcesywna dostawa i montaż foteli obrotowych z zagłówkiem na potrzeby Sądu Okręgowego w Warszawie.
- Zakup wyposażenia w ramach zadania: Modernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Sztumie
- Zakup wyposażenia sali teoretycznej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
- Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 10 w Dębicy
- Dostawa mebli - foteli biurowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.