Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-10
Warszawa: Przygotowanie koncepcji, wykonanie, obsługa i logistyka konferencji prasowej w ramach realizacji projektu nr POIS.05.04.00-00-267.09 pn.Złap Równowagę, Odkryj Naturę współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
Numer ogłoszenia: 340200 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska , ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5792107, faks 22 5792112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdos.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie koncepcji, wykonanie, obsługa i logistyka konferencji prasowej w ramach realizacji projektu nr POIS.05.04.00-00-267.09 pn.Złap Równowagę, Odkryj Naturę współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie koncepcji, wykonanie, obsługa i logistyka konferencji prasowej w ramach realizacji projektu pn: Złap Równowagę, Odkryj Naturę. Zakres zadań Wykonawcy obejmuje: 1) przygotowanie koncepcji i scenariusza konferencji prasowej w tym niestandardowego działania towarzyszącego mającego na celu przyciągnięcie uwagi mediów i grupy docelowej w tym: a) zaprojektowanie i wykonanie wszystkich elementów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz ewentualną modyfikację projektów przekazanych przez Zamawiającego, o których mowa w Załączniku nr 2 do OPZ, w celu realizacji przedmiotu zamówienia, b) przygotowanie, wydruk i dystrybucję zaproszeń na konferencję prasową dla dziennikarzy (baza mediów ogólnopolskich i regionalnych Wykonawcy), c) przygotowanie materiałów prasowych dla dziennikarzy (we współpracy z Zamawiającym) i agendy konferencji oraz innych niezbędnych elementów w tym. np. imiennych tabliczek na stół tzw. koziołków, oznaczenia miejsca konferencji itp. zgodnie w wytycznymi w zakresie informacji i promocji POIiŚ, naklejek na jabłka itp., d) przygotowanie i opracowanie multimedialnej prezentacji na konferencję nt. działań realizowanych w projekcie i ich efektów zawierającej m.in.: teledysk do piosenki O lesie o długości 4:20 sek., dwa 30 sek. spoty zrealizowane w ramach kampanii pn. Natura 2000. Poczuj to!; interaktywną mapę z zaznaczonymi obszarami, na których odbywały się obozy ekologiczne w 2011 r. oraz fotokody ze ścieżkami z obozów, film o długości od 2 do 2:30 sek. z obozów (opcjonalnie); e) wydruk w pełnym kolorze w formacie A0 10 zdjęć i ekspozycja na stoisku Zamawiającego, f) wydruk bannera do wielkości maksymalnej 7,0 m (szerokość) x 2,40 m oraz eskpozycja na rusztowaniu przed BUW, g) zapewnienie osoby do koordynacji/prowadzenia konferencji prasowej; 2) zapewnienie obsługi technicznej, logistycznej i organizacyjnej na potrzeby realizacji konferencji i wydarzenia powiązanego z konferencją w tym: a) obsługi niezbędnej do realizacji konferencji i niestandardowego działania towarzyszącego, w tym do m.in. obsługi recepcji, powitania uczestników, dystrybucji materiałów, złożenia/rozłożenia niezbędnych elementów oraz zapewnienie sprzątnięcia, oraz co najmniej dwóch hostów/hostess do obsługi niestandardowego działania towarzyszącego, b) zapewnienie sali z odpowiednią infrastrukturą dla ok. 50 osób (dostęp do komputera/ faksów/ Internetu/telefonów, rzutnik, 2 mikrofony bezprzewodowe, ekran do wyświetlania, nagłośnienie) na potrzeby organizacji konferencji z miejscami siedzącymi, oraz zapewnienie miejsc parkingowych dla uczestników konferencji, c) zapewnienie co najmniej 4 monitorów (min. 42 cale) z nagłośnieniem i/lub infokiosku na okres od 1 do 11 października 2012 r., d) zapewnienie cateringu w osobnej sali dla gości konferencji prasowej zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 3 do OPZ; e) zapewnienie powierzchni i obsługi do realizacji niestandardowego wydarzenia towarzyszącego z konferencji prasowej, f) zapewnienie transportu (w tym załadunku i rozładunku) do i z miejsca organizacji konferencji prasowej i niestandardowego działania towarzyszącego, g) bieżące ustalenia z administratorem budynku/terenu w celu realizacji konferencji i niestandardowego wydarzenia towarzyszącego, h) zakup i dystrybucja jabłek podczas realizacji niestandardowego wydarzenia towarzyszącego; 3) obsługę PR konferencji i wydarzenia (przed, w trakcie i po), w tym: a) obsługę fotograficzną (co najmniej 50 zdjęć), w tym: budynek, tablice informacyjne, sale konferencyjne, prelegentów, uczestników dyskusji, ogólny przebieg konferencji i wydarzenia, b) przygotowanie mini reportażu z konferencji prasowej i powiązanego wydarzenia (do 5 minut, z wypowiedziami uczestników konferencji spójnego z innymi materiałami Zamawiającego