eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówPrace związane z utrzymaniem drożności ulicznych wpustów deszczowych na drogach administrowanych przez Urząd Miasta Knurów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-20

Knurów: Prace związane z utrzymaniem drożności ulicznych wpustów deszczowych na drogach administrowanych przez Urząd Miasta Knurów
Numer ogłoszenia: 34894 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3392308, fax 032 2351521.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace związane z utrzymaniem drożności ulicznych wpustów deszczowych na drogach administrowanych przez Urząd Miasta Knurów.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są prace związane z utrzymaniem drożności ulicznych wpustów deszczowych na drogach administrowanych przez Urząd Miasta Knurów. 1.1.Podstawowy zakres prac obejmuje: a)ręczne czyszczenie wpustów wraz z mechanicznym udrażnianiem przykanalików - 900 szt, b)ręczne czyszczenie lukadrenów - 2 szt. Czyszczenie ww. wpustów w poszczególnych latach trwania umowy wykonywane będzie zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. 1.2.Pozostały zakres prac realizowany będzie na podstawie wskazania zamawiającego i obejmuje: a)ręczne czyszczenie wpustów, b)mechaniczne udrażnianie przykanalików, c)wymiana lub uzupełnianie koszy we wpustach ulicznych, d)wymiana lub uzupełnianie kratek żeliwnych we wpustach ulicznych, e)wymiana lub uzupełnianie kratek żelbetowych we wpustach ulicznych, f)wymiana wpustu żeliwnego na studzience ściekowej ulicznej z naprawą nawierzchni asfaltobetonowej, g)wymiana studzienki ściekowej ulicznej (kompletnej) z naprawą nawierzchni asfaltobetonowej, h)odbudowa załamanych przykanalików z naprawą nawierzchni asfaltobetonowej, Zakres prac, termin ich wykonania oraz szacunkowa wartość robót zostaną określone każdorazowo po wskazaniu zamawiającego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy. 2.Zakres prac, o którym mowa w pkt. 1.2 ustalany będzie w miarę potrzeb, stosownie do środków posiadanych przez zamawiającego w budżecie miasta Knurów na rok 2008 i 2009 na przedmiotowym zadaniu. 3.Środki przeznaczone na realizację zamówienia wynoszą 160.000,00 zł brutto, w tym: w roku 2008 - 80.000,00 zł brutto, a w roku 2009 - 80.000,00 zł brutto. 4.Ponadto Wykonawca zapewni i będzie ponosił koszty: 4.1.zakupu wszystkich materiałów i urządzeń dotyczących umowy, 4.2.utrzymania pogotowia technicznego przez 24 godziny na dobę, również poza godzinami pracy, w dni wolne od pracy i święta, 4.3.zorganizowania, utrzymania i likwidacji niezbędnego zaplecza dla potrzeb wykonania robót, 4.4.załatwienia wszelkich formalności i uzgodnień związanych z wejściem z teren na czas prowadzenia robót, 4.5.obsługi geodezyjnej, 4.6.zlecenia nadzoru technicznego użytkownikom istniejącego uzbrojenia /jeżeli zaistnieje taka konieczność/, 4.7.uzgodnienia czasowego zajęcia pasa drogowego wraz z opłatą za jego zajęcie /jeżeli będzie taki wymóg/, 4.8.opracowanie projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i zatwierdzania ich przez organ zarządzający ruchem /jeżeli zaistnieje taka konieczność/, 4.9.oznakowania pasa drogowego i zabezpieczenia dojść i dojazdów do posesji oraz objazdów na czas prowadzenia robót, 4.10.ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na czas realizacji zamówienia, 4.11.wywozu zanieczyszczeń i zbędnego urobku oraz ich składowania na zorganizowanym składowisku, 4.12.innych prac niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.22.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów odpływowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca winien spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, w tym: 1.1.być podmiotem zarejestrowanym zgodnie z wymogami ustawowymi i zdolnym do wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia, 1.2.wykonać całość prac objętych przedmiotem zamówienia siłami własnymi, 1.3.wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 2 zamówień o zakresie rzeczowym i zakresie prac porównywalnym z zakresem objętym przedmiotem zamówienia, 1.4.dysponować sprzętem i środkami transportowymi, niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w szczególności: a)samochodem dostawczym o ładowności min. 0,9 t, b)koparko-ładowarką, c)samochodem WUKO-SW oraz samochodem WUKO-SC lub samochodem kombinowanym (dwufunkcyjnym), 1.5.dysponować właściwie wykwalifikowanymi osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym kierownikiem robót, który winien: a)posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, b)być członkiem OIIB i posiadać wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, 1.6.być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością. 2.Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia - w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, wskazanych niżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien załączyć do oferty: 1.1.oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 1.2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3.oświadczenie, że wykona siłami własnymi całość prac objętych przedmiotem zamówienia, 1.4.wykaz wykonanych prac w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o zakresie rzeczowym i zakresie prac porównywalnym z zakresem objętym przedmiotem zamówienia. Wykaz winien zawierać nazwę zamawiającego, zakres rzeczowy, datę wykonania oraz wartość prac. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie (referencje), 1.5.wykaz sprzętu jakim dysponuje wykonawca, niezbędnego do realizacji zamówienia, 1.6.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz ze wskazaniem kierownika robót. Do wykazu należy dołączyć dla kierownika robót dokumenty potwierdzające: posiadane uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych; przynależność do OIIB i ubezpieczenie oc w zakresie prowadzonej działalności, 1.7.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.Dokumenty wymienione wyżej mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i wykonawcy. Kserokopie dokumentów winny posiadać klauzulę /Za zgodność z oryginałem/. 3.W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 4.Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia powinni: 4.1.każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania (zamawiający uzna dokumenty dopuszczone przepisami prawa łącznie dla spółki cywilnej), 4.2.wykonawcy łącznie muszą posiadać potencjał techniczny, ekonomiczny i finansowy wiedzę niezbędną do realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami zamawiającego. 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U Nr 87 poz. 605). Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę z zastrzeżeniem art. 9 ust. 3 pzp.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy, w siedzibie zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 54, w godz. 8:00 - 13:30 lub za zaliczeniem pocztowym po uiszczeniu opłaty na konto zamawiającego. Opłata 7,50 zł..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. F. Ogana 5, 44-190 Knurów, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 54..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania sie z wykonawcami są: Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych - mgr inż. Grażyna Szweda, tel. 032- 339-23-08, Z-ca Naczelnika Wydziału Zamówień Publicznych - mgr Kornelia Loch, tel. 032- 339-23-10. Fax 032- 339-22-92, e-mail zp@knurow.pl

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.