eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynŚwiadczenie usługi cateringowej na potrzeby szkolenia z zakresu koordynowania działań związanych z procesem powstawania prac dyplomowych w ramach projektu Wzmocnienie potencjału dydaktycznego UWM w Olsztynie finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-095/10-00

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-10

Olsztyn: Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby szkolenia z zakresu koordynowania działań związanych z procesem powstawania prac dyplomowych w ramach projektu Wzmocnienie potencjału dydaktycznego UWM w Olsztynie finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-095/10-00
Numer ogłoszenia: 33913 - 2012; data zamieszczenia: 10.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby szkolenia z zakresu koordynowania działań związanych z procesem powstawania prac dyplomowych w ramach projektu Wzmocnienie potencjału dydaktycznego UWM w Olsztynie finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-095/10-00.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej na potrzeby szkolenia z zakresu koordynowania działań związanych z procesem powstawania prac dyplomowych w ramach projektu Wzmocnienie potencjału dydaktycznego UWM w Olsztynie finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-095/10-00. 2. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Usługa cateringowa ma polegać na przygotowaniu i dostarczeniu poczęstunku dla uczestników szkolenia z zakresu koordynowania działań związanych z procesem powstawania prac dyplomowych organizowanego w ramach projektu Wzmocnienie potencjału dydaktycznego UWM w Olsztynie finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-095/10-00. 3. Termin wykonania usługi: 29 luty 2012 r.- 2 marzec 2012 r.; 5 marzec 2012 r.- 8 marzec 2012 r. (7 dni). 4. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia. Miejsce szkolenia: I część statystyczna: blok nr 1, ul. Oczapowskiego 5, sala 301 (29.02.2012 r.-01.03.2012 r., 06.-07.-3.2012 r.), Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie. II część wykładowa: blok nr 2, ul. Oczapowskiego 5, sala 336 (02.03.2012 r., 05.03.2012 r., 08.03.2012 r.) Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla wszystkich uczestników szkolenia: A. Ciągły serwis kawowy - dostępny w trakcie godzin szkolenia (7 dni szkolenia, według programu szkolenia); B. Lunch - w godzinach wskazanych w programie szkolenia (6 dni szkolenia, według programu szkolenia); C. Kanapki bankietowe (1 dzień szkolenia, według programu szkolenia). 6. Przewidywana liczba uczestników wynosi maksymalnie 16 osób. 7. W ramach realizowanych usług cateringowych w poszczególnych kategoriach Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: Serwis kawowy - wyposażenia niezbędnego do obsługi cateringowej (tzn. obrusy materiałowe, serwetki, serwis do kawy i herbaty ceramiczny lub porcelanowy, sztućce platerowe, talerzyki do ciastek, szklanki do zimnych napoi); - obsługi cateringu (niezbędny personel, co najmniej 1 kelner/kelnerka); - na serwis kawowy składać się ma (na każdy dzień szkolenia): a. gorąca kawa rozpuszczalna w termosach lub w samowarze - bez ograniczeń, b. herbata czarna w torebkach (gorąca woda w termosach lub w samowarze) - bez ograniczeń, c. cukier, cytryna, śmietanka do kawy w jednorazowych opakowaniach - bez ograniczeń, d. mieszanka kruchych ciastek (co najmniej 4 rodzaje), w ilości nie mniejszej niż 40 g każdego rodzaju na osobę, e. soki owocowe (min. 2 rodzaje), w ilości nie mniejszej niż 250 ml na osobę; f. woda mineralna gazowana i niegazowana, podana w butelkach plastikowych o pojemności 500 ml, po 1 szt. na osobę z każdego rodzaju. g. usługi sprzątania. Lunch wyposażenia niezbędnego do obsługi cateringowej (tzn. obrusy materiałowe, serwetki, serwis obiadowy, serwis do kawy i herbaty ceramiczny lub porcelanowy, sztućce platerowe, talerzyki do ciasta, szklanki do zimnych napoi); gorące posiłki muszą być serwowane w podgrzewanych pojemnikach typu bemar; obsługi cateringu (niezbędny personel, co najmniej 1 kelner/kelnerka); na obiad składać się ma (na każdy dzień szkolenia do wyboru ): a. zupa ok. 250 ml, kaloryczność 200 kcal - jeden rodzaj, 16 porcji, b. drugie danie ok. 500 g, kaloryczność 700 kcal - 2 rodzaje do wyboru, po 8 porcji c. napoje: sok naturalny 250 ml, kawa, herbata - kawa podawana w samowarze lub w termosach, herbata czarna w torebkach (gorąca woda w