Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-28
Białystok: dostawę plotera frezującego CNC wraz z oprogramowaniem
Numer ogłoszenia: 349780 - 2010; data zamieszczenia: 28.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Białostocka , ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 7469750, faks (085) 7469752.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pb.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę plotera frezującego CNC wraz z oprogramowaniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis Maszyny: Ploter frezujący jest to urządzenie sterowane komputerowo, przeznaczone do wycinania, grawerowania, wiercenia w materiałach takich jak PCV, szkło organiczne. Dzięki cyfrowemu sterowaniu parametrami pracy frezarki oraz użyciu do jej budowy najprecyzyjniejszych elementów napędów oraz bezluzowych przekładni śrubowych elementy wycinane naszymi frezarkami charakteryzują się najwyższą precyzją wykonania. Specyfikacja: -konstrukcja - Stół i podparcie bramy - profile aluminiowe o podwyższonej sztywności, brama - aluminiowy portal 100x100mm, -Napęd realizowany za pomocą silników krokowych z mikrokokiem, -Przeniesienie napędu. W osiach XY realizowany za pomocą szlifowanych zębatek i kół zębatych, w osi Z bezlufowa śruba napędowa, -Układ Prowadnic XY. Prowadnice XYZ zrealizowane za pomocą precyzyjnych prowadnic trapezowych, -Zabezpieczenia. Wyłącznik bezpieczeństwa (główny) oraz 3 wyłączniki krańcowe (po jednym na każdą oś), -Obsługiwane formaty plików. Program sterujący pracą plotera termicznego obsługuje 3 formaty plików HPGL (plt), DXF oraz g-code (pełna obsługa 3D dla osi XYZ). Dane techniczne: -Obszar pracy plotera (cm) 100 x 150 x 10, -Prześwit Osi Z (cm) 12 -Wysokość stołu (cm) 60 -Max. szybkość robocza 5000mm na min -Max szybkość przestawcza 8000 mm na min -Dokładność/powtarzalność 0,1mm -Rozdzielczość pozycjonowania 0,01 mm -Komunikacja z komputerem USB Opcjonalne wyposażenie (cena powinna obejmować): - konstrukcje mechaniczną plotera - blat z kształtowników t-rowkowych przygotowanych do budowy stołu podsysowego - sterownik elektroniczny - oprogramowanie sterujące (dla komputera PC) - szkolenie operatorów - czujnik pomiaru wysokości narzędzia - układ odciągu wiórów ( rura spiro + odciąg wiórów ) - dostawę do Białegostoku - instalację plotera połączoną ze szkoleniem operatorów Podstawowe funkcje oprogramowania sterującego: Praca w 2D Format zapisu HPGL- plt podstawowa możliwość pracy z płaskimi obiektami, logotypami itd. Praca w 2,5D Dzięki zastosowaniu pisaków (Corel), mamy możliwość pracy na maksymalnie 8 różnych głębokościach Praca w 3D Oprogramowanie umożliwia pełną interpolację 3D. Oznacza to że możemy za pomocą plotera wycinać dowolne elementy w przestrzeni 3-wymiarowej (X,Y,Z). Funkcje programu sterującego: 1.Wycinanie z uwzględnieniem grubości frezu (po wpisaniu grubości frezu program automatycznie może przygotować jedną z następujących linii cięcia - wycinanie po linii naszego projektu ( po osi ), wycinanie po obrysie zewnętrznym, wycinanie po obrysie wewnętrznym 2. Zmiana kierunku cięcia . 3. Automatyczne dodawanie ramki przy wycinaniu, do obiektu wycinanego możemy w programie dodać ramkę, która zostanie wycięta na inne głębokości niż obiekt. 4. Wybieranie - między liniami projekt np. koła możemy wybrać materiał na określonej głębokości. 5.Edycja węzła - w obiekcie (np. zamknięta krzywa ) możemy decydować w którym miejscu, węźle ploter ma rozpocząć frezowanie. 6. Wybieranie kolejności cięcia obiektu. Projekt składający się z więcej niż dwu obiektów możemy decydować w jakiej kolejności będą wycinane obiekty. 7.Optymalizacja cięcia 8.Wybieranie obiektu do cięcia - wycinanie tylko zaznaczonych obiektów w projekcie. 