eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BielinyUsługa edukacyjna w ramach projektu pn. Zacznijmy od przedszkola

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-18

Bieliny: Usługa edukacyjna w ramach projektu pn. Zacznijmy od przedszkola
Numer ogłoszenia: 352118 - 2012; data zamieszczenia: 18.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieliny , ul. Partyzantów 17, 26-004 Bieliny, woj. świętokrzyskie, faks 041 3026107.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieliny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa edukacyjna w ramach projektu pn. Zacznijmy od przedszkola.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego oraz zajęć logopedycznych w ramach projektu Zacznijmy od przedszkola w terminie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2014 roku z podziałem na 20 części. Zajęcia odbywać się będą w oddziałach przedszkolnych w Hucie Starej, Hucie Nowej, Hucie Podłysicy, Bielinach (3 grupy), Porąbkach, Belnie, Makoszynie oraz w Lechowie. Łączna liczba godzin zajęć logopedycznych - 360. Łączna liczba godzin zajęć z języka angielskiego - 360..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia, a w szczególności posiadającymi doświadczenie zawodowe oraz n/w kwalifikacje: - do prowadzenia zajęć logopedycznych - wykształcenie wyższe kierunkowe (logopedia) z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym + studia podyplomowe kierunek logopedia, oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć wśród dzieci w wieku 3-5 lat - minimum 3 lata; - do prowadzenia zajęć językowych (język angielski) - wyższe wykształcenie kierunkowe wymienione w art. 11 pkt 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009 r. Dz. U.. z dnia 27 marca 2009 r. (studia pierwszego stopnia na kierunku filologia w specjalności języka angielskiego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne) a także doświadczenie w prowadzeniu zajęć języka angielskiego wśród dzieci w wieku 3 - 5lat - minimum 2 lata.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Za zgodą zamawiającego dopuszcza się możliwość wprowadzenia pisemnych zmian umowy z Wykonawcą robót na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: Zmiana obowiązującej stawki VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieliny.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bieliny ul. Partyzantów 17 26-004 Bieliny pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bieliny ul. Partyzantów 17 26-004 Bieliny pokój nr 14 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie zajęć logopedycznych w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Belnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia logopedyczne prowadzone w roku szkolnym 2012/2013 w wymiarze 36 godzin oraz 2013/2014 w wymiarze 36 godzin. Zajęcia dydaktyczne z dziećmi odbywają się w dniach wtorek, środa, czwartek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Belnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z języka angielskiego prowadzone w roku szkolnym 2012/2013 w wymiarze 36 godzin oraz 2013/2014 w wymiarze 36 godzin.Zajęcia dydaktyczne z dziećmi odbywają się w dniach wtorek, środa, czwartek. Zajęcia będą prowadzone po zakończeniu zajęć dydaktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie zajęć logopedycznych w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Bielinach grupa I..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia logopedyczne prowadzone w roku szkolnym 2012/2013 w wymiarze 36 godzin oraz 2013/2014 w wymiarze 36 godzin.Zajęcia dydaktyczne z dziećmi odbywają się w dniach poniedziałek wtorek, środa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w oddziale przedszkolnym w Bielinach gr. I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z języka angielskiego prowadzone w roku szkolnym 2012/2013 w wymiarze 36 godzin oraz 2013/2014 w wymiarze 36 godzin. Zajęcia dydaktyczne z dziećmi odbywają się w dniach poniedziałek wtorek, środa. Zajęcia będą prowadzone po zakończeniu zajęć dydaktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prowadzenie zajęć logopedycznych w oddziale przedszkolnym w Bielinach gr. II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia logopedyczne prowadzone w roku szkolnym 2012/2013 w wymiarze 36 godzin oraz 2013/2014 w wymiarze 36 godzin. Zajęcia dydaktyczne z dziećmi odbywają się w dniach środa, czwartek, piątek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Bielinach gr. II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z języka angielskiego prowadzone w roku szkolnym 2012/2013 w wymiarze 36 godzin oraz 2013/2014 w wymiarze 36 godzin.Zajęcia dydaktyczne z dziećmi odbywają się w dniach środa, czwartek, piątek. Zajęcia będą prowadzone po zakończeniu zajęć dydaktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Prowadzenie zajęć logopedycznych w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Bielinach gr. III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia logopedyczne prowadzone w roku szkolnym 