Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-11-25
Ogłoszenie nr 352079 - 2016 z dnia 2016-11-25 r.
Olsztyn: 1. Realizacja usług w zakresie przeprowadzenia warsztatów komercjalizacji, opracowania strategii marketingowych, identyfikacji wizualnych i ksiąg znaków, strategii sprzedaży oraz budowania marki na potrzeby 13 przedsiębiorstw typu startup w ramach projektu pn. "Platforma startowa dla nowych pomysłów Hub of Talents" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, Osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działania 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałania 1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Platforma startowa dla nowych pomysłów Hub of Talents" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, Osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działania 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałania 1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny, krajowy numer identyfikacyjny
28152400100000, ul.
Ul. Trylińskiego
2,
10683
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
794 38 12 12, e-mail
, faks
.
Adres strony internetowej (URL): http://www.opnt.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://www.opnt.olsztyn.pl/aktualnosci/zamowienia-publiczne/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://www.opnt.olsztyn.pl/aktualnosci/zamowienia-publiczne/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
W formie pisemnej
Adres:
ul. Władysława Trylińskiego 2, 10-683 Olsztyn, Budynek BK, sekretariat (pokój nr 5)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Realizacja usług w zakresie przeprowadzenia warsztatów komercjalizacji, opracowania strategii marketingowych, identyfikacji wizualnych i ksiąg znaków, strategii sprzedaży oraz budowania marki na potrzeby 13 przedsiębiorstw typu startup w ramach projektu pn. "Platforma startowa dla nowych pomysłów Hub of Talents" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, Osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działania 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałania 1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Numer referencyjny: 5/PN/ZP/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług w zakresie przeprowadzenia warsztatów komercjalizacji, opracowania strategii marketingowych, identyfikacji wizualnych i ksiąg znaków, strategii sprzedaży oraz budowania marki na potrzeby 13 przedsiębiorstw typu startup w ramach projektu pn. "Platforma startowa dla nowych pomysłów Hub of Talents" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, Osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działania 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałania 1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia 1 warsztatu komercjalizacji, opracowania maksymalnie 13 strategii marketingowych, maksymalnie 13 identyfikacji wizualnych i ksiąg znaków, maksymalnie 13 strategii sprzedaży oraz maksymalnie 13 strategii budowania marki dla 13 przedsiębiorstw typu startup. 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na sześć zadań, w ramach których Zamawiający dopuszcza częściowe składanie ofert. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdego z sześciu zadań przedstawiony został w załączniku nr 5 do SIWZ. Oferty składać mogą Wykonawcy do dowolnej liczby części.
II.5) Główny kod CPV: 79.34.20.00 - Usługi marketingowe
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówień, o których mowa art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na powtórzeniu podobnych usług tj. opracowaniu strategii marketingowej, identyfikacji wizualnej z księgą znaku, strategii sprzedaży oraz strategii budowania marki, jak te określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz w projekcie umowy (odpowiednio załącznik nr 4 i 5 do SIWZ). Zamówienia te mogą zostać udzielone w okresie 12 miesięcy od udzielenia zamówienia podstawowego Wykonawcy wybranemu w toku niniejszego postępowania i obejmą obsługę maksymalnie dwóch dodatkowych spółek. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Wysokość wynagrodzenia zamówień podobnych zostanie ustalona na identycznych zasadach, jak w odniesieniu do wynagrodzenia dotyczącego zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/04/2017
