Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-01
Świdnica: Czyżynka - Struga - Lubomin - odbudowa koryta potoku, gm. Stare Bogaczowice, woj. dolnośląskie oraz Ścinawka, gm. Radków, woj. dolnośląskie.
Numer ogłoszenia: 341338 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy , ul. Polna Droga 1, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 852 30 58, faks 074 852 22 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Czyżynka - Struga - Lubomin - odbudowa koryta potoku, gm. Stare Bogaczowice, woj. dolnośląskie oraz Ścinawka, gm. Radków, woj. dolnośląskie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych wyceny nasadzeń, upraw, budowli zniszczonych: a) podczas regulacji potoku Czyżynka w obrębie Struga, zadanie pn. Czyżynka - Struga - Lubomin - odbudowa koryta potoku, gm. Stare Bogaczowice, woj. dolnośląskie b) w trakcie remontu wału przeciwpowodziowego i odbudowy międzywala w obrębie Ścinawka Dolna, zadanie pn. Ścinawka, gm. Radków, woj. dolnośląskie. Zakres prac obejmuje wykonanie operatów szacunkowych wyceny nasadzeń, upraw, budowli zniszczonych obejmujące: 1) 83 działki w obrębie Lubomin, gm. Stare Bogaczowice 2) 3 działki w obrębie Ścinawka Dolna, gm. Radków woj. dolnośląskie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 223, poz.1655 ze zmianami) 2.O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Osoba przewidziana do realizacji przedmiotu zamówienia posiada odpowiednie uprawnienia w zakresie rzeczoznawcy majątkowego zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. Nr 261 z 2004r. ze zmianami) 3.O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy znajdują się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta złożona w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia musi zawierać: 1)Formularz Ofertowy - Oferta wykonawcy, sporządzony na podstawie wzoru według wzoru zał. nr 1 do SIWZ. 2)Oświadczenie wykonawcy, sporządzone na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. nr 223, poz. 1655ze zmianami), o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. 3)Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, wymaganych przez Zamawiającego: a)Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. nr 223, poz. 1655) według wzoru zał. nr 3 do SIWZ. b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składani ofert. c)Kserokopie uprawnień Wykonawcy przewidzianego do realizacji przedmiotu zamówienia. d)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia. 4)W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 5)W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument ustanawiający Pełnomocnictwo(a), 6)Oświadczenie, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy pzp, o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (dokument fakultatywny, brak dokumentu nie powoduje odrzucenia oferty) według wzoru zał. nr 4 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń
Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy
Ul. Polna Droga 1
58-100 Świdnica
pokój nr 28.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy Ul. Polna Droga 1 58-100 Świdnica Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Czyżynka - Struga - Lubomin - odbudowa koryta potoku, gm. Stare Bogaczowice, woj. dolnośląskie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych wyceny nasadzeń, upraw, budowli zniszczonych podczas regulacji potoku Czyżynka w obrębie Struga, zadanie pn. Czyżynka - Struga - Lubomin - odbudowa koryta potoku, gm. Stare Bogaczowice, woj. dolnośląskie. Zakres prac obejmuje wykonanie operatów szacunkowych wyceny nasadzeń, upraw, budowli zniszczonych obejmujące 83 działki w obrębie Lubomin, gm. Stare Bogaczowice,woj. dolnośląskie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ścinawka, gm. Radków, woj. dolnośląskie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych wyceny nasadzeń, upraw, budowli zniszczonych w trakcie remontu wału przeciwpowodziowego i odbudowy międzywala w obrębie Ścinawka Dolna, zadanie pn. Ścinawka, gm. Radków, woj. dolnośląskie. Zakres prac obejmuje wykonanie operatów szacunkowych wyceny nasadzeń, upraw, budowli zniszczonych obejmujące3 działki w obrębie Ścinawka Dolna, gm. Radków,woj. dolnośląskie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Organizacja wyjazdu, w tym warsztatów dla rodzin objętych Projektem pn."Przyszłość Rodziną pisana".
- Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego przeznaczonego do kompleksowej obsługi Miejskiego Zarządu Nieruchomości w Świdnicy.
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja dwóch budynków użyteczności publicznej Gminy Miasto Świdnica (...)"
- Budowa kolumbarium na nowym cmentarzu w Świdnicy
- Budowa kompleksu sportowego ORLIK 2024 w Grodziszczu
- Dostosowane zasilania elektrycznego budynku stanowiącego siedzibę Starostwa Powiatowego w Świdnicy do obowiązujących przepisów
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących wyceny nieruchomości gruntowych na obszarze Biebrzańskiego Parku Narodowego
- "Cyfrowa archiwizacja - skanowanie i konwersja dokumentów geodezyjno - kartograficznych zgromadzonych w PODGiK oraz zasilenie skanami systemu ewidencji prac geodezyjnych i kartograficznych"
- "Wyceny nieruchomości - 13 części"
- Sporządzenie operatów szacunkowych w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego
- Usługi geodezyjne na opracowanie dokumentacji stanowiącej załącznik do wniosku o ustalenie linii brzegu wraz z rozgraniczeniem gruntów pokrytych wodami od pozostałych gruntów rzeki Iłownicy ....
- "Sporządzenie podziału nieruchomości"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.