termosach lub w samowarze) - bez ograniczeń, cukier, mleko podawane w dzbankach, cytryna pokrojona (podawana na talerzykach), soki owocowe (2 rodzaje, podawane w szklanych dzbankach), woda (gazowana i niegazowana, w butelkach 0,5 l/os.); usługi sprzątania. Przykładowe menu: Zupa: np. warzywna, pomidorowa, ogórkowa, krem z borowików, gulaszowa. Drugie danie: porcja mięsa (np.: kotlet do Volaille z serem lub pieczarkami, pieczeń wołowa z sosem, polędwiczki wieprzowe w sosie z zielonego pieprzu, pulpety drobiowe w sosie śmietanowo-kurkowym z dodatkiem kolendry); ryby (np.: grillowany łosoś w sosie ze świeżej bazylii). Dodatki (ziemniaki, ryż lub frytki). Warzywa grillowane (kalafior, marchewka mini, brokuł, fasolka szparagowa). Kanapki bankietowe wyposażenia niezbędnego do obsługi cateringowej (tzn. obrusy materiałowe, serwetki, serwis do kawy i herbaty ceramiczny lub porcelanowy, sztućce platerowe, talerzyki do ciastek, szklanki do zimnych napoi); obsługi cateringu (niezbędny personel, co najmniej 1 kelner/kelnerka); kanapki po 3 sztuki/osoba, minimum 3 rodzaje, na pieczywie mieszanym ze świeżymi warzywami, wędlinami i serami (ok. 30 % kanapek wegetariańskich); kawa podawana w samowarze lub w termosach, herbata czarna w torebkach (gorąca woda w termosach lub w samowarze) - bez ograniczeń, cukier, mleko podawane w dzbankach, cytryna pokrojona (podawana na talerzykach), soki owocowe (2 rodzaje, podawane w szklanych dzbankach), woda (gazowana i niegazowana, w butelkach 0,5 l/os.); usługi sprzątania. 8. Sposób wykonania zamówienia : Wszystkie składniki lunchu podawanego pierwszego dnia szkolenia powinny być różne od składników lunchu podawanego w kolejnym dniu szkolenia. Przewidywana liczba uczestników seminarium wynosi maksymalnie 16 osób. Wykonawca przedstawi menu do akceptacji Zamawiającemu na 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Ostateczną liczbę uczestników oraz program szkolenia Zamawiający przekaże Wykonawcy na 3 dni przed terminem wykonania usługi Wykonawca przy przygotowaniu obiadu będzie stosował świeże produkty dostępne na rynku regionalnym Świadczenie usług żywienia odbywać powinno się wg ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości poszczególnych dań po wcześniejszym uprzedzeniu Wykonawcy na nie mniej niż 3 dni przed zaplanowanym terminem świadczenia usługi. Zamawiający ma prawo do rezygnacji z realizacji zamówienia po wcześniejszym uprzedzeniu Wykonawcy na nie mniej niż 3 dni przed planowanym terminem świadczenia usługi. Wykonawca odpowiada za usuwanie i utylizację odpadów i śmieci. Wykonawca zapewni schludność i dekorację stołu. Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia Zamawiający w świadczeniu kompleksowej usługi cateringowej wyklucza użycia papierowej, plastikowej zastawy lub innej o zastosowaniu jednorazowym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 29.02.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje w zakresie powyższego warunku od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje w zakresie powyższego warunku od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje w zakresie powyższego warunku od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje w zakresie powyższego warunku od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje w zakresie powyższego warunku od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego. 2. Formularz ofertowy sporządzony przez Wykonawcę wg wzoru zamieszczonego na stronie Działu Zamówień Publicznych UWM w Olsztynie. 3. Opis przedmiotu zamówienia, sporządzony przez Wykonawcę wg wzoru zamieszczonego na stronie Działu Zamówień Publicznych UWM w Olsztynie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy możliwość zmian dotyczących: 1. Zmiany terminu realizacji umowy ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. 2. Zmiany terminu realizacji umowy dotyczące ilości faktycznie wykorzystanych posiłków.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Dział Zamówień Publicznych, pok. 311, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Dział Zamówień Publicznych, pok. 309, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu w ramach projektu nr POKL.04.01.01-00-095/11 pt. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego UWM w Olszynie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, umowa o dofinansowanie nr UDA-POKL.04.01.01-00-095/11-00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.