Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-11-15
Ogłoszenie nr 343017 - 2016 z dnia 2016-11-15 r.
Koszalin: Najem i serwis odzieży roboczej oraz dostawa obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Dostawy
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie, krajowy numer identyfikacyjny
33055750800000, ul.
ul. Gnieźnieńska
9,
75736
Koszalin, państwo
, woj.
zachodniopomorskie, tel.
943 423 021, faks
943 422 768, e-mail
przetargi@mzk.koszalin.pl
Adres profilu nabywcy: www.mzk.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Najem i serwis odzieży roboczej oraz dostawa obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie
Numer referencyjny NO-LK-2210-09-01/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Najem i serwis odzieży roboczej oraz dostawa obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie. Zamawiający podzielił wykonanie przedmiotu zamówienia na cztery zadania.
1. Kompleksowa obsługa obejmująca wynajem, pranie oraz konserwacje odzieży roboczej;
2. Sprzedaż i dostawa obuwia roboczego;
3. Sprzedaż i dostawa odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej.
4. Sprzedaż i dostawa odzieży roboczej antyelektrostatycznej oraz obuwia roboczego antyelektrostatycznego.
Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy dotyczy zadania 4 tj.
1.Sprzedaż i dostawa odzieży roboczej antyelektrostatycznej oraz obuwia roboczego antyelektrostatycznego - przeznaczone dla pracowników stacji paliw Zamawiającego obejmującą:
1) 28 bluzek damskich z krótkim rękawem i 28 bluzek damskich z długim rękawem;
2) 32 koszul męskich z krótkim rękawem i 32 koszul męskich z długim rękawem;
3) 30 kompletów odzieży przeznaczonej dla 15 pracowników stacji paliw Zamawiającego, uszytej z materiału antyelektrostatycznego; komplet odzieży składa się z bluzy oraz 2 par spodni w pasek,
4) 30 bezrękawników
5) 15 sztuk kurtek ocieplanych;
6) Obuwie robocze wiosenno - letnie (damskie i męskie): 30 par obuwia zgodnie z poniższymi parametrami:
a) półbuty bezpieczne zgodne z EN ISO 20345: 2011 S1 SRC, o właściwościach antyelektrostatycznych z deklaracją zgodności WE dla środków ochrony indywidualnej;
b) ochrona palców: metalowy lub kompozytowy podnosek;
c) podeszwa: antypoślizgowa SRC, odporna na oleje, benzynę, rozpuszczalniki wykonana na podeszwie PU/TPU, odporna na ścieranie;
d) wierzchy /cholewka/ ze skóry naturalnej wykończona miękkim kołnierzem o wysokim współczynniku przepuszczalności, perforowane, usztywnione pięty;
e) wyściółka z filtrem aktywnego węgla o właściwościach przeciwpotnych, o wysokich właściwościach higienicznych;
f) obuwie damskie dopasowane do anatomicznych kształtów kobiecej stopy.
7) Trzewiki ocieplane (damskie i męskie): 30 par zgodnie z poniższymi parametrami:
a) trzewiki bezpieczne zgodne z EN ISO 20345: 2011 SRC, o właściwościach antyelektrostatycznych z deklaracją zgodności WE dla środków ochrony indywidualnej,
b) ochrona palców: metalowy lub kompozytowy podnosek,
c) podeszwa: antypoślizgowa SRC, olejoodporna, wykonana z dwuwarstwowego poliuretanu PU/PU, odporna na ścieranie,
d) wierzchy /cholewka/ ze skóry naturalnej wykończona miękkim kołnierzem, podszewka ocieplana, usztywnione pięty,
e) wyściółka z materiału ocieplającego izolująca od podłoża
f) obuwie damskie dopasowane do anatomicznych kształtów kobiecej stopy.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1) dostarczał przedmiot zamówienia, w okresie obowiązywania umowy, sukcesywnie zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego;
2) dostarczał odzież i obuwie robocze, wyprodukowane z materiału antyelektrostatycznego, spełniające wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 08 lipca 2010 roku w sprawie minimalnych wymagań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy pracowników zatrudnionych na stanowiskach pracy, na których może wystąpić atmosfera wybuchowa (Dz. U. z 2010 roku nr 138 poz. 931);
3) dostarczał koszule i bluzki, wykonane z materiału w skład którego wchodzi 70%bawełny oraz 30% Poliestru;
4) dostarczał obuwie robocze antyelektrostatyczne wyprodukowane na terenie Polski lub w pozostałych krajach UE;
2. Odzież wymieniona w pkt. 1 ppkt. 1), 2), 3) (dotyczy bluzy), ppkt. 4) i 5) będzie posiadała w przedniej części mały haft, dobrany proporcjonalnie do grafiki, z LOGO Zleceniodawcy.
II.5) Główny kod CPV): 18000000-9,
Dodatkowe kody CPV:
18800000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 4) ustawy PZP "w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione".
Zamawiający MZK Spółka z o.o. w Koszalinie w dniu 13 września 2016 roku wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 39 ustawy PZP - przetarg nieograniczony, którego przedmiotem był "Najem i serwis odzieży roboczej oraz dostawa obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie". Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w BZP w dniu 13 września 2016 roku numer ogłoszenia 307986-2016.
Zamawiający podzielił wykonanie przedmiotu zamówienia na cztery zadania tj.:
1) zadanie 1 - Kompleksowa obsługa obejmująca wynajem, pranie oraz konserwacje odzieży roboczej;
2) zadanie 2 - Sprzedaż i dostawa obuwia roboczego;
3) zadanie 3 - Sprzedaż i dostawa odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej.
4) zadanie 4 - Sprzedaż i dostawa odzieży roboczej antyelektrostatycznej oraz obuwia roboczego antyelektrostatycznego.
Do terminu składania ofert, wpłynęły oferty do zadania 1, zadania 2 i zadania 3. Do zadania 4 nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Część Nr 4
Nazwa Sprzedaż i dostawa odzieży roboczej antyelektrostatycznej oraz obuwia roboczego antyelektrostatycznego
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
LOGO Jacygrad, Zawadzki Sp.J.,
,
ul. Modlińska 266,
03-152,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Usługa naprawy pojazdów na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego (9 zadań).
- Naprawy cystern, cystern dystrybutorów, naprawy armatury stacjonarnej MPS.
- "Ochrona fizyczna i elektroniczna mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Koszalinie ".
- "Transport odpadów o kodzie 19 12 12 do ZUO Sp. z o.o. w Szczecinie w terminie do 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. ".
- Codzienne kompleksowe sprzątanie w Oddziale Terenowym Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Koszalinie oraz w jednostkach podległych (na 2025r).
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku (strzykawki, igły, dreny, kaniule)
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.