eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługi hotelarskie i restauracyjne na potrzeby realizacji 3 dniowej konferencji profilaktycznej w hotelu w Krakowie w dniach 19-21 grudnia 2011 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-29

Kraków: Usługi hotelarskie i restauracyjne na potrzeby realizacji 3 dniowej konferencji profilaktycznej w hotelu w Krakowie w dniach 19-21 grudnia 2011 r.
Numer ogłoszenia: 346765 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 301201 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi hotelarskie i restauracyjne na potrzeby realizacji 3 dniowej konferencji profilaktycznej w hotelu w Krakowie w dniach 19-21 grudnia 2011 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi hotelarskiej w zakresie spotkań i konferencji oraz usługi restauracyjnej i dotyczącej podawania posiłków w hotelu na terenie Miasta Krakowa na potrzebę realizacji konferencji profilaktycznej pn.: Przeciwdziałanie niepożądanym zachowaniom w szkole dla nauczycieli, pracowników poradni psychologiczno- pedagogicznych, psychologów i pedagogów szkolnych w dniach 19-21 grudnia 2011 r. Przedmiot zamówienia obejmuje: Usługę noclegową w dniach od 19 do 21 grudnia 2011r. tj. 2 noclegi przy zapewnieniu 16 dwuosobowych oraz 6 jednoosobowych pokoi oraz dodatkowo zapewnieniu 6 pokoi jednoosobowych w dniach od 19 do 20 grudnia 2011 r. tj. 1 nocleg. Śniadanie hotelowe ma być wliczone w cenę noclegu, podane w godzinach zgodnych z harmonogramem szkolenia stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy. Każdy z pokoi musi być wyposażony w TV, telefon stacjonarny oraz łazienkę z pełnym węzłem sanitarnym. Rezerwację dodatkowych 10 pokoi dwuosobowych w dniach od 19 do 21 grudnia 2011 r. tj. 2 noclegi, gdzie koszty noclegu pokryją uczestnicy indywidualnie. Śniadanie hotelowe ma być wliczone w cenę noclegu podane w godzinach zgodnych z harmonogramem szkolenia stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy, przy czym Zamawiający może zgłosić, najpóźniej do dnia 14 grudnia 2011 r., konieczność zamiany jednego pokoju dwuosobowego na dwa pokoje jednoosobowe. Każdy z pokoi musi być wyposażony w TV, telefon stacjonarny oraz łazienkę z pełnym węzłem sanitarnym. Wynajem 5 sal warsztatowych mieszczących po 20 os. w dn. 20 i 21 grudnia 2011 r. w godzinach zgodnych z harmonogramem szkolenia stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz wynajem 1 sali wykładowej mieszczącej min. 115 osób w dniach 19 i 21 grudnia 2011r. w godzinach zgodnych z harmonogramem szkolenia stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy. Sale warsztatowe oraz sala wykładowa najlepiej z oknami oraz bez filarów utrudniających kontakt wzrokowy prowadzących z uczestnikami. Ponadto sale warsztatowe mają być bez stołów oraz zaopatrzone w: tablicę flipchart z papierem, rzutnik multimedialny, ekran projekcyjny, ryzę papieru A-4, mazaki, krzesła z rozkładaną podkładką umożliwiającą pisanie ustawione w kręgu. Wymagania co do sali wykładowej to: nagłośnienie, rzutnik multimedialny, laptop, ekran projekcyjny, krzesła. Wymagana jest w hotelu 1 osoba potrzebna do pomocy przy obsłudze technicznej. Serwis kawowy dla 114 osób w dniach 19, 20 i 21 grudnia 2011 r., w trakcie trwania szkolenia w godzinach zgodnych z harmonogramem szkolenia stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy, obejmujący minimum: kawę i mleczko do kawy, herbatę i cytrynę do herbaty, cukier w saszetkach, wodę gazowaną i niegazowaną, soki, mleko, ciasteczka, ciasto domowe. Obiad dwudaniowy dla 94 osób w dniach 19, 20 i 21 grudnia 2011 r., w trakcie trwania szkolenia w godzinach zgodnych z harmonogramem szkolenia stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy, zgodnie z poniższym opisem: zupa, ciepłe danie główne: mięso lub ryba - 150 g, dodatki: ziemniaki lub ryż lub kasza lub frytki - 150 g, 3 rodzaje surówek - 100 g, kompot - 200 ml, woda mineralna - 200 ml podana w dzbankach. Przykładowy zestaw: zupa cebulowa z grzankami - 300 g, filet drobiowy de volaille 150 - 170g, ryż - 200 g, 3 rodzaje surówek - 100 g, kompot - 200ml, woda mineralna- 200 ml podana w dzbankach. Szczegółowe menu na każdy dzień realizacji zamówienia wymaga akceptacji przedstawiciela Zamawiającego. f) Kolację dla 94 osób w dniach 19 i 20 grudnia 2011 r. w godzinach zgodnych z harmonogramem szkolenia stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy. Kolacja w formie bufetu: jajka na twardo w majonezie, wędliny różne, sery żółte różne, masło, miód, dżemy, sałatka wielowarzywna, pomidory, ogórki, pieczywo mieszane, kawa i mleczko do kawy, herbata i cytryna do herbaty, woda mineralna, z daniami ciepłymi min. 2 do wyboru..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wawel Imos International S.A., Radzikowskiego 109, 31-342 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45262,00

  • Oferta z najniższą ceną: 45262,00 / Oferta z najwyższą ceną: 73817,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.