To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-25
Grudusk: Realizacja usług w ramach projektu Udowodnimy, że potrafimy
Numer ogłoszenia: 351096 - 2011; data zamieszczenia: 25.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 292022 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Grudusk, ul. Ciechanowska 54, 06-460 Grudusk, woj. mazowieckie, tel. 023 6715012, 6715206, faks 023 6715012.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usług w ramach projektu Udowodnimy, że potrafimy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. - Zarządzanie projektem (usługi w tej części realizowane będą w okresie 09.2011 -07.2012 r, za wyjątkiem Szkolnych Koordynatorów) Część 1A: Wyłonienie Koordynatora zarządzającego projektem Zakres obowiązków Koordynatora: kierowanie realizacją projektu, nadzór nad rekrutacją, analiza realizacji harmonogramu, nadzór nad całością dokumentacji projektu, sporządzanie sprawozdań i wniosków o płatność we współpracy z pracownikiem księgowym, bieżące kontakty z IP2 (Instytucją Pośredniczącą II stopnia), nadzór nad monitoringiem produktów i rezultatów, działania informacyjno-promocyjne, realizacja projektu zgodnie z przyjętym budżetem i harmonogramem, utrzymanie świadomości dot. problematyki równości szans płci w Zespole Zarządzającym i wśród słuchaczy. Część 1B: Wyłonienie Zastępcy Koordynatora zarządzającego projektem Zakres obowiązków Zastępcy Koordynatora: monitoring wykorzystywania e-platformy oraz zakupionych w ramach projektu sprzętu i śr. dydaktycznych. Monitoring terminowości realizacji zadań przez podwykonawców, jakości zajęć i omówienia wyników z prowadzącymi, dbałość o podnoszenie jakości, pomiar i monitoring osiągania zakładanych rezultatów, sporządzanie raportu monitoringowego. Część 1C, 1D, 1E: Wyłonienie trzech Szkolnych Koordynatorów (zatrudnienie w okresie 09.2011-06.2012r) Zakres obowiązków Szkolnych Koordynatorów: nabór uczestników w ramach danej szkoły (spotkania informacyjne z uczniami i rodzicami, podpisywanie umów), nadzór nad wykonywaniem szkoleń w każdej szkole, dbałość o zabezpieczenie sal i sprzętu, weryfikacja dokumentacji realizacji szkoleń w danej szkole. Część 1F: Wyłonienie pracownika finansowo-księgowego (średni wymiar czasu pracy: 30h/miesięcznie) Zakres obowiązków pracownika finansowo-księgowego: kontrola kompletności dokumentacji, przygotowywanie zestawień do raportów i analiz, dokonywanie bieżących płatności, nadzór nad prawidłowością operacji finansowych, przygotowywanie danych do wniosków o płatność, współpraca z Koordynatorem w zakresie przygotowania wniosków o płatność. Część 1G: Wyłonienie pracownika kadrowo-płacowego (średni wymiar czasu pracy: 30h/miesięcznie) Zakres obowiązków pracownika finansowo-księgowego: kontrola kompletności dokumentacji, przygotowywanie zestawień do raportów i analiz, dokonywanie bieżących płatności wynagrodzeń I rozliczeń z budżetem, nadzór nad prawidłowością operacji finansowych dotyczacych kadr I płąc, przygotowywanie danych do wniosków o płatność. Część 2. - zajęcia rozwijające (realizowane w okresie 09.2011 - 06.2012): 1.Szkolenia z zakresu języka angielskiego dla sześciu dziesięcioosobowych grup uczniów w szkołach, w wymiarze 120h/grupę, wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 20h/osobę, zakończone egzaminem TELC* (The European Language Certificates) na odpowiednim poziomie. W ramach komponentu elearningowego szkolenia wykonawca będzie dodatkowo zobowiązany do przygotowania i udostępnienia na platformie elearningowej online testów służących pomiarowi wiedzy słuchaczy (o długości ok. 30 minut). Testy te wykonywane będą min. 2- krotnie i służyć będą pomiarowi przyrostu wiedzy. 2.Szkolenia z zakresu języka angielskiego dla czternastu dziesięcioosobowych grup uczniów uczniów w szkołach, w wymiarze 60h/grupę, wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 10h/osobę, zakończone egzaminem wewnętrznym. W ramach komponentu elearningowego szkolenia wykonawca będzie dodatkowo zobowiązany do przygotowania i udostępnienia na platformie elearningowej online testów służących pomiarowi wiedzy słuchaczy (o długości ok. 20 minut). Testy te wykonywane będą 2 krotnie i służyć będą pomiarowi przyrostu wiedzy. 3.Szkolenia dla uczniów w szkołach, z zakresu technik informatycznych dla trzech dziesięcioosobowych grup uczniów, w wymiarze 120h/grupę, wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 5h/osobę, przeprowadzenie egzaminu ECDL** z 3 wybranych modułów dla wszystkich Słuchaczy 4.Szkolenia dla dwóch dziesięcioosobowych grup nauczycieli w wymiarze 40h/grupę z zakresu wykorzystywania multimediów i elearningu w praktyce szkolnej. Część 3. - zajęcia edukacyjne (realizowane w okresie 09.2011 - 06.2012): A. Zajęcia logopedyczne w wymiarze 30h/gr dla łącznie sześciu pięcioosobowych grup uczniów z klas 0-III. B. Zajęcia wyrównujące z różnych przedmiotów (matematyka, j. polski, nauczanie początkowe, oraz interdyscyplinarne - zajęcia przed egzaminem) w wymiarze 30h/gr dla 36 grup o średniej 5 osób w grupie, w tym: j. polski - 9 grup, matematyka - 10 grup, nauczanie początkowe - 10 grup, zajęcia przed egzaminem (po szkole podstawowej i/lub gimnazjalnym) - 7 grup. Zajęcia dla uczniów mających problemy z opanowaniem materiału, poświęcone diagnozie obszarów sprawiających uczniom trudności oraz szczegółowym omówieniu materiału z tego zakresu. C. Zajęcia rozwijające z zakresu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych oraz informatyki dla uczniów zdolnych - dla łącznie 8 dziesięcioosobowych grup uczniów uczniów w szkołach, w wymiarze 60h/grupę, zakończone egzaminem wewnętrznym, w tym: informatyka - 2 grupy, biologia - 2 grupy, matematyka - 4 grup, przyroda - 2 grupy. Zajęcia dla uczniów uzdolnionych, przejawiających zainteresowanie i predyspozycje