eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekPRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DOJAZDU DO PLACU SIEDZIBY NADLEŚNICTWA, WYKONANIE MIEJSC POSTOJOWYCH POJAZDÓW, WYKONANIE PYLONU REKLAMOWEGO WRAZ Z OGRODZENIEM NA DZIAŁCE NR 412/2 OBRĘB MICHELIN KM1 GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-15

Włocławek: PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DOJAZDU DO PLACU SIEDZIBY NADLEŚNICTWA, WYKONANIE MIEJSC POSTOJOWYCH POJAZDÓW, WYKONANIE PYLONU REKLAMOWEGO WRAZ Z OGRODZENIEM NA DZIAŁCE NR 412/2 OBRĘB MICHELIN KM1 GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK
Numer ogłoszenia: 341986 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 315234 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Włocławek, ul. Ziębia 13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2349800 w. 17, faks 054 2349281.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DOJAZDU DO PLACU SIEDZIBY NADLEŚNICTWA, WYKONANIE MIEJSC POSTOJOWYCH POJAZDÓW, WYKONANIE PYLONU REKLAMOWEGO WRAZ Z OGRODZENIEM NA DZIAŁCE NR 412/2 OBRĘB MICHELIN KM1 GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - przebudowa nawierzchni bitumicznej na nawierzchnię z kostki betonowej drogi dojazdowej do biura nadleśnictwa o pow. 676 m2 i chodników 55,6 m2. - Wykonanie: 1/ pylonu reklamowego z murem, 2/ ogrodzenia z płaskowników na murowanych słupkach z cegły klinkierowej, 3/ bram wjazdowych z napędem elektrycznym - 3 szt. Szczegółowe wymagania oraz warunki techniczne związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ dokumentacja techniczna ( projekt budowlany, projekt zagospodarowania, dokumentacja techniczna, przedmiary i kosztorysy) 3.1. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 45223300-9 Roboty budowlane w zakresie parkingów 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45000000-7 Roboty budowlane 45233251-3 Wymiana nawierzchni 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych 45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń 3.2. Miejsce wykonywania robót na działce ewidencyjnej nr 412/2 w obrębie ewidencyjnym Michelin KM1, Gmina Miasto Włocławek. Powiat Włocławski, Województwo Kujawsko-Pomorskie. 3.3. Zamawiający nie stawia przeszkód w możliwości dokonania wizji lokalnej, w celu uzyskania niezbędnych informacji (teren i warunki pracy etc.) dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Koszty dokonania wizji terenu ponosi Wykonawca. Termin wizji lokalnej należy ustalić pisemnie lub faksem z Zamawiającym. 3.4. Wymagania dotyczące robót: 1) Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami ustawy z 7 lipca 1994 Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013r. poz.1409 z późn. zm.), normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami dotyczącymi bhp przy wykonywaniu robót budowlanych tj. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003r. Nr 47 poz. 401), przepisami ppoż. oraz zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru. 2) Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej, wymogami niniejszej SIWZ, z należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją pracy. 3) Wykonawca winien wliczyć koszt zabezpieczenia oraz uprzątnięcia placu budowy wraz ze zdeponowaniem odpadów na PSZOK w cenę oferty. 3.5. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń: 1) Materiały i urządzenia niezbędne do wykonania robót Wykonawca zapewnia we własnym zakresie. 2) Użyte materiały i urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 3) Podane w opisie zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 4) Zamawiający dopuszcza rozwiązania materiałowe równoważne pod warunkiem spełnienia co najmniej tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia; dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych, co wyraża się niedopuszczeniem przez Zamawiającego składania ofert wariantowych. 3.6. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów i urządzeń. 2) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za roboty, będące przedmiotem zamówienia, od chwili ich rozpoczęcia do terminu zakończenia robót określonego w protokole odbioru. 3) Wykonawca odpowiada za wszystkie szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami, 4) Wykonawca odpowiada za swój sprzęt pozostawiony na budowie. 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6) Inne wymagania określone we wzorze umowy oraz wynikające z przepisów prawa. 