Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-27
Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu sieciowego oraz oprogramowania komputerowego.
Numer ogłoszenia: 338185 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji , ul. Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6028110, faks 022 6028716.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.cpd.bip.mswia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu sieciowego oraz oprogramowania komputerowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa całkowicie nowego, nie używanego sprzętu sieciowego oraz oprogramowania komputerowego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części (zadań). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania techniczne sprzętu zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - parametry techniczne. Część I zamówienia - Oprogramowanie antywirusowe Kaspersky Antywirus (licencja w wersji sieciowej na okres 3 lat), w ilości 120 licencji - stanowisk. Część II zamówienia - Oprogramowanie Toad for Oracle Xpert, w ilości 3 licencje. Część III zamówienia - Sonda IPS, w ilości 1 sztuka..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 48.98.50.00 - Języki programowania 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia; ocena spełnienia w/w warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: - aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego albo zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenia Wykonawcy wynikającego z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy; wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 lub ust. 2 ustawy. Ocena spełnienia - na podstawie dokumentu określonego w części IV SIWZ, ust. 1, pkt. 1. 2. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. 3. Wykonawca musi prowadzić zarejestrowaną działalność gospodarczą obejmującą realizację świadczonych usług. Ocena spełnienia na podstawie dokumentu określonego w części IV SIWZ, ust. 1, pkt. 2. 4. Zamawiający wymaga wykazanie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzech zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością tj. dostawom określonym dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia, na które składa zamówienie, z podaniem ich wartości, dat wykonania, zakresu i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie, Ocena spełnienia na podstawie dokumentu określonego w części IV SIWZ, ust. 1, pkt. 3. W przypadku Wykonawców składających ofertę na więcej niż jedna część, wartość wykazanych dostaw musi odpowiadać sumie wartości wymaganych dla części, na które składa ofertę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży Zamawiającemu, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikające z treści art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 3) wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy (ujęte w wykazie) zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Formularz techniczny (w części oferowanej przez Wykonawcę) z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cpd.bip.mswia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CENTRUM PERSONALIZACJI DOKUMENTÓW
MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI
02-106 Warszawa, ul. Pawińskiego 17/21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 10:00, miejsce: CENTRUM PERSONALIZACJI DOKUMENTÓW MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI KANCELARIA OGÓLNA (POKÓJ NR 110) 02-106 Warszawa, ul. Pawińskiego 17/21.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oprogramowania komputerowego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie antywirusowe Kaspersky Antywirus (licencja w wersji sieciowej na okres 3 lat), w ilości 120 licencji - stanowisk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oprogramowania komputerowego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie Toad for Oracle Xpert, w ilości 3 licencje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.98.50.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu sieciowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sonda IPS, w ilości 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku użytkowego przy ul. Szwoleżerów 5 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 481 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie sortowania, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
- Modernizacja systemów energetycznych - montaż systemu zarządzania budynkami (BMS) w budynkach Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. o.o. w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
- "Interwencyjne zbieranie, transport i utylizacja odpadów przez Wykonawcę z terenu pasa drogowego dr. woj. administrowanych przez MZDW w Warszawie z podziałem na 27 części" - nr postępowania 071/25
- Remont chodnika w ul. Robinii na odcinku od zjazdu do posesji nr 32 do ul. Michałowicza.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie bazy szkół w projekcie pn. Rozwój osobisty kluczem do sukcesu - kompleksowe wsparcie uczniów i nauczycieli w budżetowych jednostkach oświatowych kształcenia ogólnego Gminy Miasto Szczecin
- Zakup wyposażenia do utworzenia żłobka w Sułoszowej w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-2029
- ZWIĘKSZENIE POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA W URZĘDZIE GMINY W LIPOWCU KOŚCIELNYM I GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W LIPOWCU KOŚCIELNYM
- Zakup i dostawa oprogramowania oraz urządzeń typu UTM w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd.
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczne Nisko"
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Brwinowie
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.