II.9) Informacje dodatkowe: INFORMACJE DODATKOWE DOTYCZĄCE TERMINÓW WYKONANIA ZAMÓWIENIA, TJ.: Zadanie nr 1: Przeprowadzenie 1 warsztatu ośmiogodzinnego z zakresu marketingu do 10.01.2017 r.; Zadanie nr 2: Przygotowanie wytycznych do desk research oraz pracowanie indywidualnej strategii marketingowej - 30 dni od przekazania Wykonawcy materiałów z desk research przeprowadzonego przez przedsiębiorstwo typu startup. Ostateczny termin realizacji zamówienia nie może przekroczyć 30.04.2017 r.; Zadanie nr 3: Opracowanie indywidualnej strategii budowania marki - 30 dni od przekazania Wykonawcy informacji od Zamawiającego dot. zapotrzebowania na strategię budowania marki danego przedsiębiorstwa typu startup; Ostateczny termin realizacji zamówienia nie może przekroczyć 30.04.2017 r.; Zadanie nr 4: Opracowanie indywidualnej strategii sprzedaży - 30 dni od przekazania Wykonawcy informacji od Zamawiającego dot. zapotrzebowania na strategię sprzedaży danego przedsiębiorstwa typu startup; Ostateczny termin realizacji zamówienia nie może przekroczyć 30.04.2017 r.; Zadanie nr 5: Opracowanie indywidualnej identyfikacji wizualnej i księgi znaku - 30 dni od przekazania Wykonawcy informacji od Zamawiającego dot. zapotrzebowania na identyfikację wizualną i księgę znaku danego przedsiębiorstwa typu startup. Ostateczny termin realizacji zamówienia nie może przekroczyć 31.01.2017 r. Zadanie nr 6: Przygotowanie kodu źródłowego witryny www wraz z grafiką - 30 dni od przekazania Wykonawcy informacji od Zamawiającego dot. zapotrzebowania na stronę www danego przedsiębiorstwa typu startup; Ostateczny termin realizacji zamówienia nie może przekroczyć 30.04.2017 r.;
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający w ramach niniejszego warunku, nie określa szczegółowych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający w ramach niniejszego warunku, nie określa szczegółowych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający w zakresie warunku dotyczącego zdolności zawodowej, wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje następującym potencjałem kadrowym, tj:
- w zakresie zadania nr 1:
minimum jednym ekspertem, który w okresie ostatnich 3 lat przeprowadził minimum 10 warsztatów o tematyce dotyczącej zagadnień marketingowych i odnoszących się m.in. do takich aspektów jak: podstawowe pojęcia marketingowe, branding i naming w startupie, proces sprzedaży w startupie, metody i sposoby przeprowadzania analiz rynkowych, oraz pozycjonowania produktu na rynku, metody segmentacji odbiorców, charakterystyka grupy docelowej;
- w zakresie zdania nr 2:
minimum trzema ekspertami posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie opracowywania strategii marketingowych przedsiębiorstw;
- w zakresie zadania nr 3:
minimum trzema ekspertami posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie opracowywania strategii budowania marki przedsiębiorstw;
- w zakresie zadanie nr 4:
minimum trzema ekspertami posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie opracowywania strategii sprzedaży;
- w zakresie zdania nr 5:
minimum trzema ekspertami posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie opracowywania indywidualnych identyfikacji wizualnych (logotypy, księgi znaku itp.);
- w zakresie zadania nr 6:
minimum trzema specjalistami posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania oraz budowy stron internetowych;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
4.1. Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 4.1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 4.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wymóg przedstawiony w ppkt. 4.3 stosuje się odpowiednio (dotyczy okresu ważności dokumentu: 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania przedmiotowego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz Oferty. 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Zadanie nr 1: Cena | 60 |
Zadanie nr 1: Indywidualne konsultacje drogą elektroniczną dla przedstawicieli przedsiębiorstw typu startup w związku z udziałem w warsztatach z zakresu marketingu | 40 |
Zadanie nr 2-6: Cena | 60 |
