To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-05
Ogłoszenie nr 3514 - 2017 z dnia 2017-01-05 r.
Koszalin: Najem i serwis odzieży roboczej oraz dostawa obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 343017-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie, krajowy numer identyfikacyjny
33055750800000, ul.
ul. Gnieźnieńska
9,
75736
Koszalin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
943 423 021, faks
943 422 768, e-mail
przetargi@mzk.koszalin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mzk.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Najem i serwis odzieży roboczej oraz dostawa obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Najem i serwis odzieży roboczej oraz dostawa obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie. Zamawiający podzielił wykonanie przedmiotu zamówienia na cztery zadania. 1. Kompleksowa obsługa obejmująca wynajem, pranie oraz konserwacje odzieży roboczej; 2. Sprzedaż i dostawa obuwia roboczego; 3. Sprzedaż i dostawa odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej. 4. Sprzedaż i dostawa odzieży roboczej antyelektrostatycznej oraz obuwia roboczego antyelektrostatycznego. Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy dotyczy zadania 4 tj. 1.Sprzedaż i dostawa odzieży roboczej antyelektrostatycznej oraz obuwia roboczego antyelektrostatycznego przeznaczone dla pracowników stacji paliw Zamawiającego obejmującą: 1) 28 bluzek damskich z krótkim rękawem i 28 bluzek damskich z długim rękawem; 2) 32 koszul męskich z krótkim rękawem i 32 koszul męskich z długim rękawem 3) 30 kompletów odzieży przeznaczonej dla 15 pracowników stacji paliw Zamawiającego, uszytej z materiału antyelektrostatycznego; komplet odzieży składa się z bluzy oraz 2 par spodni w pasek, 4) 30 bezrękawników 5) 15 sztuk kurtek ocieplanych; 6) Obuwie robocze wiosenno - letnie (damskie i męskie): 30 par obuwia zgodnie z poniższymi parametrami: a) półbuty bezpieczne zgodne z EN ISO 20345: 2011 S1 SRC, o właściwościach antyelektrostatycznych z deklaracją zgodności WE dla środków ochrony indywidualnej b) ochrona palców: metalowy lub kompozytowy podnosek; c) podeszwa: antypoślizgowa SRC, odporna na oleje, benzynę, rozpuszczalniki wykonana na podeszwie PU/TPU, odporna na ścieranie; d) wierzchy /cholewka/ ze skóry naturalnej wykończona miękkim kołnierzem o wysokim współczynniku przepuszczalności, perforowane, usztywnione pięty; e) wyściółka z filtrem aktywnego węgla o właściwościach przeciwpotnych, o wysokich właściwościach higienicznych; f) obuwie damskie dopasowane do anatomicznych kształtów kobiecej stopy. 7) Trzewiki ocieplane (damskie i męskie): 30 par zgodnie z poniższymi parametrami: a) trzewiki bezpieczne zgodne z EN ISO 20345: 2011 SRC, o właściwościach antyelektrostatycznych z deklaracją zgodności WE dla środków ochrony indywidualnej, b) ochrona palców: metalowy lub kompozytowy podnosek, c) podeszwa: antypoślizgowa SRC, olejoodporna, wykonana z dwuwarstwowego poliuretanu PU/PU, odporna na ścieranie, d) wierzchy /cholewka/ ze skóry naturalnej wykończona miękkim kołnierzem, podszewka ocieplana, usztywnione pięty, e) wyściółka z materiału ocieplającego izolująca od podłoża f) obuwie damskie dopasowane do anatomicznych kształtów kobiecej stopy. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: 1) dostarczał przedmiot zamówienia, w okresie obowiązywania umowy, sukcesywnie zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego; 2) dostarczał odzież i obuwie robocze, wyprodukowane z materiału antyelektrostatycznego, spełniające wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 08 lipca 2010 roku w sprawie minimalnych wymagań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy pracowników zatrudnionych na stanowiskach pracy, na których może wystąpić atmosfera wybuchowa (Dz. U. z 2010 roku nr 138 poz. 931); 3) dostarczał koszule i bluzki, wykonane z materiału w skład którego wchodzi 70%bawełny oraz 30% Poliestru; 4) dostarczał obuwie robocze antyelektrostatyczne wyprodukowane na terenie Polski lub w pozostałych krajach UE; 2. Odzież wymieniona w pkt. 1 ppkt. 1), 2), 3) (dotyczy bluzy), ppkt. 4) i 5) będzie posiadała w przedniej części mały haft, dobrany proporcjonalnie do grafiki, z LOGO Zleceniodawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
18000000-9
Dodatkowe kody CPV:
18800000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Sprzedaż i dostawa odzieży roboczej antyelektrostatycznej oraz obuwia roboczego antyelektrostatycznego. | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT33744.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 41505.12 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt.4)
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 4) ustawy PZP "w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione".
Zamawiający MZK Spółka z o.o. w Koszalinie w dniu 13 września 2016 roku wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 39 ustawy PZP - przetarg nieograniczony, którego przedmiotem był "Najem i serwis odzieży roboczej oraz dostawa obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie".
Zamawiający podzielił wykonanie przedmiotu zamówienia na cztery zadania tj.:
1) zadanie 1 - Kompleksowa obsługa obejmująca wynajem, pranie oraz konserwacje odzieży roboczej;
2) zadanie 2 - Sprzedaż i dostawa obuwia roboczego;
3) zadanie 3 - Sprzedaż i dostawa odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej.
4) zadanie 4 - Sprzedaż i dostawa odzieży roboczej antyelektrostatycznej oraz obuwia roboczego antyelektrostatycznego.
Do terminu składania ofert, wpłynęły oferty do zadania 1, zadania 2 i zadania 3. Do zadania 4 nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Usługa naprawy pojazdów na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego (9 zadań).
- Naprawy cystern, cystern dystrybutorów, naprawy armatury stacjonarnej MPS.
- "Ochrona fizyczna i elektroniczna mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Koszalinie ".
- "Transport odpadów o kodzie 19 12 12 do ZUO Sp. z o.o. w Szczecinie w terminie do 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. ".
- Codzienne kompleksowe sprzątanie w Oddziale Terenowym Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Koszalinie oraz w jednostkach podległych (na 2025r).
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku (strzykawki, igły, dreny, kaniule)
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.