To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-29
Kraków: Usługi hotelarskie i restauracyjne na potrzeby realizacji 3 dniowej konferencji profilaktycznej w hotelu w Krakowie w dniach 19-21 grudnia 2011 r.
Numer ogłoszenia: 346765 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 301201 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi hotelarskie i restauracyjne na potrzeby realizacji 3 dniowej konferencji profilaktycznej w hotelu w Krakowie w dniach 19-21 grudnia 2011 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi hotelarskiej w zakresie spotkań i konferencji oraz usługi restauracyjnej i dotyczącej podawania posiłków w hotelu na terenie Miasta Krakowa na potrzebę realizacji konferencji profilaktycznej pn.: Przeciwdziałanie niepożądanym zachowaniom w szkole dla nauczycieli, pracowników poradni psychologiczno- pedagogicznych, psychologów i pedagogów szkolnych w dniach 19-21 grudnia 2011 r. Przedmiot zamówienia obejmuje: Usługę noclegową w dniach od 19 do 21 grudnia 2011r. tj. 2 noclegi przy zapewnieniu 16 dwuosobowych oraz 6 jednoosobowych pokoi oraz dodatkowo zapewnieniu 6 pokoi jednoosobowych w dniach od 19 do 20 grudnia 2011 r. tj. 1 nocleg. Śniadanie hotelowe ma być wliczone w cenę noclegu, podane w godzinach zgodnych z harmonogramem szkolenia stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy. Każdy z pokoi musi być wyposażony w TV, telefon stacjonarny oraz łazienkę z pełnym węzłem sanitarnym. Rezerwację dodatkowych 10 pokoi dwuosobowych w dniach od 19 do 21 grudnia 2011 r. tj. 2 noclegi, gdzie koszty noclegu pokryją uczestnicy indywidualnie. Śniadanie hotelowe ma być wliczone w cenę noclegu podane w godzinach zgodnych z harmonogramem szkolenia stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy, przy czym Zamawiający może zgłosić, najpóźniej do dnia 14 grudnia 2011 r., konieczność zamiany jednego pokoju dwuosobowego na dwa pokoje jednoosobowe. Każdy z pokoi musi być wyposażony w TV, telefon stacjonarny oraz łazienkę z pełnym węzłem sanitarnym. Wynajem 5 sal warsztatowych mieszczących po 20 os. w dn. 20 i 21 grudnia 2011 r. w godzinach zgodnych z harmonogramem szkolenia stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz wynajem 1 sali wykładowej mieszczącej min. 115 osób w dniach 19 i 21 grudnia 2011r. w godzinach zgodnych z harmonogramem szkolenia stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy. Sale warsztatowe oraz sala wykładowa najlepiej z oknami oraz bez filarów utrudniających kontakt wzrokowy prowadzących z uczestnikami. Ponadto sale warsztatowe mają być bez stołów oraz zaopatrzone w: tablicę flipchart z papierem, rzutnik multimedialny, ekran projekcyjny, ryzę papieru A-4, mazaki, krzesła z rozkładaną podkładką umożliwiającą pisanie ustawione w kręgu. Wymagania co do sali wykładowej to: nagłośnienie, rzutnik multimedialny, laptop, ekran projekcyjny, krzesła. Wymagana jest w hotelu 1 osoba potrzebna do pomocy przy obsłudze technicznej. Serwis kawowy dla 114 osób w dniach 19, 20 i 21 grudnia 2011 r., w trakcie trwania szkolenia w godzinach zgodnych z harmonogramem szkolenia stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy, obejmujący minimum: kawę i mleczko do kawy, herbatę i cytrynę do herbaty, cukier w saszetkach, wodę gazowaną i niegazowaną, soki, mleko, ciasteczka, ciasto domowe. Obiad dwudaniowy dla 94 osób w dniach 19, 20 i 21 grudnia 2011 r., w trakcie trwania szkolenia w godzinach zgodnych z harmonogramem szkolenia stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy, zgodnie z poniższym opisem: zupa, ciepłe danie główne: mięso lub ryba - 150 g, dodatki: ziemniaki lub ryż lub kasza lub frytki - 150 g, 3 rodzaje surówek - 100 g, kompot - 200 ml, woda mineralna - 200 ml podana w dzbankach. Przykładowy zestaw: zupa cebulowa z grzankami - 300 g, filet drobiowy de volaille 150 - 170g, ryż - 200 g, 3 rodzaje surówek - 100 g, kompot - 200ml, woda mineralna- 200 ml podana w dzbankach. Szczegółowe menu na każdy dzień realizacji zamówienia wymaga akceptacji przedstawiciela Zamawiającego. f) Kolację dla 94 osób w dniach 19 i 20 grudnia 2011 r. w godzinach zgodnych z harmonogramem szkolenia stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy. Kolacja w formie bufetu: jajka na twardo w majonezie, wędliny różne, sery żółte różne, masło, miód, dżemy, sałatka wielowarzywna, pomidory, ogórki, pieczywo mieszane, kawa i mleczko do kawy, herbata i cytryna do herbaty, woda mineralna, z daniami ciepłymi min. 2 do wyboru..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WAWEL - IMOS INTERNATIONAL S.A.
jakie przetargi wygrała firma
WAWEL - IMOS INTERNATIONAL S.A.
- Wawel Imos International S.A., Radzikowskiego 109, 31-342 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45262,00
Oferta z najniższą ceną: 45262,00 / Oferta z najwyższą ceną: 73817,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa napojów, soków i wody mineralnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie obsługi ratowniczej kąpielisk nad Zalewem Bagry Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- 31/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części
- Dostawa, montaż i uruchomienie 4 (czterech) sztuk mikroskopów optycznych do obserwacji w świetle przechodzącym, w jasnym polu z kamerą oraz szkoleniem na potrzeby Wydziału Biologii UJ .
- Remont i przebudowa wybranych toalet budynku głównego Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie w zakresie robót budowlanych, instalacyjnych oraz wyposażenia i białego montażu(CPV 45453000-7)
- Usługa polegająca na ocenie sprawozdań finansowych (rocznych i końcowego) z realizacji projektu pn. "Regiony Rewitalizacji. Edycja 3.0" realizowanego w ramach Pomocy Technicznej ...
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi cateringowej, wynajem sal wraz z cateringiem na potrzeby konferencji "NBC 2025 & PCBBE 2025" organizowanej przez IBIB PAN w Warszawie w dniach 16-18 czerwca 2025r.
- "USŁUGA REZERWACJI NOCLEGÓW W HOTELACH KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH DLA NOSPR"
- Zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia w ramach międzynarodowego spotkania partnerów 28 maja 2025r w Rzeszowie.
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wyjazdowego pn. "Reagowanie w sytuacjach kryzysowych", dla maksymalnie 33 pracowników Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.
- Świadczenie usług cateringowych dla AGH - DE-dzp.272-135/25
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. oraz Delegatury w Zielonej Górze
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.