eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Termomodernizacja budynku Przedszkola Niepublicznego- Integracyjnego przy ul. Nałkowskiej 6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-19

Tychy: Termomodernizacja budynku Przedszkola Niepublicznego- Integracyjnego przy ul. Nałkowskiej 6
Numer ogłoszenia: 34140 - 2009; data zamieszczenia: 19.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Przedszkola Niepublicznego- Integracyjnego przy ul. Nałkowskiej 6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty termomodernizacyjne obejmujące likwidację płyt acekolowych, docieplenie ścian budynku i wymianę stolarki okiennej, wymianę instalacji centralnego ogrzewania oraz remont dachu w budynku Przedszkola Niepublicznego- Integracyjnego przy ul. Nałkowskiej 6 w Tychach Wykonanie robót w oparciu o dokumentację projektową pn. Termomodernizacja budynku Przedszkola Niepublicznego- Integracyjnego przy ul. Nałkowskiej 6 - autorstwa KOSZT-BUD Zakład Usług Projektowo-Kosztorysowych i nadzoru inwestorskiego - Dariusz Majer Zakres robót obejmuje między innymi: 1. Ustawienie i wynajem rusztowań, w tym m.in.: - rusztowania ramowe elewacyjne o wysokości do 10 m - 657,00m2, 2. Roboty demontażowe i rozbiórkowe, w tym m.in.: - rozebranie pokrycia elewacji z płyt azbestowo- cementowych - 392,61m2, - rozebranie izolacji cieplnej z wełny mineralnej -392,61m2, - rozebranie konstrukcji wsporczej płyty azbestowe z łat i rygli -392,61m2, - utylizacja odpadów - acekol - 8,64t, - utylizacja odpadów - zmieszane odpady gruzu - 28,27m2. 2 Wymiana stolarki okiennej PCV z nawiewnikami higrosterowalnymi oraz ślusarka drzwi wejściowych, w tym m.in.: - wymiana okien i drzwi balkonowych zespolonych na okna i drzwi balkonowe z PCV, okna uchylne jednodzielne do 1,0m2 szkolne szkłem bezpiecznym- 3,99m2, - wymiana okien i drzwi balkonowych zespolonych na okna i drzwi balkonowe z PCV, okna uchylne jednodzielne do 1,5m2 szkolne szkłem bezpiecznym- 62,24m2, -wymiana okien i drzwi balkonowych zespolonych na okna i drzwi balkonowe z PCV, okna uchylne jednodzielne do 2,0m2 szkolne szkłem bezpiecznym- 13,56m2, - wymiana okien i drzwi balkonowych zespolonych na okna i drzwi balkonowe z PCV, okna uchylne jednodzielne do 2,5m2 szkolne szkłem bezpiecznym- 113,21m2, - wymiana stolarki drewnianej na ścianki aluminiowe szklone na budowie szkłem bezpiecznym, drzwi aluminiowe -6,15m2, - montaż świetlików dachowych wraz z podstawami 120x1,20 cm - 15,96m2, - wykonanie tynków zwykłych na ościeżach szer.40cm - 269,57m, - malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków, ościeża - 269,57m2, 3 Docieplenie dachu i stropodachu: - izolacja połaci dachowej pianką poliuretanową gr. 4cm 32,49m3, - obróbki z blachy cynk. przy szerokości w rozwinięciu ponad 25cm - 29,7m2, - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej grubości 26cm - 430,92 m2, - obsadzenie drobnych elementów, w ścianach z cegieł kratki wentylacyjne - 68 szt., 4 Ocieplenie ścian zewnętrznych, w tym m.in.: - ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi gr. 16 cm wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej - 688,86m2, - ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi gr. 13 cm wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej - 94,35m2, - ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej ochrona narożników - 384,47m2, - ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi - przyklejenie warstwy siatki na ścianach- 204,52m2 - ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi gr. 3 cm wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej do ościeży do 30cm - 96,27m2, - ocieplenie ściany fundamentowej wraz z wykonanie izolacji przeciwwilgociowej - 87,60m2, 5 Obróbki blacharskie, w tym m.in.: - Rozebranie obróbek blacharskich: murów ogniowych, okapów kołnierzy, gzymsów itp. Z blachy nie nadającej się do użytku - demontaż obróbki blacharskiej attyki, dylatacje - 56,47m2, - Obróbki z blachy cynk. Przy szer. W rozwinięciu ponad 25cm - obróbka attyki, dylatacje- 81,57m2 6 Instalacja odgromowa, w tym m.in.: - wymiana przewodów instalacji uziemiającej i odgromowej na ścianach, na uprzednio zamocowanych wspornikach, ciąg pionowy, pręt o przekroju do 120mm2 - 