2012/2013 w wymiarze 36 godzin oraz 2013/2014 w wymiarze 36 godzin.Zajęcia dydaktyczne z dziećmi odbywają się w dniach wtorek środa, czwartek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Bielinach gr. III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z języka angielskiego prowadzone w roku szkolnym 2012/2013 w wymiarze 36 godzin oraz 2013/2014 w wymiarze 36 godzin.Zajęcia dydaktyczne z dziećmi odbywają się w dniach wtorek środa, czwartek. Zajęcia będą prowadzone po zakończeniu zajęć dydaktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Prowadzenie zajęć logopedycznych w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Hucie Starej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia logopedyczne prowadzone w roku szkolnym 2012/2013 w wymiarze 36 godzin oraz 2013/2014 w wymiarze 36 godzin. Zajęcia dydaktyczne z dziećmi odbywają się w dniach wtorek środa, czwartek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Hucie Starej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z języka angielskiego prowadzone w roku szkolnym 2012/2013 w wymiarze 36 godzin oraz 2013/2014 w wymiarze 36 godzin. Zajęcia dydaktyczne z dziećmi odbywają się w dniach wtorek środa, czwartek. Zajęcia będą prowadzone po zakończeniu zajęć dydaktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Prowadzenie zajęć logopedycznych w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Hucie Nowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia logopedyczne prowadzone w roku szkolnym 2012/2013 w wymiarze 36 godzin oraz 2013/2014 w wymiarze 36 godzin. Zajęcia dydaktyczne z dziećmi odbywają się w dniach wtorek środa, czwartek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Hucie Nowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z języka angielskiego prowadzone w roku szkolnym 2012/2013 w wymiarze 36 godzin oraz 2013/2014 w wymiarze 36 godzin. Zajęcia dydaktyczne z dziećmi odbywają się w dniach wtorek środa, czwartek. Zajęcia będą prowadzone po zakończeniu zajęć dydaktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Prowadzenie zajęć logopedycznych w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Hucie Podłysicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia logopedyczne prowadzone w roku szkolnym 2012/2013 w wymiarze 36 godzin oraz 2013/2014 w wymiarze 36 godzin. Zajęcia dydaktyczne z dziećmi odbywają się w dniach wtorek środa, czwartek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w oddziale przedszkolnym w Hucie Podłysicy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z języka angielskiego prowadzone w roku szkolnym 2012/2013 w wymiarze 36 godzin oraz 2013/2014 w wymiarze 36 godzin.Zajęcia dydaktyczne z dziećmi odbywają się w dniach wtorek środa, czwartek. Zajęcia będą prowadzone po zakończeniu zajęć dydaktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Prowadzenie zajęć logopedycznych w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Lechowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia logopedyczne prowadzone w roku szkolnym 2012/2013 w wymiarze 36 godzin oraz 2013/2014 w wymiarze 36 godzin.Zajęcia dydaktyczne z dziećmi odbywają się w dniach wtorek środa, czwartek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Lechowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z języka angielskiego prowadzone w roku szkolnym 2012/2013 w wymiarze 36 godzin oraz 2013/2014 w wymiarze 36 godzin.Zajęcia dydaktyczne z dziećmi odbywają się w dniach wtorek środa, czwartek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Prowadzenie zajęć logopedycznych w oddziale przedszkolnym w Makoszynie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia logopedyczne prowadzone w roku szkolnym 2012/2013 w wymiarze 36 godzin oraz 2013/2014 w wymiarze 36 godzin.Zajęcia dydaktyczne z dziećmi odbywają się w dniach wtorek środa, czwartek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Makoszynie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z języka angielskiego prowadzone w roku szkolnym 2012/2013 w wymiarze 36 godzin oraz 2013/2014 w wymiarze 36 godzin.Zajęcia dydaktyczne z dziećmi odbywają się w dniach wtorek środa, czwartek. Zajęcia będą prowadzone po zakończeniu zajęć dydaktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Prowadzenie zajęć logopedycznych w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Porąbakch.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia logopedyczne prowadzone w roku szkolnym 2012/2013 w wymiarze 36 godzin oraz 2013/2014 w wymiarze 36 godzin.Zajęcia dydaktyczne z dziećmi odbywają się w dniach wtorek środa, czwartek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Porąbkach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z języka angielskiego prowadzone w roku szkolnym 2012/2013 w wymiarze 36 godzin oraz 2013/2014 w wymiarze 36 godzin.Zajęcia dydaktyczne z dziećmi odbywają się w dniach wtorek środa, czwartek. Zajęcia będą prowadzone po zakończeniu zajęć dydaktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.