9. Tworzenie mostków - w dowolnym miejscu na linii cięcia możemy zaznaczyć punk w którym ploter nie dotnie, po zakończeniu cięcia wyłamujemy mostki. 10. Symulacja cięcia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.40 - Plotery .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - Załącznik nr 1), 2) wypełnioną Specyfikację techniczną (wg załączonego wzoru - Załącznik nr 2), 3) oświadczenie o zaoferowaniu sprzętu fabrycznie nowego nie używanego wcześniej w innych projektach posiadającego oznaczenia CE; certyfikaty lub deklaracje zgodności wykonawca przekaże zamawiającemu przy dostawie (na druku Formularza oferty), 4) oświadczenie (na druku Formularza oferty) o udzielnie gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące 5) oświadczenie (na druku Formularza oferty) o potwierdzeniu warunków serwisowych jak niżej: a) czas reakcji autoryzowanego serwisu producenta na zgłoszenie awarii (faksem, e-mailem, pisemnie) przez zamawiającego - 48 godziny, b) Wykonawca dostarczy wraz z urządzeniami oryginalne karty gwarancyjne uprawniające do obsługi gwarancyjnej przez autoryzowane serwisy na terenie Polski. c) wszelkie wady i uszkodzenia powstałe z winy producenta w okresie objętym gwarancją muszą być usunięte wyłącznie przez autoryzowany(e) serwis(y) z siedzibą na terenie Polski. d) gwarancja obejmuje bezpłatne dokonanie napraw ewentualnych uszkodzeń, w tym wymianę uszkodzonych podzespołów na nowe, e) okres gwarancji liczony od daty podpisania koncowego protokołu odbioru, f) usunięcie wad uniemożliwiających działanie sprzętu w terminie 14 dni roboczych, g) w przypadku, gdy przewidywany czas naprawy, z uzasadnionych przyczyn, będzie dłuższy niż w/w, Wykonawca na czas naprawy bezpłatnie dostarczy i zainstaluje urządzenie zastępcze o porównywalnych parametrach technicznych, h) gwarancja ulega automatycznemu przedłużeniu o okres od dnia zgłoszenia Wykonawcy uszkodzenia sprzętu do dnia usunięcia usterki, i) Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi (koszty dojazdu, koszty przesyłek kurierskich etc.),
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zaistnienia okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, wykonywanie zamówienia nie było możliwe lub Wykonawca miał w istotny sposób utrudnione możliwości w spełnianiu świadczenia, może on zwrócić się do Zamawiającego z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pb.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych PB
ul. Zwierzyniecka 6 pok. nr 4
15-333 Białystok.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2010 godzina 11:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych PB ul. Zwierzyniecka 6 pok. nr 4 15-333 Białystok.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu z podziałem na 3 zadania.
- Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 1393B ul. Jurowiecka w Wasilkowie - Etap II
- "Budowa i rozbudowa odcinków drogi gminnej ul. Bitwy Białostockiej w Białymstoku wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej"
- Dostawa wraz z montażem instalacji systemu kontroli dostępu KD wraz z integracją systemów teletechnicznych w budynku Białostockich Prokuratur Rejonowych ul. Adama Mickiewicza 103 - etap II i III
- Dostawa stengraftu
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni poligraficznej (ploter drukujący lateksowy) w ramach projektu pn: LOVe - Labor Omnia Vincit - niepełnosprawni na rynku pracy szansą rozwoju regionu
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla PCEZ im. Z. Puławskiego w Świdniku w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz ploterów na potrzeby warsztatów edukacyjnych w ramach projektu EKOPARK
więcej: Plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.