3.7. Informacje na temat podwykonawców: 1) Wykonawca wyłoniony w przedmiotowym postępowaniu może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wyłonionego w postępowaniu Wykonawcę żadnych z części zamówienia. 3) W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia publicznego z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresy), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 4) Zamawiający, na potrzeby przedmiotowego postępowania, określa następujące wymagania dotyczące umów o podwykonawstwo, których przedmiotem są roboty budowlane zawieranych przez Wykonawców z podwykonawcami (podwykonawców z dalszymi podwykonawcami): a) termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy (dalszemu podwykonawcy) przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni, licząc od daty doręczenia Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej mu dostawy, usługi lub roboty budowlanej, b) termin wykonania zadań przez podwykonawcę (dalszego podwykonawcę) nie może być dłuższy niż termin wykonania zamówienia podstawowego, 5) Zamawiający będzie wymagał od Wykonawców (podwykonawców, dalszych podwykonawców) deklarujących realizację przedmiotowego zamówienia z pomocą podwykonawców (dalszych podwykonawców) przedłożenia, w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy o wykonanie zamówienia publicznego między Zamawiającym a Wykonawcą (lub od daty zgłoszenia Zamawiającemu realizacji części zamówienia przez podwykonawcę, dalszego podwykonawcę), projektu umowy o podwykonawstwo, którego przedmiotem są roboty budowlane (podwykonawcy - wraz ze zgodą Wykonawcy na jej zawarcie - o treści zgodnej z projektem umowy), a także - w terminie 7 dni od daty jej zawarcia - potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane. W przypadku gdy zapisy przedłożonego projektu umowy lub zawartej umowy nie będą spełniać wymagań określonych w 3.7.4, Zamawiający, w terminie 14 dni od otrzymania projektu umowy lub zawartej umowy zgłosi na piśmie odpowiednio: zastrzeżenia do projektu lub sprzeciw do zawartej umowy. 6) Niezgłoszenie przez Zamawiającego, w terminie 14 dni od daty otrzymania, zastrzeżeń do projektu umowy (sprzeciwu do zawartej umowy) oznacza akceptację projektu (zawartej umowy). 7) Zamawiający będzie wymagał od Wykonawców (podwykonawców, dalszych podwykonawców) deklarujących realizację przedmiotowego zamówienia z pomocą podwykonawców (dalszych podwykonawców) przedłożenia, w terminie 7 dni od daty jej zawarcia, potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi. Jeżeli w przedłożonej umowie został określony dłuższy termin płatności od wskazanego w 3.7.4a, Zamawiający wezwie Wykonawcę (podwykonawcę, dalszego podwykonawcę) do skrócenia tego terminu do zgodnego ze wskazanym w 3.7.4a, pod rygorem wystąpienia o zapłatę kary umownej. 8) Obowiązek przedłożenia potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii zawartej umowy o podwykonawstwo, o której mowa w 3.7.7 nie dotyczy umów o wartości niższej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz umów o podwykonawstwo, których przedmiot został wskazany przez zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jako niepodlegający niniejszemu obowiązkowi. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50000 zł. 9) Postanowienia 3.7.4 - 3.7.8 SIWZ stosuje się odpowiednio do zmian już zawartych umów o podwykonawstwo. 10) Szczegóły dotyczące rozliczania wynagrodzenia Wykonawcy i ewentualnych podwykonawców oraz pozostałe informacje związane z realizacją przedmiotowego zamówienia - istotne z punktu widzenia podwykonawstwa zawarte są w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 3.8. Wymagania i warunki dotyczące rękojmi: 1) Zamawiający wymaga, ażeby udzielona rękojmia, na roboty budowlane i zastosowane materiały, nie była krótsza niż 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót przez Zamawiającego. 2) Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za wady także po upływie terminu rękojmi, jeżeli zgłosi wadę przed upływem tego terminu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00-9, 45.23.32.20-7, 45.00.00.00-7, 45.23.32.51-3, 45.20.00.00-9, 45.34.20.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GIRDER sp. z o. o., Al. Jana Pawła II 15, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 168942,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 201780,18

  • Oferta z najniższą ceną: 201780,18 / Oferta z najwyższą ceną: 201780,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.