Zadanie nr 2-6: Indywidualne konsultacje dla przedstawicieli przedsiębiorstw typu startup realizowane bezpośrednio w siedzibie Olsztyńskiego Parku Naukowo - Technologicznego, drogą elektroniczną lub telefonicznie | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewidywany zakres zmian w zapisach przyszłej umowy o zamówienie publiczne przedstawiony został w istotnych postanowieniach umowy będącej załącznikiem nr 4 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 05/12/2016, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INFORMACJE DODATKOWE DOTYCZĄCE KRYTERIÓW OCENY OFERT: ZADANIE NR 1: KRYTERIUM POZA CENOWE: Indywidualne konsultacje drogą elektroniczną dla przedstawicieli przedsiębiorstw typu startup w związku z udziałem w warsztatach z zakresu marketingu. W ramach niniejszego kryterium, Wykonawcy zaoferować mogą możliwość udzielenia indywidualnych konsultacji po warsztatowych realizowanych drogą elektroniczną (e-mail) dla przedstawicieli przedsiębiorstw typu startup, w związku z czym mogą otrzymać następująca liczbę punktów: - możliwość uzyskania przez każde przedsiębiorstwo typu startup dwóch konsultacji drogą elektroniczną przez 10 dni od dnia zakończenia warsztatu: 5 pkt. - możliwość uzyskania przez każde przedsiębiorstwo typu startup czterech konsultacji drogą elektroniczną przez 15 dni od dnia zakończenia warsztatu: 10 pkt. - możliwość uzyskania przez każde przedsiębiorstwo typu startup sześciu konsultacji drogą elektroniczną przez 20 dni od dnia zakończenia warsztatu: 15 pkt. ZADANIE NR 2-6 KRYTERIUM POZA CENOWE: Indywidualne konsultacje dla przedstawicieli przedsiębiorstw typu startup realizowane bezpośrednio w siedzibie Olsztyńskiego Parku Naukowo - Technologicznego, drogą elektroniczną lub telefonicznie. Na potrzeby niniejszego ogłoszenia w pozostałych sekcjach niniejszego ogłoszenia, użyto skrótu nazwy ww. kryterium tj.: "Indywidualne konsultacje dla przedstawicieli przedsiębiorstw typu startup realizowane bezpośrednio w OPNT" W ramach niniejszego kryterium, Wykonawcy zaoferować mogą możliwość udzielenia indywidualnych konsultacji realizowanych bezpośrednio w siedzibie Olsztyńskiego Parku Naukowo - Technologicznego, drogą elektroniczną (e-mail) lub telefonicznie - zgodnie z wyborem przedstawicieli przedsiębiorstw typu startup. Wykonawca ramach niniejszego kryterium może otrzymać następująca liczbę punktów: - zapewnienie możliwości uzyskania przez każde przedsiębiorstwo typu startup dwóch konsultacji: 5 pkt. - zapewnienie możliwości uzyskania przez każde przedsiębiorstwo typu startup czterech konsultacji: 10 pkt. - zapewnienie możliwości uzyskania przez każde przedsiębiorstwo typu startup sześciu konsultacji: 15 pkt. Minimalny czas trwania poszczególnych konsultacji to dwie godziny (60 minut).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Część nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1:
Przeprowadzenie 1 warsztatu ośmiogodzinnego z zakresu marketingu, którego tematyka obejmie następujące kwestie:
1) podstawowe pojęcia marketingowe,
2) branding i naming w startupie,
3) proces sprzedaży w startupie,
4) metody i sposoby przeprowadzania analiz rynkowych, oraz pozycjonowania produktu na rynku,
5) metody segmentacji odbiorców,
6) charakterystyka grupy docelowej,
Warsztat zostanie zrealizowany w siedzibie Olsztyńskiego Parku Naukowo - Technologicznego. Przewiduje się udział w warsztacie 16 osób. Wykonawca, w ramach realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany jest do przygotowania dla uczestników warsztatu materiałów szkoleniowych w formie papierowej oraz imiennych certyfikatów potwierdzających ich uczestnictwo ww. warsztacie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Indywidualne konsultacje drogą elektroniczną dla przedstawicieli przedsiębiorstw typu startup w związku z udziałem w warsztatach z zakresu marketingu | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Część nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie wytycznych do desk research, w celu bezpośredniego zastosowania do badania źródeł zastanych przez przedsiębiorstwo typu startup, konsultacje i doradztwo telefoniczne i mailowe (dostęp przez 8h dziennie w dni robocze) na etapie zbierania danych przez przedsiębiorstwo typu startup, Opracowanie indywidualnych strategii marketingowych dla maksymalnie 13 przedsiębiorstw typu startup, zawierających:
1) opis firmy,
2) cele marketingowe,
3) określenie rynku docelowego,
4) segmentację klientów,
5) określenie kluczowej grupy odbiorców,
6) opracowanie słów kluczowych,
7) analizę konkurencji,
8) harmonogram wdrożenia,
9) budżet działań marketingowych,
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Indywidualne konsultacje dla przedstawicieli przedsiębiorstw typu startup realizowane bezpośrednio w OPNT | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: Część nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opracowanie indywidualnych strategii budowania marki dla maksymalnie 13 przedsiębiorstw typu startup, zawierających pozycjonowanie liniowe marki, które ma być odpowiedzą na następujące pytania:
1) do kogo jest kierowana marka?
