eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobryszyceWymiana stolarki okiennej w Publicznej Szkole Podstawowej w Dobryszycach i Szkole Podstawowej w Bloku Dobryszyce



Ogłoszenie z dnia 2008-11-28

Dobryszyce: Wymiana stolarki okiennej w Publicznej Szkole Podstawowej w Dobryszycach i Szkole Podstawowej w Bloku Dobryszyce
Numer ogłoszenia: 340501 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Dobryszycach , ul. Wolności 8, 97-505 Dobryszyce, woj. łódzkie, tel. 044 6811193, 6811168, faks 044 6811193.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobryszyce.i-bip.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w Publicznej Szkole Podstawowej w Dobryszycach i Szkole Podstawowej w Bloku Dobryszyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wymiana stolarki okiennej w Publicznej Szkole Podstawowej w Dobryszycach oraz w Szkole Podstawowej w Bloku Dobryszyce, gm. Dobryszyce, pow. radomszczański , woj. łódzkie. Zakres prac do wykonania obejmuje: 1. Szczegółowy zakres prac Publiczne Szkoła Podstawowa w Dobryszycach : - wykucie z muru okien o powierzchni do 1m2 ( 9+6 ) - 15 szt. - wykucie z muru ościeżnic drewnianych, okna o powierzchni ponad 2m2- 311,12m2, - wykucie z muru ościeżnic stalowych-2,31m2 - rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów- parapety zewnętrzne- 46,68m2, - dostawa i montaż okien rozwieralnych i uchylno- rozwieralnych jednodzielnych , dwudzielnych z PCV z obróbką obsadzenia z profili pięciokomorowych, kolor biały, U=1,0 Wm2/K, z szybą 4/16/4 o wymiarach 1,06m x 0,80m z nawietrzakiem - 9 szt : - dostawa i montaż okien rozwieralnych i uchylno- rozwieralnych jednodzielnych , dwudzielnych z PCV z obróbka obsadzenia z profili pięciokomorowych, kolor biały, U=1,0 Wm2/K, z szybą 4/16/4 o wymiarach 1,80m x 0,55m z nawietrzakiem - 6 szt - dostawa i montaż okien rozwieralnych i uchylno- rozwieralnych jednodzielnych , dwudzielnych z PCV z obróbka obsadzenia z profili pięciokomorowych, kolor biały, U=1,0 Wm2/K, z szybą 4/16/4 o wymiarach 2,64m x 2,17m z nawietrzakiem - 1 szt - dostawa i montaż okien rozwieralnych i uchylno- rozwieralnych jednodzielnych , dwudzielnych z PCV z obróbką obsadzenia z profili pięciokomorowych, kolor biały, U=1,0 Wm2/K, z szybą 4/16/4 o wymiarach 1,77m x 1,65m z nawietrzakiem - 21 szt - dostawa i montaż okien rozwieralnych i uchylno- rozwieralnych jednodzielnych , dwudzielnych z PCV z obróbką obsadzenia z profili pięciokomorowych, kolor biały, U=1,0 Wm2/K, z szybą 4/16/4 o wymiarach 1,77m x 2,15mz nawietrzakiem - 30 szt - dostawa i montaż okien rozwieralnych i uchylno- rozwieralnych jednodzielnych , dwudzielnych z PCV z obróbką obsadzenia z profili pięciokomorowych, kolor biały, U=1,0 Wm2/K, z szybą 4/16/4 o wymiarach 2,53m x 1,48m z nawietrzakiem - 6 szt - dostawa i montaż okien rozwieralnych i uchylno- rozwieralnych jednodzielnych , dwudzielnych z PCV z obróbką obsadzenia z profili pięciokomorowych, kolor biały, U=1,0 Wm2/K, z szybą 4/16/4 o wymiarach 1,73m x 1,62m z nawietrzakiem - 4 szt - montaż okien rozwieralnych i uchylno- rozwieralnych jednodzielnych , dwudzielnych z PCV z obróbką obsadzenia z profili pięciokomorowych, kolor biały, U=1,0 Wm2/K, z szybą 4/16/4 o wymiarach 1,70m x 1,62m z nawietrzakiem z zamontowaniem wentylatora( kuchnia) - 1 szt - dostawa i montaż okien rozwieralnych i uchylno- rozwieralnych jednodzielnych , dwudzielnych z PCV z obróbką obsadzenia z profili pięciokomorowych, kolor biały, U=1,0 Wm2/K, z szybą 4/16/4 o wymiarach 1,70m x 1,62m z nawietrzakiem - 2 szt - dostawa i montaż okien rozwieralnych i uchylno- rozwieralnych jednodzielnych , dwudzielnych z PCV z obróbką obsadzenia z profili pięciokomorowych, kolor biały, U=1,0 Wm2/K, z szybą 4/16/4 o wymiarach 1,77m x 1,45m z nawietrzakiem - 18 szt - dostawa i montaż okien rozwieralnych i uchylno- rozwieralnych jednodzielnych , dwudzielnych z PCV z obróbką obsadzenia z profili pięciokomorowych, kolor biały, U=1,0 Wm2/K, z szybą 4/16/4 o wymiarach 2,40m x 2,90m z nawietrzakiem ( sala sportowa ) - 6 szt - montaż drzwi aluminiowych zewnętrznych o profilu ciepłym, jednoskrzydłowych szklonych ( szyba podwójnie bezpieczna ), U=1,1Wm2/K , wyposażone w samozamykane wraz z dwoma zamkami patentowymi, o wym. 1,10m x 2,10m-1 szt., - montaż parapetów powlekanych o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm- parapety zewnętrzne ( przystosowane pod przyszłe docieplenie ) - 74,68m2 - montaż parapetów wewnętrznych wraz z nakładkami z PCW szer. 40 cm wraz z zaślepkami - 186,71m - wykonanie tynków wewnętrznych na ościeżach- 543,09m, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych- tynków gładkich bez gruntowania- malowanie ościeży po zamontowaniu okien-135,77m2 2. Szczegółowy zakres prac Szkoła Podstawowa w Bloku Dobryszyce: - wykucie z muru okien o powierzchni do 1m2- 37 szt. - wykucie z muru ościeżnic drewnianych- okna o powierzchni ponad 2m2- 40,13m2 - rozebranie parapetów zewnętrznych- 12,97m2 - dostawa i montaż okien rozwieralnych i uchylno- rozwieralnych jednodzielnych , dwudzielnych z PCV z obróbką obsadzenia z profili pięciokomorowych, kolor biały, U=1,0 Wm2/K, z szybą 4/16/4 o wymiarach 0,87m x 0,82m z nawietrzakiem - 37 szt. - dostawa i montaż okien rozwieralnych i uchylno- rozwieralnych jednodzielnych , dwudzielnych z PCV z obróbką obsadzenia z profili pięciokomorowych, kolor biały, U=1,0 Wm2/K, z szybą 4/16/4 o wymiarach 1,10m x 2,04m z nawietrzakiem - 2 szt. - dostawa i montaż okien rozwieralnych i uchylno- rozwieralnych jednodzielnych , dwudzielnych z PCV z obróbką obsadzenia z profili pięciokomorowych, kolor biały, U=1,0 Wm2/K, z szybą 4/16/4 o wymiarach 1,16m x 2,04m z nawietrzakiem - 1 szt. - dostawa i montaż okien rozwieralnych i uchylno- rozwieralnych jednodzielnych , dwudzielnych z PCV z obróbką obsadzenia z profili pięciokomorowych, kolor biały, U=1,0 Wm2/K, z szybą 4/16/4 o wymiarach 2,33m x 2,04m z nawietrzakiem - 7 szt. - montaż parapetów z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm- parapety zewnętrzne ( przystosowane pod przyszłe docieplenie ) -18,15m2 - montaż parapetów wewnętrznych wraz z nakładkami z PCW szer. 40 cm wraz z zaślepkami - 51,86 m - wykonanie tynków wewnętrznych na ościeżach- 153,34m, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych- tynków gładkich bez gruntowania- malowanie ościeży po zamontowaniu okien- 38,34m2 3. wywóz zdemontowanej stolarki wraz z opłatą za składowanie na składowisku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 44.22.11.00 - Okna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawcy, aby oferta zabezpieczona została wadium o wartości: 7.071,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - rozliczeniowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku: BSZP o/ Dobryszyce 05 89730003 0050 0050 0013 0028 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: Zp 341/04/08. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 19 grudnia 2008r. do godz. 830. 6. Poręczenia lub gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielone przez podmioty, których mowa a art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ. U. 109 poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr. 25 poz. 253 Nr 66 poz. 596 i Nr 216 poz. 1824) również w w/w terminie winny znajdować się na sekretariacie Urzędu Gminy Dobryszyce w złożonej ofercie . Uwaga: Potwierdzona kserokopia dowodu wniesienia wadium powinna być załączona do oferty. 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny ( z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 8. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium, przez cały okres związania ofertą (tj. od dnia składania ofert: 19 grudnia 2008r. zostanie odrzucona. 9. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 13. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. XIII. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędne doświadczenie tj. wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (licząc wstecz od terminu składania ofert) o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto. c) dysponują potencjałem technicznym d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - osobami legitymującymi się przygotowaniem zawodowym uprawniającym do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno- budowlanej wraz z wpisem na listę członków właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, - osobami bezpośredniego wykonawstwa , e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia: 3 udzielą co najmniej 3- letniej gwarancji na wykonane roboty 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, są zobowiązani do ustanowienia wykonawcy - pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do załączenia do oferty stosownego oświadczenia o ustanowieniu pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 5.Oświadczenie winno być podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o zamówienie publiczne, w tym Wykonawcę - pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji muszą być dołączone do oferty. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie, Zamawiający ma prawo żądać, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zamieszczone przez Wykonawcę w oświadczeniach i dokumentach o wyszczególnionych w punkcie 6. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 5.2.a - e, przez podmioty ubiegające się wspólnie o zamówienie (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą sumowane..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1); 2.oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2); 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. wykazu wykonanych 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru) o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto ( załącznik nr 3 ); 6 wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobryszyce.i-bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobryszyce ul. Wolności 8 97-505 Dobryszyce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy Dobryszyce ul. Wolności 8 97-505 Dobryszyce SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.