w zakresie wymienionych przedmiotów, wychodzące materiałem poza ramy programu szkolnego, zgodnie z zainteresowaniami uczniów. D. Zajęcia w ramach doradztwa edukacyjnego i zawodowego w wymiarze 10h/gr dla 5 grup uczniów o średniej liczebności 10 os/grupę (gimnazjum). W ramach zajęć z doradcami zawodowymi uczestnicy mają określić swoje predyspozycje oraz przygotować tzw. Indywidualne Plany Działań - harmonogramy działań dla osiągnięcia zakładanych celów edukacyjnych i zawodowych. E. Zajęcia psychologiczno - terapeutyczne w wymiarze 10h/gr dla sześciu grup uczniów o średniej liczebności 5 osób w grupie. Zajęcia poświęcone będą technikom opanowania agresji, walce z uzależnieniami i radzeniu sobie ze szkolnymi niepowodzeniami. Udział w warsztatach pozwoli uczniom na pełniejsze wykorzystanie możliwości, jakie niesie im uczestnictwo w projekcie, a także zachęci ich do bardziej aktywnej postawy w szkole. F. Zajęcia sportowe w wymiarze 180h/grupę dla sześciu piętnastoosobowych grup uczniów. Cel zajęć: wychowanie poprzez sport: organizacja wolnego czasu uczniów, nauka postaw fair play, rozwój postaw przez sport, wzmacnianie nawyków aktywnego spędzania czasu G. Wyłonienie trzech nauczycieli informatyki pełniących funkcje opiekuna sali informatycznych udostępnionych uczniom na realizację zajęć w systemie elearningowym w Publicznym Gimnazjum w Grudusku, Szkole Podstawowej w Grudusku oraz Szkole Podstawowej w Humięcinie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.21.10.00 - Usługi księgowe 79.63.10.00 - Usługi dotyczące personelu i listy płac 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnieni9e wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostaepie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zarządanuie projektem - 1F
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aneta Tomaszewska, ul.Żeromskiego 32, 06-460 Grudusk, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1000,00
Oferta z najniższą ceną: 1000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zarządzanie projektem - 1G
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aneta Tomaszewska, ul.Żeromskiego 32, 06-460 Grudusk, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1050,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 800,00
Oferta z najniższą ceną: 800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1050,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część II - Zajęcia rozwijające
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WITOLD SZASZKIEWICZ CENTRUM EDUKACYJNE "IDEA"
jakie przetargi wygrała firma
WITOLD SZASZKIEWICZ CENTRUM EDUKACYJNE "IDEA"
- Centrum Edukacyjne IDEA, ul.Mieszka I 32/2, 31-432 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 266914,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 266914,00
Oferta z najniższą ceną: 266914,00 / Oferta z najwyższą ceną: 266914,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część III - zajęcia edukacyjne - B6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lidia Gortad, ul.Cicha 1, 06-460 Grudusk, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 450,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 450,00
Oferta z najniższą ceną: 450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 450,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część II - zajęcia edukacyjne - B7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lidia Gortad, ul.Cicha 1, 06-460 Grudusk, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 450,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 450,00
Oferta z najniższą ceną: 450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 450,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Część II - zajęcia edukacyjne - B20
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Elżbieta Borzuchowska, ul.Żeromskiego 30, 06-460 Grudusk, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 450,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 450,00
Oferta z najniższą ceną: 450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 450,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Część II - zajęcia edukacyjne - B21
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Elżbieta Borzuchowska, ul.Żeromskiego 30, 06-460 Grudusk, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 450,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 450,00
Oferta z najniższą ceną: 450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 450,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Część III - zajęcia edukacyjne - B22
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Elżbieta Borzuchowska, ul.Żeromskiego 30, 06-460 Grudusk, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 450,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 450,00
Oferta z najniższą ceną: 450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 450,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Część III - zajęcia edukacyjne - B24
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lidia Gortad, ul.Cicha 1, 06-460 Grudusk, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 450,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 450,00
Oferta z najniższą ceną: 450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 450,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rok 2025
- Prowadz.zaj.wczes. wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
- Realizacja warsztatów i wsparcia merytorycznego dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne
- Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz dodatkowych usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów
- ŚWIADCZENIE USŁUG W RAMACH PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" NA ROK 2025
więcej: Usługi księgowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.