2) co (jakie wartości) oferuje marka?
3) jaka jest misja i wizja marki?
4) jakie są kluczowe korzyści marki?
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73342000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Indywidualne konsultacje dla przedstawicieli przedsiębiorstw typu startup realizowane bezpośrednio w OPNT | 40 |
Część nr: 4
Nazwa: Część nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opracowanie indywidualnych strategii sprzedaży dla maksymalnie 13 przedsiębiorstw typu startup, zawierających:
1) politykę cenową z określeniem ceny bazowej,
2) politykę rabatową z podziałem na kanały dystrybucji oraz segmenty klientów,
3) poziomy marż z podziałem na kanały dystrybucji oraz segmenty klientów,
z uwzględnieniem technicznego kosztu wytworzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Indywidualne konsultacje dla przedstawicieli przedsiębiorstw typu startup realizowane bezpośrednio w OPNT | 40 |
Część nr: 5
Nazwa: Część nr 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opracowanie indywidualnych identyfikacji wizualnych i ksiąg znaku dla maksymalnie 13 przedsiębiorstw typu startup, zawierających:
1) trzy wersje logotypu (format pliku .ai, .pdf, .png, .jpg) w kolorystyce:
o CMYK
o wersja kolorowa WEB
o monochromatyczne
o achromatyczna biały
o achromatyczna czarny
2) dopuszczalne formy stosowania logotypu
3) określenie budowy, formy, proporcji i rozmiarów każdej wersji logotypu,
4) określenie pola znaku i pola ochronnego logotypu
5) określenie stosowania tła w logotypie,
6) rekomendacje w zakresie typografii (min. dwa kroje),
7) rekomendacje w zakresie stosowania kolorów firmowych (Kodowanie: CMYK, RGB, LAB),
8) opracowanie podstawowych materiałów firmowych:
o projekt wizytówki (format pliku .ai, .tiff oraz pdf),
o papier firmowy (format pliku .ai, .tiff oraz pdf),
o stopka maila,
o teczka firmowa (format pliku .ai, .tiff oraz pdf),
9) opracowanie projektów trzech elementów budujących wizerunek firmy (format pliku .ai, .tiff oraz .pdf), np. kubek, koszulka, torba. Wybór elementów będzie należał do przedsiębiorstwa typu startup,
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Indywidualne konsultacje dla przedstawicieli przedsiębiorstw typu startup realizowane bezpośrednio w OPNT | 40 |
Część nr: 6
Nazwa: Część nr 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie kodów źródłowych indywidualnych witryn www wraz ze spersonalizowanymi grafikami dla maksymalnie 13 przedsiębiorstw typu startup,
o następującej charakterystyce:
1) min. 5 zakładek,
2) model one page design,
3) strona responsywna na urządzeniach stacjonarnych i mobilnych,
4) strona zbudowana w opraciu o technologię Wordpress w aktualnej wersji,
5) strona dostosowana do aktualnych wersji przeglądarek internetowych takich jak: Internet Explorer, Google Chrome, Opera, Mozilla Firefox i Apple Safari,
6) dokumentacja użytkownika wraz z opisem instalacji,
7) Przedsiębiorstwo typu startup otrzymuje zestaw plików stanowiący konstrukcje strony www gotową do przeniesienia na serwer, po stronie przedsiębiorstwa typu startup jest uzupełnienie treści na stronie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): , 79342000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Indywidualne konsultacje dla przedstawicieli przedsiębiorstw typu startup realizowane bezpośrednio w OPNT | 40 |
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1501N relacji Brąswałd - Dywity na odcinku około 0,95 km
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1464N relacji Klebark Wielki - Patryki od km 8+650 do km 8+800.
- Dostawa owoców i warzyw do DPS Kombatant
- Sukcesywne dostawy akumulatorów samochodowych.
- Dostawa zestawów do operacji przepuklin, laparoskopii i mocowania siatki
- Usługa cateringowa na potrzeby spotkań organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.