48m, - wymiana wsporników instalacji uziemiającej i odgromowej, na ścianie - 48 szt., - wymiana wsporników instalacji odgromowej na dachu - 176 szt., - wymiana przewodów instalacji uziemiającej i odgromowej na ścianach, na uprzednio zamocowanych wspornikach, dach płaski, pręt o przekroju do 50mm2 - 176,6m, 7 Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, w tym m.in.: - demontaż rurociągów stalowych - 700m, - rozbiórka otuliny z wełny mineralnej, rurociągi - 38,86m2 - demontaż grzejników żeliwnych - 6 kpl, - rurociągi z rur z tworzyw sztucznych o połączeniach zgrzewanych - 762m, - montaż zaworów kulowych odcinających - 22szt., - montaż zaworów regulacyjnych - 125 szt., - montaż głowic termostatycznych - 68szt., - montaż grzejników stalowych płytowych - (szczegółowa specyfikacja w przedmiarze robót i PBW) - 68 szt., - wykonanie izolacji rurociągów otulinami nie gorszymi niż Thermaflex - 392m, - uzupełnienie posadzek z tworzyw sztucznych - 166m2 - montaż osłon na grzejniki - 55,57m2, 8 Roboty pozostałe, w tym m.in.: - chodnik z kostki betonowej szarej gr. 6 cm - 87,60 m2, -opaska żwirowa wokół budynku wraz z obrzeżem i koniecznymi robotami ziemnymi - 4,5 m3. Uwaga: Istniejące płyty chodnikowe do całkowitego demontażu i utylizacji - Zamawiający nie przewiduje odzysku materiału z rozbiórki. W ofercie należy ująć koszty demontażu oraz ponownego montażu osprzętu znajdującego się na elewacji (skrzynki alarmowe itp.) wykonanego przez profesjonalną firmę. W trakcie prowadzenia prac modernizacyjnych należy uwzględnić normalną pracę placówki - stały pobyt dzieci. W związku z tym należy skalkulować odpowiednią organizację robót. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wymienione w dokumentacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 PLN)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (decyzja zatwierdzająca program gospodarki odpadami), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; (wymagane jest wykonanie 2 robót w zakresie termomodernizacji obiektów wraz z robotami polegającymi na demontażu płyt azbestowo-cementowych oraz wymianie instalacji c.o. na kwotę minimum 400 000,00 zł brutto każda z należytą starannością oraz dysponowanie osobą/osobami z uprawnieniami: z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń oraz instalacyjnymi o specjalności instalacje sanitarne bez ograniczeń 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wymagana polisa lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę min. 100 000,00 zł oraz informacja z banku na kwotę min. 500 000,00 zł, ) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Decyzja zatwierdzająca program gospodarki odpadami - prawomocna i aktualna decyzja zatwierdzająca program gospodarki odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2001 r. Nr.62, poz. 628 z póżn. zm.). Decyzja musi być wystawiona na Wykonawcę. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wymagane jest dysponowanie osobą/osobami z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń oraz instalacyjnymi o specjalności instalacje sanitarne bez ograniczeń- załącznik nr 4 i 4a do SIWZ. Wymaga się kserokopii uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa. 2)Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ - wykonanie z należytą starannością minimum 2 robót w zakresie termomodernizacji obiektów wraz z robotami polegającymi na demontażu płyt azbestowo-cementowych oraz wymianie instalacji c.o. na kwotę minimum 400 000,00 zł brutto każda w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. 3)oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 100 000,00zł. 2)Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min. 500 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pokój nr 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pokój nr 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a. załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b. załącznik nr 1a do SIWZ - zbiorcze zestawienie wartości zadania, c. pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, d. dowód wniesienia wadium e. wypełniony kosztorys ofertowy Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP 2009-02-19.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.