http://www.poczujnature.pl/multimedia/filmy/natura-2000-na-uczelniach-reportaz-na-zakonczenie-ii-edycji-kampanii-natura-2000-poczuj-to/ lub http://www.poczujnature.pl/multimedia/filmy/natura-2000-na-dniach-kariery-aiesec-w-warszawie/), c) opracowanie i emisja co najmniej 2 artykułów w prasie w tym jednego w gazecie studenckiej (format 1 strona, full color), drugiego w ogólnopolskim dzienniku opiniotwórczym o charakterze społeczno-gospodarczym lub w ogólnopolskiej bezpłatnej gazecie codziennej (pół strony, full color) w tytułach i terminach uzgodnionych z Zamawiającym, d) emisję materiałów reklamowych zgodnie z ofertą Wykonawcy; 4) raportowanie z przeprowadzonego działania; 5) monitoring mediów po konferencji prasowej; 6) bieżąca współpraca z Zamawiającym w celu określenia warunków realizacji zadań..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał, tj. zrealizował, zakończył, także w przypadku świadczeń wykonywanych okresowo lub ciągłych realizuje, co najmniej dwa eventy zewnętrzne lub imprezy plenerowe o charakterze masowym o wartości minimum 40 000 PLN brutto każda lub dwa eventy zewnętrzne lub imprezy plenerowe o charakterze społecznym dla co najmniej 5 tysięcy osób łącznie.Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że podczas realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca będzie dysponował, co najmniej 2 osobami niezbędnymi do wykonywania zamówienia, mającymi pełnić następujące funkcję w realizacji zamówienia: Koordynator ds. eventów: a) wykształcenie wyższe b) minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowiskach kierowniczych związanych z przygotowaniem i realizacją kampanii, w tym kampanii społecznych oraz minimum 2 lata doświadczenia w przygotowaniu bądź realizacji co najmniej 2 eventów zewnętrznych lub imprez plenerowych o charakterze masowym. Proszę podać 2 najistotniejsze projekty, w jakich brała udział dana osoba (pracodawca, okres, klient, zakres obowiązków). Specjalista ds. kontaktów z mediami a) wykształcenie wyższe b) minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w kontaktach z mediami (prasa, radio, TV) oraz 2 letnie doświadczenie w organizacji 4 konferencji prasowych. Proszę podać 4 najistotniejsze projekty, w jakich brała udział każda z danych osób (pracodawca, okres, klient, zakres obowiązków).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Koncepcja kreatywna - 20
- 3 - Dodatkowe działania PR - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia; 2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, w ramach którego realizowane jest zamówienie lub będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; 3) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; 4) gdy nastąpi konieczność dostosowania realizacji zadań do zdarzeń losowych uniemożliwiających realizację umowy w tym. m.in. zmiana terminu lub miejsca realizacji Zadania. Zakres i sposób dostosowania realizacji zadań musi zostać ustalona w porozumieniu z Zamawiającym i nie może prowadzić do zmiany wynagrodzenia określonych w § 4 ust. 1 umowy. z zastrzeżeniem, że cel Zamówienia zostanie osiągnięty.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdos.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
Departament Informacji o Środowisku
Wydział ds. Projektów
ul. Stawki 2
IX piętro (częśc I)
w godz. od 11 do 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska ul. Wawelska 52/54 00-922 Warszawa Kancelaria pok. 486.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt indywidualny POIS.05.04.00-00-267. 09 pn. Złap Równowagę, Odkryj Naturę,realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) 2007-2013, Priorytet V - Ochrona przyrody i kształtowanie postaw ekologicznych; Działanie 5.4 - Kształtowanie postaw społecznych sprzyjających ochronie środowiska, w tym różnorodności biologicznej. Beneficjentem projektu jest Generalny Dyrektor Ochrony Środowiska..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dzienne formy usług opiekuńczych dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
- Zorganizowanie wypoczynku letniego z programem profilaktyki zażywania substancji psychoaktywnych i przeciwdziałania przemocy.
- Organizacja wypoczynku letniego w 2025 roku dla uczniów szkół podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie oświaty, w formie 10 - dniowych turnusów kolonijnych.
- Zajęcia sportowo-rekreacyjne dla pracowników Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
- Kompleksowa organizacja i realizacja Wojewódzkiego Forum BIZNES - EDUKACJA- KOOPERACJA.
- Przeprowadzenie kursu nauki pływania dla dzieci/młodzieży z pieczy zastępczej w ramach Budżetu Obywatelskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.